Automobil do 7000e
Automobil do 7000e
Automobil bi koristili devojka i ja. Nije nam važan prostor na zadnjoj klupi pošto nas je samo dvoje, tako da nas zanima B segment, ili C ukoliko naiđemo na baš dobru ponudu.
Prelazili bi oko 10k km, verovatno i manje, tako da dizeli ne dolaze u obzir.
Pored bar dva odlaska do Grčke, zbog prirode posla, celo leto vozim relacije od po 3km 6 puta dnevno po dosta izrazitim uzbrdicama. Preko zime bi ga koristili prvenstveno kao vikend vozilo, do planine, sela i za povremene nabavke, ali ništa intezivno, pošto živimo u Nišu pa nam je sve relativno blizu.
Pouzdanost mi je najbitniji faktor. Potrošnja i troškovi održavanja na drugom mestu i tek onda performanse.
Favorit mi je bio Polo (ili Ibiza) 1.2 TSI, ali vidim da problem sa lancem rešen tek 2013e godine, tako da mislim da je najpametnije da ga zaobiđem, jer imam para samo do 2011/12. godišta.
Cross Polo mi je zanimljiv takođe, ali ne znam da li je za preporuku.
Oduvek sam želeo da imam Hondu Civic svemirca, ali sumnjam u performanse 1.4 motora, dok mi 1.8 previše trenutno zbog potrošnje i troškova održavanja.
Bmw Serija 1 mi je dečački san, ali nisam siguran u pouzdanost pre svega. Estetski mi se najviše dopada, ali se ne bih usudio da ga uzmem ukoliko me neko ne ubedi da neće mi isisa značajno više para iz novčanika od alternativa.
Citroen C3 mi je prosto odvratan, Clio mi se čini slab sa 0.9 TCE motorom i uz to takođe brzo gubi na vrednosti. Fiestu 1.0 ecoboost ne mogu da priuštim, a i odbojan mi je enterijer zbog onog ekrančića što je skinut sa Nokie 3310. Azijati su mi zanimljivi i birao bi ih pre Evropljana. Starije premijum marke nisam uzimao u obzir, za sad.
Pretpostavljam da bi bilo pametno da potrošim 6 do 6.5k i ostavim ostatak do 7 za popravke.
Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk
Prelazili bi oko 10k km, verovatno i manje, tako da dizeli ne dolaze u obzir.
Pored bar dva odlaska do Grčke, zbog prirode posla, celo leto vozim relacije od po 3km 6 puta dnevno po dosta izrazitim uzbrdicama. Preko zime bi ga koristili prvenstveno kao vikend vozilo, do planine, sela i za povremene nabavke, ali ništa intezivno, pošto živimo u Nišu pa nam je sve relativno blizu.
Pouzdanost mi je najbitniji faktor. Potrošnja i troškovi održavanja na drugom mestu i tek onda performanse.
Favorit mi je bio Polo (ili Ibiza) 1.2 TSI, ali vidim da problem sa lancem rešen tek 2013e godine, tako da mislim da je najpametnije da ga zaobiđem, jer imam para samo do 2011/12. godišta.
Cross Polo mi je zanimljiv takođe, ali ne znam da li je za preporuku.
Oduvek sam želeo da imam Hondu Civic svemirca, ali sumnjam u performanse 1.4 motora, dok mi 1.8 previše trenutno zbog potrošnje i troškova održavanja.
Bmw Serija 1 mi je dečački san, ali nisam siguran u pouzdanost pre svega. Estetski mi se najviše dopada, ali se ne bih usudio da ga uzmem ukoliko me neko ne ubedi da neće mi isisa značajno više para iz novčanika od alternativa.
Citroen C3 mi je prosto odvratan, Clio mi se čini slab sa 0.9 TCE motorom i uz to takođe brzo gubi na vrednosti. Fiestu 1.0 ecoboost ne mogu da priuštim, a i odbojan mi je enterijer zbog onog ekrančića što je skinut sa Nokie 3310. Azijati su mi zanimljivi i birao bi ih pre Evropljana. Starije premijum marke nisam uzimao u obzir, za sad.
