Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
Trebace mu i dpf i egr zbog gasova. U uzicu remont turbine 250 eur drugar platio za audi
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
Zasad još može da prođe tehnički bez dpf. Međutim od 2021. godine euro 5 i euro 6 motori bez dpf-a gube svaku euro normu i registracija euro 5 i euro 6 dizelaša bez dpf će biti lutrija. Prevelik je to rizik imati takva kola a da nisi siguran da li će proći tehnički pregled, a samim tim i registraciju. Ja se ne bih igrao sa time, mada je činjenica da i u EU uspevaju nekako da registruju euro 5 dizelaše bez dpf-a, ali rizikuju čak i krivičnu prijavu. Razmišljao sam ja o uklanjanju dpf-a, ali sam pomislio da će i neki budući kupac tog Golfa možda proveravati njegovu prisutnost, a ne bih da zbog toga ne mogu da ga prodam.
Poslednja izmena od dakimil u 21 Okt 2018, 20:19, izmenjeno 1 put ukupno.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
dpf čistiš za 100 eura. Komšija čistio u Arendjelovcu
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
Svi koje sam pitao su mi rekli da je čišćenje dpf-a kratkog daha, to je samo odlaganje neminovnog. Isto kao i čišćenje EGR-a.
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
Sto Ivan vec pitao, zasto si menjao sve 4 dizne? Jel moguce da su sve 4 crkle, istovremeno? Drugo, zamajac i turbina nece tek tako otici, a i za sve to imas simptome unapred. Trece, DPF sam licno cistio kod coveka iz Zeleznika i evo 60k km nakon toga nikakvih problema. Za pocetak, mislim da bi trebao da nadjes novog majstora, koji te nece drati i skidati kozu sa ledja i kao sto vec rekoh, izmenjao si sto sta, bolje je zadrzi taj auto i teraj samo.
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
Sve 4, jer su dve potpuno crkle bile. Hteo sam samo te dve, ali su mi oba majstora kod kojih sam bio savetovala da menjam sve 4. Sećam se da sam tada isto visio po forumima i da je većina smatrala da treba sve 4 dizne.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
da, da, svi oni pričaju da treba sve 4, a lično bi menjali 2.
Što si menjao, što nisi reparirao?
Što si menjao, što nisi reparirao?
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
Ove dve nisu mogle da se repariraju, izgorele. Uzeo sam 4 polovne sa garancijom od 6 meseci. Da sam uzimao nove bilo bi x2 sa cenom.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23797
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
Covek verovatno nije vise voljan ni u mogucnosti da popravlja, zato i trazi drugi auto, mislim da je i napisao to.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
Jeste, dosta mi je. Strah me je da krenem na bilo koji duži put sa njim. Stresno mi je uopšte da ga posedujem tako da moram da ga se otarasim. Ubeđen sam da će se drugima svideti, posebno onim sa jačim mesečnim primanjima, njima neće biti problem da u njega utuku još 1.000 eur. Generalno, auto je dobar, ubrzanje i sve to, komfor, ali,...Nije to za svakog.
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
Slično je bilo meni sa polom TSI, samo sa razlikom, da je bio u garanciji pa me nije koštalo ništa osim vremena. Ali dobro, svako zlo je za nešto dobro, barem sam isprobao dosta iz VW game dok je bio polo na servisu ( i kasnije kupljenog golfa 2.0 TDI, to jes, ne isti avto, ali taj motor ).dakimil je napisao: ↑21 Okt 2018, 21:00Jeste, dosta mi je. Strah me je da krenem na bilo koji duži put sa njim. Stresno mi je uopšte da ga posedujem tako da moram da ga se otarasim. Ubeđen sam da će se drugima svideti, posebno onim sa jačim mesečnim primanjima, njima neće biti problem da u njega utuku još 1.000 eur. Generalno, auto je dobar, ubrzanje i sve to, komfor, ali,...Nije to za svakog.
