Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Srednji red trpi na prostoru koristila se ili ne sedista u trecem redu jer su fizicki blize postavljena nego u verziji sa 5 sedista..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!
- Kornjaca Rade
- Postovi: 3812
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Pa jel ne mogu da se pomeraju napred nazad kao na ovom video? Ili i kad se pomere skroz nazad i dalje su blize prednjim nego kod petovratne verzije?
- grujicd
- Postovi: 8366
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Kad gledam ovaj gore video ima carski mesta na srednjoj klupi kad je pomerena skroz pozadi. Kaže čovek "loads of knee room" i tako i izgleda. Verujem kad kažeš da verzija za 5 sedišta ima još više mesta, ali to mi izgleda kao razlika između "stvarno mnogo" i "mnogo", a ne "mnogo" i "tesno".
Jedino ne vidim koliko je prednje sedište namešteno, ali iz mog iskustva sa ovakvim vozilima gde se ne sedi na podu, retko kad se prednja sedišta i guraju skroz do kraja. Nema potrebe.
Ako bi trebao da tražim manu pre bi zamerio središnji tunel, koji mnoga kola te klase nemaju.
Jedino ne vidim koliko je prednje sedište namešteno, ali iz mog iskustva sa ovakvim vozilima gde se ne sedi na podu, retko kad se prednja sedišta i guraju skroz do kraja. Nema potrebe.
Ako bi trebao da tražim manu pre bi zamerio središnji tunel, koji mnoga kola te klase nemaju.
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Steva svakako gleda 4x4, a to ne mere bez tunela.
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Kao sto rece dw manje ima mesta u odnosu na 5 sedista i kad se skroz pomaknu nazad. Medjutim to je sasvim dovoljno.
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Ne gledam 4x4, ali 190ks nema bez 4x4.
Jednom sam se vozio u F10 pozadi iza vozaca koji je samo malo zabacio sediste.
Tad i nikad vise. Pakao.
Kodiaq je dnevni boravak za to. Cisto da imate utisak koliko je to mesta. A jos sa 5 sedista moze naslon da se zabaci.
Jednom sam se vozio u F10 pozadi iza vozaca koji je samo malo zabacio sediste.
Tad i nikad vise. Pakao.
Kodiaq je dnevni boravak za to. Cisto da imate utisak koliko je to mesta. A jos sa 5 sedista moze naslon da se zabaci.
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
- grujicd
- Postovi: 8366
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Moj CR-V 4x4 nema tunel.
Ovo već može da bude solidna prednost. Često to koristim u CR-V-u kad klinci zadžonjaju, kad im zavalim sedišta nema padanja glave prema napred.A jos sa 5 sedista moze naslon da se zabaci.
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
@grujicd
Novi CR-V isto nema tunel.
Kodiaq ima ovaj "sleep paket"
Ima ovaj dodatak na zadnjim naslonima za glavu https://www.google.rs/search?q=kodiaq+s ... _LIZbO27BM
Nije za klince ali je super za matorce
Novi CR-V isto nema tunel.
Kodiaq ima ovaj "sleep paket"
Ima ovaj dodatak na zadnjim naslonima za glavu https://www.google.rs/search?q=kodiaq+s ... _LIZbO27BM
Nije za klince ali je super za matorce
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Nije uporedivo, znam, čisto da pomenem.
Grand Scenic 2 iako je duži i ima veće međuosovinsko rastojanje u odnosu na kraćeg brata, ima manje mesta na zadnjim sedištima zbog tih pomoćnih sedišta. Da bi neutralisali nedostatak, zadnja sedišta su postavljena dosta više i tako su dobili na mestu za kolena
Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
Grand Scenic 2 iako je duži i ima veće međuosovinsko rastojanje u odnosu na kraćeg brata, ima manje mesta na zadnjim sedištima zbog tih pomoćnih sedišta. Da bi neutralisali nedostatak, zadnja sedišta su postavljena dosta više i tako su dobili na mestu za kolena
Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
genijalno...
ima Honda trenutaka ali Škoda je stvarno simply clever
Odličan izbor. Ja bih ipak išao na 7 sedišta, nebitno to malo gepeka što se gubi koliko se dobija sa redom sedišta više a stražnja klupa pomična....
ima Honda trenutaka ali Škoda je stvarno simply clever
Odličan izbor. Ja bih ipak išao na 7 sedišta, nebitno to malo gepeka što se gubi koliko se dobija sa redom sedišta više a stražnja klupa pomična....
Boringly average, but also perfect for school run mums
-
- Postovi: 65
- Pridružio se: 25 Dec 2017, 19:55
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Ako je vešanje na Kodiaqu bez DCC-a isto kao vešanje sa DCC-om u normal modu, onda su ga savršeno napravili po mojoj meri jer sam 90% u Normal modu.
Od tih 10% kad promenim iz Normal moda, 70% je comfort mod kad sam na losijem putu, a 30% sport mod kada naletim na doar put sa puno krivina i decom, ili prezivljavam krizu srednjeg doba
Ako se prepoznajes u ovome kako meni koristi DCC, onda je odluka na tebi da li vredi 1000 EUR nešto sto koristiš 10% vremena. Očekivao sam da ću više koristiti, i možda i bih da je u pitanju tockic sa diskretnim biranjem moda. Ali hvatam sebe da me mrzi da menjam u meniju. No opet bih naručio, jer je osetna razlika u modovima i volim da imam izbor.
Treći red sedišta je po meni bitnija odluka. Dilema bez/sa DCC vešanjem je po meni dilema dobro/još bolje vešanje.sa trećim redom nešto dobiješ nešto izgubiš.
