Do 10000 eura / C segment
- Uroš S.
- Postovi: 10886
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Do 10000 eura / C segment
Šta god... Ima jedno 3 različite vrste sedišta u Scali.
Scala ima identično prostora za kolena pozadi kao Octavia u milimetar. Svaki test hvali legroom u Scali pozadi.
Po širini u kabini ima 1.425mm, u poređenju sa Oktavijinih 1.449mm.
Headroom Scale je 982mm, Oktavija 980mm.
Na sve to ima 100l veći gepek od predstavnika klase, Golfa. (380 vs. 480l)
Scala ima identično prostora za kolena pozadi kao Octavia u milimetar. Svaki test hvali legroom u Scali pozadi.
Po širini u kabini ima 1.425mm, u poređenju sa Oktavijinih 1.449mm.
Headroom Scale je 982mm, Oktavija 980mm.
Na sve to ima 100l veći gepek od predstavnika klase, Golfa. (380 vs. 480l)
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Do 10000 eura / C segment
Covek nema predstavu o Scali, da je usao u istu ne bi pisao ovakve gluposti. Kazem gluposti jer apsolutno nema veze s realnoscu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!
Re: Do 10000 eura / C segment
Ja i trazim polovan auto C segmenta. Kolega verovatno neMoma je napisao: ↑17 Okt 2020, 23:11Pogledaj ima li na lageru Octavia A7, jer su u ceni Scale, a veruj bar je klasu iznad po svemu. Lako se navići na dobro. Mislio sam da tražiš polovnjala C segmenta, bar je takva tema. Ozbiljno, pogledaj ima li gde na lageru Octa za 16-17 000. I samo uzmi i paking senzore i nemaš problem.
- cozmo
- Postovi: 5036
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Do 10000 eura / C segment
Gde se bre ne cuje. Samo na leru je solidno tih. Inace se cuje itekako kad stisnes gas, i to u skroz novom Meganu, a ne polovnjaku. Nije naravno bucan kao u prethodnoj generaciji ali se, bogami, cuje.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Do 10000 eura / C segment
Realnost je takva da sam Skalu vozio a Oktaviju kupio. Vi u salonima Škode umete lepo da navlačite mušterije, što vam i jeste posao. Rapid je ukinut iz znanih razloga a Skala je došla da upuni tu prazninu. A praznina je mesto je jeftinog auta tipa karavana ili limuzine na bazi B segmenta. Sedi pozadi u Skali i nemoj mi reći da ne sediš u gepeku.Day Walker je napisao: ↑18 Okt 2020, 00:40Covek nema predstavu o Scali, da je usao u istu ne bi pisao ovakve gluposti. Kazem gluposti jer apsolutno nema veze s realnoscu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ili misliš da je Skala u klasi Oktavije? Ono što nije normalno kod Skale je cena. Samo cenom zalazi u C segment.
Samo navodim realne činjenice, pri čemu je jedini problem nerealna cena Skale u onosu na položaj u grupi, kvalitet i osnov. Izbačiš Rapida Spacebek i na njegovo mesto ubaciš Scalu nešto bolju sa par santimetara više i nešto više Simply clever detalja, sa cenom 30% većom.
- AchtungDichtung
- Postovi: 148
- Pridružio se: 02 Jun 2020, 13:11
Re: Do 10000 eura / C segment
Prodaje se vrlo lako, ta prica da ne drze cenu je vazila za primerke pre 2006. godine, od tada a pogotovo za auta posle 2010. nema razlike u kvalitetu a ni u ceni.
Servisa ima sasvim dovoljno i cene odrzavanja nisu iznad proseka klase.
A kada je u pitanju garancija, pogledati i na susednoj temi kakva covek ima iskustva sa Tojotom. Sve je to dosta individualno i kako se coveku zalomi.