Ali dobro, ja sam znao da budem ( sad sam se valjda unormalio ) teški kreten šta se izbora avta tiče, preciznije, pola sam kupio bez probe, jedanput sam sedeo u njemu pre kupovine i tad se mi NIJE sviđao ni najmanje, i opet idem i kupim ga...slično važi i za golfa, koga sam u tom vremenu dok sam ga imao ( zamenskog ) psovao svaki minut ( osim motora, koji jeste dobar ), i posle ga opet kupim, i opet psujem te iste stvari...jebiga kad si kreten kreten si.
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
1.6 tdi? Ima kod njega mogučnost i goreg scenarija osim turbine i zamajca, a to je da se delovi pumpe razlete po kompletno sistemu za dovod goriva. O trošku da ti ne pričam-znači prodaj što pre.dakimil je napisao: ↑21 Okt 2018, 19:24Da sam sredio sve što je trebalo da se sredi zadržao bih ga, ali....
Sredio sam dizne i egr, što znači ostaju u budućnosti turbina i zamajac, tj. 1.200 eur još minimum. A ako bude trebao i DPF još 1.000 eur.
A i EGR me brine, jer je i vlasnik pre mene takođe menjao EGR, što znači da je ovaj što sam sada stavio treći EGR na tom Golfu. Izgleda je prosečni vek tog EGR-a 50.000 km.
Svestan sam da sam uložio dosta, ali me opravdano brine budućnost. Iz istog razloga me i prijatelji odvraćaju od prodaje tog Golfa, ali ja jednostavno nemam više ni 200 eur ''sa strane'' da bih mogao da rizikujem bilo kakav kvar na njemu.
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
nije sporno sto mu je dosadio auto i nece vise da ulaze jer nije siguran u isti samo su one cene koje je naveo bile prejake, sto znaci da ako treba jos nesto da ulozi ne treba muj onoliko para a ti koji su mu savetovali da menja sve 4 dizne a dve su samo lose to su oni sto pametuju a prvi ne ulazu tako u svoja kola ni pola od toga. a vrv i majstori filuju pricu kako im odgovara da bi vise para uzeli.
ciscenje dpf-a nije pametno i isplativo ako se auto 90% vozi po gradu ali ako se vozi na otvorenom ciscenje moze da ima smisla i na duze staze.
u svakom slucaju kupis slabijeg benzinca jos nekog pouzdanog i miran si, kvarovi i kad se dese lako se resavaju i nisu skupi
ciscenje dpf-a nije pametno i isplativo ako se auto 90% vozi po gradu ali ako se vozi na otvorenom ciscenje moze da ima smisla i na duze staze.
u svakom slucaju kupis slabijeg benzinca jos nekog pouzdanog i miran si, kvarovi i kad se dese lako se resavaju i nisu skupi
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
Dizne se mogu pregledati na probnom stolu i vidi se u kojim granicama su parametri, jel zadovoljava ili ne, takodje se mogu čistiti, a i stelovati ako blago izlaze iz fabričkih parametara.
Dalje Bosch dizne većina može da se reparira, ako postoji set za reparacija, uložak itd. Ili ne postoji, ali je baš neverovatno da za neku Diznu postoji set za reparaciju, a da ne može da se reparira.
Dalje, kada se menja dizna, prvo se menja najlošija, jer ona remeti korekcije i rad ostalih Dizni.
Npr. Ako je jedna dizna na 5.5mg korekcije, druga -2.5mg, a fabrički dozvoljena maksimalna korekcija +/- 1.5mg, uglavnom pravi korekciju zbog one prve neispravne dizne.
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
Dalje Bosch dizne većina može da se reparira, ako postoji set za reparacija, uložak itd. Ili ne postoji, ali je baš neverovatno da za neku Diznu postoji set za reparaciju, a da ne može da se reparira.
Dalje, kada se menja dizna, prvo se menja najlošija, jer ona remeti korekcije i rad ostalih Dizni.
