Kupovina automobila do 5500 evra - karavan ili Monovolumen ili limuzina
Poslato: 11 Apr 2019, 16:56
Video sam da ima slična tema (pa ako treba spojite).
Mesec dana tražim polovni automobil, a još nisam mrdnuo od početka. Pročitao sam forume i forume, savete i savete. Možda sam čak mrdnuo malo, ali u minus.
Znam, delimično, šta želim (sistemom eliminacije smanjujem broj modela).
Želim: vozačev, suvozačev i bočni airbag i obavezno child lock (nema svaki auto), električne podizače prozora (neću da se bakćem sa ručicom i neću naknadno da ih ugrađujem) i tempomat. Što više opreme ima to bolje (volim gedžete, ali nisu neophodni).Znam, samo budala kupuje polovni auto sa full opremom (ta elektronika mora otkazati). Prija imati kamere, asistenta za praćenje trake, parking senzore.
Osnovna stvar, gepek ne manji od 460l (trenutno vozim Megana sa gepekom od 330l) pošto ne želim više kese da bacam po kolima i nalazim im mesta. Dete mi ima problema sa ishranom i, kako smo iz malog mesta, jedino rešenje je putovanje do Beograda i kupovina tamo (Tempo ne šalje online). Zato mi je bitan gepek. Hečbekove sma izbacio pošto nisam naleteo (sa uključenim opcijama koje sam nabrojao) na hečbek koji ima više od 430l (znam kofer nije voda).
Zaboravih najbitniju stvar, euro 5 i ne stariji od 2011 (sem u slučaju da je verzija pravljena između 2009 i 2012 (onda dolazi u obzir i 2010)).
Ne više od 175000km (vidim da dosta automobila ima problem na 180.000, 200.000).
Zašto monovolumen u obzir? Dete mi ima problem sa povraćanjem u kolima, i ideja mi je da mu ubacim dvd i razne druge gluposti u kola (njemu 4 god i bratu 1 god) kako bi probali da pređemo neku razdaljinu a da se ne ispovraća. Stil vožnje mi je takav da "zanosim" zadnji kraj pa je možda to uzrok, ali povraćao je i kada ga je moj otac vozio (istim kolima). Možda je uzrok u samim kolima... Zato mi je udobnost i prostor unutra bitan.
Godišnje ne prelazim više od 10.000km, ali ako se maložim na auto, a dete ne bude povraćalo, ko zna možda i odemo na neki duži put. Zbog problema sa ishranom i alergijama ne možemo mu davati lizalice i ostale preparate protiv mučnine (zbog sastojaka, pošto još nije utvrđeno na šta je alergičan).
Osnovno pitanje je šta uzeti i dodatno smanjiti listu automobila (karavan, multivan, limuzina).
Od limuzina za koej sam video da imaju velike gepeke:
reno fluence - 530l
reno thalia - 504l
fiat linea - 500l
Škoda Fabia - 505l
dacia logan - koja je pala (i verzija MCV) na testu bezbednosti i količini metala koju ima (bezbednost mi je bitan faktor zbog dece, prevrtao sam kola na krov, gledao sam kako audi udara u daciju i ostaje neoštećen a Dačiji točak nismo uspeli da nađemo).
Druge limuzine nisam video sa litražom koja mi odgovara a da je u tom cenovnom rangu i da ima sve ono što sam naveo.
Karavani:
Reno Megan
Opel Astra
Ford Focus
Pežo 308
Pežo 508
Škoda Fabia
Škoda Octavia - 602l gepek
Golf VI - samo mi se jednom pojavio
Monovolumeni:
Zafira - 7 sedišta, pa sam mislio da srednju klupu pomerim u srednji položaj ili krajnji a zadnju spustim (na taj način bi dobio prostor za gepek, i prostor za decu).
Modus i Grand Modus
5008
3008
Grand Scenic -
Roomster
Picasso i Grand picasso (C3 ili C4)
Po jednom sajtu gde saam gledao upoređivanje automobila i prednosti i mane, ispada da je Meganu (1.9 dci 131KS) najveća mana udobnost , a Fabiji, bezbednost (1.6TDI 75KS). Za scenic kažu da je problem plivajući zamajac (uzeo bi varijantu bez zamajca onda) a da je generalno svima problem DPF filter ako nije dobro održavan. Kod pežoa problem je na 150000-185000km.
Kod insignije na primer su rekli da se problemi javljaju oko 225000km.
Da li možda razmišljati samo o malim motorima (1.0 i 1.2/1.3 sem ako nije slučaj da manji motor od 1.6 nemaju kao pežo 5008 i 3008) ili je glupo voziti Zafiru sa 1.4? ili škodu sa 1.2?
Čitao sam iskustva na svim domaćim sajtovima koji su radili testove polovnih automobila, čitao sam iskustva vozača.
Ukoliko bi dete i dalje povraćalo u kolima, kola bi vrlo brzo prodao (u roku od 2 godine). To je razlog zašto ne kupujem nova kola do 12000 (Dačija, Škoda) ili polovna kola u većem rangu (pomenuta Insignija koju ću kad tad kupiti polovnu).
Nisam pametan, nemam drugara koji uvoz automobile pa da znam da me neće zeznuti za km.
Izvinjavma se na ovolikom postu i na novo otvorenoj temi a ne vezanoj temi (mislim da je slično ali opet različito).
