C segment - best value kupovina

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 6972
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: C segment - best value kupovina

Post od Bax » 20 Apr 2020, 19:55

Neka redorekcija je bila, inace kolegi ke Kia na leru, nece da daje pare dok ovo ne prodje.....
Samo Soliranje(karantin) Srbina Spasava !!!

http://www.steelmagic.blogspot.com

Moma
Postovi: 25
Pridružio se: 30 Apr 2020, 21:32

Re: C segment - best value kupovina

Post od Moma » 30 Apr 2020, 21:55

Drage kolege nov sam na forumu. Zanima me vaše mišljenje za kupovinu novog auta C segmenta, koji bi trebalo da bude dizel, i poželjno HB. Gledao sam opcije:
Skoda Octavia 1,6 tdi, u sednjem paketu opreme ima na zalihama još po neka za oko 17 000
Renault Megane 115 dci intens baš dobar paket oko 18 000
Golf 1,6 TDI je bio nešto kao oktavija u nižem paketu, ali im se cenovnik trenutno nije aktivan;
Peugeot 308 1,5 HDI je bio active paket je sad 20 000 a do skora je bio na akciji za nekih 16 500;
Fijat Tipo 1,6 mj u srednjem paketu opreme 18 300.

Oktaviju i megana sam gledao pre korone. Oktavija mi nekako dođe dugačka kao limuzina i motor je nešto tromiji, megan mi se učinio pristojan, napred puno mesta što je bitno a pozadi manje što je nebitno. Nisam imao priliku da pogledam Golf a Pežo sam ispustio za prilično dobru cenu.
Ako ima neko ideju bio bi zahvalan. Korejski i japanski auti ne dolaze u obzir

Korisnikov avatar
Heineken
Postovi: 5671
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
Lokacija: Šid, Srbija

Re: C segment - best value kupovina

Post od Heineken » 30 Apr 2020, 22:02

Tipo bih izbacio sa ove liste, nema sta da trazi pored nabrojanih. Nisam ga vozio ali dovoljno je bilo sto sam seo u njega..

Moma
Postovi: 25
Pridružio se: 30 Apr 2020, 21:32

Re: C segment - best value kupovina

Post od Moma » 30 Apr 2020, 22:09

Fijat tipo sam naveo jer sam probao neki benzinac 1,4, koji je nepristojan za moderni auto. Opasno za bezbednost je lenj ali cena je kao za B segment - 11 500. Enterijer komplet,a posebno sedišta su sramota. Dizelaš je nepristojno skup.

Korisnikov avatar
shandu90
Postovi: 9549
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Astra G 1.4 Twinport
Lokacija: Novi Sad

Re: C segment - best value kupovina

Post od shandu90 » 01 Maj 2020, 00:53

Iskreno za fiat tipo ne bi dao vise od 13k evra, bolje sprcati u kafani tu lovu. Drugar je uzeo neki akcijski, 1.4 benzin, prostran auto i nije los ali nema potrebe usimati jace pakete i motore jer se nista spektakularno i ne dobije. Kad sednes unutra, ipak je to fiat. Fiat treba da kosta malo i da se drnda dok se ne raspadne. Meni je ok taj auto za te novce, mada mi je hecbek lepsi mnogo. Sad i njega daju na akciji.
Slazem se sa clanovima da su octavia i ostali stepenik iznad tipa.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Korisnikov avatar
Heinz
Postovi: 15230
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: C segment - best value kupovina

Post od Heinz » 01 Maj 2020, 11:07

Moma je napisao:
30 Apr 2020, 21:55
Golf 1,6 TDI je bio nešto kao oktavija u nižem paketu, ali im se cenovnik trenutno nije aktivan;
https://www.volkswagen.rs/ponude-i-proi ... onuda/golf
https://stockcars.porscheinformatik.com ... ist?mg=056

Moma
Postovi: 25
Pridružio se: 30 Apr 2020, 21:32

Re: C segment - best value kupovina

Post od Moma » 01 Maj 2020, 14:13

Šta je + i - u poređenju između Octavije i Golfa sa 1,6 tdi 115ks ? Golf je po ceni osnovni paket za skodin srednji, a najveća mana su gvozdeni točkovi kod golfa

Korisnikov avatar
Day Walker
Postovi: 22106
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: Astra J 1.6 turbo, Corsa D 1.3 cdti
Lokacija: Beograd

Re: C segment - best value kupovina

Post od Day Walker » 01 Maj 2020, 15:30

Najveca prednost Octavie ti je prostor i dostupnost servisne mreže kao i jeftinije odrzavanje.

Golf ima malo bolju zavrsnu obradu, koja je i kod Octavie skroz dobra.

