Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
- codemaker
- Postovi: 720
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Audi A6 C6 2.0 TDI (2008)
- Lokacija: Beograd
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Ajd' kad se već povela priča o neke vrste poređenja A4 - A6
Ja sam 4 godine vozio A4 2.4L benzinac 165KS a zadnje 4 godine A6 2.5L dizel 155KS
(pre A4 sam 4 godine vozio Audi 80 "jaje" 1.8 80KS benzinac ali ovaj nije za poređenje u bilo kom smislu)
Da kažem i da mada sam stariji od svih vas, ne volim "penzos" vožnju i to po autoputu ni po regionalnim putevima. Volim da nagazim gas i da izduvam auspuh, još me držu uživanje u malo oštrijoj vožnji.
Što se osećaja u vožnji tiče, A6 po meni nešto bolje leži u krivinama. Kod mene je to još izraženije jer je moj A6 sa fabrički spuštenim crvenim original amortizerima. A4 je imao veću sklonost ka podupravljanju od A6, koji ide bukvalno kao po šinama. Ako se u krivini malo i pretera, sasvim je dovoljno da se malo pusti gas u krivini, da opterećeni točkovi "legnu" u krivinu, pa se EPS jao retko uključuje. Ne govorim ovde o "znati brzo voziti", ovo je subjektivni osećaj nekoga ko je sa A4 prešao oko 150K km a sa A6 isto toliko do sada. Evo u ponedeljak idem u GR i ne vratim se kući bez 4K pređenih, dakle mnogo vozim.
Mene u oduševljava razlika u "filingu" kad se iz A4 sedne u A6. Ne umem da objasnim, nije to neka velika razlika u gabaritu ali sasvim ubedljivo dovoljn a da se oseti. Jeste recimo primetno šira napred pa su vozač i suvozač udaljeniji jedno od drugog nego u A4, ali prednji deo i nije nešto različit jer i kod A4 ima sasvim dovoljno udobnog prostora.
Dosta je veća razlika uočljiva u sedenju pozadi, nekako se baš oseti komfor i širina. Kad vozim drugare mnogo su od njih preko 190, svi sede sasvim prirodno i udobno. Često idemo rutu Atina-Kalamata (oko 450km) i nikada se nisu požalili za udobnost i prostranost a jan nisam morao da vraćam sedište malo napred da neko od krakatih može da preživi.
Kod A4 je već bilo "povuci-potegni" na zadnjem sedištu.
Također, nisam nikako mogao da provalim šta je u pitanju ali kad sednem u A6 i krenem u vožnju, prosto imam neki osećaj snage auta i čvrstoće, utegnutosti i opšte sigurnosti u vozilo kojim upravljam. Recimo, nekakav pandan A6 na primer Pežo 607 kad sednem u njega, sve mi nekako deluje "lelujavo" ne ostavlja utisak sigurnosti i čvrstoće, utegnutog stanja.
Da se razumemo, voziti onog A4 je bilo također pravo uživanje ali sam se zaprepastio kad sam kupio A6 i prvi puta krenu u vožnju. Što bi rekao Mujo "joj razlika - drat'ćne", mada ne mogu da opišem tačno. Odgovor bi otprilike bio "sve"
Što se tiče krstarenja autoputem s A6, razlikuje se u odnosu na A4 u sveopštoj udobnosti koja je valjda rezultat većeg gabarita (manje "skakuće") i međuosovinskog rastojanja (osetio sam kod duže brže vožnje relativno krivudavim putevima.
ne govorim ovde da li će neko da me "počisti" u vožnji putevima sa A4, govorim o tome da je meni osećaj u A6 da mogu opuštenije da ulazim u krivine nego sa A4, možda zbog spuštenih amortizera da opet to pomenem.
Doduše od kad sam kupio A6, nekako se od tada potrefilo da intenzivnije koristim GPS. Pošto gde god putujem, znam puteve na pamet, nema potrebe da me GPS vodi, ali ga intenzivno koristim da unapred vidim vrstu krivine kad nailazim ili kad se spremam na preticanje, ako nailazi krivina pa ravno, mogu pre da se pripremim na preticanja čim ugldema znak da može.