Edit:
Zabroavih 4/5 vrata, klima obavezna (auto ili manuelna) i manuelni menjac.
Mesec dana tražim polovni automobil, a još nisam mrdnuo od početka. Pročitao sam forume i forume, savete i savete. Možda sam čak mrdnuo malo, ali u minus.
Znam, delimično, šta želim (sistemom eliminacije smanjujem broj modela).
Želim: vozačev, suvozačev i bočni airbag i obavezno child lock (nema svaki auto), električne podizače prozora (neću da se bakćem sa ručicom i neću naknadno da ih ugrađujem) i tempomat. Što više opreme ima to bolje (volim gedžete, ali nisu neophodni).Znam, samo budala kupuje polovni auto sa full opremom (ta elektronika mora otkazati). Prija imati kamere, asistenta za praćenje trake, parking senzore.
Osnovna stvar, gepek ne manji od 460l (trenutno vozim Megana sa gepekom od 330l) pošto ne želim više kese da bacam po kolima i nalazim im mesta. Dete mi ima problema sa ishranom i, kako smo iz malog mesta, jedino rešenje je putovanje do Beograda i kupovina tamo (Tempo ne šalje online). Zato mi je bitan gepek. Hečbekove sma izbacio pošto nisam naleteo (sa uključenim opcijama koje sam nabrojao) na hečbek koji ima više od 430l (znam kofer nije voda).
Zaboravih najbitniju stvar, euro 5 i ne stariji od 2011 (sem u slučaju da je verzija pravljena između 2009 i 2012 (onda dolazi u obzir i 2010)).
Ne više od 175000km (vidim da dosta automobila ima problem na 180.000, 200.000).
Zašto monovolumen u obzir? Dete mi ima problem sa povraćanjem u kolima, i ideja mi je da mu ubacim dvd i razne druge gluposti u kola (njemu 4 god i bratu 1 god) kako bi probali da pređemo neku razdaljinu a da se ne ispovraća. Stil vožnje mi je takav da "zanosim" zadnji kraj pa je možda to uzrok, ali povraćao je i kada ga je moj otac vozio (istim kolima). Možda je uzrok u samim kolima... Zato mi je udobnost i prostor unutra bitan.
Godišnje ne prelazim više od 10.000km, ali ako se maložim na auto, a dete ne bude povraćalo, ko zna možda i odemo na neki duži put. Zbog problema sa ishranom i alergijama ne možemo mu davati lizalice i ostale preparate protiv mučnine (zbog sastojaka, pošto još nije utvrđeno na šta je alergičan).
Osnovno pitanje je šta uzeti i dodatno smanjiti listu automobila (karavan, multivan, limuzina).
Od limuzina za koej sam video da imaju velike gepeke:
reno fluence - 530l
reno thalia - 504l
fiat linea - 500l
Škoda Fabia - 505l
dacia logan - koja je pala (i verzija MCV) na testu bezbednosti i količini metala koju ima (bezbednost mi je bitan faktor zbog dece, prevrtao sam kola na krov, gledao sam kako audi udara u daciju i ostaje neoštećen a Dačiji točak nismo uspeli da nađemo).
Druge limuzine nisam video sa litražom koja mi odgovara a da je u tom cenovnom rangu i da ima sve ono što sam naveo.
Karavani:
Reno Megan
Opel Astra
Ford Focus
Pežo 308
Pežo 508
Škoda Fabia
Škoda Octavia - 602l gepek
Golf VI - samo mi se jednom pojavio
Monovolumeni:
Zafira - 7 sedišta, pa sam mislio da srednju klupu pomerim u srednji položaj ili krajnji a zadnju spustim (na taj način bi dobio prostor za gepek, i prostor za decu).
Modus i Grand Modus
5008
3008
Grand Scenic -
Roomster
Picasso i Grand picasso (C3 ili C4)
Po jednom sajtu gde saam gledao upoređivanje automobila i prednosti i mane, ispada da je Meganu (1.9 dci 131KS) najveća mana udobnost , a Fabiji, bezbednost (1.6TDI 75KS). Za scenic kažu da je problem plivajući zamajac (uzeo bi varijantu bez zamajca onda) a da je generalno svima problem DPF filter ako nije dobro održavan. Kod pežoa problem je na 150000-185000km.
Kod insignije na primer su rekli da se problemi javljaju oko 225000km.
Da li možda razmišljati samo o malim motorima (1.0 i 1.2/1.3 sem ako nije slučaj da manji motor od 1.6 nemaju kao pežo 5008 i 3008) ili je glupo voziti Zafiru sa 1.4? ili škodu sa 1.2?
Čitao sam iskustva na svim domaćim sajtovima koji su radili testove polovnih automobila, čitao sam iskustva vozača.
Ukoliko bi dete i dalje povraćalo u kolima, kola bi vrlo brzo prodao (u roku od 2 godine). To je razlog zašto ne kupujem nova kola do 12000 (Dačija, Škoda) ili polovna kola u većem rangu (pomenuta Insignija koju ću kad tad kupiti polovnu).
Nisam pametan, nemam drugara koji uvoz automobile pa da znam da me neće zeznuti za km.
Izvinjavma se na ovolikom postu i na novo otvorenoj temi a ne vezanoj temi (mislim da je slično ali opet različito).
Edit:
Zabroavih 4/5 vrata, klima obavezna (auto ili manuelna) i manuelni menjac.