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Do 10000 eura / C segment
Sve su u pravu.Moma je napisao:Realnost je takva da sam Skalu vozio a Oktaviju kupio. Vi u salonima Škode umete lepo da navlačite mušterije, što vam i jeste posao. Rapid je ukinut iz znanih razloga a Skala je došla da upuni tu prazninu. A praznina je mesto je jeftinog auta tipa karavana ili limuzine na bazi B segmenta. Sedi pozadi u Skali i nemoj mi reći da ne sediš u gepeku.Day Walker je napisao: ↑18 Okt 2020, 00:40Covek nema predstavu o Scali, da je usao u istu ne bi pisao ovakve gluposti. Kazem gluposti jer apsolutno nema veze s realnoscu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ili misliš da je Skala u klasi Oktavije? Ono što nije normalno kod Skale je cena. Samo cenom zalazi u C segment.
Samo navodim realne činjenice, pri čemu je jedini problem nerealna cena Skale u onosu na položaj u grupi, kvalitet i osnov. Izbačiš Rapida Spacebek i na njegovo mesto ubaciš Scalu nešto bolju sa par santimetara više i nešto više Simply clever detalja, sa cenom 30% većom.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!
Re: Do 10000 eura / C segment
Izlgeda niko živ ne zna šta je Scala, samo znaju u marketingu Škode i njihovi prodavci. Oni su tako rešili i valjda svi treba da samo kažu ''amin' na želju marketinga Škode...
Evo najnovijeg teksta sa PA, a baš oko dileme koju ima @Avernus:
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 15000-evra
Možda i autor tog teksta ništa ne zna o automobilima (to se vidi po tekstovima koje godinama izbacuje), jer je i on za Scalu rekao da je ''Polo'' klasa i naslednik Rapida - između ostalog, napisao je:
Evo najnovijeg teksta sa PA, a baš oko dileme koju ima @Avernus:
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 15000-evra
Možda i autor tog teksta ništa ne zna o automobilima (to se vidi po tekstovima koje godinama izbacuje), jer je i on za Scalu rekao da je ''Polo'' klasa i naslednik Rapida - između ostalog, napisao je:
Može li da se kupi nešto novo iz ''Golf'' klase u ovom cenovnom rangu?
Može, ali ponuda je skoro nepostojeća – cenovnici su zbunjujući, ne zna se da li i dalje važe, da li tih vozila uopšte više ima... Uglavnom, ako i uhvatite neki auto iz ove klase, to će biti benzinac od 100 KS. Nađe se još poneki model za koji se treba protegnuti dodatnih 600-700 evra preko 15.000, tako da bi teoretski i oni mogli da upadnu u ovu grupu.
Dakle, ostaju samo novi automobili iz ''Polo'' klase?
Teoretski da. Naravno, tu su razna vozila marke Dacia, zatim neke ''budžet'' limuzine kao Citroen C-Elysee, Škoda Rapid (prestala da se proizvodi 2019. ali je još ponegde ima), Škoda Scala (teoretski naslednica Rapida), itd. Što se tiče automobila iz ''Polo'' klase, oni danas mogu da posluže kao sasvim ozbiljna vozila, u zavisnosti od motorizacije, naravno. Pritom mogu i ozbiljno da se napakuju opremom, ali tada se opasno približavaju granici od 15.000 evra.
U svakom slučaju – ukoliko ste odlučili da uzmete nov automobil, naš savet je da nipošto ne žrtvujete motorizaciju u korist bogatije opreme. Drugim rečima – dodajte još malo novca i uzmite jači motor. Verujte da „konja“ nikada nije dovoljno. Sa jačim motorom vozićete opuštenije, preticaćete bezbednije, motor će biti rasterećeniji, lamela će vam duže trajati (osim ako ne umete pravilno da koristite kvačilo), bićete bezbedniji na auto-putu i brže i bezbednije ćete se na auto-put uključivati, a pritom potrošnja goriva neće biti mnogo veća, ako uopšte bude. Registracija će možda biti za nijansu skuplja.
I ne – snažniji auto nije automatski opasniji. Takve stvari mogu da izjave samo oni koji ne znaju ništa o automobilima.
