Do 10000 eura / C segment

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 9884
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od Ivan » 09 Jan 2021, 20:24

Da ne ulazim u to kakva je audi kupovina, ali su ova mazda i honda daleko losije kupovine i manje racionalne.

Za pocetak konkretna mazda i honda su bile oko 25.000-30.000e jeftinije kao nove od konkretnog audija a5 quattro stronic.
Iza audija su znacajno zaostali po udobnosti, stabilnosti, izolaciji, kvalitetu enterijera i izrade, a da ne spominjem pogon, pa menjac i snagu motora.

Daleko su accord i mazda 6 iza audija a5, bas daleko, sto ne znaci da su losi automobili, ali sa razlogom kostaju koliko kostaju, a i nisu se bas pokazali, pogotovo taj accord.

Taj konkretan accord nije mogao da se nosi sa ford mondeom, passatom, pezo 508, insignijom i drugima iz klase, a ne sa audijem, pritom nisam nikakav ljubitelj audija, ali to je cinjenica.

Mazda 6 ta konkretna je znacajno bolja od tog accorda, sto je i normalno jer je dosta sveziji model generacijski/tehnicki je nekih 5 godina ispred i to se vidi u ama bas svakom aspektu.

Pritom je taj accord toliko zaostao za konkurencijom da su ga na kraju prodavali po 20.000e, da se rese lagera, jeftinije od skode i svih drugih auta iz te klase, pa cak jeftinije od mazde znacajno i opet se losije prodavao.
Prikačeni fajlovi
honda.jpg
honda.jpg (77.82 KiB) Pogledano 684 puta
nidza je napisao:
12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji

kojot
Postovi: 535
Pridružio se: 05 Okt 2018, 22:33

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od kojot » 09 Jan 2021, 20:32

Ok, ima smisla to što kažete. A to što se piše da 2.0 tfsi ima neke konstrukcijske greške pa može da strada u svakom momentu? Ili to i nije baš tačno? Ako mu se dosipa ulje redovno jel može dugo da traje?

Dođoš
Banned
Postovi: 186
Pridružio se: 14 Nov 2020, 10:02

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od Dođoš » 09 Jan 2021, 20:32

Subjektivno misljenje,zasnovano na istrazivanju koje vagen grupa debelo podmazuje da se pišu hvalospevi i namesteni testovi kako je audi nešto superironiji od ostalih konkretno od akorda i mazde ,ja sam mu dao realnu alternativnu,ako zeli audi to ce i da plati ali da ce da dobije TOLIKO kvalitetniji auto i superiorniji nisam siguran.

Korisnikov avatar
Uroš S.
Postovi: 10886
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
Lokacija: Blokovi

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od Uroš S. » 09 Jan 2021, 20:41

kojot je napisao:Ok, ima smisla to što kažete. A to što se piše da 2.0 tfsi ima neke konstrukcijske greške pa može da strada u svakom momentu? Ili to i nije baš tačno? Ako mu se dosipa ulje redovno jel može dugo da traje?
Ja znam da novije verzije ljudi dižu sa fabričkih 220-230ks na 300+ i da tako voze dugo dugo.

Ona prve generacija iz G5 Gti osim što je znala da srkne ulje bile bulletproof. I dobro usisni ventili ko i svaki GDI motor. Povremeno očistiti.

Sent from my SM-N970F using Tapatalk


kojot
Postovi: 535
Pridružio se: 05 Okt 2018, 22:33

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od kojot » 09 Jan 2021, 20:51

I šta, to je to od mana? I jel to znači da ove verzije posle 2012 manje troše ulje? I ono pucanje glave, radilice... i tako to, sa time nema problema?

Koliko kukaju na taj motor u mojoj okolini imao sam utisak kao da crkava svakih nedelju dana.

dzonic87
Postovi: 1352
Pridružio se: 05 Okt 2016, 18:53
Garaža: Hyundai Tucson 2.0crdi (2016, 4wd)

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od dzonic87 » 09 Jan 2021, 21:01

Mazda 6 je odličan auto, ali ne bih išao na motor od 145ks. Bolji izbor je onaj jači od 165ks.

