Koji turbo benzinac za 4500-5000

Razne informacije u vezi kupovine automobila
ljubitelj
Postovi: 10570
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000

Post od ljubitelj » 28 Dec 2018, 17:25

Da, promena nagiba veca od 1,5 stepeni aktivira alarm.
Kosta 30tak evra opcija i moze na gotovo svaki alarm da se doda. Koristi se 20tak godina.

Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000

Post od passenger » 28 Dec 2018, 18:25

Mečka to imala kad Audi nije znala šta je alarm :mrgreen:

Slika
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 8033
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000

Post od OMP » 28 Dec 2018, 18:27

ovo za mecku znam, ima moj komsija staru c klasu i ima ovo

Korisnikov avatar
Sinisa G.
Postovi: 2426
Pridružio se: 11 Feb 2014, 11:25
Garaža: GTS, EVO500, GSI
Lokacija: Beograd, Grac

Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000

Post od Sinisa G. » 28 Dec 2018, 18:42

A volvo jos sesetosme :)

ljubitelj
Postovi: 10570
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000

Post od ljubitelj » 28 Dec 2018, 19:07

Jok, Volvo je Sved. Oni ni bravice na rezervoaru goriva nisu imali a kamoli alarm. :)

Korisnikov avatar
Rolla
Postovi: 830
Pridružio se: 06 Feb 2018, 15:00

Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000

Post od Rolla » 05 Jan 2019, 21:02

Update o onom A3 2.0 tsfi. Provera u ovlascenom kaze da je zadnji put bio kod njih 2013-e na 140k km. Sto ce reci da je kilometraza mozda i prava ili par desetina hiljada vracena. Medjutim, od kupovine me je odbila potrosnja ulja na tom motoru. Pored komentara ovde dobio sam potvrdu od ljudi koji su ih vozili.

Idemo dalje...

Sent from my E5603 using Tapatalk


Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000

Post od passenger » 05 Jan 2019, 21:14

Pametno :thumbup:

Em što moraš dve kantice ulja da imas kod sebe, em što košta dosta :pardon:
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

Korisnikov avatar
igor_harris
Postovi: 2210
Pridružio se: 12 Jan 2017, 13:47
Garaža: 2004 Mazda 3 (1.6CD)
Lokacija: Beograd

Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000

Post od igor_harris » 09 Apr 2019, 15:31

Jel zna neko nesto o THP motorima koji idu u 207 GTI? Ima sa 150 i 175ks.
Cuo sam nesto da lako prezupci, jel ima neko resenje za to?

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk


lami
Postovi: 3265
Pridružio se: 19 Feb 2017, 15:34
Lokacija: Smederevo

Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000

Post od lami » 09 Apr 2019, 16:11

Da, promeni lanac sa lancanicima i spanerima. Oko 400 evra sa rukama izadje, ali si miran
P.S
Konstrukcijski ima dosta zajednickih elemenata sa VTI, uz dodate turbine naravno.

Послато са SM-G950F уз помоћ Тапатока



Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 8033
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000

Post od OMP » 09 Apr 2019, 16:24

to im je glavna mana, ne znam koji je razlog preskakanja ali su od 2010 valjda otklonili problem

lami
Postovi: 3265
Pridružio se: 19 Feb 2017, 15:34
Lokacija: Smederevo

Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000

Post od lami » 09 Apr 2019, 16:30

Od 2010 bi trebalo da su resili probleme potrosnje ulja. Sto se tice lanca, fora je sto ljudi ne menjaju lance, a presli su preko 200 000.
Plus, preporuka je da se ne gazi dok ulje ne dostigne radnu temperaturu (ima i pokazivac temp ulja), a onaj ko kupi GTI, tesko da ce to bas da postuje.
Ako te zanima, mogu da potrazim sajt nekih grckih tunera gde su pricali bas o 207 gti i odrzavanju.

