Mlađi auto a veća kilometraža ili obrnuto?
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Mlađi auto a veća kilometraža ili obrnuto?
Šta je vaš izbor?
Ja kod sebe primećujem da mi iz kupovine u kupovinu raste kilometraža vozila, prvi je bio sa 115kkm, drugi sa 135kkm, a ovaj sto sad gledam je 165kkm. Sve turbo dizeli.
S obzirom da sam sa aktuelnim koji je kupljen sa 135kkm dosao do 315kkm, izgubio sam strah od vecih kilometraza, pa verujem da je bolje uzeti mlađi auto u dobrom stanju bez obzira na km.
Ja kod sebe primećujem da mi iz kupovine u kupovinu raste kilometraža vozila, prvi je bio sa 115kkm, drugi sa 135kkm, a ovaj sto sad gledam je 165kkm. Sve turbo dizeli.
S obzirom da sam sa aktuelnim koji je kupljen sa 135kkm dosao do 315kkm, izgubio sam strah od vecih kilometraza, pa verujem da je bolje uzeti mlađi auto u dobrom stanju bez obzira na km.
- dag81
- Postovi: 7256
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Mlađi auto a veća kilometraža ili obrnuto?
Uvek bolji mladji sa vise km. Ako ima 3 4god i 150 160k km to je vrv autoput, habanje smesno. Dok sa 100 120k km i 6 7 god npr. taj je verovatno vise vozen po gradu a isto kosta trenutno. Za 3 4 god koga ce biti briga za km osim ta god.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Re: Mlađi auto a veća kilometraža ili obrnuto?
prvo treba utvrditi da li je km prava pa onda sve ostalo
- Kabe
- Postovi: 993
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 05:47
- Garaža: Japanska vozila
- Lokacija: https:://localhost/Novi_Sad/
Re: Mlađi auto a veća kilometraža ili obrnuto?
Biram stariji auto vise klase sa vise predjenih km, nego mladji auto nize klase - nov, ili sa manje Km.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Mlađi auto a veća kilometraža ili obrnuto?
ja se nešto plašim te kilometraže, pa gledam do 150 000 km. Ima ljudi lagano kupe auto sa 250 000 km i voze. E sad problem je što ja vozim 30, 35k km, pa potencijalno manje ulaganja ako krenem sa manje km. Za 3 godine mogu da mu nabijem 100 kkm
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Mlađi auto a veća kilometraža ili obrnuto?
ma nema tu nikakvog pravila, moze i auto od 250k biti top ako je odrzavan kako treba i nije akan a isto tako i onaj sa duplo manje km da te zeza svaki cas, meni je bitnije stanje auta nego ono sto pise na satu
- Kabe
- Postovi: 993
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 05:47
- Garaža: Japanska vozila
- Lokacija: https:://localhost/Novi_Sad/
Re: Mlađi auto a veća kilometraža ili obrnuto?
Upravo... Ima 1000 parametara koji stoje iza izbora.
Re: Mlađi auto a veća kilometraža ili obrnuto?
Mladji auto s vise kilometara uglavnom znaci da je vozen u boljim uslovima (duze relacije, manje napora) osim ako nije neki manji auto (velika sansa da je dostavni)
Ja sam uzeo A8 sa skoro 400,000 km star 6 godina, znao sam i ko i kako ga je vozio i nisam imao nista osim reodvnog odrzavanja za 60,000 km.
Problem je sto osim poznanicima koji znaju stvarno stanje, uglavnom ne mozes da prodas auto, makar on bio mnogo zdraviji i izgledao bolje nego oni koji na satu imaju 130,000
Ja sam uzeo A8 sa skoro 400,000 km star 6 godina, znao sam i ko i kako ga je vozio i nisam imao nista osim reodvnog odrzavanja za 60,000 km.
