Re: BMW 316 2.0
Poslato: 11 Feb 2020, 10:07
Hvala na odgovoru, to je upravo ono sto me je zanimalo.gavran je napisao: ↑11 Feb 2020, 09:28Isto tako se sa druge strane zna da su BMW motori nešto skuplji i zahtevniji za održavanje, da ne trpe zamenske delove, da su originalni skupi, da imaju nekih svojih bubica koje zahtevaju baš, baš redovno održavanje i čak prevremene preventivne servise i zamene određenih delova ili sklopova koji nisu ni malo jeftini i jednostavni ali se moraju napraviti zbog rizika od mnogo većih i daleko skupljih havarija i da ako prethodni vlasnik nije to tako picikato održavao tebe mogu sa tim motorom da snađu grdni problemi. E zato nikada od nekoga nećeš dobiti glatku preporuku da uzmeš BMW-a sa tim motorom a koji je prevalio 200,000 km gde ne možeš 100% biti siguran u njegovu servisnu istoriju.
Razmisljao sam o Talismanu ali me brinu motori, 1.5 i 1.6. Imao sam Kangoo sa 1.5 motorom i iskreno bio je slab. Poceli su sada sa 1.8 i 2.0 motorima ali polovnih nema.gavran je napisao: ↑11 Feb 2020, 09:28Ja nemam direktno iskustvo sa BMW-om sa tim N47 motorom, ali imam dovoljno iskustva sa kolima da bih ti rekao da se iskustvo sa održavanjem određenog automobila na određenoj kilometraži ne može porediti sa nekim drugim automobilom na istoj kilometraži. Odnosno da to što si ti napravio 356.000 sa legendarnim 2,0 dci je očekivano jer se zna da je taj motor nepoderiva raga koja je zahvalna za održavanje, i da si se ovde raspitao za njega verovatno bi ti preneli iskustva koja si i sam stekao, recimo i Fiatovi 1.9 JTD motori su poznati kao takvi. Ljudi su ih kupovali sa 300,000 pa prelazili još 150,000 uz optimalno održavanje bez nekih preteranih problema.