Posebno važno mi je izgled krivina ispred kad vozim noću. Ne znam za druge ali sa GPS kao asistencijom, vozim noću barem 30% brže nego bez njega.
Što se tiče prostranosti gepeka, ne treba trošiti reči, mogu orman da ponesem u A6 i jako je dubok. Kod A4 gepek nije bio ni malo za respekt. Još ako neko stavi plin - nema mesta za mnogo još.
Dakle to su neke moje opservacije A4 - A6 komparacije i naravno da je sve subjektivno ali možda može da pokaže zašto baš kupujem A6 a ne A4. To su otprilike moji razlozi. Sad, da li su prihvatljivi za svakoga ne znam a nije ni bitno, moje dupe je u pitanju
Osim toga dobar polovni A4 košta maltene pa kao i A6.
Daleko da pljujem A4 koji me je verno služio 4 godine, i dalje tvrdim da je A4 odličan auto. Pokušavam samo da prenesem utiske jer sam eto,imao oba automobila, pa imam i utisaka. Nije mi cilj da povredim mišljenje nekoga ko ima A4, jednostavno, "my 2 cents"
U smislu ovoga što napisah, za mene je A6 bolji od A4 u onom upotrebnom smislu - a zbog toga valjda i kupujemo onaj a ne ovaj automobil (ako ikako možemo da se uklopimo finansijski) KAd bi me neko pitao u čemu je bolji, nešto napisah gore a odgovor bi onako laički a hedonistički nastrojenog Codeta bio - u svemu!
Sve u svemu, radujem se detaljnom previewu kad nabavim drugi A6, nadam se tome negde sredinom juna, kad se vratim iz GR.
Ja sam 4 godine vozio A4 2.4L benzinac 165KS a zadnje 4 godine A6 2.5L dizel 155KS
(pre A4 sam 4 godine vozio Audi 80 "jaje" 1.8 80KS benzinac ali ovaj nije za poređenje u bilo kom smislu)
Da kažem i da mada sam stariji od svih vas, ne volim "penzos" vožnju i to po autoputu ni po regionalnim putevima. Volim da nagazim gas i da izduvam auspuh, još me držu uživanje u malo oštrijoj vožnji.
Što se osećaja u vožnji tiče, A6 po meni nešto bolje leži u krivinama. Kod mene je to još izraženije jer je moj A6 sa fabrički spuštenim crvenim original amortizerima. A4 je imao veću sklonost ka podupravljanju od A6, koji ide bukvalno kao po šinama. Ako se u krivini malo i pretera, sasvim je dovoljno da se malo pusti gas u krivini, da opterećeni točkovi "legnu" u krivinu, pa se EPS jao retko uključuje. Ne govorim ovde o "znati brzo voziti", ovo je subjektivni osećaj nekoga ko je sa A4 prešao oko 150K km a sa A6 isto toliko do sada. Evo u ponedeljak idem u GR i ne vratim se kući bez 4K pređenih, dakle mnogo vozim.
Mene u oduševljava razlika u "filingu" kad se iz A4 sedne u A6. Ne umem da objasnim, nije to neka velika razlika u gabaritu ali sasvim ubedljivo dovoljn a da se oseti. Jeste recimo primetno šira napred pa su vozač i suvozač udaljeniji jedno od drugog nego u A4, ali prednji deo i nije nešto različit jer i kod A4 ima sasvim dovoljno udobnog prostora.
Dosta je veća razlika uočljiva u sedenju pozadi, nekako se baš oseti komfor i širina. Kad vozim drugare mnogo su od njih preko 190, svi sede sasvim prirodno i udobno. Često idemo rutu Atina-Kalamata (oko 450km) i nikada se nisu požalili za udobnost i prostranost a jan nisam morao da vraćam sedište malo napred da neko od krakatih može da preživi.
Kod A4 je već bilo "povuci-potegni" na zadnjem sedištu.
Također, nisam nikako mogao da provalim šta je u pitanju ali kad sednem u A6 i krenem u vožnju, prosto imam neki osećaj snage auta i čvrstoće, utegnutosti i opšte sigurnosti u vozilo kojim upravljam. Recimo, nekakav pandan A6 na primer Pežo 607 kad sednem u njega, sve mi nekako deluje "lelujavo" ne ostavlja utisak sigurnosti i čvrstoće, utegnutog stanja.
