Post
od xypnotica » 28 Okt 2020, 19:17
Problematican je 1.9 dci sa 120ks, taj od 130 je bolji. Mada ja sam vozio senika sa 1.9 120ks motorom nisam imao problema sa njim. Turbina je jedino pocela da se cuje posle nekog vremena. Taj auto se jos vozi sa takvom turbinom, koliko znam covek kome sam ga prodao nema problema. Inace u okruzenju imam 2 lagune, jednu sa 120ks motorm i jednu sa 110ks, i obe sluze odlicno. Diskutabilno je uopste koliko je stvarno los DCI motor. Generalno je reno dosta potcenjen auto kod nas, mada ga je ipak bolje uzeti sa benzinskim motorima, njihovi benzinci su odlicni.
Btw, i ja sam se smorio kad sam saznao da je ovo renoov motor, ali opet kao sto sam gore napisao, mozda smo svi vise povuceni masom losih komentara o reno-u posto verujem da dosta ljudi samo prepricava ostale vec prepricane price.
Turbina i dizne su generalno problemi svih dizela. I ja sam u fazi kupovine grand vitare, zbog off-roada (ne nesto ekstremnim) pa bi je malo i modifikovao, a opet bi je i vozio svaki dan. Gledam je zato sto ima reduktor. Pored nje jedino rediktor ima sorento, plus sto sorento ima i blokadu zadnjeg difa. Teze terence poput pajera i drugih nebi uzimao, dosta su skuplji u svakom pogledu. Sorenta sam vozio, kao terenac je zver, ali ima dosta nekih nedostataka. Glavni je sto truli. Truli mu dole sasija i rubovi. Sa druge strane potrosnja mu je 10l. Ima problem sa pumpom za ulje koja hoce da otkaze iz cista mira i ako na vreme ne primetis zariba motor koji se ne ispalti raditi. Takodje je sklona pregrevanju, ima isto neki bag sa termostatom, preporuka je menjati termostat na svakih 10k. Takodje mu je i reduktor boljka, mada to se remontuje.
Koliko sam primetio po oglasima dosta vitara truli na zadnjim rubovima i vratima, u kakvom je tvoja stanju sto se toga tice?
Dosta ljudi se zali da je neudobna, koliko je tvrda stvarno? Sta si vozio pre nje?
Razmisli o cipovanju, cip moze da skine potrosnju za 1l ako se vozi normalno, jedino bi mozda razmislio zato sto je renoov motor tj turbina. Na njima hoce da prozvidzi od cipa, meni se na seniku to desilo. Recimo sa alfom 156 i fordom c-max nisam imao problama. Oba su bila cipovana i nisam ih stedeo uopste.
Kazi mi kako stoji sa plastikama, jel kcrka plastika u voznji?
Kakvi su farovi, jel sija dobro?
Kakav mu je servo, jel mekan ili tezi malo?
Koji je fazon sa menjacem, posto vidim da se zale da ima kao dugacak hod izmedju prve i druge. Ja sam jednu saltao ovako u mestu nisam primetio nista cudno?
Koliko kosta mali servis?
Generalno, vitara ima potrosnju koji ima zato sto je kostantno 4x4. Kad bi raskacio kardan i pustio da vuce samo sa prednjom vucom bila bi ti potrosnja za litar manja. Nisam siguran da li to moze na vitari, znam da to radi na freelenderu. Mada po meni glupa prica, zasto bi neko uzimao 4x4 auto na kome ce da iskljuci 4x4 na ovaj nacin.
Trenutno vozim tucsona 2.0 benzin/plin, topla preporuka ko god zeli da ga uzme, ali nije nije za offroad. Auto jako jeftin za odrzavanje, potrosnja oko 11l plina kombinavano. 4x4 mu je odlican, ali ima jako mekano kvacilo. Spalio sam dva kvacila za 2 meseca (jedno polovno i jedno novo). Jednostavno njegov menjac ne trpi veliko opterecenje (bar kad su benzinci u pitanju) mada nista specijalno mu ni nisam radio. Bas steta, iznenadili bi se koliko je auto sposoban i kroz koje blato moze da prodje. Velika steta sto nema reduktor i sto ga nisu malo vise konstruisali za teren.