Do 10000 eura / C segment
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Do 10000 eura / C segment
Da ne ulazim u to kakva je audi kupovina, ali su ova mazda i honda daleko losije kupovine i manje racionalne.
Za pocetak konkretna mazda i honda su bile oko 25.000-30.000e jeftinije kao nove od konkretnog audija a5 quattro stronic.
Iza audija su znacajno zaostali po udobnosti, stabilnosti, izolaciji, kvalitetu enterijera i izrade, a da ne spominjem pogon, pa menjac i snagu motora.
Daleko su accord i mazda 6 iza audija a5, bas daleko, sto ne znaci da su losi automobili, ali sa razlogom kostaju koliko kostaju, a i nisu se bas pokazali, pogotovo taj accord.
Taj konkretan accord nije mogao da se nosi sa ford mondeom, passatom, pezo 508, insignijom i drugima iz klase, a ne sa audijem, pritom nisam nikakav ljubitelj audija, ali to je cinjenica.
Mazda 6 ta konkretna je znacajno bolja od tog accorda, sto je i normalno jer je dosta sveziji model generacijski/tehnicki je nekih 5 godina ispred i to se vidi u ama bas svakom aspektu.
Pritom je taj accord toliko zaostao za konkurencijom da su ga na kraju prodavali po 20.000e, da se rese lagera, jeftinije od skode i svih drugih auta iz te klase, pa cak jeftinije od mazde znacajno i opet se losije prodavao.
Za pocetak konkretna mazda i honda su bile oko 25.000-30.000e jeftinije kao nove od konkretnog audija a5 quattro stronic.
Iza audija su znacajno zaostali po udobnosti, stabilnosti, izolaciji, kvalitetu enterijera i izrade, a da ne spominjem pogon, pa menjac i snagu motora.
Daleko su accord i mazda 6 iza audija a5, bas daleko, sto ne znaci da su losi automobili, ali sa razlogom kostaju koliko kostaju, a i nisu se bas pokazali, pogotovo taj accord.
Taj konkretan accord nije mogao da se nosi sa ford mondeom, passatom, pezo 508, insignijom i drugima iz klase, a ne sa audijem, pritom nisam nikakav ljubitelj audija, ali to je cinjenica.
Mazda 6 ta konkretna je znacajno bolja od tog accorda, sto je i normalno jer je dosta sveziji model generacijski/tehnicki je nekih 5 godina ispred i to se vidi u ama bas svakom aspektu.
Pritom je taj accord toliko zaostao za konkurencijom da su ga na kraju prodavali po 20.000e, da se rese lagera, jeftinije od skode i svih drugih auta iz te klase, pa cak jeftinije od mazde znacajno i opet se losije prodavao.
- Prikačeni fajlovi
-
- honda.jpg (77.82 KiB) Pogledano 684 puta
Re: Do 10000 eura / C segment
Ok, ima smisla to što kažete. A to što se piše da 2.0 tfsi ima neke konstrukcijske greške pa može da strada u svakom momentu? Ili to i nije baš tačno? Ako mu se dosipa ulje redovno jel može dugo da traje?
Re: Do 10000 eura / C segment
Subjektivno misljenje,zasnovano na istrazivanju koje vagen grupa debelo podmazuje da se pišu hvalospevi i namesteni testovi kako je audi nešto superironiji od ostalih konkretno od akorda i mazde ,ja sam mu dao realnu alternativnu,ako zeli audi to ce i da plati ali da ce da dobije TOLIKO kvalitetniji auto i superiorniji nisam siguran.
- Uroš S.
- Postovi: 10886
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Do 10000 eura / C segment
Ja znam da novije verzije ljudi dižu sa fabričkih 220-230ks na 300+ i da tako voze dugo dugo.kojot je napisao:Ok, ima smisla to što kažete. A to što se piše da 2.0 tfsi ima neke konstrukcijske greške pa može da strada u svakom momentu? Ili to i nije baš tačno? Ako mu se dosipa ulje redovno jel može dugo da traje?
Ona prve generacija iz G5 Gti osim što je znala da srkne ulje bile bulletproof. I dobro usisni ventili ko i svaki GDI motor. Povremeno očistiti.
