Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
DusanZ
Postovi: 34
Pridružio se: 08 Maj 2019, 19:22
Garaža: Renault Megane III 1.5 DCI 95KS
Lokacija: Novi Sad

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od DusanZ » 09 Maj 2019, 19:03

igor_harris je napisao:
09 Maj 2019, 12:54
Moraju uzivo da se gledaju kola. Onda ti sve prvobitne kalkulacije padnu u vodu, sruse ti se snovi, dodje ti da batalis sve kada prodje par meseci, kada potrosis par stotina evra na gorivo, a onda ti postane svejedno i koji ce znak da bude i koje boje i kakve opreme, gledas samo da bude ispravan.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Svakako bih otisao uzivo da pogledam ali moram nekako da suzim izbor da vidim sta odmah treba izbegavati.

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 8051
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od OMP » 09 Maj 2019, 19:19

kod pezoa 207 gledaj samo onaj od 110 konja taj nije VTI, to je stari 16v koji se dobro pokazao

DusanZ
Postovi: 34
Pridružio se: 08 Maj 2019, 19:22
Garaža: Renault Megane III 1.5 DCI 95KS
Lokacija: Novi Sad

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od DusanZ » 09 Maj 2019, 19:47

A i u slučaju da mi se desi kvar na motoru. Da li je bolje i to pa da platim nešto malo popravku na benzinskom motoru nego da uzmem dizelaša kojem postoji mogućnost da mi se pokvari zamajac ili turbina i prođem mnogo skuplje?

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 8051
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od OMP » 09 Maj 2019, 19:59

svakako ti je jeftiniji benzinac za servisiranje i popravke sto se tice tih perifernih delova, e sad kad je bas neki veci kvar na motoru tipa prezubio ili neka druga havarija onda je od prilike sve slicno jer npr. obrada glave, bloka, radilice, itd. kosta isto-slicno i za dizel i za benz, no ne treba ni razmisljati u tom smeru vece havarije.

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13051
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od Saša » 09 Maj 2019, 20:07

Pa i nije baš, dizel ima i dizne, pumpu i turbinu i EGR i DPF... plivajuće zamajce i ostale zajebancije. Sve vrlo rizično kad auto ima 250.000-300.000+ kilometara (a kakvih je verovatno većina polovnjaka tih godišta) i skupo za zamenu. Dizne na benzincu crkavaju nikad, a i ako crknu polovne koštaju smešno (konkretno - smešno za mog Punta). Turbine benzinci tih godišta nemaju, sve ostalo isto smešno za popravke ili crkava retko. Dizel je vrlo skupa zabava ako se "usrećiš" pa naletiš na neki leš... Spolja gladac a iznutra... Zato sam ti i savetovao da gledaš benzinca, ubaciš mu plin i pevaš... :)

ljubitelj
Postovi: 10594
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od ljubitelj » 09 Maj 2019, 20:10

Beniznac ima isto turbinu, isto plivajuci, isto (slkupe) dizne pumpu visokog pritiska, EGR...sve slicno kao dizel. AKo pricamo o benzincima iz zadnjih 15tak godina- turbo direktno ubrizgavanje.
Ima tu i tamo jos i starijih benzinaca iz 80tih i 90tih kao pomenuti Pug 1.6 110KS ili Fiati i Opeli kao i slicni sa modelima motora na osnovi starih konstrukcija.Oni jesu izdrzljiviji, jeftiniji za popravke i uopste odrzavanje ali su to uglavnom starija godista auta, vise presli itd.

Svaki polovan auto ima ograniceni resurs, i svaki je pokvarljiv.
Tvoje je da nadjes primerak koji ima preostalo resurs bar 50.000km, gume, oprema, boja,ogrebotine ulubljenja, branici itd je totalno sporedna kategorija kupovine polovnog.


edit- za Punta si u pravu, sve je jeftino na tom benzincu starom 30tak godina. takvih prostih i jednostanvih motora nema uglavnom na vozilima konstuisanim u Euro 4 i Euro 5 standardu.
Poslednja izmena od ljubitelj u 09 Maj 2019, 20:16, izmenjeno 1 put ukupno.

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13051
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od Saša » 09 Maj 2019, 20:16

Benzinci koje on gleda nemaju turbine. Retki su tih godišta.

ljubitelj
Postovi: 10594
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od ljubitelj » 09 Maj 2019, 20:18

Pug 1.6 VTI je sve samo ne jeftine popravke, on to i slicno gleda pa je i sa razlogom pomentu da se izbegava. Ili TSi VAG grupe, ili JTS Fiat grupe itd.

Remont svih njih ne bi bas spadao u kategoriju jefitno.

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13051
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od Saša » 09 Maj 2019, 20:19

VTi bih i ja izbegavao u slučaju da želim ugraditi plin. Mislim, može i u njega, ali problem je naći dobrog majstora.

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 8051
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od OMP » 09 Maj 2019, 20:20

to smo vec napisali da izbegava

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 8051
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od OMP » 09 Maj 2019, 20:21

Saša je napisao:
09 Maj 2019, 20:07
Pa i nije baš, dizel ima i dizne, pumpu i turbinu i EGR i DPF... plivajuće zamajce i ostale zajebancije. Sve vrlo rizično kad auto ima 250.000-300.000+ kilometara (a kakvih je verovatno većina polovnjaka tih godišta) i skupo za zamenu.
nisami me razumeo a mozda i ja nisam bio najjasniji ali nebitno, jasno je sve sta su kod dizela mane i sta izbija pare iz dzepa za razliku od benzinca

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 9884
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od Ivan » 09 Maj 2019, 20:22

Dizel je u principu mnogo pouzdaniji i jeftiniji za eksploataciju na duze staze.

Pre svega proveris dobro stanje auta, ovi skuplji delovi koji guraju 200-300-400 hiljada km tipa dizne, zamajac turbina ne crkavaju tek tako bez simptoma koji traju desetinama hiljada km u vecini slucajeva.

Npr. ako zvizdi turbina ili trese pri gasenju znaci da je samo pitanje da li ce otkazati za 10 ili 30 hiljada km recimo.

Ako uzmes dobar auto, a ne gazis veliku kilometrazu, mozes ga voziti godinama maltene bez ulaganja, ako uzmes nasminkanog lesa moze te u 10.000km kostati lagano preko hiljadu evra.

Biras dokazane motore, a problematicne serije izbegavas, otprilike zna se, recimo taj 1.6vti benzinac se neuporedivo vise kvari i skuplji je za odrzavanje od 2.0hdi 90ks koji je poznat kao neunistiv.
Recimo 1.9jtd dizne retko crkavaju, mogu se naci polovne za 20ak evra i tako.
nidza je napisao:
12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji

ljubitelj
Postovi: 10594
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od ljubitelj » 09 Maj 2019, 20:26

:plusone:

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 8051
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od OMP » 09 Maj 2019, 20:29

1.9 jtd retko kad sta crkava :) ako ne racunamo verzije sa swirl flaps-ovma ali i to se resava

Korisnikov avatar
Risto
Postovi: 6023
Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
Lokacija: Klagenfurt, AT

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od Risto » 09 Maj 2019, 22:05

Ja bi od ponuđenog išao na Astru H, pored toga bi gledao i Focusa II. Tanak si sa budžetom, biraj pametno a ne lepo :)

Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk


Odgovori