Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Osecaj voznje u A6 i A4 ne moze ni da se poredi.
A4 je jedno 30% sigurno neudobniji za voznju od A6 iz mnogo razloga, a njemu je to primarno.
Ista stvar je sa E i C klasom Mercedesa, sa Bmw 3 i Bmw 5 se jos vise razlika povecava.
A4 je jedno 30% sigurno neudobniji za voznju od A6 iz mnogo razloga, a njemu je to primarno.
Ista stvar je sa E i C klasom Mercedesa, sa Bmw 3 i Bmw 5 se jos vise razlika povecava.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Heineken
- Postovi: 6242
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
2.0 TDI PD motori su imali probleme sa uljnom pumpom i pucanjem glave u svim brendovima VW grupacije, mislim da na Audi forumu Srbija ima lik kome je zveknula glava na A6 2.0 TDI 2007 godiste, a dosta pljuju po njima i na hr Audi forumu! Ja bih zaobisao 2.0 TDI PD motor..NexT je napisao:Sto se tice ovog A6...
Prvo, izasao je 2004. Znaci, do 2007-2008 su svi problemi otklonjeni.
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Veći auto se uzima upravo zbog pogodnosti koje ti pruža veći auto a to je više mesta i napred, nazad i u gepeku kao i udobnija vožnja zbog međuosovinskog rastojanja, a normalno je da će nova generacija biti bolja od stare. Užitak u vožnji je subjektivan odnosno zavisi od potreba, nekom je bolje kad je vožnja tiša i udobnija nego kada auto bolje leži.
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
upravo ta veeelika udobrnost i laska voznja, jeste najveci adut a6ice, jer ima mnogo vise mesta pozadi od a4ke, jer kada covek osrednje gradje/visine se namesti za volanom a4, iza za jos jednog nema mesta da normalno sedi, dok u a6.... i te kako.
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Xepoj87 je napisao:Osecaj voznje u A6 i A4 ne moze ni da se poredi.
A4 je jedno 30% sigurno neudobniji za voznju od A6 iz mnogo razloga, a njemu je to primarno.
Ista stvar je sa E i C klasom Mercedesa, sa Bmw 3 i Bmw 5 se jos vise razlika povecava.
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Ma ima mesta i u A4,ali vec za 4 coveka od 190cm nema bas za dugu voznju od preko 1.000km,ali se tako kola inace koriste veoma retko...sebekkg je napisao:upravo ta veeelika udobrnost i laska voznja, jeste najveci adut a6ice, jer ima mnogo vise mesta pozadi od a4ke, jer kada covek osrednje gradje/visine se namesti za volanom a4, iza za jos jednog nema mesta da normalno sedi, dok u a6.... i te kako.
Sto se tice njegovih potreba mesta,njemu je i A3 dovoljan,posto koliko sam skapirao,nikada ne putuje vise od njih 2-je... Ali je udobnost ono gde je najveca razlika.
Ali medjuosovinsko rastojanje,drugacije ogibljenje,drugacija sedista,bolja izolacija,sve je za klasu iznad i to ne moze da se spori.
Voleo bih ja da to nije tako i da je moja C klasa udobna kao E,ali jednostavno nije
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Moguce, nisam nikad nesto pratio VW, ali sam mislio da je to bilo samo u jednoj verziji tog motora... Pozvacu kuma danas/sutra, pa cemo imati info o 2.0 motorima iz prve ruke...Heineken je napisao:2.0 TDI PD motori su imali probleme sa uljnom pumpom i pucanjem glave u svim brendovima VW grupacije, mislim da na Audi forumu Srbija ima lik kome je zveknula glava na A6 2.0 TDI 2007 godiste, a dosta pljuju po njima i na hr Audi forumu! Ja bih zaobisao 2.0 TDI PD motor..NexT je napisao:Sto se tice ovog A6...
Prvo, izasao je 2004. Znaci, do 2007-2008 su svi problemi otklonjeni.
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Ma jasno ali sam ovo naglasio jer sam citao na nekom nemackom forumu da je liku otiso multitronic (koji ne podnosi zustriju voznju i veliki obrtni moment) na nekih 80kkm a garancija mu nije priznala jer je chipovao.noob je napisao:Ako pretera sa čipom zeznuće menjač bilo koje marke, ne samo audi, pogotovo automatik
Inace, ne slazem se sa stavom da "pravi" Audi pocinje od 6ice, "pravi" Mercedes od E klase...
Kako moze A6 da bude "nad-audi" u odnosu na A4 kad dele dosta zajednickih stvari, pocevsi od motora, menjaca itd.
