Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od passenger » 29 Maj 2019, 23:20

Najgori.
Izbegni
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

lami
Postovi: 3249
Pridružio se: 19 Feb 2017, 15:34
Lokacija: Smederevo

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od lami » 30 Maj 2019, 08:37

Guglaj thp ili uradi pretragu ovog foruma thp, to ti je vti + zezancije oko turba.
U sustini ako dobijes neki baaaas povoljno, pa.da ti se isplate eventualne zezancije.

Послато са SM-G950F уз помоћ Тапатока


Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 7921
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od OMP » 30 Maj 2019, 08:52

Te motore kupuju uglavnom neupuceni pa se zeznu, ili oni koji su ih kupili nove.
Skoro se drugar zaleteo da kupi pa da kupi, jedva sam ga ubedio da ne razmislja o tom motoru kad sam ga naterao da progugla malo ako meni ne veruje. Ono nista ne mora da znaci mozda kupis takav auto i lepo se navozas ali kad znas da neki motor ima potencijanih problema zasto se zaletati za njega bas pored toliko drugih.

Korisnikov avatar
cozmo
Postovi: 5011
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od cozmo » 30 Maj 2019, 10:07

sasha015 je napisao:
11 Maj 2019, 10:58
U 207 CC se ugradjivao samo 1.6 benzin i 1.6 HDi od 110 ks[/b].Dizel ima i dizne i dpf,egr,plivajuci....Ma majstorski san. :)
1.6 HDI je sasvim dobar motor ako se rade servisi na vreme, i ako se postuje regeneracija FAP filtera.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 7921
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od OMP » 30 Maj 2019, 12:29

1.6hdi 90 konja nema plivajuci i dpf, bar kod mene na citroenu nema

Korisnikov avatar
somi-car
Postovi: 2237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
Lokacija: BG

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od somi-car » 30 Maj 2019, 12:33

Mislio sam da je od 90 ks bio samo 2.0 ?

Sestri sam u 307-mici uzeo taj motor. Upravo tako, bez dpf i zamajca. Ne gase ga, auto ide za sve pare...

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 7921
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od OMP » 30 Maj 2019, 17:23

da i taj 2.0 je isto 90, posle je izasao 1.6 u restylingu, e sad neki kazu da u pezou taj 1.6 90 ima dpf , znam da citroen nema, glavna mana tih 1.6 motora je sito na srafu za dovod ulja turbine, ono kad zacepi onda rikavela turbina, zato se preporucuje cesca zamena ulja na 10ak hiljada

Korisnikov avatar
Pulp Fiction
Postovi: 1629
Pridružio se: 19 Jul 2015, 21:52
Garaža: Astra G 1.7 dti

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od Pulp Fiction » 30 Maj 2019, 17:36

Jel fora kod tog 1.6 90 hdi, da ''moze, a ne mora'' imati dpf i plivajuci? U različitim modelima gde se ugrađivao u različitim godištima..

ljubitelj
Postovi: 10518
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od ljubitelj » 30 Maj 2019, 17:44

Da ali, propisano je 30.000km i toga se drze svi koji su kupili auto kao novi, barem u garanciji gde je to obaveza, i odrzavali u ovlascenom.(1.6HDI prve serije).
Drugo ali, taj motor ima i popustanje dihtovanja dizni a time posledicno i to zacepljenje turbine (a i EGR, kompletnog usisa i DPFa).
Ukoliko se to na vreme regulise zna da bude i taj motor ok, ali ko je odrzavao samo u ovlascenom verovatnoca je da se obe stvari dogode jos i pre prvog velikog servisa.

Uz vanredno odrzavanje, ko je upucen da trazi krace intervale, cesto i ne dodje do bilo kakvog problema.

Sa polovnim je problem kako pouzdano utvrditi ranije intervale menjanja ulja i sredjivanje sistema ubrizgavanja. Kao i THP moze ali ne mora da bude problematican primerak i pokaze se kao dobra kupovina i pored lose reputacije.

Sto se tice opreme motora to zavisi od godista i trzista u kojoj zemlji je prodan primerak za prvu registraciju.