Pretpostavljam da bi bilo pametno da potrošim 6 do 6.5k i ostavim ostatak do 7 za popravke.
Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk
Re: Automobil do 7000e
Ponudis im 7
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... ford-focus
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... s-10-trend
Ako nece onda ponudis ovom 6.5
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... cus-16-vct
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... ford-focus
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... s-10-trend
Ako nece onda ponudis ovom 6.5
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... cus-16-vct
Re: Automobil do 7000e
Slobodno uzmi 1.2tsi. To su price da je problem sa lancem, cak i da jeste, promenis ga i to je to. Isto kao i veliki servis koji bi trebalo da zradis kod svakog polovnog automobila koji kupiš.
Sent from my TA-1052 using Tapatalk
Sent from my TA-1052 using Tapatalk
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30015
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Automobil do 7000e
Pozdrav! Čini ti se samo da je Clio slab, ide taj motor jako lepo.
Svakako je preporuka neki savremeniji turbo benzinac jer će lakše izaći na kraj sa tim uzbrdicama. Dakle 0.9 TCe, 1.2 TSi i slično. Tražiš auto za 6.500 pa ako naleti neki baš baš dobar za koju stotinu više onda isprazni novčanik. Svakako to je sasvim fina suma da se pazari jedan dobar, noviji auto.
Sa srećom.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Automobil do 7000e
nisu slabasni ovi mali turbo motori, pa i focus postoji u 1.0 varijanti sa turbom a ipak je veci auto pa ga taj motor lepo nosi, nisam vozio clio 0,9 ali mislim da ne ide to lose, naprotiv.
sto se pouzdanosti tice gledaj japance ima tu dosta sto se moze naci za tu lovu a njihovi motori jako lepo idu sa malom kubikazom
sto se pouzdanosti tice gledaj japance ima tu dosta sto se moze naci za tu lovu a njihovi motori jako lepo idu sa malom kubikazom
- igor_harris
- Postovi: 2210
- Pridružio se: 12 Jan 2017, 13:47
- Garaža: 2004 Mazda 3 (1.6CD)
- Lokacija: Beograd
Re: Automobil do 7000e
Meni bi prioritet bio turbo motor u ovakvoj situaciji.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Automobil do 7000e
Vozio sam Sandero 0.9 na Garazinom testu i poslednja stvar koju bih zamerio tom automobilu je upravo to kako ide. 1.2 atmo takva kola cine tromim (probao Clio mk3 i mk4), ali sa turbinom, iako sa cilindrom manje, idu sasvim fino.
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Re: Automobil do 7000e
Ja sam vozio 0.9 u Loganu i motor je bio totalno razocarenje, mozda je i sam auto doprineo losem utisku. Takođe, znam dva vlasnika Captura sa tim motorm koji su nezadovoljni motorima posle manje od 2 godine gledali opciju zamene za nesto jace. 1.2 sa tri cilindra i 82 ks u PSA grupi osetno bolje vuce, a nije turbo.
- Darko
- Postovi: 9068
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Automobil do 7000e
Ja sam bio nezadovoljan sa 0.9 jer je previse prenosio vibracije na pod, volan, menjac..
I trosi dosta za tih 90ks. Ima i nedostatak 6. brzine. Taj motor nije posebno konstruisan nego su iz 1.2 iscupali cilindar i dodali turbo. Max torq razvija na 2500rpm pa ispod hoce da bude mlitavo.
Ford 1.0 koji je tezi i jaci manje trosi i vibrira.
I trosi dosta za tih 90ks. Ima i nedostatak 6. brzine. Taj motor nije posebno konstruisan nego su iz 1.2 iscupali cilindar i dodali turbo. Max torq razvija na 2500rpm pa ispod hoce da bude mlitavo.
Ford 1.0 koji je tezi i jaci manje trosi i vibrira.
Poslednja izmena od Darko u 20 Nov 2018, 10:42, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Automobil do 7000e
Zaboravio sam da napisem da ljudi koji su bili nezadovoljni motorom u Capturu isti nisu ni probali pre kupovine.
