Koji turbo benzinac za 4500-5000
Koji turbo benzinac za 4500-5000
Razmisljam sta uzeti za sledeci auto.
Najcesce vozim po gradu, uglavnom kratke relacije do 10km. Godisnje prelazim oko.15k km.
Razmisljao sam o svim opcijama i cini mi se da je najbolja opcija turbo benzinac zbog upotrebljivosti snage u gradskim uslovima u odnosu na atmo. I pored benzina ugradio bih plin. Dakle, zbog plina kao opcija otpadaju benzinci sa direktnim ubrizgavanjem goriva u cilindar (tsi,tfsi,tbi..) jer je cena ugradnje visoka.
Auto treba da ima 4 vrata, digitalnu klimu i 6 brzina. Sta smatrate da je najrentabilnija kupovina uzevsi u obzir gore navedeno?
Sent from my E5603 using Tapatalk
Najcesce vozim po gradu, uglavnom kratke relacije do 10km. Godisnje prelazim oko.15k km.
Razmisljao sam o svim opcijama i cini mi se da je najbolja opcija turbo benzinac zbog upotrebljivosti snage u gradskim uslovima u odnosu na atmo. I pored benzina ugradio bih plin. Dakle, zbog plina kao opcija otpadaju benzinci sa direktnim ubrizgavanjem goriva u cilindar (tsi,tfsi,tbi..) jer je cena ugradnje visoka.
Auto treba da ima 4 vrata, digitalnu klimu i 6 brzina. Sta smatrate da je najrentabilnija kupovina uzevsi u obzir gore navedeno?
Sent from my E5603 using Tapatalk
- TheWickerMan
- Postovi: 10471
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000
U sličnoj smo dilemi. Moj trenutni favorit je Fiat Bravo 1.4 150 ks.
Sent from my Mate10 Lite using Tapatalk
Sent from my Mate10 Lite using Tapatalk
- somi-car
- Postovi: 2237
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
- Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
- Lokacija: BG
Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000
Koja je svrha ugradnje plina ako su relacije tako kratke? Zanima me misljenje...
Da li si razmisljao da bude automatik, kad vec vozis dosta po gradu. Mozda bi ti to odgovaralo.
Da li si razmisljao da bude automatik, kad vec vozis dosta po gradu. Mozda bi ti to odgovaralo.
Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000
@TheWickerMan
Kod nas trenutno nema reprezentativnih primeraka. Ima par Delti sa tim motorom ali su uglavnom preko 5000...
Ono sto mi se jos izdvaja je Astra H 2.0t ali bas nista ne znam o tom motoru, a ni o Opelima
Ne razmisljam o automatiku, najvise zbog potencijalnih problema. Kada budem kupovao auto par godina star onda cu razmusljati o automatiku. Ovako za sada manuelac...
Trenutno auto mi prebaci na plin u prvih 500-600m voznje. Mislim da je racunica jasna
Kod nas trenutno nema reprezentativnih primeraka. Ima par Delti sa tim motorom ali su uglavnom preko 5000...
Ono sto mi se jos izdvaja je Astra H 2.0t ali bas nista ne znam o tom motoru, a ni o Opelima
Ne razmisljam o automatiku, najvise zbog potencijalnih problema. Kada budem kupovao auto par godina star onda cu razmusljati o automatiku. Ovako za sada manuelac...
Trenutno auto mi prebaci na plin u prvih 500-600m voznje. Mislim da je racunica jasna
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000
Nemoj Pug, dosta problema ima.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000
Pezou fale dvoja vrata Opel mi je onako... MPV...
Generalno nisam pristalica MPV-a i SUV-ova. Imao sam i imam priliku da ih vozim i jednostavno mi ne idgoaraju, lose se voze, ljuljaju se, visoki su,....
Od svih oblila karoserije najvise mi odgovara limuzina, ali zbog parkinga po gradu ipak je hatch bolja opcija.
Upoznat sam sa PUG-om i problemima
Generalno nisam pristalica MPV-a i SUV-ova. Imao sam i imam priliku da ih vozim i jednostavno mi ne idgoaraju, lose se voze, ljuljaju se, visoki su,....
Od svih oblila karoserije najvise mi odgovara limuzina, ali zbog parkinga po gradu ipak je hatch bolja opcija.
Upoznat sam sa PUG-om i problemima
- TheWickerMan
- Postovi: 10471
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000
I Pug je petobrzinac, ako se ne varam.
Vidiš, ovde je kontra, Bravoa do 5k ima dosta a Delti nema nikako ispod te cifre.
Vidiš, ovde je kontra, Bravoa do 5k ima dosta a Delti nema nikako ispod te cifre.
Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000
Uzmi mazdu 3. Ne treba ti plin za tako malu km, mali je potrosac benzina, ima obrtni moment dizela a dovoljno konja. Po tome sta trazis to je to.
edit, sad vidim naslov teme i koja je cifra u pitanju. Zaboravi
edit, sad vidim naslov teme i koja je cifra u pitanju. Zaboravi
Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000
Nema dovoljno vrata
Nema Mzdica. Ako bas nista ne nadjem od onoga sto zelim idem na Japnca, Civic svemirac 1.8.
Ovde dobar Bravo se povremeno pojavi i uglavno se prodaju brzo. Trenutno ima samo jedan na oglasima, dok Delti ima da se bira ali su retke sa cenom ispod 5000.TheWickerMan je napisao: ↑15 Dec 2018, 23:38I Pug je petobrzinac, ako se ne varam.
Vidiš, ovde je kontra, Bravoa do 5k ima dosta a Delti nema nikako ispod te cifre.
- somi-car
- Postovi: 2237
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
- Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
- Lokacija: BG
Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000
Zar nisu tehnicki bravo i delta isti?
Licno dizajn delte mi je bolji.
Licno dizajn delte mi je bolji.
Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000
i moj bi izbor vrv bio bravo ili delta iako ne cenim fiat generalno ali bravo moze da prodje, 207ica mi se svidja ali su redje sa 5 vrata a i manji je od pomenuta dva kako god okrenes pa meni ne bi zavrsavao posao
Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000
Delte su uglavnom mnogo bolje opremljene od Brava i Bravo je u proseku 1000 do 1300 evra jeftiniji od Delte.
A sta mislite o Astri H 1.6t ili 2.0t?
A sta mislite o Astri H 1.6t ili 2.0t?
Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000
pa naravno, fiat je uvek bio najgori talijanski auto radjen za siroke narodne mase pa samim tim i jeftiniji od ostalih, uvek je prva bila lancia pa alfa pa fiat, samo sto lancija nije imala toliko modela da ponudi i cesto su bile nedopadljivog dizajna sirim narodnim masama pa ih je kupovala odredjena klijentela, ali kvalitet mnogo bolji, bas sam uporedjivao kad je burazer imao libru ja 156icu, neuporedivo kvalitetnije je bila odradjena libra, bolja oprema, ususkanija u voznji, lepsi materijali, bolja izolacija, jedino je alfa bila upravljivija i lepseg dizajna, isto vazi i za npr. lancu Y i fiat punto, razlika dupe i oko pa alfa 155 i fiat tempra, imao sam ih obe u isto vreme, tempra teska krsina i plastikanker pa i unajboljoj opremi losija do klot 155ice npr. naravno tempra je uvek i bila jeftinija od 155 kao i Y od punta jedino je Librama mnogo pre pala cena nego 156icama