Porodični auto oko 9000€
-
- Postovi: 1215
- Pridružio se: 04 Maj 2012, 10:59
- Garaža: kia ceed 1.4, pezo 206 1.4 hdi
- Lokacija: Loznica
Re: Porodični auto oko 9000E
10-12000 evra za polovnu skodu sa renta cara ili citroen sa 150.000 km...Svaka tebi cast....
I u ceed-u supruga je sedela izmedju 2 decija sedista pozadi.MOze,nije udobno,izdrzi do Beograda npr.
Blizu si vec opasnoj zoni "entry lvl c segmenta".ALI NOVOG auta,a ne tih krsica sa renta kara i 150.000 km....
I u ceed-u supruga je sedela izmedju 2 decija sedista pozadi.MOze,nije udobno,izdrzi do Beograda npr.
Blizu si vec opasnoj zoni "entry lvl c segmenta".ALI NOVOG auta,a ne tih krsica sa renta kara i 150.000 km....
Re: Porodični auto oko 9000E
Ceed nema centralni tunel pozadi (i njega sam posedovao) i mislim da je siri od Yetija, koji je B klasa.
Ali slazem se da 11k eur za auto, posebno dizel, sa trocifrenom kilometrazom je malo rizicno, jos ako je klot...
Na to dodaj mali i veliki servis, nove gume, i jos po nesto sitno. Plus ces imati i DPF i EGR ubrzo, dizne i ko zna sta jos. Dizeli pre 2009. kada nisu imali sve te napredne sisteme ciscenja su daleko pouzdaniji i otrovniji od novih.
Ja sam imao C Maxa 1.6 tdci sa 95 KS, i za porodicnu voznju do 120 je stvarno ok (i za Autobahn kada sam sam u njemu).
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
Ali slazem se da 11k eur za auto, posebno dizel, sa trocifrenom kilometrazom je malo rizicno, jos ako je klot...
Na to dodaj mali i veliki servis, nove gume, i jos po nesto sitno. Plus ces imati i DPF i EGR ubrzo, dizne i ko zna sta jos. Dizeli pre 2009. kada nisu imali sve te napredne sisteme ciscenja su daleko pouzdaniji i otrovniji od novih.
Ja sam imao C Maxa 1.6 tdci sa 95 KS, i za porodicnu voznju do 120 je stvarno ok (i za Autobahn kada sam sam u njemu).
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
Re: Porodični auto oko 9000E
Pazi, ja bih najviše voleo da kupim nov auto, ali jednostavno nam se ništa ne uklapa a da ne treba da se doda bar još 5k. Recimo Kia ceed 1.4 karavan kreće od 18,5k ! Čak i kada bih napravio kompromis da uzmem novog karavana C klase mislim da ne postoji ništa sa nekom srednjom opremom i ok motorizacijom ispod 18k.
Re: Porodični auto oko 9000E
Ma ok, razumem te, samo kazem da su moderni polovni dizeli povelika macka u dzaku, posebno sa mnogo km, kao u ovim slucajevima koje si naveo.
Ja sam Ceeda karavana benzinca 1.6, godinu i 9 meseci starog, 2015 prodao za 9,800 eur, Aurisa 3. 5 god starog za 8,700.
Mozda ces da naletis na nekoga poput mene i kupis nesto sa vise nego razumnom cenom.
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
Ja sam Ceeda karavana benzinca 1.6, godinu i 9 meseci starog, 2015 prodao za 9,800 eur, Aurisa 3. 5 god starog za 8,700.
Mozda ces da naletis na nekoga poput mene i kupis nesto sa vise nego razumnom cenom.
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
Poslednja izmena od ikac2000 u 21 Maj 2019, 13:39, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Porodični auto oko 9000E
Bas se juce drustvo zalilo. Drugar samo sto je uzeo 3008 za 11k. Otislo mu kvacilo, ceh 500e. Drugarica isto, uzela 508 za 12, lepa oprema. Posle par meseci neki problem, a 700e popravka. Oba auta sa lizinga, km oko 150.sasha015 je napisao:10-12000 evra za polovnu skodu sa renta cara ili citroen sa 150.000 km...Svaka tebi cast....
