Stranica 1 od 1

A4 b8 2.0tdi

Poslato: 17 Apr 2019, 18:11
od sebekkg
Kolege, gledam vec neko vreme a4 b8 i nisao sam na jedan relativno ok primerak. Na placu naravno. E sad model je napucan opremom, motor mirno radi, trap dobar ali... kada se vozi tj potopi gas izbacuje malo dima. Dim je sivkast ili svetlo plav tu negde izmedju. Vuce normalno koliko sam osetio jer ipak je to 2.0tdi cr koji nema onaj udar snage kao stariji tdi. Da li je imao neko iskustva sa takvom situacijom. Na tabli nije imalo nikakvih gresaka.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk


Re: A4 b8 2.0tdi

Poslato: 17 Apr 2019, 18:17
od Ivan
Ipak je to auto star 10g, verovatno je izleteo dpf napolje, sto neces videti nikako ako je lepo ubijen na dijagnostici.

Re: A4 b8 2.0tdi

Poslato: 17 Apr 2019, 18:31
od sebekkg
To generalno bez dizanja na dizalicu i skidanja onih sus plehova nema nista. Pogledacu onda kad se vratim za kg. E sad ako i jeste skinut dpf, sta predstavlja taj dim? Da li je nesto pred riknjavanjem?

Sent from my SM-G965F using Tapatalk


Re: A4 b8 2.0tdi

Poslato: 17 Apr 2019, 18:41
od ljubitelj
Uopšteno.

Ako je plavi dim /ulje/ već je riknuo, sivkasti je živi dizel a to je obično pohabano ubrizgavanje/ dizne/ što se leči remontom tog sistema.
Ispravan ne dimi vidljivo po danu, na dnevnoj svetlosti. Tek jedva primetno pod farovima auta iza ili jakim usmerenim svetlom popreko na izduvnu cev.

Iako dimi ne znači da ne može da se koristi bez problema, u pitanju je proces habanja tokom vremena tako da neće baš odmah da stane ili bude neophodna popravka.
Ali je svakako remont nečega vrlo izvestan u dogledno vreme tipa 20-50,000km. Koliko još zavisi prcoena od intenziteta dimljenja sada, to ne može daljinski.

Ako dimi vidno ja bih zaobišao auto.

Re: A4 b8 2.0tdi

Poslato: 17 Apr 2019, 19:04
od sebekkg
Ako su u pitanju dizne da li se isplati repracija posto cene za nove vidim da se krecu od 150-250e. I koliko je uopste reparacija?

Re: A4 b8 2.0tdi

Poslato: 17 Apr 2019, 19:25
od ljubitelj
Tu treba biti oprezan, sa tim pojmom reparacija.
Neki tako zovu čišćenje (Conti dizne-Siemens piezo) koje se inače ne mogu popravljati već se bacaju kada se jednom pohabaju.
Neke druge (Bosch, opet kako koji) se relativno jednostavno jeftino i pouzdano popravljaju ugradnjom novih delova i time vraćaju praktično na fabriku.
Neke treće opet se popravljaju ali im bude skraćen radni vek, i ne izdrže nakon popravke tipičnih 250-300,000km.
Kod nekih (VW pumpa dizna) popravka dizni ne rešava problem jer se pohaba glava i mesto u kojem je dizna a jedini lek je nova glava.
Kod nekih (Delphi)središ dizne a problem se ponovo javi usled opiljaka/ otpada površinskog metala PVP.
Kod nekih (Denso) nije ni predvidjeno ništa drugo osim zamene.

Pitati za što tačniji opis i što jasniju garanciju na materijal i rad.
U suštini najbolje je zameniti komplet diznu za novu a sve ovo pobrojano zavisi od modela auta, od godišta, od podverzije dizni, dobavljivih setova za reparaciju, pohabanosti pumpe visokog pritiska itd što će ti reći specijalista.

On će obično da nakon pregleda kaže ima li smisla reparacija kao trajno rešenje.
Koliko se isplati teško je reći, zavisi na koliku kilometražu računaš da će biti podeljen taj trošak, koliko puno ili malo km ćeš voziti još taj auto.

Re: A4 b8 2.0tdi

Poslato: 17 Apr 2019, 20:45
od sebekkg
Po autodati vidim da koriste bosch dizne 03L 130 277. Kontam da dosta njih misli da je ultrazvucno ciscenje isto sto i reparacija.

Poslao sam mail u dva servisa dizni da vidim okvirnu cenu intervencije.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk


Re: A4 b8 2.0tdi

Poslato: 17 Apr 2019, 21:04
od dag81
Lizni auspuh, ako je prst cist tu je dpf. Mada ovde definitivno nije. A on strada kad rikne turbo uglavnom, ili egr ventil. Tako da imas potencijalni problem ako dimi.

Nova dizna ispod 400 500e nije 100%. Polovna je oko 150 mislim. Mada njih donekle mozes ocitati dijagnostikom.
Ali ne valja sto dimi, i da sredis dizne, vec su ispirale klipove.

Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока