Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
Sve to stoji, ali previše je 250.000 pređenih kilometara za jednog benzinca starog 10 godina. Baš previše.
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
Možda sam malo pristrasan ali yaris 1.3 bi bio moj predlog.
Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
Sa tim Golfom si i dobro prošao jer je komšija u svoju 5-cu spucao iste pare ali za oko 3 meseca.dakimil je napisao: ↑19 Okt 2018, 21:26Pozdrav.
Zanima me koji polovni benzinac da kupim (obavezno bez turbine i plivajućeg zamajca) i to za 4.000 eur max? Znači auto čije održavanje bi bilo jeftino, ali da auto nije starije od 10 godina. Potrošnja goriva mi nije toliko bitna, koliko troškovi održavanja.
Znači troškovi održavanja su mi bitna stavka, jer sam se ''opekao'' kupovinom polovnog VW Golfa 6-ice 1.6 TDI i već za godinu dana koliko ga posedujem ''utukao'' sam u njega skoro 1.500 eur (4 dizne, egr ventil, itd...) i to jednostavno više ne mogu da finansiram, moram da pređem na ekonomičniji auto.
Svaki savet je dobro došao.
Kupio čovek na autoplacu i verovao prodavcu da je auto iz ŠvajacrskU, održavan i bez skrivenih mana
A ti bi pouzdano, očuvano, sa proverivom i malom kilometražom, što mlađe i jeftino za održavanje?
Nisam baš u toku ali čini mi se da ti Punto ne gine i to kragujevački jer su oni jedini mlađi ( do 2010 ili 2011), daleko proverljiviji nego sa auto placa i definitivno su jeftini(ji) za održavanje.
U svakom slučaju, samo ono "kupljen nov u Srbiji" i ništa bez provere kod kuma automehaničara ( ništa manje od kumstva ) ili ovlašćenom servisu.
Za Fiata može i servis Goran u Zemunu.
Kao vlasnik Zunta - taj auto ne nudi ništa posebno ni dobro ni loše (po meni ima sjajnu klimu), motor mu nije ni vrh snage niti ekonomičnosti ( 6,5L kombinovano) ali je proveren i ostavlja za sobom mnoge druge po pitanju pouzdanosti i cene održavanja.
Štaviše, viđao sam po oglasima nove, novcate 1.2 8v Zunto motore za 1100e a drugi daju više i za generalku nemačkih leševa (to nije kao novo )
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
jMa da, Punto mu ne gine za 4000 eura.
Ima da bira auta za te pare. Udobnije, kvalitetnije, bezbednije, jače.
Ima da bira auta za te pare. Udobnije, kvalitetnije, bezbednije, jače.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
Polovnjak 100% neće proći bez ulaganja a kad se već o polovnoj robi radi, ne upoređuje se nov-nov auto nego dostupnost i cena kvalitetnih delova.
To je klasična greška ljudi pri izboru polovnog automobila jer su zagledani u "fabriku" i specifikacije sa neta a ne u realnost polovnog automobila.
Ne mora Punto ( niti prodajem niti imam interes), čak i rekoh da nisam u toku ali znam da sam mudro i dobro izabrao.
Ja kad sam uzimao Puntaca, mnogi su me odgovarali ( srecom znao sam odranije za srpsku naivnost i komplekse) i aj pogodi ko je koga u međuvremenu šlepao/taksirao?
Ko se hvatao za glavicu jer mu nemac izbio poslednju paru iz džepa za održavanje,
ko je otkrio da mu auto varen od 2 auta, kome motor slini na sve strane i troši ulja više nego goriva... a ko se prošetao sa minimalnim troškovima ?
Pu, pu , pu
- Uroš S.
- Postovi: 10886
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
Ja bih uzeo Jazz za sve pare. Prvo jer je Auto za bilo kog Punta. Cene delova i održavanja su smešne, nemoj te neko plaši s cenama za japance. Za 3500+ bi trebalo da može da se uzme vise nego pristojan star oko 10 godina.