Problem je sto osim poznanicima koji znaju stvarno stanje, uglavnom ne mozes da prodas auto, makar on bio mnogo zdraviji i izgledao bolje nego oni koji na satu imaju 130,000
- somi-car
- Postovi: 2237
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
- Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
- Lokacija: BG
Re: Mlađi auto a veća kilometraža ili obrnuto?
Ja sam svaki svoj auto uvek prodao samo poznanicima i prijateljima uglavnom.
Bas zbog toga da ne bi morao nikoga da ubedjujem da sam lepo odrzavao auto.
A8 sa 400.000 je hrabra kupovina po meni. Bez obzira na poznatu istoriju. Ali ocigledno je dokazao kvalitet.
Uostalom ladje iz uvoza koje se prodaju po placevima nista manje km nemaju. To vec sad i ptice na grani znaju.
Bas zbog toga da ne bi morao nikoga da ubedjujem da sam lepo odrzavao auto.
A8 sa 400.000 je hrabra kupovina po meni. Bez obzira na poznatu istoriju. Ali ocigledno je dokazao kvalitet.
Uostalom ladje iz uvoza koje se prodaju po placevima nista manje km nemaju. To vec sad i ptice na grani znaju.
Re: Mlađi auto a veća kilometraža ili obrnuto?
Ajd ispricaj malo vise o tom iskustvu sa audijem, i meni tako neke sulude ideje padaju na pamet.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 29982
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Mlađi auto a veća kilometraža ili obrnuto?
Bolje uzeti mlađi iz više razloga, ali se svakako prvo gleda opšte stanje vozila i servisna istorija. Za mlađi auto je i lakše utvrditi bar približno pravu kilometražu, dok za stariji teško. Aj ubedi nepoznatog čoveka da si prelazio samo 10k km godišnje.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Mlađi auto a veća kilometraža ili obrnuto?
@ftj
+1
Poslato sa mog(a) RM-320 koristeći komšijin vajrles
+1
Poslato sa mog(a) RM-320 koristeći komšijin vajrles
Re: Mlađi auto a veća kilometraža ili obrnuto?
Mene su svi pitali "zasto prodajem ovakav auto?"
Valjda misle da nesto krijem.
Ne kontaju ljudi, da sam vise pazio na auto nego na sebe, al' ajd' objasni
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
Valjda misle da nesto krijem.
Ne kontaju ljudi, da sam vise pazio na auto nego na sebe, al' ajd' objasni
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
Re: Mlađi auto a veća kilometraža ili obrnuto?
Znao sam od prvog dana auto od kad je nov kupljen, covek je puno prelazio, preko 60,000 godisnje, uglavnom relacije Balkan - Nemacka (preko 3,000 povratno). Redovno servisiran u ovlascenom servisu, prvih 200,000 u Nemackoj, drugih 200,000 u Bosni. Motor je 3.0TDI sa 250 konja. Za sada ne trosi ni gram ulja izmedju zamena (15,000 km) - prosecna potrosnja (85% auto-put, 15% grad) je malo ispod 9 litra. Na 160 km/h radi na 1900 obrtaja u minuti, tako da kontam da je i to jedan od razloga dugotrajnosti
Za 50-ak hiljada kod mene, zamenio dva lezaja tocka (100e svaki), reparirao letvu (300e) i zamenio dve spone (nesto sitno, ne secam se koliko). Servis sa zamenom ulja, filtera, dijagnostikom, itd je 300e (Overdrive u Sofiji). Prvi set guma (Good Year Ultra Grip) sam potrosio do minimuma za 13,000 km, gore govno od guma nikad nisam vozio. Sad je na Continental (Premium Conctact 6 letnje i TS860P zimske) i one su fenomenalne i sto se prijanjanja i trosenja / buke tice.
Re: Mlađi auto a veća kilometraža ili obrnuto?
Slazem se za ultragrip. A kakav je ovako u voznji i to u poredjenju sa npr. a6 ili kojim drugim e segmentom. Skoro sam provozao S klasu 2006. sa 330k na satu(vrv mnogo vise realno) i dosta se dobro vozi al nisam probao po autoputu samo po gradu.