Da li vredi kupiti VW Polo 1.4 TDI 51kw 2006
- srdjanyo
- Postovi: 3258
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Da li vredi kupiti VW Polo 1.4 TDI 51kw 2006
Ako neko hoće, njegova je, mislim Fabia za 3300€.
Послато са SM-A605FN помоћу Тапатока
Послато са SM-A605FN помоћу Тапатока
Re: Da li vredi kupiti VW Polo 1.4 TDI 51kw 2006
Kupi nekog benzinca. malolitraznog (punto je odlican izbor), sa tim dizel kantama ce biti veliki problemi za jedno pola godine...plakace ljudi na ulicama cupajuci kose na glavi...
- shandu90
- Postovi: 12306
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Da li vredi kupiti VW Polo 1.4 TDI 51kw 2006
Ljudi uvek nadju razlog da placu. U manjim klasama nikad nisam razumeo poentu dizela.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Re: Da li vredi kupiti VW Polo 1.4 TDI 51kw 2006
Svaki auto ima svog kupca. Plakace ljudi koji imaju vec problem sa motorom. Da li su dizne, turbina, EGR, DPF, katalizator...
- Pulp Fiction
- Postovi: 1629
- Pridružio se: 19 Jul 2015, 21:52
- Garaža: Astra G 1.7 dti
Re: Da li vredi kupiti VW Polo 1.4 TDI 51kw 2006
Za pola godine ili godinu sa dizel kantama ništa neće biti, ali 'oće sa tehničkim, biće bogatiji po principu, ruka ruku mije
Re: Da li vredi kupiti VW Polo 1.4 TDI 51kw 2006
Sva vozila iz uvoza (uvoze se mahom dizel), vec su imala problama u maticnim zemljama jer su dotrajali motori ( istroseni/pohabani), zato su ih liferovali i izvezli/prodali nama...nije to samo problem sa DPF, EGR, svi sklopovi motora su za remont/zamenu da bi mogli da budu u okviru euro normi (cilindri, klipovi, karike, ...itd.),Mozes ti sada da ga kupis i da se vozis slatko godinu dana, sta ces posle da radis sa njim?A nece vas biti malo sa tim problemom...otpadi ce biti prenatrpani, trazice se veze da se kanta negde udomi i da se povrati neki dinar i ne plati reciklaza!Zivi bili pa videli...
Re: Da li vredi kupiti VW Polo 1.4 TDI 51kw 2006
Dizel vozila su trenutno omrazena u razvijenom svetu, poceli su da se groze od kupovine istih( a i delimicno i od onih koji ih kupuju). Takvi su trendovi na zalost (ili na srecu), pa se polako i ovde stvara takva klima...
Re: Da li vredi kupiti VW Polo 1.4 TDI 51kw 2006
Skrenuli smo sa teme dosta. Neka vozi ko sta hoce. Ima teme za dizele pa ce da nastavimo tamo. Admini slobodno mogu da stave lock.
Re: Da li vredi kupiti VW Polo 1.4 TDI 51kw 2006
Po meni se uklapa u temu- Da li vredi kupiti VW Polo 1.4 TDI 51kw 2006- uz kracu analizu i osvrt na neke opste drustvene trendove i regulativu, argumentovano objasnjeno da ne vredi i da se ne isplati jer je bolji izbor neki malolitrazni benzinac
Re: Da li vredi kupiti VW Polo 1.4 TDI 51kw 2006
Moj drugar u Sloveniji vozi Stilo 1.9 JTD, komsija u Hrvatskoj C8 2.2 HDI, poznanik u Nemackoj isto neki dizel. Jedan autobus Nisekspresov za jedan mesec zagadi vise nego ja za celu godinu, kad njih izbace onda mozemo kola ako treba i na kiselu vodu da vozimo.
Re: Da li vredi kupiti VW Polo 1.4 TDI 51kw 2006
Voze jos malo do isteka registracije a posle ce da prodaju ukrajincima, nemaju kome drugom jer i ovde su kupci poceli da ih izbegavaju zaplaseni od novina koje nas ocekuju.
Evo clanak na tu temu :
http://rs.n1info.com/Auto/a546566/Dizel ... adaju.html
Evo clanak na tu temu :
http://rs.n1info.com/Auto/a546566/Dizel ... adaju.html
Re: Da li vredi kupiti VW Polo 1.4 TDI 51kw 2006
po meni mali auto sa dizel motorom i nema nekog smisla ali svako ima neku svoju racunicu, nije tacno da su svi dizeli iz uvoza krsevi, jos uvek mogu da se pazare dobri dizelasi pritom mislim na euro4+ motore ove starije ni ne racunam, iskreno i podrzavam donekle zabrani uvoza e3 automobila.
Re: Da li vredi kupiti VW Polo 1.4 TDI 51kw 2006
Zabrana uvoza Eurto 3 ili 4 ili 5 ili 2 ili 1 je suluda i besmislena sama po sebi jer niti se kontrolise pri uvozu stanje ieuro norme izduvnih gasova niti papirnata klasifikacija bilo sta znaci u smislu stvarnog zagadjenja odredjenog primerka.
Svuda ili skoro svuda u EU se normalno uvoze Euro 3, Euro 2, Euro 1 i non euro automobili.
Pitanje klasifikacije i dozvole/ zabrane se resava ekoloskim kategorisanjem (nalepnicama u Nemackoj npr) na osnovu realno izmerenog stanja motora i sistema preciscavanja izduvnih gasova.
Prosto, neki auto bilo koje Euro norme zadvoljava svoju homologaciobne podatke i moze da se registrruje i vozi.
Ne zadovolji na merenju sastav izduvnih gasova nema nalepnice i nema registracije.
Ili shodno izmerenim gasovima placa se ekoloski porez u proporcionalnoj srazmeri.
Svuda ili skoro svuda u EU se normalno uvoze Euro 3, Euro 2, Euro 1 i non euro automobili.
Pitanje klasifikacije i dozvole/ zabrane se resava ekoloskim kategorisanjem (nalepnicama u Nemackoj npr) na osnovu realno izmerenog stanja motora i sistema preciscavanja izduvnih gasova.
Prosto, neki auto bilo koje Euro norme zadvoljava svoju homologaciobne podatke i moze da se registrruje i vozi.
Ne zadovolji na merenju sastav izduvnih gasova nema nalepnice i nema registracije.
Ili shodno izmerenim gasovima placa se ekoloski porez u proporcionalnoj srazmeri.
Re: Da li vredi kupiti VW Polo 1.4 TDI 51kw 2006
Pricam sa komsijom. Zivi u Hrvatskoj, vozio Citroen C8 2.2 HDI, placa dodatnih 15e pri registracije za gasove jer naravno motor nije nov. Ima 270000km. On mora da odstupa od onog kad je napravljen sa tom km.