Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
- Martin
- Postovi: 2866
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:38
- Garaža: 2021 Dacia Logan Comfort Eco-G
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
@dakimil
Da li si razmišljao o Ford Focusu?
Stilo benzinac može da se nađe i da bude u sasvim pristojnom stanju - 1.2, 1.4, 1.6 (1.8 baš i nije za preprouku).
Da li si razmišljao o Ford Focusu?
Stilo benzinac može da se nađe i da bude u sasvim pristojnom stanju - 1.2, 1.4, 1.6 (1.8 baš i nije za preprouku).
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23800
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
Na mom takodje nije propalo vozacko sediste uopste, a presao je tada 150kkm. Drugara evo skoro 10 godina sluzi bez vanrednih kvarova. Za te pare nema ozbiljniji auto, ali mislim da covek hoce nesto mladje ipak.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Darko
- Postovi: 9055
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
Vozacko sediste. Najpohabaniji deo auta. Opet kazem za te godine i ozbiljnu kilometrazu nista specijalno nije osteceno. Vidi se sedalni deo malo naboran. Pritom nemam pojma kojih gabarita osoba je vozila auto sve te godine.
Prilicno su prasnjava i sugava sedista, moram ici na dubinsko.
Prilicno su prasnjava i sugava sedista, moram ici na dubinsko.
- shandu90
- Postovi: 12306
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
Ja bi ti preporucio astru g. U stvari, svima je preporucujem
Sent from my P10 Lite using Tapatalk
Sent from my P10 Lite using Tapatalk
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
Ima li za te pare pežo 206 ili 307?
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
Sta god da gleda i kupuje neka racuna na dodatne troskove od bar 500 eura. U velikoj vecini slucajeva morace da odradi mali i veliki servis, gume letnje/zimske, mozda skorija registracija, akumulator.... Sve to pod uslovom da je sve ostalo na autu 100% ispravno. daj boze da mu natrci primerak na kome nema dinara ulaganja, ali to je retkost. Onaj yaris za 4600 mi deluje dobro, ima dva seta tockova, registrovan do sl.god i sto je bitno mala kilometraza. Nek proba na kulturno bezobrazno da mu ponudi 4000 pa sta sad, najgore sta moze da se desi je da ga odbiju.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23800
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
Bar 500 eura, a to je bolji slucaj ako se zeli nesto sedi i vozi.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- pedja
- član 001
- Postovi: 14181
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
Stilo je kanta. Znam da ga ima na forumu i poštujem svačiji izbor, ali je to moje mišljenje. Startovao je kao nešto novo, ludilo, imao je i visoku neku cenu, za Fiata. Toliko je bio dobar da su ga batalili i vratili Bravo, da zataškaju. Kao što Reno nije uspeo sa Lagunom III da izbriše "vrline" LII, pa su ukinuli/preimenovali.
Super je on bio kao nov, pa i kao jeftin polovnjak. Dosta auta (prostor, oprema,jtd), za male pare, ali je puno kompromisa. Sećam se kada je došao čovek iz Italije (u hotel), tamo negde kada se pojavio. Skoro pa nov Stilo, kaže da polude sa njim, sa elektronikom, dugmićima/komandama koje ne da nisu više u liniji, već ispadaju. Spolja mi je delovao kao iz salona, još je bio sa wow efektom, nije ih bilo toliko po gradu, a pokaza mi čovek na šta liči unutra - katastrofa. Ne znam ni da li je 50k imao.
Ortak je imao napucanog karavana, jak motor, na izgled pod konac. Prodao ga je jer su ga rastavili i sastavili i nisu rešili cvrčanje. I to samo ono glasno, sitno i da zanemari. Tada ga je još dosta i platio, bio je relativno mlad polovnjak. Brzo su se izlizali i dugmići. Školski je takođe kupio super karavana. Posle dve godine ga sretnem, utisak kao u starom IK busu, trese, samo gledaš kada će se otvoriti kaseta ili poispadati dugmići. Ortakov ujak je promenio dosta automobila i jedini koji ne bi opet uzeo je upravo Stilo, niko ne sme ni da mu ga spomene više. Na stranu to što je pukao najviša para na njemu.
Nisam se vozio u normalnom Stilu, u odnosu na svoje godine, pri čemu ne računam taksi. Čak, osim raspalih sedišta i table kao novogodišnja jelka, u najboljem stanju enterijera sam zatekao taxi Stila, sa skoro 600.000. Čovek se kune da ništa nije pipao/sređivao od kada ga kupio, sa čuvenih 120kkm. Čak i ne pucketa više od drugih automobila sličnih godina/km.
Sigurno da se ubode i neki dobar, ali auto bez naslednika, star i problematičan...neka. Jedino što ih ima dosta, a delovi nisu skupi. Kao Alfa 147, kupuju prženice zbog JTDa, ili za pijac, kao i oni koji žele nešto opreme u autu, a da to ne plate puno. I oni koji se teše da su kupili nešto super, za male pare i zajeba*i sistem. Pa, pre bih Lybru kupio, kada se već zaje*avam.
Znam da sigurno ima ljudi sa srećne strane Stilo priče, ali ja ne znam nijednog (ne računam forum), a puno ih znam. Ko god je prošao dobro, neka mu traje i sto godina, nemam ništa protiv. Od onih koje znam, svi su ih prodali i nisu tugovali, osim jednog komšije, koji guli onaj 1,2. Posle raspalog Punta mkI mu je super, mada sada više nije daleko od tog Punta - leš koji preživljava oko zgrade.
