Polovnjak do 2700e

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Korisnikov avatar
somi-car
Postovi: 1850
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
Garaža: Peugeot 607 2.2 petrol, Alfa Romeo 156 JTD
Lokacija: BG

Re: Polovnjak do 2700e

Post od somi-car » 07 Nov 2018, 22:30

Ok, ali aktivira se potapanjem papucice?

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 2147
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: prazna
Lokacija: Krusevac

Re: Polovnjak do 2700e

Post od OMP » 08 Nov 2018, 10:07

ne razumem, kakve veze ima overboost sa potapanjem pedale gasa? da ne mesas ti kikdaun i overboost?
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

pedja82
Postovi: 23
Pridružio se: 03 Okt 2018, 02:20
Kontakt:

Re: Polovnjak do 2700e

Post od pedja82 » 10 Nov 2018, 03:14

Ja sam svoju 156 prodao prvom kupcu koji je pogledao....
U oglasu sam sve naveo, uslikao mane i nema šta, čovek došao i kupio.... i naravno umanjio 50€ za sreću :)

Korisnikov avatar
somi-car
Postovi: 1850
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
Garaža: Peugeot 607 2.2 petrol, Alfa Romeo 156 JTD
Lokacija: BG

Re: Polovnjak do 2700e

Post od somi-car » 10 Nov 2018, 07:20

@OMP
Konkretno, imam neki utisak da kad potopim papucicu auto naravno krene da ubrzava ali kad je jos pritisnem auto kao da krene jos jace da ubrzava...

Mislio sam da je to overbost?

Korisnikov avatar
Martin
Postovi: 2358
Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:38
Garaža: Fiat Croma 1.9 mjet 16v
Lokacija: Sremska Mitrovica

Re: Polovnjak do 2700e

Post od Martin » 10 Nov 2018, 08:48

Mjok, to je čipovan JTD, u odličnom stanju.
Slika

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 2147
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: prazna
Lokacija: Krusevac

Re: Polovnjak do 2700e

Post od OMP » 10 Nov 2018, 09:26

nema to veze sa overboostom, to je elektro vakumski ventil koji regulise rad varijabilnih krilaca na turbini, ali na punom gasu on nema funkciju, to sto se kod tebe desava ne znam sta je, obicno najosetnije to ubrzanje je tamo gde je najveci obrtni momenat oko 2000rpm i posle toga ne bi trebalo opet da osetis dodadno ubrzanje, posebno ne kod 8v motora koji vec na 3500rpm gubi snagu i jenjava, njemu je najveca izmerena snaga na 3800rpm posle toga samo pada, naravno pricam za stock motor, mada i da je cipovan ne bi opet bilo tog "drugog ubrzanja" samo bi se kriva snage produzila za jos nekoliko stotina obrtaja ali linerano.
cesto vozim cipovani pasat b5,5 koji se npr. malo vise vrti od alfe a najveci udar snage se oseti ranije nego kod alfe, konkretno u ovom slucaju na oko 1500-1700rpm pa do nekih 2200-300rpm i onda linearno vuce do nekih 4000 kad gubi naglo snagu, mada sve to zavisi od mape do mape, konkretno ova je radjena tako da u nizim obrtaijma bolje povlaci sto je meni licno bolje za neka medju obrzanja, preticanja i sl. nego da se nesto vrti 5000rpm i ima snagu u visokim obrtajima jer ipak je to dizel cemu to
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

Korisnikov avatar
somi-car
Postovi: 1850
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
Garaža: Peugeot 607 2.2 petrol, Alfa Romeo 156 JTD
Lokacija: BG

Re: Polovnjak do 2700e

Post od somi-car » 10 Nov 2018, 15:14

Od prvog dana je taj auto meni sumnjiv. Tipujem na to da je radjen cip.

1000 puta sam namerno preticao sa njim iste ili slicne automobile, jer sam naravno ocekivao da ce taj koga preticem da proba da pobegne. Medjutim uvek sam bio brzi.

Tako da uvek sam imao neki utisak da ipak ide malo bolje. Pokusacu da snimim to sto se desava ali bukvalno je tako kao neki dodatni nalet snage na visim obrtajima.

Ako je cipovan mozda je i takva neka mapa uradjena....

Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Polovnjak do 2700e

Post od passenger » 10 Nov 2018, 15:30

Kako opisuješ da ide, izgleda da je čipovan :)
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 2147
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: prazna
Lokacija: Krusevac

Re: Polovnjak do 2700e

Post od OMP » 10 Nov 2018, 19:21

pa moguce da je uradjena neka mapa koja se tako ponasa, nista nije nemoguce, ja sve ove koje sam vozio su se mahom "otkidali" u niskim obrtajima npr. od 1500 do 2500, posle vuce linerano bez obzira sto je i broj max obrtaja pomeren vise nema nikakvog dodatnog potiska u nekim visim obrtajima
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Polovnjak do 2700e

Post od passenger » 16 Jul 2019, 11:12

ne znam gde ću ovo pitanje.

Gledam za tatu da zameni onu corsu, otkorsala je svoje. Već 5 godina je kod njega.

Ispala mi neka Zafira B, ali mi se čini skupom. Nije iz Opel servisa/prodaje, dakle nije krš, već privatno lice prodaje u AT (od rodjaka kolega sa posla).

Auto je 2005. godište, zadnja godina proizvodnje, 2.0 dti i 200 000 na satu. Uvek redovno održavana, dakle nije krš.

Cenio je 1400, spustio na 1300 i daće mi na njegove table da je doteram dole kad bih je uzeo (smanjuje mi trošak za 200 eura zbog tablica).

Sad me zanima je l vredi to uvoziti? Koliko košta carina i porez za njega?
Računam 1300 eura, do dole da se doveze 250 eura (sa avionom nazad), carina i porez i AMSS sigurno 600-700 eura. Prva registracija 250 eura... vredi li uopšte cimati se oko toga?

Tata prelazi 10-12k km godišnje,
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 2147
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: prazna
Lokacija: Krusevac

Re: Polovnjak do 2700e

Post od OMP » 16 Jul 2019, 16:04

Dodji da ti prodam merivu imam odlicnu bolja od zafire :)

Ako se uklapate u cenu i ako vam odgovara onda se isplati uzeti, na osnovu merive racunam da carina+amss za zafiru ne bi kostali vise od 600e u Subotici, na drugim carinskim ispostavama racunaj bar 100e vise
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

Odgovori