Stranica 2 od 2

Re: Kupovina 8000,9000 D segment iskljucivo, od 2010

Poslato: 13 Jun 2019, 21:24
od ftj
bezi od maniaxovih saveta.

Re: Kupovina 8000,9000 D segment iskljucivo, od 2010

Poslato: 13 Jun 2019, 21:36
od TeaseR
Pa jel valja ili ne valja? :mrgreen:

Re: Kupovina 8000,9000 D segment iskljucivo, od 2010

Poslato: 13 Jun 2019, 21:46
od passenger
Ne valja, jedan od gorih motora. Sa njim i 2.0 TSI

Preskoči.

Re: Kupovina 8000,9000 D segment iskljucivo, od 2010

Poslato: 13 Jun 2019, 22:21
od dag81
1.8 tfsi je jos i ok, 2.0 je veci proble..
A4 dobar za 9000e samo karavan, limo skoro pa nemoguce osim klot.

Послато са SM-A520F помоћу Тапатока


Re: Kupovina 8000,9000 D segment iskljucivo, od 2010

Poslato: 14 Jun 2019, 06:51
od Risto
Ako su troškovi održavanja već tema i potencijalni problem, onda neki noviji auto C segmenta. Recimo da bi dobar G7 1.2 TSI bio ok rešenje, neki stariji A3 sa kraja proizvodnje, Astra J ili Focus III. Ako si tanak sa budžetom za održavanje, beži od BMW-a, zamena lanca je 800 evra a o ostalom da ne pričam.

Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk


Re: Kupovina 8000,9000 D segment iskljucivo, od 2010

Poslato: 14 Jun 2019, 11:49
od TeaseR
Bas sam razmisljao o G7 sa tim motorom, medjutim, naplasise me da se dosta kradu, a s obzirom da ce auto stajati na parkingu, ne bih bas da gubim san zbog toga. :D Stavicu svakako zeder, izmesticu obd i prekidac, to moram da uradim.

Sto se tice odrzavanja, nije mi toliki problem, nego jednostavno gledam isplativost. Zato hocu prvo da ih provozam i da vidim kakvi su u voznji, jer ako mi je osecaj za G6/7 slican kao u A4, onda mi se ne isplati kupovati stariji auto gde cu verovatno morati vise da ulazem.

Da li je neko imao iskustva sa novom 308icom? Vidim da ga nahvalise na testovima, auto godine itd, cak ga i porede za G7 sto se tice kvaliteta voznje.