Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
DusanZ
Postovi: 34
Pridružio se: 08 Maj 2019, 19:22
Garaža: Renault Megane III 1.5 DCI 95KS
Lokacija: Novi Sad

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od DusanZ » 10 Maj 2019, 19:02

Saša je napisao:
10 Maj 2019, 14:24
Pa eto, iz navedenog primera se vidi kako trpi... Sve ima svoje granice. No nadam se da ću ovim svojim upornim "pisanijem" makar nekog odvratiti od tih matorih dizelaša. :D
Znam ja svakako da dizelaše nije sigurno kupovati polovne i izgleda mi 308 kao bolji izbor za sad ali to što svi pričaju da je jako loš taj motor 1.6 VTi benzinski me plaši da ću imati probleme bez kraja sa njim,da nisam saznao za taj problem verovatno bih se odma opredelio za 308.

DusanZ
Postovi: 34
Pridružio se: 08 Maj 2019, 19:22
Garaža: Renault Megane III 1.5 DCI 95KS
Lokacija: Novi Sad

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od DusanZ » 10 Maj 2019, 19:05

OMP je napisao:
10 Maj 2019, 12:47
sto se tice pezoovog VTI motora tek od 2011. su izvrsene neke izmene i postali su pouzdaniji, znaci gledas neki 2012. godiste da bi bio siguran.

1.9 motor u astri je Fiatov JTD motor koji je stvarno jako kvalitetan, da ne kazem najbolji dizel agregat na svetu.

Kao sto vec napisah, ako hoces da se vozis mirne glave kupuj nesto jeftinije i prostije za odrzavanje, ako ti treba auto iskljucivo za grad onda ti svaki malolitrazni benzinac zavrsava posao.
I meni se tako čini pošto drugar ima Stila koji je prešao 400.000 kao taksi vozilo i idalje savršeno radi. Ali ja bih ipak nešto malo novije.

lami
Postovi: 3264
Pridružio se: 19 Feb 2017, 15:34
Lokacija: Smederevo

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od lami » 10 Maj 2019, 19:29

Slusaj, sa VTI-jem su usrali motku, ali nije da ce da explodira kad ga uzmes. Ja sam vozio 207, 2008.godiste, dve godine, presao 50 000 km sa njim i nisam imao te probleme sa motorom, izuzev potrosnje ulja. Doduse ja sam odmah zamenio komplet lanac sa svim lancanicima. Kad se to sredi, onda moze bilo koji majstor da radi mali servis, jer tu ne treba poseban alat.
Imao sam druge probleme - crkla pumpa za gorivo(obicna potopna,.nema VTI pumpu visokog pritiska) nedelju dana nakon kupovine, kvacilo je bilo za zamenu, ali to moze bilo kom autu da se desi.

Послато са SM-N960F уз помоћ Тапатока


Poslednja izmena od lami u 10 Maj 2019, 19:29, izmenjeno 1 put ukupno.

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 8033
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od OMP » 10 Maj 2019, 19:29

imas na oglasima pezo 207 sa 110 konja znaci nije VTI motor, taj je dobar ali to su modeli 2006-7 posle su poceli da ubacuju vti, ako ti nije matoro godiste gledaj taj auto kao zamenu za 308 koji nosi samo vti motore, ili ako hoces veci auto od 207 onda 307 restyle, ali to je opet 2005-8 oni isto nose 110 konja motore

sasha015
Postovi: 1215
Pridružio se: 04 Maj 2012, 10:59
Garaža: kia ceed 1.4, pezo 206 1.4 hdi
Lokacija: Loznica

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od sasha015 » 11 Maj 2019, 10:58

Posto napljuvaste 1.6 benzin.JEL TAJ MOTOR TOLIKO LOS???
Dogodine planiram da 206 menjam za 207 CC.
U 207 CC se ugradjivao samo 1.6 benzin i 1.6 HDi od 110 ks.Dizel ima i dizne i dpf,egr,plivajuci....Ma majstorski san. :)
Pezo CC bi bio ,za razliku od 206 trenutnog,uglavnom za gradsku voznju 80%.Nekih 300-400 km mesecno prosek.Zena vozi do posla ,ima 2 km.DIzel otpada,nema logike ni potrebe.Posle 3 godine sa 206 hdi,dizel vise ne.Zimi hladno za gradsku voznju...JEdino sto malo trosi,ali je vratio sa kvacilom,diznama,letvom volana...Inace,pravih 150k km,kupljen od prve vlasnice iz Austrije,direktno.Posluzio je zasta je kupljen,Da odradi magistralu 5-6 puta mesecno i grad do posla.

Sa onda?

TRotinet? :) Isto vetar u kosi.A nije 1.6 vti....

