Taj tockic toplo/hladno mi nikako nije jasan... ovih dana kada je spoljasnja 20ak stepeni, stabim klimu na 22 auto i kad stabim tockic na hladno, bude mi hladno, kad stabim toplo, bude mi toplo... podesavanje vent u auto rezimu mi je ok stvar.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Kupovina limuzine e segmenta
Re: Kupovina limuzine e segmenta
Stavi na sredinu pa vidi sta ce da bude
Re: Kupovina limuzine e segmenta
Nista, bar nisam primetio da se nesto menja.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Kupovina limuzine e segmenta
Tockic toplo hladno sluzi da regulise temperaturu vazduha sto duva u visini grudi/lica, ona se "offset"-uje u odnosu na zadatu temperaturu, ako je neko osetljiv i/ili oseca da duva tu previse toplo/hladno, a neces da zatvoris te otvore ventilacije, onda podesis da duva toplije/hladnije, a kompjuter ce da nadoknadi tako sto ce na ostale ventilacione otvore duvati toplije/hladnije jace/slabije, kako vec treba.
Na sredini je default.
Na sredini je default.
Re: Kupovina limuzine e segmenta
Bas cu obratiti malo vise paznju na taj tockic. Stavicu ga na sredinu na f10. Ka ga zadnjih dana setam toplo hladno
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
-
- Postovi: 5
- Pridružio se: 28 Apr 2020, 04:34
Re: Kupovina limuzine e segmenta
Hvala na savetima @Xepoj87 i @Ivan.
Bilo bi najbolje da ih isprobam sam sve, ali treba probati više od jednog primerka da bi se stekao neki utisak o modelu, a s obzirom da razmatram više modela, to zahteva mnogo vremena i cimanja. Pokušavam da ovako skratim izbor na jedan, eventualno 2 modela.
E60 mi se najviše sviđa estetski i bio mi je "prvi pik". Probao sam jedan manuelni pre-facelift (m47, 163ks) i jedan facelift automatik (n47, 177ks) i oba su mi ostavila baš dobar utisak. Video sam da svuda po internetu pišu da je n47 za izbegavanje zbog lanca, ali mi to nije baš jasno. Prvo, ako se veliki servis radi na 150k i košta 800e to nije ništa skuplje od regularnog velikog servisa za automobile sa kaišem koji se radi na 60k i košta 300e. Drugo, n47 radi mirnije i tiše, lepše vuče i potrošnja je osetno manja. Ne znam da li postoje još neki problemi vezani za taj motor.
Pokolebao sam se zato što mi je više ljudi iz okruženja pričalo da su BMW-i tih generacija (serija 3, serija 5, X3) užasno skupi za održavanje i da se previše kvare pa sam počeo da tražim alternative.
A, kad smo kod klime, nisam znao za tu funkciju, ali mi je neverovatno što većina E60 na oglasima nema automatsku klimu.
W211 facelift kao model mi je delovao sasvim ok, mislim da ima kvalitetniji enterijer od BMW-a, ali za oba koja sam video se ispostavilo da su bili taksi i bili su u lošem stanju mehanički, pa je to pokvarilo utisak. Kapiram da je vrlo teško naći neki sa manjom kilometražom. Na internetu kažu da se malo kvari, ne znam koliko je to tačno.
A6 nisam vozio. Vidim samo da ovaj 2.0 motor u poređenju sa BMW-ovim 520d i Mercedesovim e220 lošije ide i više troši, ali sa druge strane vidim da se mnogi kunu u pouzdanost i kvalitet Audija, i vidim da ih ima najviše na ulici. C6 facelift mi se ne uklapa u budžet, dobri su preko 10.000. Imam neki utisak da je održavanje Audija malo jeftinije.
Superb hvali većina ljudi, a Pežo je jedina varijanta da kupim mlađi auto, pa su uleteli kao potencijalne alternative, ali nisam bio siguran da li mogu da se mere sa nemačkom trojkom.