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 7921
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od OMP » 30 Maj 2019, 19:16

Pulp Fiction je napisao:
30 Maj 2019, 17:36
Jel fora kod tog 1.6 90 hdi, da ''moze, a ne mora'' imati dpf i plivajuci? U različitim modelima gde se ugrađivao u različitim godištima..
konkretno kod citroena c4 recimo svi su bez plivajuceg i dpf-a, za pezo i ford zavisi ali od cega zavisi nisam siguran, u igri su godiste i trziste, mada sam negde citao i da serija motora utice na to

sto se tice servisnog intervala svaki iz uvoza, barem iz CH gde sam i najvise upucen, je sigurno gurao 30.000 od zamene do zamene ulja tako da tu su male sanse da je neki primerak isao ranije na servis jer se oni slepo pridrzavaju servisnih intervala propisanih od fabrike bez obzira koji je auto u pitanju.
Sa druge strane ako taj auto ima vec nekih 200.000km za sobom onda su problemi verovatno vec reseni jer se desavaju na manjim km, mada nije pravilo, ali npr. najmanje tih 1.6hdi koje vidim u CH oglasima su u kvaru, mnogo je vise VTI i THP motora gde je skoro svaki drugi sa oglasa sa nekim problemom, barem ovi jeftiniji primerci.

Korisnikov avatar
cozmo
Postovi: 5011
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od cozmo » 30 Maj 2019, 20:59

Na mom.su radjeni servisi u Nemackoj na 20.000km. Inace svaki ima malo ulja oko dizni, to se dotegne ili se sredi podloskama novim. Mada kad vidim CDTI kako je oko dizni, sitno vlaznje kod HDI je nista. Ja radim servise na 10.000km.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk

"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”

Korisnikov avatar
igor_harris
Postovi: 2210
Pridružio se: 12 Jan 2017, 13:47
Garaža: 2004 Mazda 3 (1.6CD)
Lokacija: Beograd

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od igor_harris » 30 Maj 2019, 22:12

Imaju ulja gde hoces. Svaki koji sam gledao je masan svuda naokolo. Ja sam dihtovao sve zivo i uvek negde pusta, sad je poceo po crevima. Takav je motor jednostavno.
Izuzev toga, presao sam 55k sa njim bez vecih problema. Senzor radilice, IC crevo i to je to od nepredvidjenih kvarova.
Trenutno je kilometraza na 225k i zamajac je poceo da se cuje, ali vecina ljudi mi kaze da ce moci da gura jos nekoliko godina sigurno, mada mi korpa nije u sjajnom stanju, tako da ce ici novi set najverovatnije ove godine.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk


Korisnikov avatar
cozmo
Postovi: 5011
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od cozmo » 30 Maj 2019, 22:21

Meni je suv motor. Ima veoma malo ulja oko prve dve dizne skroz na dekli, ne oko dizni, ali mislim da ce se to resiti dotezanjem, pa cu da propratim. Obicno budu bakarne podloske, ali tad bas bude oko dizni prljavo i masno. Ipak iza sebe ima solidan broj kilometara.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk

"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”

Korisnikov avatar
dag81
Postovi: 7228
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od dag81 » 30 Maj 2019, 22:38

To je najbolje ptomeniti te bakarne podloske, nije skupo.

Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока


ljubitelj
Postovi: 10518
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur

Post od ljubitelj » 30 Maj 2019, 22:59

Na 1.6 HDI ne moze da se dotegne usled same konstrukcije, i to je osnovni problem za koji nema resenja.
To oko dizni je nafta/dizel i nije problem sto curi vec sto ne dihutje kompresioni prostor i time je lose sagorevanje cime se stvara puno vise koksa i cadji od normalnog a sve to ide posle u ulje, turbinu i DPF.
Zato se i zapusi realtivno brzo uljni sistem.
Zamena podloski nema mnogo smisla jer uzrok problema nije u podloskama pa se i posle zamene opet javlja ista stvar.

Na 2.0HDI je konstrukciono drugaciji jedan detalj i tu se nikada/veoma retko javlja opisani problem bez obzira na kilometrazu pa su motori suvi bez ikakvog traga curenja bilo cega.

Odgovori