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
Re: Do 10000 eura / C segment
I šta, to je to od mana? I jel to znači da ove verzije posle 2012 manje troše ulje? I ono pucanje glave, radilice... i tako to, sa time nema problema?
Koliko kukaju na taj motor u mojoj okolini imao sam utisak kao da crkava svakih nedelju dana.
Koliko kukaju na taj motor u mojoj okolini imao sam utisak kao da crkava svakih nedelju dana.
Re: Do 10000 eura / C segment
Mazda 6 je odličan auto, ali ne bih išao na motor od 145ks. Bolji izbor je onaj jači od 165ks.
Takođe Audi je druga klasa i za drugačije kupce u odnosu na 6icu
Takođe Audi je druga klasa i za drugačije kupce u odnosu na 6icu
Re: Do 10000 eura / C segment
@kojot
Taj motor trosi ulje znacajno vise od drugih i kad je nov i ispravan i jednostavno ljudi na to nisu navikli pa su ga cesto ostavljali bez ulja, pogotovo u automobilima poput audija q5. Meni je 2.0 tfsi prva generacija trosio bar 200gr na 1000 km od prvog kilometra a sad na 193k km trosi 300g na 1000 km, sto bi mnogi smatrali kao skandal, a inace radi kao sat. Vec sledeca generacija(211 ks) bi trebalo da manje trosi ulje.
Taj motor trosi ulje znacajno vise od drugih i kad je nov i ispravan i jednostavno ljudi na to nisu navikli pa su ga cesto ostavljali bez ulja, pogotovo u automobilima poput audija q5. Meni je 2.0 tfsi prva generacija trosio bar 200gr na 1000 km od prvog kilometra a sad na 193k km trosi 300g na 1000 km, sto bi mnogi smatrali kao skandal, a inace radi kao sat. Vec sledeca generacija(211 ks) bi trebalo da manje trosi ulje.
Re: Do 10000 eura / C segment
Ma ta potrošnja ulja mi nije problem ni najmanje. Nego da neke druge stvari ne crkavaju da me ostavlja na putu i tako to.
A koliko realno da očekujem potrošnju, 70-80 posto otvoren međugradski saobraćaj?
A koliko realno da očekujem potrošnju, 70-80 posto otvoren međugradski saobraćaj?
Re: Do 10000 eura / C segment
quattro mu dodaje koju litru al evo pa vidi https://www.spritmonitor.de/en/overview ... owerunit=2
Jedno 9-10 litara da racunas po rezervoaru.
Jedno 9-10 litara da racunas po rezervoaru.
Re: Do 10000 eura / C segment
Ja sam uvezao bio A5 SB 2.0 TFSI 211 quattro, sa manuelnim menjačem. Potrošnja po boardu na preko 8000 km je bila 8.2 lit/100 km. Dečko koji ga je kupio mi isto reče da nije veliki potrošač na putu, čak i na većim brzinama. Samo po gradu može da ide preko 10.
Re: Do 10000 eura / C segment
Pa to je super. Ako mi prosek ne bude preko 10 l to je odlično.
Re: Do 10000 eura / C segment
Nije to mnogo. Treba biti realan. Meni tdi 2.0 cipovan na 170ks trosi u gradu oko 9. Tako da benzinjara je jos i stedljivankad se sve uzme u obzir. Mada mozda kolegu brine i potrosnja ulja na otvorenom?
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Re: Do 10000 eura / C segment
Ako troši treba dosipati...nije to neki problem da je to razlog da se odustane od kupovine...
Re: Do 10000 eura / C segment
Ma da. Nego sta moze biti problem je nepostojanje sipke za nivo ulja. Pa se koristi mmi, a sad ti na mmi znaj koliko treba dosuti da li 200ml ili 400ml.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Re: Do 10000 eura / C segment
Ne znam...auto je top nema tu price,gaćice sama spadaju kad se uđe u njega ali to košta.. zato ja kazem mazda ili honda pa hlava ne boli ali to nije AUDI a ovo je Srbija i auti je bog i batina. Nece pogrešiti samo mi zao jer je auto polovan da ne naleti na neku crknutu macku u dzaku gde joj je dusa u nosu pa da pripliva,greota je i da ima brdo love zasto da je rasipa. Audi je na prvom mestu ali za dobar primerak procice više meseci,jer gledam i gledam i ne vidim nešto vau da bih se odma pazarilo.