Послато са SM-G950F уз помоћ Тапатока



Korisnikov avatar
igor_harris
Postovi: 2210
Pridružio se: 12 Jan 2017, 13:47
Garaža: 2004 Mazda 3 (1.6CD)
Lokacija: Beograd

Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000

Post od igor_harris » 09 Apr 2019, 17:57

Pa zanimljiv mi je veoma zbog cene, a i ima ih dosta po oglasima. Ali sve nesto cujem lose komentare. Cuo sam danas jos i da im je crkavala turbina ispod 100k.
Cekam povratnu informaciju od jednog servisera.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk


Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000

Post od passenger » 09 Apr 2019, 18:02

mislim da nije crkavala, nego se raspadala koliko se sećam.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 8033
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000

Post od OMP » 09 Apr 2019, 18:07

vidjam ih cesto u CH glasima ali uglavnom su sa problemom motora, bar ovi u jeftinijem cenovnom rangu, nije tu samo u pitanju vremenski rok trajanja lanca , sad malo citam pa evo sta kazu.....
Od samog početka korisnici se žale na glasno rada hladnog 1.6 THP motora (“zveckanje” kao kod dizela)., problem se javlja posle pređenih 40 000 km. Problem nestaje nakon što se motor zagreje. Ispostavilo se da je neispravan španer pogonskog lanca, što bi moglo dovesti do tegljenja lanca i ako se brzo ne reaguje kvar bi mogao dovesti do skupih popravki. PSA i Bmw su sproveli akciju zamene neispravnih delova u garantnom periodu. Na prelazu između 2008. i 2009. uvedeni su trajniji španeri.

THP motori imaju problema sa turbo punjačem, manifestuje se smanjenjem snage, dimom iz auspuha, čuje se glasan zvuk zviždanja prilikom ubrzavanja. Na malim kilometražama može doći do oštećenja rotora, a ima i slučajeva da kućište turbine ispuca.

1.6 THP može iznenada ostati bez snage. U ovom slučaju , možda postoji nekoliko razloga: problem sa softverom koji kontroliše rad pogonske jedinice usled pomeranja tajming, labav lanac. Ponekad , motor može da ide u bezbednom režimu jer kontrolna jedinica , prikazuje poruka o grešci u sistemu čišćenja izduvnih gasova.

Redovno proveriti nivo ulja – neki motori mogu trošiti litar ulja na 2500 km .

Kvar vakuum pumpe, potrebno jače pritisnuti pedalu kočnice da bi se zaustavi automobil.

Oštećenje bregaste osovina motora 1.6 THP, grub rad motora, svetlo lampica kvara motora. Predugo vožen automobil sa suviše malim nivom ulja dovodi do brzog habanja bregaste osovine i ležajeva.

Korisnicima preporučujemo da redovno proveravaju nivo ulja. Dobra vest je da su delovi motora od 2011. modifikovani tako da je rešen veći broj problema ovog motora. Al i opet postoje neki vlasnici vozila sa ovim motorom koji su se žalili na motor … S druge strane , mogu se susresti i mnogi vlasnici koji nikada nisu iskusili bilo koji od navedenih problema.

lami
Postovi: 3265
Pridružio se: 19 Feb 2017, 15:34
Lokacija: Smederevo

Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000

Post od lami » 09 Apr 2019, 18:22

Ovo za zveckanje, to je tkzv death rattle i to je prvi znak da nesto nije u redu. Jedan od razloga za to je i ako su se sine ili.vodjice u kaseti lanca raspale. Opet,.na osnovu onoga sto sam citao, jer on slican vti, ukoliko se dopusti da se upali antipolution fault zbog previse istegnutog lanca, tad je prekasno jer povlaci seriju drugih kvarova.
Bitno je da nadjes nekoga ko zna da ga radi, ne klasicnog francuza.
Isti motor ti ide i u minije.
Pozdrav

Послато са SM-N960F уз помоћ Тапатока



Odgovori