Ja ga uzeo ne bih. Može da bude i 1000€, to za mene ne može biti najbolji auto za te pare. Daleko mu lepa kuća. Može za male pare, da se tera građevinski materijal, ko gradi kuću, pa u kanal/otpad, kada odradi svoje.
Sa druge strane, možda bih uzeo neki auto koji niko drugi ne bi. Jbga, svako je subjektivan za sebe.
TapaT
Super je on bio kao nov, pa i kao jeftin polovnjak. Dosta auta (prostor, oprema,jtd), za male pare, ali je puno kompromisa. Sećam se kada je došao čovek iz Italije (u hotel), tamo negde kada se pojavio. Skoro pa nov Stilo, kaže da polude sa njim, sa elektronikom, dugmićima/komandama koje ne da nisu više u liniji, već ispadaju. Spolja mi je delovao kao iz salona, još je bio sa wow efektom, nije ih bilo toliko po gradu, a pokaza mi čovek na šta liči unutra - katastrofa. Ne znam ni da li je 50k imao.
Ortak je imao napucanog karavana, jak motor, na izgled pod konac. Prodao ga je jer su ga rastavili i sastavili i nisu rešili cvrčanje. I to samo ono glasno, sitno i da zanemari. Tada ga je još dosta i platio, bio je relativno mlad polovnjak. Brzo su se izlizali i dugmići. Školski je takođe kupio super karavana. Posle dve godine ga sretnem, utisak kao u starom IK busu, trese, samo gledaš kada će se otvoriti kaseta ili poispadati dugmići. Ortakov ujak je promenio dosta automobila i jedini koji ne bi opet uzeo je upravo Stilo, niko ne sme ni da mu ga spomene više. Na stranu to što je pukao najviša para na njemu.
Nisam se vozio u normalnom Stilu, u odnosu na svoje godine, pri čemu ne računam taksi. Čak, osim raspalih sedišta i table kao novogodišnja jelka, u najboljem stanju enterijera sam zatekao taxi Stila, sa skoro 600.000. Čovek se kune da ništa nije pipao/sređivao od kada ga kupio, sa čuvenih 120kkm. Čak i ne pucketa više od drugih automobila sličnih godina/km.
Sigurno da se ubode i neki dobar, ali auto bez naslednika, star i problematičan...neka. Jedino što ih ima dosta, a delovi nisu skupi. Kao Alfa 147, kupuju prženice zbog JTDa, ili za pijac, kao i oni koji žele nešto opreme u autu, a da to ne plate puno. I oni koji se teše da su kupili nešto super, za male pare i zajeba*i sistem. Pa, pre bih Lybru kupio, kada se već zaje*avam.
Znam da sigurno ima ljudi sa srećne strane Stilo priče, ali ja ne znam nijednog (ne računam forum), a puno ih znam. Ko god je prošao dobro, neka mu traje i sto godina, nemam ništa protiv. Od onih koje znam, svi su ih prodali i nisu tugovali, osim jednog komšije, koji guli onaj 1,2. Posle raspalog Punta mkI mu je super, mada sada više nije daleko od tog Punta - leš koji preživljava oko zgrade.
Ja ga uzeo ne bih. Može da bude i 1000€, to za mene ne može biti najbolji auto za te pare. Daleko mu lepa kuća. Može za male pare, da se tera građevinski materijal, ko gradi kuću, pa u kanal/otpad, kada odradi svoje.
Sa druge strane, možda bih uzeo neki auto koji niko drugi ne bi. Jbga, svako je subjektivan za sebe.
TapaT
- Darko
- Postovi: 9055
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
Moguce da ima razlike u kvalitetu do godista proizvodnje. Ili za koje je trziste sklapan.
Ovaj moj ima 242.000 km i nista se nije izlizalo, ne otpadaju fioke, niti krcka bilo sta. Uostalom vidi se stanje na slikama.
Nisam se vozio u nekom drugom stilu godinama pa ne nemam saznanja kako izgledaju ostali.
Ovaj moj ima 242.000 km i nista se nije izlizalo, ne otpadaju fioke, niti krcka bilo sta. Uostalom vidi se stanje na slikama.
Nisam se vozio u nekom drugom stilu godinama pa ne nemam saznanja kako izgledaju ostali.
Poslednja izmena od Darko u 21 Okt 2018, 14:20, izmenjeno 1 put ukupno.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23800
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
A jbg, ima svakakvih. Ali najveci broj slucaja je generalno (ne samo za Stilo) da hoce da se vozaju za dz, uzmu najjeftinijeg i ne ulazu nista. To nema nigde da izadje na dobro.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
+1 Ja sam recimo uzeo pug-a sa poznatom istorijom, znam kako i gde je odrzavan, a prilicno sam siguran i za kilometrazu. Pa sam opet imao problema (tipicnih, a i netipicnih za taj model). Kako se kome zalomi u principu. Neko uzme krsa sa placa sa x kilometara pravih, pa za godinu dana koliko ga ja vozim nema nijedan problem. Svaki polovan auto je macka u dzaku, samo su nama kriterijumi preveliki kad kupujemo
Сад му није ништа...
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
Jel prodao Uroš fabiu?
Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23800
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
Zakljucan je oglas.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Uroš S.
- Postovi: 10886
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
Jesam, ali za više od 4000. Doduše bez ulaganja, eventualno 100-150€ da bude baš top.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Sent from my SM-G930F using Tapatalk