Npr. Ako je jedna dizna na 5.5mg korekcije, druga -2.5mg, a fabrički dozvoljena maksimalna korekcija +/- 1.5mg, uglavnom pravi korekciju zbog one prve neispravne dizne.
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
-
- Postovi: 748
- Pridružio se: 16 Maj 2016, 23:15
- Lokacija: Makedonija
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
Kakve sve strucnjake na forum 1.0 u Aygo/Yaris je problematican motor
Jel neko od vas koji pljujete taj motor vozio malo duze i imao problem? Taj motor se ugradjuje u Aygo,Yaris,Pezo 107, Citroen C1, Pezo 208... vec 10 godina. Ugradjuje se i dan danas i motor je neunistiv. Bas se cudim zasto se japanski i francuski strucnjaci ne konsultuju sa expertima na forumu pa da saznaju da im to sto rade vec 10 godina za nisto ne valja. Ja ga imam u Toyotu aygo i sem sto ima specifican zvuk trocilindrasa u leru (na sto se covek navikne i ne smeta previse)motor je odlican. Cak ove godine sam ga provozao do CG i provozao sam bukvalno celu CG-u, auto nije potrosio ni gram ulja i sluzio je savrseno. Grad trosi maximum 6 (klima i agresivna voznja-inace lako moze da se spusti do 5-5.5l) do 4-4,5 otvoren put. Taj 1.3 Toyotin motor odavno je istorija tj se vise ne proizvodi. Verovatno taj motor (1.0)u Yaris ima malo losije performance al nista tragicno jer nije to motor za trke vec da te sigurno preveze od tacke A do tacke B. I da uz klimu i najvece nagibe u CG-u nisam morao da ga guram (posto neki kazu da ne ide) vec auto je isao i vise od pristojno za 68hp.
Moj savet (znam da ga dajem za djabe) uzmi Jezz ili Yaris,(i Swiftje dobar izbor) ,plati i malo vise ako treba od 4k eu sa malo manjom kilometrazom i uzvivaj u voznju bez problema. Jer ono sto ustedis na pocetak daces sa kamatom kansije. Lepo i jeftino ne ide u jednu recenicu. Sa srecom u potrazi automobila.
Jel neko od vas koji pljujete taj motor vozio malo duze i imao problem? Taj motor se ugradjuje u Aygo,Yaris,Pezo 107, Citroen C1, Pezo 208... vec 10 godina. Ugradjuje se i dan danas i motor je neunistiv. Bas se cudim zasto se japanski i francuski strucnjaci ne konsultuju sa expertima na forumu pa da saznaju da im to sto rade vec 10 godina za nisto ne valja. Ja ga imam u Toyotu aygo i sem sto ima specifican zvuk trocilindrasa u leru (na sto se covek navikne i ne smeta previse)motor je odlican. Cak ove godine sam ga provozao do CG i provozao sam bukvalno celu CG-u, auto nije potrosio ni gram ulja i sluzio je savrseno. Grad trosi maximum 6 (klima i agresivna voznja-inace lako moze da se spusti do 5-5.5l) do 4-4,5 otvoren put. Taj 1.3 Toyotin motor odavno je istorija tj se vise ne proizvodi. Verovatno taj motor (1.0)u Yaris ima malo losije performance al nista tragicno jer nije to motor za trke vec da te sigurno preveze od tacke A do tacke B. I da uz klimu i najvece nagibe u CG-u nisam morao da ga guram (posto neki kazu da ne ide) vec auto je isao i vise od pristojno za 68hp.
Moj savet (znam da ga dajem za djabe) uzmi Jezz ili Yaris,(i Swiftje dobar izbor) ,plati i malo vise ako treba od 4k eu sa malo manjom kilometrazom i uzvivaj u voznju bez problema. Jer ono sto ustedis na pocetak daces sa kamatom kansije. Lepo i jeftino ne ide u jednu recenicu. Sa srecom u potrazi automobila.