Sa trećim redom dobijaš multi prakticnost +2 osobe. To je ogroman plus ako ponekad imaš potrebe za tim. Od 10000 km, koristio sam ih za predjenih 50km Ali je opet meni to značilo toliko u tih par navrata da nisam zazalio. Osim dve dodatne osobe jedina druga prednost je skoro ravna utovarna površina. Nema ruba za utovar. Da odeš do grada sa jednim umesto dva auta, meni je zaista veliki plus. Neko je popio više, ostavite njegov auto potrpate se u jedan... najčešći slučaj nije +2 već +1. Dvoje čak i kako podele taksi... ali jedan je bas truba. Sa trećim redom, imaš mesta za manji šoping u gepeku, kao da voziš neki kompakt, nije bas neupotrebljiv ostatak gepeka.
Evo šta sve gubis:
- prostor: osetno je manji gepek, po meni veća razlika nego sto brojke pokazuju. Trebao bi da je isti kao Superb, ali ni blizu. Neprijatno je plitak.
- prakticnost pakovanja: nema onih zgodnih sina sa strane, paket mreža je prakticno neupotrebljiv. Pregradice ne mozes da napunis do vrha jer tu moraš da odložis pokrivku gepeka.
- max vučnu težinu: umesto 2,5 t mozes da povučeš 2 ili 2.2 tone. Ne sećam se tačno, ali moguće je da je i nose weight niza sa 100 na 80kg
- podloga gepeka: skoda nema gumenu kadicu podlogu za 7 sedišta. Sve je za varijante 5 sedista. *nasao aftermarket.
- živce: kad ti iznenada uleti putnik za treći red, pa dok skines pokrivku gepeka, urolas podlogu a putnik se predomisli
Ono sto treba da imaš u vidu je da treći red nije za svakoga za duži put. to je jedino moguće za sitnije osobe ispod 170cm. Samo za decu koja spadaju u prethodnu grupu, a imaju preko 12 godina i iznad 150cm jer ne može dečije sedište nazad.
Od tih 10% kad promenim iz Normal moda, 70% je comfort mod kad sam na losijem putu, a 30% sport mod kada naletim na doar put sa puno krivina i decom, ili prezivljavam krizu srednjeg doba
Ako se prepoznajes u ovome kako meni koristi DCC, onda je odluka na tebi da li vredi 1000 EUR nešto sto koristiš 10% vremena. Očekivao sam da ću više koristiti, i možda i bih da je u pitanju tockic sa diskretnim biranjem moda. Ali hvatam sebe da me mrzi da menjam u meniju. No opet bih naručio, jer je osetna razlika u modovima i volim da imam izbor.
Treći red sedišta je po meni bitnija odluka. Dilema bez/sa DCC vešanjem je po meni dilema dobro/još bolje vešanje.sa trećim redom nešto dobiješ nešto izgubiš.
Sa trećim redom dobijaš multi prakticnost +2 osobe. To je ogroman plus ako ponekad imaš potrebe za tim. Od 10000 km, koristio sam ih za predjenih 50km Ali je opet meni to značilo toliko u tih par navrata da nisam zazalio. Osim dve dodatne osobe jedina druga prednost je skoro ravna utovarna površina. Nema ruba za utovar. Da odeš do grada sa jednim umesto dva auta, meni je zaista veliki plus. Neko je popio više, ostavite njegov auto potrpate se u jedan... najčešći slučaj nije +2 već +1. Dvoje čak i kako podele taksi... ali jedan je bas truba. Sa trećim redom, imaš mesta za manji šoping u gepeku, kao da voziš neki kompakt, nije bas neupotrebljiv ostatak gepeka.
Evo šta sve gubis:
- prostor: osetno je manji gepek, po meni veća razlika nego sto brojke pokazuju. Trebao bi da je isti kao Superb, ali ni blizu. Neprijatno je plitak.
- prakticnost pakovanja: nema onih zgodnih sina sa strane, paket mreža je prakticno neupotrebljiv. Pregradice ne mozes da napunis do vrha jer tu moraš da odložis pokrivku gepeka.
- max vučnu težinu: umesto 2,5 t mozes da povučeš 2 ili 2.2 tone. Ne sećam se tačno, ali moguće je da je i nose weight niza sa 100 na 80kg
- podloga gepeka: skoda nema gumenu kadicu podlogu za 7 sedišta. Sve je za varijante 5 sedista. *nasao aftermarket.
- živce: kad ti iznenada uleti putnik za treći red, pa dok skines pokrivku gepeka, urolas podlogu a putnik se predomisli
Ono sto treba da imaš u vidu je da treći red nije za svakoga za duži put. to je jedino moguće za sitnije osobe ispod 170cm. Samo za decu koja spadaju u prethodnu grupu, a imaju preko 12 godina i iznad 150cm jer ne može dečije sedište nazad.
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Postavio sam video u drugoj rubrici.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Sta je realno ocekivati za cenu dizela u narednih nekoliko god?
Kolilo treba km voznje po gradu da se zapusi DPF?
Kolilo treba km voznje po gradu da se zapusi DPF?
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
U ovoj državi se ne zna šta će biti za mesec dana (od nove godine mogu opet da povećaju akcize), tako da je teško dati odgovor.
Mislim da je razlika u potrošnji u svakom slučaju manja od razlike u ceni goriva.
Mislim da je razlika u potrošnji u svakom slučaju manja od razlike u ceni goriva.