Re: Do 10000 eura / C segment
Ne, ne. Ako je neki kolumnista sa polovnih automobila rekao, to je ono što se računa.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Do 10000 eura / C segment
Polo klasa...
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Re: Do 10000 eura / C segment
Ima i ovaj ''kolumnista'':
https://i.postimg.cc/Kzrf5gYC/top-gear-slika.jpg
Kako su poređani auti koji se porede...evo, prva levo je Corsa, pored nje Peugeot 208, pored njega je Renault Clio, a ono plavo pored Clia je...? Kom segmentu pripadaju svi ti auti pored tog plavog? Ma, da se ustvari manemo i tog ''kolumniste, on čak ne zna ni da poređa aute i uporedi odgovarajuće segmente...budala bre neka taj Chris Harris.
Marketing Škode kaže da je C = ima da bude C i amin.
Re: Do 10000 eura / C segment
To sigurno sve dokazuje, isto kao sto su bmw m5 i nissan gtr ista klasa, upoređivao ih kris haris
Re: Do 10000 eura / C segment
Samo jedan detalj. Nazad Skala ima doboš kočnice, osim u jačim paketima i motorima! Ima li koji auto u C segmentu sa dobošima pozadi, čak i usnovonoj varijanti?
Pri tome osnovna skala staje 15 000 evra, sa čeličnmim felnama, bez parking senzora, tempomata (da ne kažem adaptivnim tempomatom sa kčenjem - izbegavanjem prepreke)... Šta se sve može kupiti u C segmentu za 15 hiljada? A koji to još proizvođač ima auto B segmenta sa baznim paketom od 15 000.
Skala je teška prevara. Kažem cena joj je na nivou C segmenta a auto je klasika B segmenta (nekog karavana). Uz to treba znati da ne postoji skoda fabija karavan ili limuzina, i to sve dokazuje.
Pri tome osnovna skala staje 15 000 evra, sa čeličnmim felnama, bez parking senzora, tempomata (da ne kažem adaptivnim tempomatom sa kčenjem - izbegavanjem prepreke)... Šta se sve može kupiti u C segmentu za 15 hiljada? A koji to još proizvođač ima auto B segmenta sa baznim paketom od 15 000.
Skala je teška prevara. Kažem cena joj je na nivou C segmenta a auto je klasika B segmenta (nekog karavana). Uz to treba znati da ne postoji skoda fabija karavan ili limuzina, i to sve dokazuje.
Re: Do 10000 eura / C segment
@ftj
Nemam nameru da se raspravljam oko toga.
Poenta nije da se nabroje sad svi redom automobili koje je vozio i snimio, već baš taj jedan konkretan klip gde su lepo poređani automobili u B - jasno je onome ko želi to da vidi.
Ko ne želi da vidi - ne može mu se objasniti. I to je to.
Nemam nameru da se raspravljam oko toga.
Poenta nije da se nabroje sad svi redom automobili koje je vozio i snimio, već baš taj jedan konkretan klip gde su lepo poređani automobili u B - jasno je onome ko želi to da vidi.
Ko ne želi da vidi - ne može mu se objasniti. I to je to.
Re: Do 10000 eura / C segment
Malo više argumenata daj da bi prosvetlio nedokazane mase.
Koja je to dimenzija koja svrstava skalu u B segment? Evo uporedi ga sa aktuelnim golfom, bukvalno je veći u svakoj dimenziji, kako onda može biti B segment? Evo i mene zanima zaista, želeo bih da doživim to prosvetljenje, možda mi sutra bude jasnije zašto je zapravo bg na vodi dobar projekat za beograd.
Koja je to dimenzija koja svrstava skalu u B segment? Evo uporedi ga sa aktuelnim golfom, bukvalno je veći u svakoj dimenziji, kako onda može biti B segment? Evo i mene zanima zaista, želeo bih da doživim to prosvetljenje, možda mi sutra bude jasnije zašto je zapravo bg na vodi dobar projekat za beograd.