C segment - best value kupovina
Re: C segment - best value kupovina
Nemoguce, tek ima 300km, ali cangrlja u svim brzinama kad dodas gas. Meni licno taj auto deluje da je na foru FIAT kvaliteta, na osnovu ovog kratkog druzenja sa njim. Mozda ce to tako da se vrti zauvek, ali nekako nije rafinirano....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: C segment - best value kupovina
Reno je to.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30015
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: C segment - best value kupovina
Pored tebe neće drugar kupiti ništa, nikad.
Posetite www.garaza.rs !
Re: C segment - best value kupovina
I ne treba, kola su samo trošak
- dag81
- Postovi: 7262
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: C segment - best value kupovina
Iimam ja A6 za njega, a 3000 ostavi sa strane. xa xa
Nije lako ne znati sta hoces, to nikada nisam razumeo kod kupovine auta.
Послато са SM-A520F помоћу Тапатока
Nije lako ne znati sta hoces, to nikada nisam razumeo kod kupovine auta.
Послато са SM-A520F помоћу Тапатока
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30015
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: C segment - best value kupovina
Evo ja prvi ne bih mogao tek tako da se odlučim, Da kupujem nov auto danas. Koju god cifru da odredim. Izbor je velik, bile bi to slatke muke.
Sent from my HTC Desire 12 using Tapatalk
Sent from my HTC Desire 12 using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
- pedja
- član 001
- Postovi: 14192
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: C segment - best value kupovina
Ima na lageru C4Cactus, 1.2 110ks, Shine dobar paket opreme, za nešto ispod 16k.
U srednjem paketu za manje od 16k ima i 110AT, pa 130benz, kao i 100HDI.
Možda čovek voli
T-T
U srednjem paketu za manje od 16k ima i 110AT, pa 130benz, kao i 100HDI.
Možda čovek voli
T-T
- mix024
- Postovi: 686
- Pridružio se: 25 Apr 2012, 22:12
- Garaža: VW Caddy 2.0 TDI 150 KS
- Lokacija: Subotica
Re: C segment - best value kupovina
Uzeli smo pre nešto malo više od godinu dana mami Golf 7, onaj restyle, sa 1.0 TSI motorom od 115 KS.
Kada se birao motor bio sam totalno protiv 1.0 TSI, ali stvarno sam se pozitivno iznenadio kada su nam dali jedan takav na test.
Auto stvarno fino ide i za normalnu vožnju je sasvim dovoljan za bilo kakve potrebe.
Jedino što ima malo čudan zvuk zbog 3 cilindra kada se malo nagazi, ali nije tako strašno. Kada se normalno vozi, motor je jako tih i nisam primetio nikakve vibracije, a nema onda ni tog zvuka. Nije taj zvuk ni toliko čudan, ni loš, samo je malo drugačiji, pa se primeti.
Ako u cenu može da upadne, preporučio bih ga u svakom slučaju.
Kada se birao motor bio sam totalno protiv 1.0 TSI, ali stvarno sam se pozitivno iznenadio kada su nam dali jedan takav na test.
Auto stvarno fino ide i za normalnu vožnju je sasvim dovoljan za bilo kakve potrebe.
Jedino što ima malo čudan zvuk zbog 3 cilindra kada se malo nagazi, ali nije tako strašno. Kada se normalno vozi, motor je jako tih i nisam primetio nikakve vibracije, a nema onda ni tog zvuka. Nije taj zvuk ni toliko čudan, ni loš, samo je malo drugačiji, pa se primeti.
Ako u cenu može da upadne, preporučio bih ga u svakom slučaju.
Re: C segment - best value kupovina
Na akciji je 1.6 TDI Trendline za 17.7k i to bez par doplata, koje bi digle cenu na ~19k sigurno. 1.0 TSI nema na akciji, i po rečimo prodavaca od pre nekoliko meseci neće ga ni biti. Jer sad ima već preko 50% delova koji su poreklom van EU, pa tu ima nekih začkoljica.
Re: C segment - best value kupovina
Prošao je taj momenat za kupovinu.
Treba imati malo sreće.
Treba imati malo sreće.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14192
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: C segment - best value kupovina
U TopService ponudi, sa njihovim finansiranjem, TDI je 16k.
T-T
T-T
Re: Auris prva generacija 1.6 130ks.
Mene je to podsetilo na Fiestu 1.4tdci, u prvi mah sam pomislio da auto ide 300 i ubrzava za 4s do 10 Ali posle malo duze voznje ukapiras da ustvari samo brzinski istovari obrtni momenat u niskim obrtajima i onda se vrlo brzo vrati vrati u rezim "mrtvo puvalo", i da za taj wow efekat ustvari mora stalno da se salta i to funkcionise samo po gradu tj na malim brzinama i stepenima prenosa.cozmo je napisao: ↑16 Jan 2020, 09:44Tebe je povukao subjektivni osecaj turba na malom motoru. Recimo medjuubrzanja Kie Ceed 1.0 T sa 120KS su losija nego na mom autu ali kod mene neces osetiti taj fun factor kao sto ti (subjektivno) izgleda jer je dizlo, ali je recimo bas brzi u svim rezimima... (doduse obrtnog ima skoro 70Nm vise). Onda taj slabiji ide jos gore. Jedino je ovaj od 120KS malko brzi do 140, sto je i logicno, ima 10 konja vise pa je i matematicki tako. Ali jedva da moze da izadje na crtu sa starim dizel motorima (ustvari, bolji su ti dizeli u medjuubrzanju, sto je bitna stavka na autoputu, magistrali).
Ja nisam uopste bio odusevljen voznjom tih malih turbaka. Mislim da jedino VW ima dobro podesen 1.0 Turbo motor, doduse za lakse vozilo tipa Golf, u Kamiqu (koliko sam video na testu) jedva gura od 100 do 130 na autoputu (bas je spor). Jedini biser koji sam do sada video je samo 1.3 T Reno Nisan grupacije. Stvarno lud motor.
To je ustvari potvrda koliko osecaj zavarava jer ljudi ne vole da saltaju, jer imas tork nekim vecim rasponom.
Slazem se da doprinosi komforu voznje, sto zbog buke i lakseg savladavanja uspona, ali da je nesto wow uopste nije, kad lepo pogledas stopericu to je... pa, onako.
Ali, da, dosta je lepsi osecaj u voznji. Naravno tu su nuspojave sto si i sam naveo (detonacija), kao i pitanje dugotrajnosti motora.
Re: C segment - best value kupovina
Pa to je i poenta i dobro je da je tako.
Nije to Mondeo
Zamisli da moras po gradu da varis na 6-7000 rpm, da bi isao normlano.
Kao neki ovde sto vrte bela japanska auta, pa posle kukaju kako im trosi 9 litara
Nije to Mondeo
Zamisli da moras po gradu da varis na 6-7000 rpm, da bi isao normlano.
Kao neki ovde sto vrte bela japanska auta, pa posle kukaju kako im trosi 9 litara
Re: C segment - best value kupovina
Izađi iz ravnice i dođi na Vračarsko-Zvezdarsko-Voždovački teren pa da merimo!
Re: C segment - best value kupovina
Jedini je problem sto mnogima kod nas usled finansijske situacije Fiesta sluzi i kao Mondeo i kao Focus po potrebi tj relaciji i tovaru