Da se razumemo, voziti onog A4 je bilo također pravo uživanje ali sam se zaprepastio kad sam kupio A6 i prvi puta krenu u vožnju. Što bi rekao Mujo "joj razlika - drat'ćne", mada ne mogu da opišem tačno. Odgovor bi otprilike bio "sve"
Što se tiče krstarenja autoputem s A6, razlikuje se u odnosu na A4 u sveopštoj udobnosti koja je valjda rezultat većeg gabarita (manje "skakuće") i međuosovinskog rastojanja (osetio sam kod duže brže vožnje relativno krivudavim putevima.
ne govorim ovde da li će neko da me "počisti" u vožnji putevima sa A4, govorim o tome da je meni osećaj u A6 da mogu opuštenije da ulazim u krivine nego sa A4, možda zbog spuštenih amortizera da opet to pomenem.
Doduše od kad sam kupio A6, nekako se od tada potrefilo da intenzivnije koristim GPS. Pošto gde god putujem, znam puteve na pamet, nema potrebe da me GPS vodi, ali ga intenzivno koristim da unapred vidim vrstu krivine kad nailazim ili kad se spremam na preticanje, ako nailazi krivina pa ravno, mogu pre da se pripremim na preticanja čim ugldema znak da može.
Posebno važno mi je izgled krivina ispred kad vozim noću. Ne znam za druge ali sa GPS kao asistencijom, vozim noću barem 30% brže nego bez njega.
Što se tiče prostranosti gepeka, ne treba trošiti reči, mogu orman da ponesem u A6 i jako je dubok. Kod A4 gepek nije bio ni malo za respekt. Još ako neko stavi plin - nema mesta za mnogo još.
Dakle to su neke moje opservacije A4 - A6 komparacije i naravno da je sve subjektivno ali možda može da pokaže zašto baš kupujem A6 a ne A4. To su otprilike moji razlozi. Sad, da li su prihvatljivi za svakoga ne znam a nije ni bitno, moje dupe je u pitanju
Osim toga dobar polovni A4 košta maltene pa kao i A6.
Daleko da pljujem A4 koji me je verno služio 4 godine, i dalje tvrdim da je A4 odličan auto. Pokušavam samo da prenesem utiske jer sam eto,imao oba automobila, pa imam i utisaka. Nije mi cilj da povredim mišljenje nekoga ko ima A4, jednostavno, "my 2 cents"
U smislu ovoga što napisah, za mene je A6 bolji od A4 u onom upotrebnom smislu - a zbog toga valjda i kupujemo onaj a ne ovaj automobil (ako ikako možemo da se uklopimo finansijski) KAd bi me neko pitao u čemu je bolji, nešto napisah gore a odgovor bi onako laički a hedonistički nastrojenog Codeta bio - u svemu!
Sve u svemu, radujem se detaljnom previewu kad nabavim drugi A6, nadam se tome negde sredinom juna, kad se vratim iz GR.
Naravno da pričam sam sa sobom... I meni je ponekad potreban savet stručnjaka.
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
morao sam ovo da fotkam, posto znam koliko si zapeo za siber
Inace, auto je 2006. godiste, 2.7 TDI automatik, u perfektnom stanju, nikada nije zagrebana ivica branika a kamoli nesto vise...
Ne znam tacno u cemu je problem, zapravo niko ne zna. Odvodni kanali nisu zapuseni, zatvara se skroz...
Da se razumemo, ne kazem nista lose ni za A6, ni za Audi, al jednostavno, takve stvari se desavaju..
Inace, auto je 2006. godiste, 2.7 TDI automatik, u perfektnom stanju, nikada nije zagrebana ivica branika a kamoli nesto vise...
Ne znam tacno u cemu je problem, zapravo niko ne zna. Odvodni kanali nisu zapuseni, zatvara se skroz...
Da se razumemo, ne kazem nista lose ni za A6, ni za Audi, al jednostavno, takve stvari se desavaju..
