gazza je napisao: ↑12 Apr 2019, 11:24sto se tice odabira tipa karoserije sve je kompromis koji moras da vagas u zavisnosti od afiniteta. ako MVP ima visoko sedenje ili je generalno povisen, mnogo se lepse vozi ali to ljulja zbog visine sem ako nije vrhunsko vozilo do kog ne mozes da dobacis (subaru XV na primer, nije bas MVP nego crossover ali nije daleko).
Ljuljanje mi jeste problem, znaci monovolumeni out.
Problem mi je dete, pa mi je ovaj auto ili potvrda da on ne moze da se vozi u kolima ili potvrda da je problem bio u meganu ili mom stilu bacanja krompira. Ako može da se vozi i izdrži da ne povraća na 200km (a sada povraća (na putu od 30km, 20km puta su krivine) 8 puta, sem ako ne krenemo noću dok spava) onda za 3 godine kredit i kupujem nova kola (zato su mi u obzir škode bile). Nova kola ću voziti dok on ne krene u srednju školu minimum (ako ode na stranu 8 godina, a ako ne ode u srednju na stranu onda 12 godina).
Ako povraća, kupim kamp prikolicu ili nešto tako i nek spava u prikolici.
Što se snobizma tiče, već sam rekao, nije proritetno ali je lepo. Sve se može ugraditi ako je auto dobar (prijateljev ćale u golfa 2 ugradio električne podizače prozora, centralno zaključavanje, daljinsko zaključavanje, parking senzore, i na kraju kameru za rikverc).gazza je napisao: ↑12 Apr 2019, 11:24ako ne patis od snobizma nadji astru H karavan poslednju godinu proizvodnje, ima ih sa 2010. i maksimalno ubi cenu prodavcu jer ih ima na hiljade u srbiji i prosto se ne prodaju. to je inace dobro sklopljen auto sa odlicnim vesanjem i prednjim trapom, odlicni motori i benzin i dizel - nikakav bitan napredak nije napravljen po tom pitanju u kasnijim modelima sem estetike - ja sam imao odlican menjac iako tu ima razlicitih misljenja. oprema ima tona samo zavisi koju verziju uzmes, sad nema grejanje volana i signalizacija promene trake, ako bas mora to onda nesto drugo. lak i jeftin za odrzavanje, delovi od kioska do otpada, nema nijedan nepoznat issue.
Da li je lepo? Jeste, ali nije neophodno.
Hvala obojici na vrlo bitnim komentarima. MVP otišao u aut (sem grand modusa 1.6 ili 1.2). Znači ostali karavani: 308, megan 1.5 ili 1.9, astra H (prioritet 2.0, pa onda 1.7)(ne J - koje sam pratio, a i ne znam razliku verovatno novija i starija verzija), focus 2010 ili 2011 (2.0 tdci i 1.6 tdci)?OMP je napisao: ↑12 Apr 2019, 12:04sto se tice izbora automobila, obzirom na velicinu auta koju trazis ja bih gledao samo dizel motore sem u slucaju npr. grand modusa kog si pomenuo gde bih izabrao npr. 1.6 benz. motor jer su odlicni kazu majstori najbolji renoov benz. motor pored 1.4 koji je izbacen kod grand modusa a zamenio ga je 1.2 turbo , 1.5dci je takodje dobar ali nesto nisam pristalica tih renoovih dizelasa.....grand modus je isti kao i onaj prvi iz 2004. godine, samo sto je malo duzi, enterijer, mehanika sve isto, proverno dobri i prilicno jednostavni automobili.
slozio bih se sa kolegom u vezi astre H da je mozda tu najbolji izbor, motori su jtd tako da tu nema sta da se prica previse, ovako generalno auto kao auto nije los iako ja ne volim te astre nesto posebno, komfora ima dovoljno, delova na pretek i nisu jake cene....
fokus je takodje odlican izbor, generalno svi modeli su dobri, sasvim pristojnog kvaliteta izrade, dobra oprema posebno ove novije verzije od 2008 pa na ovamo, ja bih licno gledao od 2011. model, svidaj mi se i spolja i unutra mada i onaj pre njega 2007-2010 je ok, drugar je imao 2012. 1.6 dizel pregazio 50ak hiljada i bio je prezadovoljan sa njim.
Kada vozim decu, brzina mi ne igra ama baš nikakvu ulogu. Retko, retko kada pretičem (sem ako nije kamion, kombi, traktor) a da mi neko iz suprotne trake relativno blizu. Desi se, ali te situacije su baš retke. Bitnija mi je pouzdanost motora.
Sa 22 automobila, svedeno stanje na 5 automobila. Mislio sam da megana izbacim iz ove konkurencije, ali karavan je totalno drugačiji od hečbeka i moj hečbek je iz 2006. Hvala ponovo svima na savetima (moj način eliminacije je bio da povećam gedžete, ali ovako je mnogo bolje).