I u ceed-u supruga je sedela izmedju 2 decija sedista pozadi.MOze,nije udobno,izdrzi do Beograda npr.
Blizu si vec opasnoj zoni "entry lvl c segmenta".ALI NOVOG auta,a ne tih krsica sa renta kara i 150.000 km....
- ficha007
- Postovi: 215
- Pridružio se: 08 Avg 2013, 09:52
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 JTD SW 2005
- Lokacija: Šid
Re: Porodični auto oko 9000E
Toga se i plašim kod kupovine polovnjaka. Svako je imao neko loše iskustvo. Mada, drug mi je uzeo Astru J karavan, 2012 godište 1.7 CDTI sa 125ks i oko navodnih 120 i nešto hiljada km i nikakav problem do sada nije imao u natrag par godina osim redovnog održavanja. S vremena na vreme pali DPF, obavi se regeneracija i nema problema.
Ja vozim Stila SW januar 2005. godine, kod mene od jula 2008. godine, kupljen sa "navodnih" 103.000 na satu, sada ima 213.000, dakle ja sam sa njim prešao 110.000km i nisam imao većih problema. Seleni, viljuške, stavljen polovan protokomer, EGR čišćen ( ne blokiran ), i standarno redovni i veliki servisi.
Jednostano svi polovni automobili su velika lutrija, kako se kome zalomi.
Progres u automobilskoj industriji se plaća na ne jeftinom održavanju, kako novih, tako i polovnih automobila.
Ali danas pričati o nekom kvalitetu proizvodnje je suludo, naravno u odnosu na stara dobra vremena kada su automobili imali i dušu, ali i kvalitet. Naprosto nikome nije cilj da pravi kvalitetne automobila aka MB 123, 124 koji su prelazili velike kilometraže jer bi veoma brzo morali da otpuštaju radnike.
Takođe, gore negde sam već napisao...niti jedan proizvođač ne može da zna kako će se njegov automobil ponašati sa 150.00 ili 200.000km, a upravo takvi, ako ne i sa većim kilometražama dolaze kod nas.
I onda kreću naše standardne "srpske" priče...ma ne valja Fiat, ne valja ovaj ili onaj...i ja bih voleo da mogu da pazarim novi automobil kakav ja želim, i da mogu da nosim trošak njegove ekspolatacije opušteno, dok traje garantni rok, a onda ga prodam ili zamenim staro za novo...ali ne ide.
Ja vozim Stila SW januar 2005. godine, kod mene od jula 2008. godine, kupljen sa "navodnih" 103.000 na satu, sada ima 213.000, dakle ja sam sa njim prešao 110.000km i nisam imao većih problema. Seleni, viljuške, stavljen polovan protokomer, EGR čišćen ( ne blokiran ), i standarno redovni i veliki servisi.
Jednostano svi polovni automobili su velika lutrija, kako se kome zalomi.
Progres u automobilskoj industriji se plaća na ne jeftinom održavanju, kako novih, tako i polovnih automobila.
Ali danas pričati o nekom kvalitetu proizvodnje je suludo, naravno u odnosu na stara dobra vremena kada su automobili imali i dušu, ali i kvalitet. Naprosto nikome nije cilj da pravi kvalitetne automobila aka MB 123, 124 koji su prelazili velike kilometraže jer bi veoma brzo morali da otpuštaju radnike.
Takođe, gore negde sam već napisao...niti jedan proizvođač ne može da zna kako će se njegov automobil ponašati sa 150.00 ili 200.000km, a upravo takvi, ako ne i sa većim kilometražama dolaze kod nas.