- codemaker
- Postovi: 720
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Audi A6 C6 2.0 TDI (2008)
- Lokacija: Beograd
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Ala si zloća
Prosto sam utrnuo kad sam pogledao tu sliku. Zamisli da kupim neki sa šiberom a to se pojavi... Poblesavio bih. Kupio sam pre par godina stan za sina i kod jačih kiša, prokišnjava malo ali dovoljno da se vide muzge po zidu. Niko živ nije mogao da nađe odakle i gde je problem. A bilo majstora i majstora....
Tako i ovo...
A još sam picajzla za te stvari. Ako nešto u kolima ima, MORA da radi kako valja, inače na servis pa nek rade dok ne reše. Ako neka hebena lampica ne svetli, za koju uostalom ni ne znam šta označava, ja teram na servis i popnem im se na glavu. ne znam za šta je ali ako je tu - ima da svetli...
Pre nedelju dana, onaj red lampica na zadnjem staklu što svetli kad kočim, izgubio jednu lampicu i sad svetli "krezubo" Jurim da mi se to sredi jer dobijem napad kad vidim otpozadi da ne radi...
A da mi se to desi sa šiberom - mislim da bih pobio pola servisa dok ne reše
Možda ja i odustanem od šibera
Prosto sam utrnuo kad sam pogledao tu sliku. Zamisli da kupim neki sa šiberom a to se pojavi... Poblesavio bih. Kupio sam pre par godina stan za sina i kod jačih kiša, prokišnjava malo ali dovoljno da se vide muzge po zidu. Niko živ nije mogao da nađe odakle i gde je problem. A bilo majstora i majstora....
Tako i ovo...
A još sam picajzla za te stvari. Ako nešto u kolima ima, MORA da radi kako valja, inače na servis pa nek rade dok ne reše. Ako neka hebena lampica ne svetli, za koju uostalom ni ne znam šta označava, ja teram na servis i popnem im se na glavu. ne znam za šta je ali ako je tu - ima da svetli...
Pre nedelju dana, onaj red lampica na zadnjem staklu što svetli kad kočim, izgubio jednu lampicu i sad svetli "krezubo" Jurim da mi se to sredi jer dobijem napad kad vidim otpozadi da ne radi...
A da mi se to desi sa šiberom - mislim da bih pobio pola servisa dok ne reše
Možda ja i odustanem od šibera
Naravno da pričam sam sa sobom... I meni je ponekad potreban savet stručnjaka.
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
- mix024
- Postovi: 686
- Pridružio se: 25 Apr 2012, 22:12
- Garaža: VW Caddy 2.0 TDI 150 KS
- Lokacija: Subotica
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Možda ga je samo uhvatio pljusak dok je bio ostavljen na parkingu sa otvorenim šiberom, pa se napravile fleke.
Ako još uvek treba informacija o 2.0 tfsi, slobodno pitaj, imam ga nekih dve godine bez ikakvih problema.
Ako još uvek treba informacija o 2.0 tfsi, slobodno pitaj, imam ga nekih dve godine bez ikakvih problema.
- codemaker
- Postovi: 720
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Audi A6 C6 2.0 TDI (2008)
- Lokacija: Beograd
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Odustao sam od tog TFSI benzinca jer je sa 180,000km
Ja bih za 4 godine naterao na 280,000+ km i kome posle u Srbiji da prodam benzinca sa skoro 300,000 ?
Osim toga ja sam ipak zakleti "dizel-man"
Ja bih za 4 godine naterao na 280,000+ km i kome posle u Srbiji da prodam benzinca sa skoro 300,000 ?
Osim toga ja sam ipak zakleti "dizel-man"
Naravno da pričam sam sa sobom... I meni je ponekad potreban savet stručnjaka.
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Mislim da tapacir ne može požuti od jednog kvašenja. Možda i grešim.
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
codemaker je napisao:Odustao sam od tog TFSI benzinca jer je sa 180,000km
Ja bih za 4 godine naterao na 280,000+ km i kome posle u Srbiji da prodam benzinca sa skoro 300,000 ?
Osim toga ja sam ipak zakleti "dizel-man"
Kako mislis kome, pa pitanje je kome u srbiji prodati auto ispod 300 000km, naravno podrazumeva se da mu na bordu pise 120 000km
Naravno salim se i ne mislim da to treba da radis al to je realnost...