Ako te nesto konkretno zanima oko Octavie, pitaj slobodno posto radim u Skodi.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika

Moma
Postovi: 25
Pridružio se: 30 Apr 2020, 21:32

Re: C segment - best value kupovina

Post od Moma » 01 Maj 2020, 16:10

Zanima me kod Octavia 1,6 tdi "priča" da im odlaze dizne posle 100 000km (pretpostavljam da bi isto bilo kod Golfa). Da li ima tu istine (naravno ovako nezvanično) i koliko košta ta popravka? Koliko recimo košta ugradnja zadnjih parking senzora, čija aktivnost mogu da se vide na ekranu? Ima li još na lageru 1,6 TDI Ambition, i koja bi najpovoljnija cena bila (među nama nezvanično).

Šta mislite o Meganu 115 DCI ? Sviđa mi se motor, menjač, prostor napred, ali bi rekao da je nizak i oestljiv za loš put i rupe.
Ima li na tržištu neki dizel u ponudi bez adblue?

Marko45
Postovi: 5
Pridružio se: 19 Mar 2018, 12:31

Re: C segment - best value kupovina

Post od Marko45 » 01 Maj 2020, 16:42

Uzmi 308. Meni dizajnom najljepsi, odlicni materijali, dobra izolacija, odlican motor. Evolucija 1.6 HDI.

Korisnikov avatar
Day Walker
Postovi: 22106
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: Astra J 1.6 turbo, Corsa D 1.3 cdti
Lokacija: Beograd

Re: C segment - best value kupovina

Post od Day Walker » 01 Maj 2020, 18:16

Nikad cuo da dizne odlaze na ovoj generaciji, a i sama garancija je 4god ili 120.000km.
Ne treba da te brine pouzdanost Skode.
Ukoliko nema zadnje senzore, postoji opcija ugradnje sa sve grafickim prikazom ali su prilicno skupi (tipa 500+ €)

Cena je sada i vise nego dobra, zarada je tu smesna tako da je nerealno ocekivati dodatni popust sem nekog simbolicnog.

Imam vozilo sa fabrickim senzorima, pa ako zelis mogu ti u ponedeljak poslati specifikaciju i cenu.


Sto se tice motora, u tazbini voze bas taj 1.5 dci, motor je sjajan. Megan je prilicno udoban, odlicno ide sa tom motorizacijom ali je recimo oskudan sa prostorom.
Poprilicno je tesan automobil. (pricam o hatcback verziji)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika

Moma
Postovi: 25
Pridružio se: 30 Apr 2020, 21:32

Re: C segment - best value kupovina

Post od Moma » 01 Maj 2020, 20:41

Imao je problem sa diznama na 1,6 tdi u Golfu 6 (to znam) tako da nisu mogle da pređu preko 150 000km. Nisu BOSCH nego neke druge (ne znam koje). I mislim Skode slične generacije su imale isti problem, pa su svi (kao) bežali od tog 1,6 TDI. Zato me interesuje da li su to ispravili. Bilo bi mi od značaja ako možeš da poveriš sadašnej stanje ovoga u vezi dizni.

Meni kod Octavija skode smeta baš to što je pozadi kao limuzina, dugačka, to jeste nije klasični HB. Veliki gepek mi nije potreban. Auto mi treba za posao i u 90% slučajeva sam sam u njemu sa aktovkom, laptopom i možda jednim koferom. Tu mi golf više odgovara jer se lakše vozi - parkira. Posebno je neverovatno da je cena Golfa i Oktavije slična. Golf ima čelične felne, što je baš loše. U tom pogledu odgovara mi i Megan, jer napred ima najveća sedišta u klasi, a pozadi mi nisu od značaja ti nedostaci (manjeg prostora). Kod megana motor i menjač sa 6 bzina su baš pravi i pogođeni.

Pežo 308 je cenom otišao u nebo. Nisam imao prilike da probam novi 308 jer gospoda u Čačku koja distribuira Pežo, nema tu opciju "trenutno" (pre korone naravno)

Korisnikov avatar
Heineken
Postovi: 5671
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
Lokacija: Šid, Srbija

Re: C segment - best value kupovina

Post od Heineken » 01 Maj 2020, 21:07

Nisu samo dizne patile taj 1.6 tdi. Ima probleme i sa EGR, ceo taj sklop je bio bas nesto skup ali to se sada resava za mnogo manje novca. Meni je taj motor najgori za voznju u klasi, bas je nekako bzvz.
To se odnosi sve na prvu generaciju tih motora koje su krenule sa Golfom 6, ove novije bi trebalo da su poboljsane.

Odgovori