Automobil za 14k-15k e

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 12985
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Automobil za 14k-15k e

Post od Saša » 25 Jan 2019, 18:24

Ako je održavan? Naravno, ali šta ako nije? I nije održavanje samo zameniti ulje i neki filter s vremena na vreme. Može tu fina cifra da se nakupi a ljudima koji ciljaju na Punto klasu je svaki evro veliki. Samo loše gume da dobiješ i da uz auto ne dolazi komplet zimskih guma pa eto lepe cifre, a šta tek može još se nakupi kad pretreseš trap, amortizere, moraš uraditi veliki servis itd.

TT


Korisnikov avatar
TheWickerMan
Postovi: 10464
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Automobil za 14k-15k e

Post od TheWickerMan » 25 Jan 2019, 18:38

OMP je napisao:
plus novi vlasnik će ga dobiti baš perfektnog, nula ulaganja.
a punto je bas auto sa puno ulaganja :) za smesne pare taj auto se dovede do top stanja posebno ako je iole odrzavan
Ne budi baš siguran. Kum kupio Punta da ne lomata 159ku po gradu, kupio od drugara za 800 € Punta 2, za sad je na 2300€ i ne sme dalje da računa. Sve što je moglo da crkne, crklo. Morao na kraju i motor da menja. Može i Punto da košta dosta.

Sent from my Mate10 Lite using Tapatalk


Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 14754
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Automobil za 14k-15k e

Post od nikaragva » 25 Jan 2019, 18:40

Pa kum ti nije kupio jednog Punta, nego dva-tri :)

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 12985
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Automobil za 14k-15k e

Post od Saša » 25 Jan 2019, 18:42

Uh, 800€, cena sve govori. Kupio je neki leš.

TT


Korisnikov avatar
TheWickerMan
Postovi: 10464
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Automobil za 14k-15k e

Post od TheWickerMan » 25 Jan 2019, 18:52

Pa nije bio krš, od drugara kupljen, zna mu se istorija u zadnjih 5 godina. Ali šta je moglo da se pokvari, pokvarilo se. Tako mu se zalomilo, bolje da je dodao te pare i kupio noviju 159 ali posle *ebanja nema kajanja.

Nikaragva, otprilike tako :D

Sent from my Mate10 Lite using Tapatalk


Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 12985
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Automobil za 14k-15k e

Post od Saša » 25 Jan 2019, 19:01

Ja svog cenim 3.000€ (i dobijam toliko odmah ako hoću), 2011. godište, sve o njemu znate iz moje teme. U poređenju sa tim od 800€ - razlika je sigurno drastična, u svakom pogledu.

TT


Korisnikov avatar
TheWickerMan
Postovi: 10464
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Automobil za 14k-15k e

Post od TheWickerMan » 25 Jan 2019, 19:21

Jeste, ali izaćiće kao tvoj a ni približno nije :D
Ovaj je 2002. godište.

Sent from my Mate10 Lite using Tapatalk


Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 7975
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Automobil za 14k-15k e

Post od OMP » 25 Jan 2019, 19:24

Bole sta je mogo da ocekuje za 800e, ja sam napisao ako je odrzavan auto, ne neki leš, to sto mu se zna istorija eto video je istoriju :) da je taj auto odrzavan kako treba ne bi sad od jednom ovog sve snaslo, no dobro, a druga stvar je sto je sve relativno i zavisi od coveka do coveka, ima picajzli koje ce svaki detalj pa i nebitne da sredi i da sve kupuje u originalu, a to naravno mora da kosta, ja mislim na neka realna ulaganja kod prosecno odrzavanog auta i da nije star 17 godina jbg nesto malo novije, punto u top stanju tog godista mora da se plati 1300-500e

Korisnikov avatar
jaksa
Postovi: 3564
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:15
Garaža: Jugo 45

Re: Automobil za 14k-15k e

Post od jaksa » 25 Jan 2019, 19:56

Kidi ima registrovanog mondea za 500e na prodaju

Korisnikov avatar
Spa-Francorchamps
Pobednik Garaža - Classic lige
Postovi: 577
Pridružio se: 03 Feb 2018, 12:02
Garaža: Hyundai i20 1.2 GL Premium

Re: Automobil za 14k-15k e

Post od Spa-Francorchamps » 25 Jan 2019, 19:58

Saša je napisao:
25 Jan 2019, 10:31
Gde si to našao? A za sedan?

