Do 10000 eura / C segment
Re: Do 10000 eura / C segment
A nismo se razumeli. Ja govorim za audi a5 2010 2.0 tdi
- Uroš S.
- Postovi: 10886
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Do 10000 eura / C segment
Ivan je spominjao. Ja hvala Bogu ne znam, ali se sećam da je za 1.9TDI pre 6-7 godina bila 190.000 turbina u Auto Čačku. Čekao sam red da platim pa sam video šta je platio ovaj pre mene tako da mi 2000e za novi turbo nije nerealna cifra.kojot je napisao:Svaka čast, al ovaj koji gledam da kupim kaže uvoznik da je bila otišla pri kupovini u nemačkoj i da je morao da je odradi čim je stiglao u srbiju. Neko pre par stranica reče da turbina da se uradi kako treba košta i po 2500 evra.
Ivan je imao iskustva sa turbinama, pa verujem da zna cene i šta valja. Meni je, onako laički, veoma neobično da je turbina 1500e a da je onda neki ercov okrpi za 150e.
To mi je baš nerealno. Možda može ko oni pakistanci što protektiraju gume za kamione na yt, taj nivo kvaliteta radova i trajnosti.
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Do 10000 eura / C segment
Ne vidim sto nerealno?
Remont turbine je resenje koje se u praksi pokazalo kao dobro i dugotrajno ako se kvalitetno uradi (kao i za sve), licnog iskustva srecom nemam, ali u okruzenju imam dosta.
Cena je doduse veca od tih 150e, za te pare se mozda radi nesto sitnije, cene koje su sada aktuelne idu do 450-500e na pojedinim mestima, ako imamo u vidu koliko cene oem delova nekad budu nebeski naduvane, 25% za remont mi deluje ok.
Послато са SM-G780F помоћу Тапатока
Remont turbine je resenje koje se u praksi pokazalo kao dobro i dugotrajno ako se kvalitetno uradi (kao i za sve), licnog iskustva srecom nemam, ali u okruzenju imam dosta.
Cena je doduse veca od tih 150e, za te pare se mozda radi nesto sitnije, cene koje su sada aktuelne idu do 450-500e na pojedinim mestima, ako imamo u vidu koliko cene oem delova nekad budu nebeski naduvane, 25% za remont mi deluje ok.
Послато са SM-G780F помоћу Тапатока
Re: Do 10000 eura / C segment
U pitanju su bili 1.6HDi motori na početku. Glavni problem je predug servisni interval i zbog toga se sito zapuši (jer ulje bude svakako posle 30k + km)petarboj je napisao:Pa dobro, neka fabrička greška. Ne znam koliko je imao kad se to desilo, bio je neki problem na HDI motorima da imaju neko sito kroz koje ulje podmazuje turbinu i onda se sito zapuši i turbina gekne. Ali to se ne bi trebalo desiti na tako maloj kilometraži. Odlazili su i motori na ozbiljnijim proizvođačima na samom početku, desi se.
Sent from my Mi Max 3 using Tapatalk
Zbog toga se, mahom, nakon kupovine skine karter i očisti sito i servisni interval skrati na 15k km
- Uroš S.
- Postovi: 10886
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Do 10000 eura / C segment
Ali, šta on može da uradi osim da zameni osovinu, očisti i eventualno balansira?Grujic je napisao:Ne vidim sto nerealno?
Remont turbine je resenje koje se u praksi pokazalo kao dobro i dugotrajno ako se kvalitetno uradi (kao i za sve), licnog iskustva srecom nemam, ali u okruzenju imam dosta.
Cena je doduse veca od tih 150e, za te pare se mozda radi nesto sitnije, cene koje su sada aktuelne idu do 450-500e na pojedinim mestima, ako imamo u vidu koliko cene oem delova nekad budu nebeski naduvane, 25% za remont mi deluje ok.
Послато са SM-G780F помоћу Тапатока
Ivan reče da samo kvalitetan impeler košta kao ceo remont, ako se ne varam.
A gde je skidanje, vraćanje, neko podešavanje itd.?
Opet, ako je samo ovo, 500e je mnogo, a da je više od navedenog koštalo bi više.
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
Re: Do 10000 eura / C segment
Znam nekoliko automobila koji se dugo voze sa remontovanom turbinom bez ikakvih problema. Cene remonta su bile ako se ne varam 250-350 EUR.
Svakako to nije kao nova, ali verujem da radi posao. Ne poznajem iskreno nikoga ko vozi auto do 20.000 EUR a da će dati za novu turbinu 2500 EUR pored opcije remonta.
Svakako to nije kao nova, ali verujem da radi posao. Ne poznajem iskreno nikoga ko vozi auto do 20.000 EUR a da će dati za novu turbinu 2500 EUR pored opcije remonta.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Do 10000 eura / C segment
Mnogo pitas, mogu saznam al ne tako brzoUroš S. je napisao:Ali, šta on može da uradi osim da zameni osovinu, očisti i eventualno balansira?Grujic je napisao:Ne vidim sto nerealno?
Remont turbine je resenje koje se u praksi pokazalo kao dobro i dugotrajno ako se kvalitetno uradi (kao i za sve), licnog iskustva srecom nemam, ali u okruzenju imam dosta.
Cena je doduse veca od tih 150e, za te pare se mozda radi nesto sitnije, cene koje su sada aktuelne idu do 450-500e na pojedinim mestima, ako imamo u vidu koliko cene oem delova nekad budu nebeski naduvane, 25% za remont mi deluje ok.
Послато са SM-G780F помоћу Тапатока
Ivan reče da samo kvalitetan impeler košta kao ceo remont, ako se ne varam.
A gde je skidanje, vraćanje, neko podešavanje itd.?
Opet, ako je samo ovo, 500e je mnogo, a da je više od navedenog koštalo bi više.
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
Ortak radi u servisu, imaju saradnju sa nekim servisom za remont, znam da prelaze kola dosta nakon toga, a detalje mogu kad se vidim s njim
Послато са SM-G780F помоћу Тапатока
Re: Do 10000 eura / C segment
I meni na f10 lci pocela da zvizdi na 100.000Uroš S. je napisao:Meni turbina na 118d sa 400.000km bila savršena. Nikakav zvuk, punila kako treba...
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Re: Do 10000 eura / C segment
Da li neko može da prokomentariše kakva je ovo kupovina? I koja je realna potrošnnja? 70-80% vozim na otvorenom putu.
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... si-quattro
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... si-quattro
Re: Do 10000 eura / C segment
Msm da za te novce mora biti racionalnija kupovina od ovog audija. Naprimer....
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... nnov-u-srb ili
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... e-elegance
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... nnov-u-srb ili
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... e-elegance
Re: Do 10000 eura / C segment
A po čemu je racionalnije? Slično su godište, a audi je s tronic, quattro, sa svim mogućim sistemima i opremom. Jedino što može da ga diskredituje je da je motor kvarljiv. Drugo ništa me ne brine.
Re: Do 10000 eura / C segment
Onda uzi audi
Re: Do 10000 eura / C segment
Ma pitam samo. Da znam sam ne bih ni pitao u temi. Čuo sam da su ovi 2.0 tfsi krš motori pa pretpostavljam da zato audi nije racionalan.
Re: Do 10000 eura / C segment
Odavno mazda a i honda su kvalitetniji auti od njemaca.
- Uroš S.
- Postovi: 10886
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Do 10000 eura / C segment
2.0 TFSI bukvy najbolji turbo benzinac na svetu u poslednjih 20 godina. Najizdržljviji, najtjunabilniji bez masovnih i velikih problema.
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
Sent from my SM-N970F using Tapatalk