I onda kreću naše standardne "srpske" priče...ma ne valja Fiat, ne valja ovaj ili onaj...i ja bih voleo da mogu da pazarim novi automobil kakav ja želim, i da mogu da nosim trošak njegove ekspolatacije opušteno, dok traje garantni rok, a onda ga prodam ili zamenim staro za novo...ali ne ide.
Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života.
"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić
"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić
Re: Porodični auto oko 9000E
Veliki servis na skodi je na 240000, egr nemam pojma sta je, dpf je lako resiv, dizne nisu problematicne kod tog motora, 110 i 140 su isti motori tako da sa cipom resujes stvar. Yeti nije los avto, ali ne ovi izraubovani primerci, plus mali je relativnoikac2000 je napisao: ↑21 Maj 2019, 12:40Ceed nema centralni tunel pozadi (i njega sam posedovao) i mislim da je siri od Yetija, koji je B klasa.
Ali slazem se da 11k eur za auto, posebno dizel, sa trocifrenom kilometrazom je malo rizicno, jos ako je klot...
Na to dodaj mali i veliki servis, nove gume, i jos po nesto sitno. Plus ces imati i DPF i EGR ubrzo, dizne i ko zna sta jos. Dizeli pre 2009. kada nisu imali sve te napredne sisteme ciscenja su daleko pouzdaniji i otrovniji od novih.
Ja sam imao C Maxa 1.6 tdci sa 95 KS, i za porodicnu voznju do 120 je stvarno ok (i za Autobahn kada sam sam u njemu).
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Porodični auto oko 9000E
Moderni automobili su jako kvalitetni, prosecan korisnik je kudikamo vise razmazen danas nego ranije.
Nekad se o autu vodilo racuna kao o clanu porodice, ne samo lickanje nego i odrzavanje i upotreba, zagrevanje itd. Danas se mnogo brze i zustije voze mnogo tezi i snazniji auti slicne zapremine bez zagrevanja, sa dugackim servisnim intervalima.
Nekad nije bilo cudno da se na 200k radi generalna ili da je auto na umoru, danas je sa 200k NOV NOV NOV.
Sto se tice polovnjaka, mislim da treba imati 500e za vanredne intervencije i za auto od 3000e, a kamoli 9000e ili vise, pogotovo kada se prica o automobilima koji su novi kostali 15, 20 ili 25 hiljada evra.
Mozes misliti crklo kvacilo posle 150k ko zna kakve voznje, sta bi bilo da mu je i zamajac crkao, posipao bi se pepelom.
Nekad se o autu vodilo racuna kao o clanu porodice, ne samo lickanje nego i odrzavanje i upotreba, zagrevanje itd. Danas se mnogo brze i zustije voze mnogo tezi i snazniji auti slicne zapremine bez zagrevanja, sa dugackim servisnim intervalima.
Nekad nije bilo cudno da se na 200k radi generalna ili da je auto na umoru, danas je sa 200k NOV NOV NOV.
Sto se tice polovnjaka, mislim da treba imati 500e za vanredne intervencije i za auto od 3000e, a kamoli 9000e ili vise, pogotovo kada se prica o automobilima koji su novi kostali 15, 20 ili 25 hiljada evra.
Mozes misliti crklo kvacilo posle 150k ko zna kakve voznje, sta bi bilo da mu je i zamajac crkao, posipao bi se pepelom.
Re: Porodični auto oko 9000E
Gledali danas i sivog, uspeli smo da smestimo kolica po dužini u gepek, i ostaje fino mesta pored. Posle smo uporedili oba, beli je u boljem stanju i spolja i unutra, sivi je bio u nekoj firmi od početka dok je beli bio i rent a car i kasnije završio u firmi. Lik mi kaže da su im generalno u boljem stanju ovi koji su u rent a car-u.
Ono što mi se nije dopalo na belom je čudan osećaj pri pritsku kvačila. Recimo idem jako sporo i kada stisnem kvačilo oseti se mali cim i čuje se tup zvuk, ovo se dešava samo na nekim niskim obrtajima, dok ako je auto preko 1000 obrtaja nema ovog ponašanja.