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Hehe, tast prodao nedavno A3 1.8T sa 350kkm na satu i to u ocajnom stanju, kada sam ga video, prvo mi je proslo kroz glavu ko ce to da kupi medjutim, relativno brzo je otisao i to za cifru kojom se mogao priustiti u najmanju ruku, pristojan automobil.
Svaka roba ima svog kupca, definitivno
TT post
Svaka roba ima svog kupca, definitivno
TT post
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Ma man'te se ljudi šibera, samo još jedna rupa i još jedna stvar koja je verovatna da se pokvari.NexT je napisao:morao sam ovo da fotkam, posto znam koliko si zapeo za siber
Širim haos!
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Šiber je ekstra
Šiber možeš da proveriš da li pušta, kola odvezeš u perionicu, provučeš 2-3 puta kroz četke, ako ne pusti vodu ne pušta, ja bar volim šiber i + mi je ako kola imaju šiber, godište kola koje gleda ne može da ima ne znam koliko izakan šiber, pa električni šiber radi na puno starijim kolima a kamoli na 2007god. ako je vozio neko normalan a ne budala, ako je vozila budala možda nije ni menjala ulje i sad to znači da ne treba da kupi polovna kola zbog možda onog ili možda ovog, pa i nebo se odlepi na kolima bez šibera... msm, nemoj da odustaješ od šibera
Šiber možeš da proveriš da li pušta, kola odvezeš u perionicu, provučeš 2-3 puta kroz četke, ako ne pusti vodu ne pušta, ja bar volim šiber i + mi je ako kola imaju šiber, godište kola koje gleda ne može da ima ne znam koliko izakan šiber, pa električni šiber radi na puno starijim kolima a kamoli na 2007god. ako je vozio neko normalan a ne budala, ako je vozila budala možda nije ni menjala ulje i sad to znači da ne treba da kupi polovna kola zbog možda onog ili možda ovog, pa i nebo se odlepi na kolima bez šibera... msm, nemoj da odustaješ od šibera
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Pa dobro, u tom slucaju je bolji ali udobnost nije dovoljan razlog da se kaze da pravi Audi pocinje tek od A6, pravi Merc tek od E klase itd.ftj je napisao:Ako cesto ides na duza putovanja a imas dva identicna automobila samo je jedan veci i udobniji mislim da ces se sloziti da ti je taj veci = bolji.Floyd:
To je stvar ukusa i prioriteta ali nikako ne mozes reci da je udobniji=bolji.
Pravi Mercedes je i A klasa i S klasa i svaki je premium u svojoj klasi
Code, razumljiv mi je tvoj stav i apsolutno je ok.
Ja samo kazem da A4 B8 nije los kompromis jer gubis malo na prostoru (koji ti, kako sam shvatio, toliko nije ni bitan) i udobnosti ali dobijas aktuelni model (koji ce biti aktuelan bar jos 3 godine, sto je prednost za kasniju prodaju), savremeni motor, nova tehnicka resenja...
Ako mozes da nadjes A6 sa CR motorom, to ce naravno biti najbolji izbor ali ja licno PD od 140ks ne bih razmatrao za tu klasu...bolji izbor je cak i benzinac.
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
ima tu smisla, a i moze cetvorka da se nadje opasna u tom periodu 2008. -2009. za 18k eura.
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
code, ako te bude zanimao A6 3.0TDI, oko 220ks, automatik - javi, pa da pitam druga da li bi svoj prodavao. Spominjao je ovih dana da bi menjao auto...
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
PD jeste najbučniji dizel ali a6 ima mnogo bolju zvučnu izolaciju od automobila golf klase pa se to i ne oseća toliko kao na drugim automobilima.
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Evo i u ovoj temi je pomenut cuveni PD TDI
Najbucniji, ali istovremeno najveci siledzija medju dizelima koji snagu isporucuje silovito i to na vrlo malim obrtajima, a pride se moze pohvaliti i manjom potrosnjom. Takvom motoru je meni lako oprostiti sto na leru zvuci kao traktor.
Najbucniji, ali istovremeno najveci siledzija medju dizelima koji snagu isporucuje silovito i to na vrlo malim obrtajima, a pride se moze pohvaliti i manjom potrosnjom. Takvom motoru je meni lako oprostiti sto na leru zvuci kao traktor.
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!