Trenutno vozim Grande Punta 2010. 1.3mJet i ja zaista ne znam zašto iko to plaća više od 1500€. Verovatno neznanje. On se na oglasima kreće tako oko 3500.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Trenutno vozim Grande Punta 2010. 1.3mJet i ja zaista ne znam zašto iko to plaća više od 1500€. Verovatno neznanje. On se na oglasima kreće tako oko 3500.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
Nisam Golfa kupio na placu, već od poznanika, ali mi je on skrenuo pažnju da me u budućnosti čekaju veća ulaganja, jer je auto bio prešao 150.000 km, i to je neka kilometraža od koje kreće ''sex'' sa dizelašima. Da budem iskren, na pamet mi nije padalo da sva ta ulaganja mogu toliko da iznose, mislim, ...cene dizni, dpf-a, egr ventila, turbine, zamajca, ... to je jednostavno van svake pameti koliko to sve košta, a ja zaista nisam imao predstavu o tome. Sa ovim polovnim dizelima novije generacije sam završio, jer to sebi očigledno mogu da priušte samo oni koji imaju natprosečna primanja u Srbiji. Opet kažem, stvarno mi nije jasno zašto svi ti delovi toliko koštaju, to je besmisleno.
Kao što sam rekao, ok je meni i Punto, ali ga često malo precenjuju po oglasima, jer za te pare vidim ima čak i Kia cee'd 2008. godište, Focus, Yaris, Peugeot 207, itd...
Kao što sam rekao, ok je meni i Punto, ali ga često malo precenjuju po oglasima, jer za te pare vidim ima čak i Kia cee'd 2008. godište, Focus, Yaris, Peugeot 207, itd...
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
I da, nemam nameru da išta kupujem na placevima ili od firmi čiji su komercijalisti iznjakali auto. Samo od fizičkih lica, i da je registrovano na prodavca koji mi i prodaje kola.
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
Ova dilema se rešava tako što na polovniautomobili tražiš po sledećim kriterijumima: "prvi vlasnik" i "kupljen nov u Srbiji", pa gledaš šta možeš da dobiješ za te novce.
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
+1 za jazz, ako si fan dizela nemoj bezati od toyote yaris/auris ali sa 1.4D4d motorom. Nema dpf, nema plivajuci, bosh dizne, ima lanac. Imali smo yaris sa tim motorom i slatko smo se navozali. Potrosnja smesna, odrzavanje jeftino. Vec 2.0 D4D motori imaju sve zajebancije klasicnog dizela. Pogledaj malo aurise dizele a i benzince. Jedina moja primedba na yaris je zavrsna obrada, previse tvrde plastike za razliku od jazz a i vrlo lose nisko postavljene komande za klimatizaciju pa je nepregledno. Racunaj da sa yarisom ne kreces na duzi put jer je vozacevo sediste i kad se skroz spusti jednostavno previsoko. Meni su posle 1300 km otpale butine i bolele me noge ko da sam trcao uz avalski toranj. Isti put corollom ne osetim.
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
Da, upravo pod tim kriterijumima i tražim. Mada, koliko ja znam većina tih benzinaca i jeste kupljena nova u SRB, valjda su 90% uvezenih automobila dizeli, ili grešim?
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
Neću ići na duža putovanja kolima nikako, najdalje BiH, MNE i CRO. Ali ipak ću za svaki slučaj zaobići bilo koji dizel, pa i taj Yaris. Ali Yaris kao benzinac mi je u top 5 trenutno u izboru.mića je napisao: ↑20 Okt 2018, 21:56+1 za jazz, ako si fan dizela nemoj bezati od toyote yaris/auris ali sa 1.4D4d motorom. Nema dpf, nema plivajuci, bosh dizne, ima lanac. Imali smo yaris sa tim motorom i slatko smo se navozali. Potrosnja smesna, odrzavanje jeftino. Vec 2.0 D4D motori imaju sve zajebancije klasicnog dizela. Pogledaj malo aurise dizele a i benzince. Jedina moja primedba na yaris je zavrsna obrada, previse tvrde plastike za razliku od jazz a i vrlo lose nisko postavljene komande za klimatizaciju pa je nepregledno. Racunaj da sa yarisom ne kreces na duzi put jer je vozacevo sediste i kad se skroz spusti jednostavno previsoko. Meni su posle 1300 km otpale butine i bolele me noge ko da sam trcao uz avalski toranj. Isti put corollom ne osetim.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Koji atmosferski benzinac do 4.000 eur
Vole nasi ljudi dizel, malo trosi...a za delove koga briga.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money