A što tiče kvarova, definitivno nešto što treba da se uzme u obzir pri kupovini polovnog automobila.
Ono što mi se nije dopalo na belom je čudan osećaj pri pritsku kvačila. Recimo idem jako sporo i kada stisnem kvačilo oseti se mali cim i čuje se tup zvuk, ovo se dešava samo na nekim niskim obrtajima, dok ako je auto preko 1000 obrtaja nema ovog ponašanja.
A što tiče kvarova, definitivno nešto što treba da se uzme u obzir pri kupovini polovnog automobila.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30015
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Porodični auto oko 9000E
Sivi je skuplji, bolja oprema, slabiji motor i veća kilometraža?
Svako bi drugačije odabrao. No, računaj da na tih 500e više imaš sigurno više ulaganja u odnosu na beli. A već si podigao budžet za 25% .
Sent from my HTC Desire 12 using Tapatalk
Svako bi drugačije odabrao. No, računaj da na tih 500e više imaš sigurno više ulaganja u odnosu na beli. A već si podigao budžet za 25% .
Sent from my HTC Desire 12 using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30015
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Porodični auto oko 9000E
I da se vratim samo kratko na prostor između dečijih sedišta. Moja Honda Civic ima baš dosta prostora u širinu. Pozadi sedne troje ljudi bez problema. No kada se ubace dečija sedišta u sredinu može samo dete.
Dok recimo u Sanderu ima više mesta u sredini, supruga sedne i nasloni se bez problema.
Nije mi bilo jasno pa sam gledao i shvatio da su kod Dacie isofix ankeri bliže vratima, samim tim i dečija sedišta. Korisno da, opet sa aspekta bezbednosti ipak više volim da su dalje od vrata. Tako da treba u svakom autu probati.
Sent from my HTC Desire 12 using Tapatalk
Dok recimo u Sanderu ima više mesta u sredini, supruga sedne i nasloni se bez problema.
Nije mi bilo jasno pa sam gledao i shvatio da su kod Dacie isofix ankeri bliže vratima, samim tim i dečija sedišta. Korisno da, opet sa aspekta bezbednosti ipak više volim da su dalje od vrata. Tako da treba u svakom autu probati.
Sent from my HTC Desire 12 using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
- ficha007
- Postovi: 215
- Pridružio se: 08 Avg 2013, 09:52
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 JTD SW 2005
- Lokacija: Šid
Re: Porodični auto oko 9000E
Da li u obzir dolazi 500L...ne znam kakav je on sa veličinom prostora pozadi, ali mi deluje ok, odnosno mislim da bi tu mogla dva dečija sedišta da se postave...dobra strana je i ta što je veliki broj na oglasima kupljen ovde i u garanciji održavan u ovlašćenim servisima, a koliko vidim imaju daleko manju kilometražu, što je samo dodatni plus...takođe, manja je mogućnost "muljanja" sa kilometražom.
Ima jedna trekking verzija koja se uklapa u budžet koji je previđen. Na oglasim je i mislim da je 2017. godište. E sad, kome se sviđa, a kome ne, to je subjektivna stvar.
Što se tiče pisanja da su danas automobili kvalitetniji, pa šta ja znam. Matori vozi VW Bubu 1200J koju je daleke 1974. godine kupio novu u BGD, i evo je i dan danas koristi bez generalne na motoru. Limarija treba da se radi, kao i npr. auspuh, zadnja štopaljka, ali sve ostalo za sada funkcioniše ok.
Ostaje činjenica da smo do bola razmaženi, da samo tražimo sve više KS, a zaboravljamo da su nekada ljudi na more odlazili upravo Fićama, Kečevima, Bubama i ništa im nije falilo...a nama danas fali ako auto ima ispod 100KS, pa nam fale Android aplikacije ako nema, pa parkiranje samostalno...itd.