Takođe Audi je druga klasa i za drugačije kupce u odnosu na 6icu

ftj
Postovi: 13045
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od ftj » 09 Jan 2021, 21:16

@kojot

Taj motor trosi ulje znacajno vise od drugih i kad je nov i ispravan i jednostavno ljudi na to nisu navikli pa su ga cesto ostavljali bez ulja, pogotovo u automobilima poput audija q5. Meni je 2.0 tfsi prva generacija trosio bar 200gr na 1000 km od prvog kilometra a sad na 193k km trosi 300g na 1000 km, sto bi mnogi smatrali kao skandal, a inace radi kao sat. Vec sledeca generacija(211 ks) bi trebalo da manje trosi ulje.

kojot
Postovi: 535
Pridružio se: 05 Okt 2018, 22:33

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od kojot » 09 Jan 2021, 21:22

Ma ta potrošnja ulja mi nije problem ni najmanje. Nego da neke druge stvari ne crkavaju da me ostavlja na putu i tako to.

A koliko realno da očekujem potrošnju, 70-80 posto otvoren međugradski saobraćaj?

ftj
Postovi: 13045
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od ftj » 09 Jan 2021, 21:42

quattro mu dodaje koju litru al evo pa vidi https://www.spritmonitor.de/en/overview ... owerunit=2

Jedno 9-10 litara da racunas po rezervoaru.

Korisnikov avatar
Markoni
Postovi: 9724
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od Markoni » 09 Jan 2021, 21:47

Ja sam uvezao bio A5 SB 2.0 TFSI 211 quattro, sa manuelnim menjačem. Potrošnja po boardu na preko 8000 km je bila 8.2 lit/100 km. Dečko koji ga je kupio mi isto reče da nije veliki potrošač na putu, čak i na većim brzinama. Samo po gradu može da ide preko 10.

kojot
Postovi: 535
Pridružio se: 05 Okt 2018, 22:33

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od kojot » 09 Jan 2021, 21:55

Pa to je super. Ako mi prosek ne bude preko 10 l to je odlično.

Korisnikov avatar
sebekkg
Postovi: 10402
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od sebekkg » 09 Jan 2021, 21:58

Nije to mnogo. Treba biti realan. Meni tdi 2.0 cipovan na 170ks trosi u gradu oko 9. Tako da benzinjara je jos i stedljivankad se sve uzme u obzir. Mada mozda kolegu brine i potrosnja ulja na otvorenom?

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Slika

Dođoš
Banned
Postovi: 186
Pridružio se: 14 Nov 2020, 10:02

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od Dođoš » 09 Jan 2021, 22:00

Ako troši treba dosipati...nije to neki problem da je to razlog da se odustane od kupovine...

Korisnikov avatar
sebekkg
Postovi: 10402
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od sebekkg » 09 Jan 2021, 22:10

Ma da. Nego sta moze biti problem je nepostojanje sipke za nivo ulja. Pa se koristi mmi, a sad ti na mmi znaj koliko treba dosuti da li 200ml ili 400ml.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Slika

Dođoš
Banned
Postovi: 186
Pridružio se: 14 Nov 2020, 10:02

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od Dođoš » 09 Jan 2021, 22:19

Ne znam...auto je top nema tu price,gaćice sama spadaju kad se uđe u njega ali to košta.. zato ja kazem mazda ili honda pa hlava ne boli ali to nije AUDI a ovo je Srbija i auti je bog i batina. Nece pogrešiti samo mi zao jer je auto polovan da ne naleti na neku crknutu macku u dzaku gde joj je dusa u nosu pa da pripliva,greota je i da ima brdo love zasto da je rasipa. Audi je na prvom mestu ali za dobar primerak procice više meseci,jer gledam i gledam i ne vidim nešto vau da bih se odma pazarilo.

Odgovori