Osnovna razlika izmedju A4 i A6 je ponuda prostora, te kome je potrebno vise mesta na zadnjoj klupi (uglavnom, porodicni ljudi sa starijom decom) i veci prtljaznik, uzece A6. Naravno, zbog veceg medjuosovinskog rastojanja, veca je i udobnost ali i to je relativno jer ni A4 nije neudoban...
Dagov predlog deluje zanimljivo a to sam i ja predlozio u onoj temi o pasatima, koju je code pokrenuo.
- dag81
- Postovi: 7259
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Bez obzira sto sam predlozio A4, i ja smatram da pravi Audi ide od A6, Merc od E, a BMW od 5 ice. To je pravi premium. Naravno ne znaci da su A4, C, BMW3 losi, ali nisu ni toliko dobari kao visa klasa.
E sad ona A4ka S line sto sam postavio je vec prica koja pije vodu kad se kupuje Audi. Oprema, oprema, mnogo znaci pogotovu u toj klasi, a kako ide oprema gore tako i kvalitet i osecaj u kabini je takodje bolji.
E sad ona A4ka S line sto sam postavio je vec prica koja pije vodu kad se kupuje Audi. Oprema, oprema, mnogo znaci pogotovu u toj klasi, a kako ide oprema gore tako i kvalitet i osecaj u kabini je takodje bolji.
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Ne razumem sta mislis pod tim da nisu dobri kao visa klasa?
Motori su isti, menjaci isti, materijali od kojih su izradjeni isti (naravno, zavisi od paketa opreme), kvalitet izrade, ne sumnjam da je isti...
Razlika je jedino u ponudi prostora i udobnosti ali to je relativno jer nije svima prioritet.
Motori su isti, menjaci isti, materijali od kojih su izradjeni isti (naravno, zavisi od paketa opreme), kvalitet izrade, ne sumnjam da je isti...
Razlika je jedino u ponudi prostora i udobnosti ali to je relativno jer nije svima prioritet.
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Mislio sam vise na osecaj u voznji u smislu da bolji uzitak voznje pruza A4 (iz mnogo razloga),a ne u udobnosti.. A tu udobnost ce pre osetiti neko koga voze nego neko ko vozi taj auto..Xepoj87 je napisao:Osecaj voznje u A6 i A4 ne moze ni da se poredi.
A4 je jedno 30% sigurno neudobniji za voznju od A6 iz mnogo razloga, a njemu je to primarno.
Ista stvar je sa E i C klasom Mercedesa, sa Bmw 3 i Bmw 5 se jos vise razlika povecava.
Brzine idu u H-a !!!
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Vidim ja da svi pricaju napamet
Tek kada provozate te 2 klase duze od 200km,mozete da pojmite tu razliku u klasi, do tada cete da se drzite svog misljenja i ako je zasnovano samo na teoriji.
Ja tvrdim da je i kod C,E klase i kod A4,A6 razlika u udobnosti minimum 30%,pa onda u jos visoj klasi(S) jedno 50% razlika u odnosu na E klasu.
Manite se menjaca,motora,svetala,dizajna,navigacije i slicnih gluposti ,jer to nema apsolutno nikakve veze sa udobnoscu.
Sedista,ogibljenje,medjuosovinski razmak,izolacija,ponuda prostora i jos par kljucnih stvari su mnogo bolji na A6 u smeru komfora,posto se u toj klasi primarno to gleda,pa onda ostalo,dok je u D segmentu situacija drugacija,prosto i jednostavno.
Nije sve u velicini ,posto je moja C klasa udobnija za putovanje i od Land Cruisera i od ML-a...
Day Walker,poenta je sto je tema da covek trazi A6 i jasno je naznacio da mu treba sto udobniji auto da predje 1.200 km od jednom,a ne poredjenje klasa i sta koja ima bolje.
Takodje nije istina da se razlika oseca vise na zadnjoj klupi,nego na prednjoj...
Tek kada provozate te 2 klase duze od 200km,mozete da pojmite tu razliku u klasi, do tada cete da se drzite svog misljenja i ako je zasnovano samo na teoriji.
Ja tvrdim da je i kod C,E klase i kod A4,A6 razlika u udobnosti minimum 30%,pa onda u jos visoj klasi(S) jedno 50% razlika u odnosu na E klasu.
Manite se menjaca,motora,svetala,dizajna,navigacije i slicnih gluposti ,jer to nema apsolutno nikakve veze sa udobnoscu.