To je progres, i to je normalno, jer ne živimo u ono, već u ovo vreme, i trudimo se da uhvatimo korak sa vremenom u svemu, pa i u automobilima...ali kada realno razmislimo, ali baš realno, šta nam svima treba od svih tih današnjih modernih igračaka...meni samo klima, eventualno vazdušni jastuci radi sigurnosti sebe i svoje porodice...ostalo je samo sujeta i naša potreba da se komšiji pohvalimo kako naš auto ima to i to od opreme a njegov ne.
Ima jedna trekking verzija koja se uklapa u budžet koji je previđen. Na oglasim je i mislim da je 2017. godište. E sad, kome se sviđa, a kome ne, to je subjektivna stvar.
Što se tiče pisanja da su danas automobili kvalitetniji, pa šta ja znam. Matori vozi VW Bubu 1200J koju je daleke 1974. godine kupio novu u BGD, i evo je i dan danas koristi bez generalne na motoru. Limarija treba da se radi, kao i npr. auspuh, zadnja štopaljka, ali sve ostalo za sada funkcioniše ok.
Ostaje činjenica da smo do bola razmaženi, da samo tražimo sve više KS, a zaboravljamo da su nekada ljudi na more odlazili upravo Fićama, Kečevima, Bubama i ništa im nije falilo...a nama danas fali ako auto ima ispod 100KS, pa nam fale Android aplikacije ako nema, pa parkiranje samostalno...itd.
To je progres, i to je normalno, jer ne živimo u ono, već u ovo vreme, i trudimo se da uhvatimo korak sa vremenom u svemu, pa i u automobilima...ali kada realno razmislimo, ali baš realno, šta nam svima treba od svih tih današnjih modernih igračaka...meni samo klima, eventualno vazdušni jastuci radi sigurnosti sebe i svoje porodice...ostalo je samo sujeta i naša potreba da se komšiji pohvalimo kako naš auto ima to i to od opreme a njegov ne.
Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života.
"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić
"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić
Re: Porodični auto oko 9000E
I 500L ne mogu da stanu kolica u gepek nikako do dijagonalno, bar kada sam ja probao.
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
- pedja
- član 001
- Postovi: 14192
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Porodični auto oko 9000E
Pisano je na tu temu. Probaj sada da daš tim istim ljudim da idu na more Fićom. Tada se nije znalo za bolje. Nisu se ljudi žalili ni kada su vozili automobil na drvenim točkovima, jer je to tada bilo čudo tehnike. Za X godina ćemo pričati kako smo išli na more nekim tamo smešnim Passatom B8, a sada brinemo da li nam automobil može sam doleteti sa parkinga ili ne. Mnoge stvari su u pitanju, ne samo automobili. Svet napreduje (i nazaduje, ali to je druga priča).ficha007 je napisao:
Ostaje činjenica da smo do bola razmaženi, da samo tražimo sve više KS, a zaboravljamo da su nekada ljudi na more odlazili upravo Fićama, Kečevima, Bubama i ništa im nije falilo...a nama danas fali ako auto ima ispod 100KS, pa nam fale Android aplikacije ako nema, pa parkiranje samostalno...itd.
To je progres, i to je normalno, jer ne živimo u ono, već u ovo vreme, i trudimo se da uhvatimo korak sa vremenom u svemu, pa i u automobilima..
...ostalo je samo sujeta i naša potreba da se komšiji pohvalimo kako naš auto ima to i to od opreme a njegov ne.
To što nekome treba samo airbag ili levi podizač prozora, ne znači da nekome REALNO ne treba i nešto drugo. Ako neko želi i može bolje, ne znači da je razmažen ili da hoće da se pokaže okolini. Ne kažem ni da nema slučajeva.
Ukoliko neko želi da potroši svoje teško stečene pare, a za to gleda da dobije više, tj nešto što će njemu napraviti to dobrom kupovinom, neka. Može se skrenuti pažnja da može kupiti bolji (po pitanju opšteg stanja), a "spartanskiji" automobil, ali ne i gledati kao hir.
T-T