Re: Automobil do 7000e
Više me zanimaju hečbekovi, ali možda odem da pogledam ovog sa drugog oglasa jer mi je blizu, iako mislim da mi je 1.6 previše i sam focus limuzina prevelik.ftj je napisao:Ponudis im 7
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... ford-focus
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... s-10-trend
Ako nece onda ponudis ovom 6.5
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... cus-16-vct
Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Automobil do 7000e
Darko, nuspojavama trocilindrasa koje opusujes doprinose i druge stvari, kako je motor usidren, kako je izolovan... To je vise do kola, nego do motora. Seste brzine nema pa nema i ne mozes se pre kupovine nadati da mozda nece faliti. Taj motor u drugim kolima i sa drugim menjacem mozda bi bio ok. Mozda...
Meni je Ecoboost otklonio svaku predrasudu koju sam mozda imao u proslosti. Niti vibrira, niti se cuje, rad srart-stop sistema cesto i ne primetim... Sve sto bih, inace, ocekivao od tri cilindra pod haubom. A, ide jako lepo.
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Meni je Ecoboost otklonio svaku predrasudu koju sam mozda imao u proslosti. Niti vibrira, niti se cuje, rad srart-stop sistema cesto i ne primetim... Sve sto bih, inace, ocekivao od tri cilindra pod haubom. A, ide jako lepo.
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Re: Automobil do 7000e
Jel znaš koliko košta zamena lanca, kako se ispoljava kvar i koliko dugo može da se vozi sa kvarom?ssrki je napisao:Slobodno uzmi 1.2tsi. To su price da je problem sa lancem, cak i da jeste, promenis ga i to je to. Isto kao i veliki servis koji bi trebalo da zradis kod svakog polovnog automobila koji kupiš.
Sent from my TA-1052 using Tapatalk
Čuo sam da im i turbina otkazuje neretko.
Ne bih imao problem ako su to kvarovi do 200/300 evra, koje jednom rešiš, pri kupovini ili prvi put kad se manifestuju i ne razmišljaš posle, ali uopšte nisam steko takav utisak.
Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk
Re: Automobil do 7000e
Hvala!trojanac je napisao:Pozdrav! Čini ti se samo da je Clio slab, ide taj motor jako lepo.
Svakako je preporuka neki savremeniji turbo benzinac jer će lakše izaći na kraj sa tim uzbrdicama. Dakle 0.9 TCe, 1.2 TSi i slično. Tražiš auto za 6.500 pa ako naleti neki baš baš dobar za koju stotinu više onda isprazni novčanik. Svakako to je sasvim fina suma da se pazari jedan dobar, noviji auto.
Sa srećom.
Ne smatram da je Clio pametna kupovina jer bi mi izgubio previše novca, Polo sigurno nema taj odnos cene/kvaliteta, ali ću bolje da ga prodam kad za to dođe vreme.
Koje godište smatraš da bi trebalo da gledam?
Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk
- Darko
- Postovi: 9068
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Automobil do 7000e
Da, ali ja sam 0.9 imao u capturu koji je mnogo bolje izolovan od twinga ili sandera. I dalje je to prenosilo mnogo vibracija i veliki potrosac je bio. Taj motor mi deluje kao da su silom ubacili da popune rupu u trzistu.Sloba je napisao: ↑20 Nov 2018, 11:14Darko, nuspojavama trocilindrasa koje opusujes doprinose i druge stvari, kako je motor usidren, kako je izolovan... To je vise do kola, nego do motora. Seste brzine nema pa nema i ne mozes se pre kupovine nadati da mozda nece faliti. Taj motor u drugim kolima i sa drugim menjacem mozda bi bio ok. Mozda...
Meni je Ecoboost otklonio svaku predrasudu koju sam mozda imao u proslosti. Niti vibrira, niti se cuje, rad srart-stop sistema cesto i ne primetim... Sve sto bih, inace, ocekivao od tri cilindra pod haubom. A, ide jako lepo.
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Ecoboost je neuporedivo bolja prica. Mnogo manje vibracija, tisa voznja, vise snage, torq na nizim obrtajima, itd..
Da ima jos malo bolje kvacilo bio bi savrsen paket.
Poslednja izmena od Darko u 20 Nov 2018, 11:30, izmenjeno 2 puta ukupno.