Sedista,ogibljenje,medjuosovinski razmak,izolacija,ponuda prostora i jos par kljucnih stvari su mnogo bolji na A6 u smeru komfora,posto se u toj klasi primarno to gleda,pa onda ostalo,dok je u D segmentu situacija drugacija,prosto i jednostavno.
Nije sve u velicini ,posto je moja C klasa udobnija za putovanje i od Land Cruisera i od ML-a...
Day Walker,poenta je sto je tema da covek trazi A6 i jasno je naznacio da mu treba sto udobniji auto da predje 1.200 km od jednom,a ne poredjenje klasa i sta koja ima bolje.
Takodje nije istina da se razlika oseca vise na zadnjoj klupi,nego na prednjoj...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Mislim da mnogi prave previd, koji je po meni jako, jako bitan. Covek cesto putuje 1000+ km. Za takva putovanja je klasa A6/E/5 jednostavno stvorena.
Komsija vozi C klasu kao Kretenovu, u malo slabijoj opremi i mogu da kazem bez mnogo razmisljanja da je putovanje lepse u w211. Odlican je auto, ali je kompromis izmedju gradskog i krstarice. E klasa je krstarica, kao i A6.
Na takvim putovanjima je najbitniji medjuosovinski+sedista+izolacija. Sve ostalo moze u drugi plan...
Komsija vozi C klasu kao Kretenovu, u malo slabijoj opremi i mogu da kazem bez mnogo razmisljanja da je putovanje lepse u w211. Odlican je auto, ali je kompromis izmedju gradskog i krstarice. E klasa je krstarica, kao i A6.
Na takvim putovanjima je najbitniji medjuosovinski+sedista+izolacija. Sve ostalo moze u drugi plan...
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Ok, udobniji su i to niko ne spori ali to ne znaci da su bolji ili "pravi" premiumi u odnosu na druge.
Ispada da je neko ko kupi A4 ili A5 SB totalni idiot jer je mogao da doda jos par hiljada i kupi "pravi" Audi...
Heroj, u vecini postova potenciras taj komfor i udobnost kao da imas 60 godina a ne 25
To je stvar ukusa i prioriteta ali nikako ne mozes reci da je udobniji=bolji.
C5 je mnogo udobniji od mog auta ali ja ga ne bi vozio ni da mi ga poklone.
Inace, putovao sam u automobilima E segmenta na duze puteve, istina kao suvozac.
Uosatalom Code je resio da uzme A6 i tu nije nista sporno.
Samo sam se osvrnuo na Dagov komentar da ne bi bilo lose da pogleda i A4 B8 s'kojim bi dobio dosta stvari a ne bi izgubio puno.
PD motor od 140ks jednostavno nije za tu klasu i to se moze procitati na vise mesta.
Bucan je, nepouzdan a performanse su mu lose...zapravo, vozice slabiji auto od trenutnog.
http://www.zeperfs.com/duel593-1262.htm
Ispada da je neko ko kupi A4 ili A5 SB totalni idiot jer je mogao da doda jos par hiljada i kupi "pravi" Audi...
Heroj, u vecini postova potenciras taj komfor i udobnost kao da imas 60 godina a ne 25
To je stvar ukusa i prioriteta ali nikako ne mozes reci da je udobniji=bolji.
C5 je mnogo udobniji od mog auta ali ja ga ne bi vozio ni da mi ga poklone.
Inace, putovao sam u automobilima E segmenta na duze puteve, istina kao suvozac.
Uosatalom Code je resio da uzme A6 i tu nije nista sporno.
Samo sam se osvrnuo na Dagov komentar da ne bi bilo lose da pogleda i A4 B8 s'kojim bi dobio dosta stvari a ne bi izgubio puno.
PD motor od 140ks jednostavno nije za tu klasu i to se moze procitati na vise mesta.
Bucan je, nepouzdan a performanse su mu lose...zapravo, vozice slabiji auto od trenutnog.
http://www.zeperfs.com/duel593-1262.htm
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Apsolutno se slazem sa ovim i to sam skapirao tek ove godine. Jos se nisam vozio u najvecoj klasi pa da vidim da li je i to udobnije.Xepoj:
Tek kada provozate te 2 klase duze od 200km,mozete da pojmite tu razliku u klasi, do tada cete da se drzite svog misljenja i ako je zasnovano samo na teoriji.
Ako cesto ides na duza putovanja a imas dva identicna automobila samo je jedan veci i udobniji mislim da ces se sloziti da ti je taj veci = bolji.Floyd:
To je stvar ukusa i prioriteta ali nikako ne mozes reci da je udobniji=bolji.