Stranica 2 od 4

Re: Astra J savet

Poslato: 13 Avg 2019, 10:13
od Bax
Ja plin nikad ne bih u taj auto, drugi ce ti verovatno reci drugacije utiske, ako hoces stednju uzmi odma dizel, i cao.

Ovaj sto sam probao gori mu i check engine, sto vlasnik kaze to je normalno sa nasim gorivom, meni nije normalno....

Re: Astra J savet

Poslato: 13 Avg 2019, 12:51
od Day Walker
Problem kod Astre J je sto je dosta ususkana i nemas osecaj ubrzanja.
Taj auto ide sasvim lepo i daleko bolje od punta koji se spominje. Nisu ni za poredjenje. Al sve je do subjektivnog osecaja.

Teska je oko 1400kg sto je malo teze od konkurencije, ali se zaboravlja da je ta Astra uz Lanciu najveci automobil u segmentu.

Veliki plus kod Astre turbo je sto ima nezavisno zadnje vesanje i dodatne uporne spone kod Astri J turbo.

Generalno, neces pogresiti ako je auto u dobrom stanju jer iako je imao falinki, otklonjenje su odavno.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Astra J savet

Poslato: 13 Avg 2019, 14:43
od fst89
@Bax ne mislim da ugradjujem, nego sam video da ima par komada kod nas koje vec imaju ugradjen plin, zato pitam. Ne planiram da vozim na plin :)
@Day Walker hvala na info :)

Re: Astra J savet

Poslato: 13 Avg 2019, 14:48
od Bax
Ja ne bih kupio, pogotovo ako si picajzla.
Ako ti ne smeta da otvaras i remontujes glavu, kad plin odradi svoje, onda OK.
Ne znam bas kako je sa tom Astrom, ali plin mahom razbuca moderniji motor posle 100.000km.
Jos nemas pojma koka je to bilo podeseno i vozeno.

Druga je prica sa starim 8v motori, kao sto je na Puntu, to tu radi na duge staze.

Re: Astra J savet

Poslato: 13 Avg 2019, 15:07
od fst89
Znaci ne plin :D

Re: Astra J savet

Poslato: 13 Avg 2019, 15:28
od Bax
Neko ce ti reci da uzmes, ali ja bas i ne, ta kola su poznata da im DIS moduli riknjavaju, i inace, a sa plinom(bombine), riknjavaju otprilike non stop, menjas ih na malom servisu.
Fabriricka izdrzi malo duze, ove zamenske , samo crkavaju.

NA benzinu to se desava ali mnoooogo redje.

Polovan auto uzimas bez plina, ako izricito ne poznajes vlasnika. Prvo vozeni su mnogo vise, drugo to raskanta auto hteo ne hteo, cim je malo slozeniji motor.

Ajde to je neka polemika koja moze da se razvlaci, ali nemoj polovan auto na plin. Ako te svrbi potrosnja, nemoj benzin ni da kupujes.

JA recimo peglam tog Punta i ovu Toyotu 1.6 benz, tu je razlika u potrosnji bas velika, u gradu mi 50 posto vise trosi Toyota. Recimo 7-8, prema 10-12 litara.

E al nije ni to, ja Punta punim non stop pun gas, a ovu Toyotu vozim ko baba, pa opet toliko vise trosi.

Re: Astra J savet

Poslato: 13 Avg 2019, 17:01
od passenger
Na toj Astri najskuplji kvar ti je 200 eura zamena sinhrona u menjaču.

Re: Astra J savet

Poslato: 13 Avg 2019, 17:12
od Ikac
Ako se ne varam, ta Astra 1.4 turbo se nudila sa fabričkim plinom, tako da verujem da ga taj motor dobro podnosi.

Re: Astra J savet

Poslato: 13 Avg 2019, 20:37
od Heineken
passenger je napisao:
13 Avg 2019, 17:01
Na toj Astri najskuplji kvar ti je 200 eura zamena sinhrona u menjaču.
Lezajevi, ceh je 300-400 evra ful remont. Nesretni M32 .

Re: Astra J savet

Poslato: 13 Avg 2019, 21:33
od Ji 4Tze
Day Walker je napisao:
13 Avg 2019, 12:51
ta Astra uz Lanciu najveci automobil u segmentu.
u kom segmentu? :)

Re: Astra J savet

Poslato: 13 Avg 2019, 22:31
od Heinz
U segmentu najviše lima => najmanja kabina :)

Re: Astra J savet

Poslato: 13 Avg 2019, 23:36
od Day Walker
C segmentu - HB.
Najveca = najgabaritnija, najduza (kako god)
4419mm


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Astra J savet

Poslato: 13 Avg 2019, 23:55
od Ji 4Tze
Oktavia ima više mesta i duža je, Civic unutra veći i širi...
Nije neki šampion ni po jednom parametru.

Re: Astra J savet

Poslato: 14 Avg 2019, 00:35
od Day Walker
Pricam o HB ne o limo varijantama.

Koga interesuje prostor, nek gleda Octaviu i slicne sedane.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Astra J savet

Poslato: 17 Avg 2019, 17:58
od Zveroljub
Day Walker je napisao:
13 Avg 2019, 12:51
Problem kod Astre J je sto je dosta ususkana i nemas osecaj ubrzanja.
Taj auto ide sasvim lepo i daleko bolje od punta koji se spominje. Nisu ni za poredjenje. Al sve je do subjektivnog osecaja.

Teska je oko 1400kg sto je malo teze od konkurencije, ali se zaboravlja da je ta Astra uz Lanciu najveci automobil u segmentu.

Veliki plus kod Astre turbo je sto ima nezavisno zadnje vesanje i dodatne uporne spone kod Astri J turbo.

Generalno, neces pogresiti ako je auto u dobrom stanju jer iako je imao falinki, otklonjenje su odavno.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Ususkana jeste i zna da zavara pa se vozi malo brze ako se ne obrati paznja.
Ova moja je 1.7, 130 ks i ide solidno, ali deluje da ubrzava kao brod dok se ne pogleda u cajger.
Iako je spolja velika, unutra je to mali i prilicno tesan auto.
Cak se usudjujem reci da grande punto napred ima vise mesta. Za mesto na zadnjoj klupi ne mogu da tvrdim, tamo se nisam vozio, ali ni u astri ni u gp niko ne moze da sedne iza mene.
Mislim da su kod astre, kao i kod velike vecine novijih automobila, mogli bolje da urade one plastike unutra i naprave vise mesta za putnike.
Ovako imate "veliki"- mali auto.
Sto se vode u vratima tice, relativno je cest slucaj.
Obrati paznju posle puskiranja ili jace kise, protresi vrata.