Da li vredi kupiti VW Polo 1.4 TDI 51kw 2006
Re: Da li vredi kupiti VW Polo 1.4 TDI 51kw 2006
Za nevernog tomu sa leptiricima (ovo nitrogen , to je azot, exhaust je izduvni gas):
https://www.researchgate.net/profile/Pa ... ss-air.png
Ne vozim nista skupo, jednog izdrndanog benzinca starog 5 godina.
Ne osecam gnev ni prema cemu niti sam sujetan ili nekom zavidim, samo zelim da naglasim da su kola prevozno sredstvo a ne fetis i predmet obozavanja, tako i treba da se ophodimo prema njima, i da im sto manje dragocenog vremena, zivaca i para poklanjamo.
https://www.researchgate.net/profile/Pa ... ss-air.png
Ne vozim nista skupo, jednog izdrndanog benzinca starog 5 godina.
Ne osecam gnev ni prema cemu niti sam sujetan ili nekom zavidim, samo zelim da naglasim da su kola prevozno sredstvo a ne fetis i predmet obozavanja, tako i treba da se ophodimo prema njima, i da im sto manje dragocenog vremena, zivaca i para poklanjamo.
Poslednja izmena od stanis u 18 Jan 2020, 16:19, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Da li vredi kupiti VW Polo 1.4 TDI 51kw 2006
I šta sa tim linkom je poenta šta ti nije jasno u opštem procesu oksidacije uglovodonika tj svih fosilnih goriva?
Re: Da li vredi kupiti VW Polo 1.4 TDI 51kw 2006
Poenta je da je produkt sagorevanja vodena para, kiseonik, ugljen dioksid i azot, isto ono sto udisemo uz prisustvo vodene pare(kod modernih
ispravnih motora sa unutrasnjim sagorevanjem sa ispravnim katalizatorima/filterima).
ispravnih motora sa unutrasnjim sagorevanjem sa ispravnim katalizatorima/filterima).
- cozmo
- Postovi: 5026
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Da li vredi kupiti VW Polo 1.4 TDI 51kw 2006
Meni je, na EURO 4 motoru, nakon 200 i nesto hiljada kilometara predjenih izmerena FABRIČKA norma (dakle NE u okviru, nego fabrička) izduvnih gasova na tehničkom (imam DPF). Motor je 1.6 HDI 109KS. Drugi auto, koji ima motor 2.0 HDI i koji je prešao preko 400.000km (Euro 3) je U FABRIČKIM normama koje su propisane, na zadnjem tehničkom. Znači on sa preko 400.000 ispunjava SVE zakonske norme, iako je dizel.
Dakle, pravilno održavan auto će proći i najrigorozniji tehnički pregled na svetu, nebitna starost i kilometraža. Nebitno je i da li je dizel ili benzinac.
Dakle, pravilno održavan auto će proći i najrigorozniji tehnički pregled na svetu, nebitna starost i kilometraža. Nebitno je i da li je dizel ili benzinac.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Da li vredi kupiti VW Polo 1.4 TDI 51kw 2006
naravno kada se odrzava i kada vozis francuski program
Re: Da li vredi kupiti VW Polo 1.4 TDI 51kw 2006
Sta fali francuskom programu?
Re: Da li vredi kupiti VW Polo 1.4 TDI 51kw 2006
Nista, moj omiljeni jer i ja ih vozim.
Re: Da li vredi kupiti VW Polo 1.4 TDI 51kw 2006
Produkt sagorevanje NIJE kiseonik a NIJE ni azot. Sagorevaje je proces oksidacije pa samo azontni (ugljeni, sumporni, vodonični itd) oksidi mogu da budu produkt sagorevanja.
Netačan link sam po sebi, a nisu ni brojke pojedinih udela produkata baš korektne.
Ti produkti sagorevanja iz SUS motora su isti i pri sagorevanje obične voštane sveće na primer. Ili pri proizvodnji struje u TE.
Nikakva drama niiti ima veze da li je ispravan ili neispravan motor, da li ije benzinac ili dizel, da li je euro 1 ili euro 99.
Vodena para je nus proizvod sagorevanja tj oksidacije osnovnog goriva i potpuno je sporedna u priči o eko euro standarima, o tehničkim pregledima, o zagadjenju vazduha, vredi li kupiti Polo 1,4.....
Poenta bi trebala da bude da se pažnja oko zagadjenja usmeri na najveće zagajivače po obimu a to su ubedljivo TE i uopšte spaljivanje fosilnih goriva radi grejanja. To je 60-85% zagadjenja koje napravimo a nije predmet sadašnje histerije što u Evropi a evo sada i kod nas.
Dodatno, zagadjenje jednog auta samo vrlo malo zavisi od toga koja je Euro norma, a daleko više zavisi od nejgove brzine kretanja, od vremena provedenog stajanjem u mestu i naročito ukupne kilometraže za koju se koristi.
Fokusiranje na Euro normu je totalno naopako postavljena tema, najmanje važno za celu priču koliko auto i uopšte prevoz zagadjuje vazduh.
To što je ministar ekologije nepismen i nema blagog pojma o temi kojom bi da se bavi samo potvrdjuje koliko smo u autu sa logikom i znanjem zašto nam jeste ovako, i posledično bez trajnog rešenja problema koji je tu već decenijama isti ovakav kao i danas.
- Gaginh0
- Postovi: 8782
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Sve najbolje!
- Lokacija: In the middle of nowhere
Re: Da li vredi kupiti VW Polo 1.4 TDI 51kw 2006
Jel vredi kupiti Pola dizela 2006.?
- Pulp Fiction
- Postovi: 1629
- Pridružio se: 19 Jul 2015, 21:52
- Garaža: Astra G 1.7 dti
Re: Da li vredi kupiti VW Polo 1.4 TDI 51kw 2006
Pa jel ga kupio nestado, ne javlja se. Da čujemo kakav je...
Re: Da li vredi kupiti VW Polo 1.4 TDI 51kw 2006
Ne vredi jer jos malo neces moci da ga registrujes.
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Da li vredi kupiti VW Polo 1.4 TDI 51kw 2006
Ne lupaj.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- Gaginh0
- Postovi: 8782
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Sve najbolje!
- Lokacija: In the middle of nowhere
Re: Da li vredi kupiti VW Polo 1.4 TDI 51kw 2006
Da li ce moci da se registruje?
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Da li vredi kupiti VW Polo 1.4 TDI 51kw 2006
Neće moći, samo Francuz benzinac može
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: Da li vredi kupiti VW Polo 1.4 TDI 51kw 2006
Kupljen je Polo, registrovan je normalno. Vozi se svaki dan. Od kupovine do sad oko 1700km sam presao. Prezadovoljan.Pulp Fiction je napisao: ↑18 Jan 2020, 17:39Pa jel ga kupio nestado, ne javlja se. Da čujemo kakav je...
Prestavicu ga samo da me ne mrzi. A i prljav je dosta, treba da ga operem i usisam.
Sramota ovako da ga prestavim.