Edit: nađoh sad i ja. To je "Paket Safety A" - autonomno kočenje + adaptivni tepomat + limiter brzine - to nije dostupno za 1.4 motor, no postoji i "Paket Safety B" - autonomno kočenje + limiter brzine, to ide i za 1.4 motor
Evo iz uputstva za Tipa:

Sistem Full Brake Control je POMOĆNI UREĐAJ pri vožnji koji pomaže vozaču da izbegni direktni udes sa vozilima koja se nalaze ispred njega. Ne zamenjuje vozača koji je dužan da održava bezbedno odstojanje i da prilagodi brzinu vozila uslovima saobraćaja, vidljivosti i meteoroliškim uslovima čak i kada je sistem aktivan. NEMOJTE čekati upozorenje o direktnom udesu da biste smanjili brzinu: u slučaju da ne stanete na papučicu kočnice, može doći do udesa.
Sistem Full Brake Control ne registruje pešake, životinje ili druge prepreke koje se nalaze u pravcu kretanja vozilia ili suprotno.
Sistem Full Brake Control se sastoji od radara koji se nalazi iza prednjeg branika.
U slučaju direktnog udesa, sistem reaguje tako što koči vozilo kako bi se izbegao udes ili kako bi se ublažili njegovi efekti. U trnutku kada se registruje rizik od direktnog udesa, sistem vozaču šalje zvučne i vizuelne signale kroz poruke na displeju instrument table. Signali imaju za cilj da omoguće brzu reakciju vozača kako bi se izbegao ili ublažio mogući udes. Ako sistem ne zabeleži nijednu intervenciju vozača, može automatksi da zakoči vozilo i smanju potencijalni udara (automatsko kočenje). U slučaju kada se registruje da je vozač pritisnuo papučicu kočnice ali ako ta pritisak nije dovoljan, sistem može da reaguje, optimizuje reakciju kočionog uređaja i smanji brzinu vozila (dodatna pomoć prilikom kočenja).

Sistem je aktivan samo ako:
- je pravilno aktiviran preko menija;
- je kontakt brava u položaju MAR;
- je brzina vozila između 7 i 200 km/h;
- sigurnosni pojasevi prednjih sedišta su vezani.

Postoje i podešavanja za nivo senzibilnosti : "Near", "Med", "Far"...

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 12985
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Automobil za 14k-15k e

Post od Saša » 25 Jan 2019, 20:07

Super, znači praktično radi/koči u svim uslovima vožnje, ali - to je ta (skuplja) varijanta sa adaptivnim tempomatom i radarom koja ne ide na 1.4. Možeš li naći isto to objašnjenje za "Paket Safety B"?

Inače, praktično isto funkcioniše i takav sistem u RAV-u, ima ista podešavanja, moguće lako i da je isti proizvođač sistema u pitanju koja snabdeva više proizvođača automobila. Samo sistem u RAV-u verovatno detektuje i reaguje i na pešake.

TT



Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45621
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Automobil za 14k-15k e

Post od Geza » 25 Jan 2019, 20:16

Moraće turbo motor da se pazari...
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
Spa-Francorchamps
Pobednik Garaža - Classic lige
Postovi: 577
Pridružio se: 03 Feb 2018, 12:02
Garaža: Hyundai i20 1.2 GL Premium

Re: Automobil za 14k-15k e

Post od Spa-Francorchamps » 25 Jan 2019, 20:17

Ja mislim da je to kočenje isto i u tom paketu B, jedino što ovaj skuplji paket ima i adaptivni tempomat

Korisnikov avatar
Dare4x4
Postovi: 3105
Pridružio se: 22 Avg 2014, 17:00

Re: Automobil za 14k-15k e

Post od Dare4x4 » 25 Jan 2019, 20:23

Pešaci su možda i veći rizik nego naletanje na druga vozila, pa bez detekcije pešaka taj sistem ima veliki nedostatak.
Ovako nešto je dobro imati

Korisnikov avatar
Spa-Francorchamps
Pobednik Garaža - Classic lige
Postovi: 577
Pridružio se: 03 Feb 2018, 12:02
Garaža: Hyundai i20 1.2 GL Premium

Re: Automobil za 14k-15k e

Post od Spa-Francorchamps » 25 Jan 2019, 20:59

Ima još neke nedostatke i daju upozorenje na njih:

- može da reaguje u krivini velikog radijusa sa više traka, ako je drugo vozilo u susednoj traci
- može da reaguje na vozilo koje se ubacuje neposredno ispred vozila
- ne reaguje na manja vozila, bicikle,
- može da reaguje na vozilo iz poprečne ulice
- može da reaguje na metalne reflektujuće predmete koji nisu automobil

Kako je to u praksi, ne znam, verovatno moraju da daju ova upozorenja, a da to u praksi nije takav problem...

Odgovori