Bilo bi najbolje da ih isprobam sam sve, ali treba probati više od jednog primerka da bi se stekao neki utisak o modelu, a s obzirom da razmatram više modela, to zahteva mnogo vremena i cimanja. Pokušavam da ovako skratim izbor na jedan, eventualno 2 modela.
E60 mi se najviše sviđa estetski i bio mi je "prvi pik". Probao sam jedan manuelni pre-facelift (m47, 163ks) i jedan facelift automatik (n47, 177ks) i oba su mi ostavila baš dobar utisak. Video sam da svuda po internetu pišu da je n47 za izbegavanje zbog lanca, ali mi to nije baš jasno. Prvo, ako se veliki servis radi na 150k i košta 800e to nije ništa skuplje od regularnog velikog servisa za automobile sa kaišem koji se radi na 60k i košta 300e. Drugo, n47 radi mirnije i tiše, lepše vuče i potrošnja je osetno manja. Ne znam da li postoje još neki problemi vezani za taj motor.
Pokolebao sam se zato što mi je više ljudi iz okruženja pričalo da su BMW-i tih generacija (serija 3, serija 5, X3) užasno skupi za održavanje i da se previše kvare pa sam počeo da tražim alternative.
A, kad smo kod klime, nisam znao za tu funkciju, ali mi je neverovatno što većina E60 na oglasima nema automatsku klimu.
W211 facelift kao model mi je delovao sasvim ok, mislim da ima kvalitetniji enterijer od BMW-a, ali za oba koja sam video se ispostavilo da su bili taksi i bili su u lošem stanju mehanički, pa je to pokvarilo utisak. Kapiram da je vrlo teško naći neki sa manjom kilometražom. Na internetu kažu da se malo kvari, ne znam koliko je to tačno.
A6 nisam vozio. Vidim samo da ovaj 2.0 motor u poređenju sa BMW-ovim 520d i Mercedesovim e220 lošije ide i više troši, ali sa druge strane vidim da se mnogi kunu u pouzdanost i kvalitet Audija, i vidim da ih ima najviše na ulici. C6 facelift mi se ne uklapa u budžet, dobri su preko 10.000. Imam neki utisak da je održavanje Audija malo jeftinije.
Superb hvali većina ljudi, a Pežo je jedina varijanta da kupim mlađi auto, pa su uleteli kao potencijalne alternative, ali nisam bio siguran da li mogu da se mere sa nemačkom trojkom.
Re: Kupovina limuzine e segmenta
A da li postoji razlika u ceni odrzavanja između Audi, VW i Skode, pod uslovom da je isti motor u njima?
Ne mislim na ovlasceni servis, pre svega na cenu delova.
Npr. A4 vs Passat vs Superb
Za BMW i Mercedes predpostavaljam da je odrzavanje nesto skuplje jer su delovi samo za njih, a kod Audija verovatno su isti i za Skodu.
Ili gresim?
Ne mislim na ovlasceni servis, pre svega na cenu delova.
Npr. A4 vs Passat vs Superb
Za BMW i Mercedes predpostavaljam da je odrzavanje nesto skuplje jer su delovi samo za njih, a kod Audija verovatno su isti i za Skodu.
Ili gresim?
Ako vam ide suvise lako, pogledajte bolje. Mozda vam ide nizbrdo!
Re: Kupovina limuzine e segmenta
Možda grešiš ali ne mnogo, jesu iz iste firme ti auti ali ne moraju biti identična platforma. Audi npr tradicionalno ima uzdužno postavljen motor a Škoda poprečno. Neki delovi jesu isti a neki su totalno različiti.
Tu ne pričamo o redovnom održavanju, znači ništa se ne pokvari nego zamena tečnosti i raznih flltera. To je manje više iste cene za bilo koji model bilo koje marke.
Tu ne pričamo o redovnom održavanju, znači ništa se ne pokvari nego zamena tečnosti i raznih flltera. To je manje više iste cene za bilo koji model bilo koje marke.