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 8033
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od OMP » 11 Maj 2019, 11:10

pa vec smo pisali o tim VTI motorima u vise tema a imas i na drugim forumima i stranicama da procitas koja su mu mane. Naravno ima onih koji ih voze bez neki problema, sve je relativno ali kad znas da je neki motor problematican i na losem glasu zasto ga kupovati po svaku cenu?
Sto se tice HDI motora dobri su, to sto ima plivajuci, dpf, egr itd. pa to ima svaki dizel, to su stvari koje se menjaju ili sreduju, sasvim normalno, ne mogu vecno da traju koji god auto da kupis, gledas da ubodes dobar i odrzavan primerak i sveo si probleme na minimum.
E sad ako ti se bas toliko svidja taj 207cc onda pazaris modele posle 2010. ili 2011., tu su resili probleme ili ako hoces stariji onda spremis lovu za potencijalne probleme ili neke predupredis u startu tipa zamena lanca npr. mada i vanos tu pravi probleme a potrosnja ulja je normalna za te motore

DusanZ
Postovi: 34
Pridružio se: 08 Maj 2019, 19:22
Garaža: Renault Megane III 1.5 DCI 95KS
Lokacija: Novi Sad

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od DusanZ » 11 Maj 2019, 23:44

Ahaaaa,dobro. Hvala vam puno svima na pomoći,da nije bilo vas verovatno bih uzeo 207 ili 308 nez razmišljanja ali sad već moram da se preispitam. Sve u svemu puno ste mi pomogli javljam se kada kupim auto da vam kažem šta sam uzeo i kako me služi. :D

Korisnikov avatar
noob
Postovi: 1033
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:24
Lokacija: Beograd

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od noob » 28 Maj 2019, 22:53

Ne volim Pežo i benzin, njima to ne ide i loši su, samo HDi. Uzmeš 207 1.4HDi bez plivajućeg, set kvaliča u Panteru 10,000 din (keš ili kartica sa fisklanim), 12,000din je na rate. Meni je 207 jedan od jeftinijih za održavanje Na otpadu imaš ama baš sve, ubacio sam kožni volan za 40e sa zamenom čisto da bih osvežio izgled iznutra, dosta je bolji utisak u vožnji naravno, ručica menjača za navlakom kožna 20e itd. Zakačiš spojler (obavezno na ivičnjak) on je iz dva dela, jedan deo u Lukasu 550-600 din. 1.6HDi je bolji, startniji, isto mali potrošač, uvek skuplji naravno na oglasima zbog boljeg motora, ali ima ostale majstorske radosti. Rezervar pun prelazi oko 1000km kada kreneš na more normlanom vožnjom bez ludovanja, gradske naravno nema šanse da priđe ovoj cifri.
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.

lami
Postovi: 3264
Pridružio se: 19 Feb 2017, 15:34
Lokacija: Smederevo

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od lami » 29 Maj 2019, 08:56

Koje si benzince imao, kada kazes da im ne idu? Ok, culi smo za vti i thp u periodu od 2008 do 2011(jedan cak i imao), ali tada su im i dizelasi imali problema, banalni primer je da im se sace zapusi i ostane turbo bez ulja. Van tih problematicnih,.imali su pouzdane benzince. 1.4 hdi jeste mali potrosac, ali nekome odgovara nesto malo zustrije.
Pozdrav

Послато са SM-G950F уз помоћ Тапатока


Korisnikov avatar
noob
Postovi: 1033
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:24
Lokacija: Beograd

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od noob » 29 Maj 2019, 21:08

Sa svim 308 u firmi negativna iskustva, 407 benzin isto, ma 407 bez 2.0 HDi nula (mada je meni 407 razočarenje posle 406, 406 je bio auto, 407 izgleda lepše i ozbiljnije ali ostalo za mene loše).
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.

Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Postovi: 10569
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od Sloba » 29 Maj 2019, 22:21

Ja sam na 1.4 16V na 50.000km imao flisovanje dihtunga glave i otkazivanje motorizovanog leptira gasa. Neko ce reci da to nisu neki kvarovi, ali ipak, za moja shvatanja i ocekivanja premala je to kilometraza za bilo kakvo podizanje haube, osim za redovan servis.

Sent from my MI 9


lami
Postovi: 3264
Pridružio se: 19 Feb 2017, 15:34
Lokacija: Smederevo

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od lami » 29 Maj 2019, 22:32

Slazem se da na toj kilometrazi ne bi smelo da se dogadja, ali generalno je psa imao dobre benzince pre epizode sa varijabilnim otvaranjem ventila.
Auto si kupio nov i na 50 000 ti se desilo to?
@noob ti benzinci u 308, ako je I generacija, su gore pomenuti vti. Pretpostavljam da je lose odrzavanje imalo uticaja - kad sam uzeo 207, hteo sam da promenim lanac u ovlascenom servisu, na nekoliko mesta su mi rekli sto menjas lanac, on se ne menja, tako da los servis i dobar auto moze da rasturi.

Послато са SM-N960F уз помоћ Тапатока


Poslednja izmena od lami u 29 Maj 2019, 22:32, izmenjeno 1 put ukupno.

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11076
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od Bax » 29 Maj 2019, 22:36

Ja imam drugara tera i dalje 205icu na plin, 1.4 tu blok, 75 ks, nema se pojma koliko je provrteo, uzeo ju je polovnu pre 10godina, ono krs, tipa za 1000e, i samo cepa, motor dobar.

Sent from my LG-E988 using Tapatalk

Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Postovi: 10569
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od Sloba » 29 Maj 2019, 22:36

Kupljen je sa 40.000 km od prijatelja koji su ga novog kupili. Uradio sam to sto je trebalo i vozio ga do 80 i neku hiljadu bez problema. Za 206 bio je odlican sto se voznje tice.

Sent from my MI 9




Korisnikov avatar
Rolla
Postovi: 829
Pridružio se: 06 Feb 2018, 15:00

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od Rolla » 29 Maj 2019, 23:17

Kakav je Pezoov 1.6 turbo motor koji je isao u 207 i 308, onaj od 150 i mislim 170 konja? Vidim da 207-ice sa tim motorom jako dugo stoje na oglasima.

Sent from my E5603 using Tapatalk


Odgovori