Do 10000 eura / C segment

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
kojot
Postovi: 535
Pridružio se: 05 Okt 2018, 22:33

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od kojot » 09 Jan 2021, 11:48

A nismo se razumeli. Ja govorim za audi a5 2010 2.0 tdi

Korisnikov avatar
Uroš S.
Postovi: 10886
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
Lokacija: Blokovi

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od Uroš S. » 09 Jan 2021, 12:07

kojot je napisao:Svaka čast, al ovaj koji gledam da kupim kaže uvoznik da je bila otišla pri kupovini u nemačkoj i da je morao da je odradi čim je stiglao u srbiju. Neko pre par stranica reče da turbina da se uradi kako treba košta i po 2500 evra.
Ivan je spominjao. Ja hvala Bogu ne znam, ali se sećam da je za 1.9TDI pre 6-7 godina bila 190.000 turbina u Auto Čačku. Čekao sam red da platim pa sam video šta je platio ovaj pre mene tako da mi 2000e za novi turbo nije nerealna cifra.

Ivan je imao iskustva sa turbinama, pa verujem da zna cene i šta valja. Meni je, onako laički, veoma neobično da je turbina 1500e a da je onda neki ercov okrpi za 150e.

To mi je baš nerealno. Možda može ko oni pakistanci što protektiraju gume za kamione na yt, taj nivo kvaliteta radova i trajnosti.

Sent from my SM-N970F using Tapatalk


Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Postovi: 13155
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd
Birthday

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od Grujic » 09 Jan 2021, 12:51

Ne vidim sto nerealno?

Remont turbine je resenje koje se u praksi pokazalo kao dobro i dugotrajno ako se kvalitetno uradi (kao i za sve), licnog iskustva srecom nemam, ali u okruzenju imam dosta.

Cena je doduse veca od tih 150e, za te pare se mozda radi nesto sitnije, cene koje su sada aktuelne idu do 450-500e na pojedinim mestima, ako imamo u vidu koliko cene oem delova nekad budu nebeski naduvane, 25% za remont mi deluje ok.

Послато са SM-G780F помоћу Тапатока


dzonic87
Postovi: 1352
Pridružio se: 05 Okt 2016, 18:53
Garaža: Hyundai Tucson 2.0crdi (2016, 4wd)

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od dzonic87 » 09 Jan 2021, 13:01

petarboj je napisao:Pa dobro, neka fabrička greška. Ne znam koliko je imao kad se to desilo, bio je neki problem na HDI motorima da imaju neko sito kroz koje ulje podmazuje turbinu i onda se sito zapuši i turbina gekne. Ali to se ne bi trebalo desiti na tako maloj kilometraži. Odlazili su i motori na ozbiljnijim proizvođačima na samom početku, desi se.

Sent from my Mi Max 3 using Tapatalk
U pitanju su bili 1.6HDi motori na početku. Glavni problem je predug servisni interval i zbog toga se sito zapuši (jer ulje bude svakako posle 30k + km)

Zbog toga se, mahom, nakon kupovine skine karter i očisti sito i servisni interval skrati na 15k km

Korisnikov avatar
Uroš S.
Postovi: 10886
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
Lokacija: Blokovi

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od Uroš S. » 09 Jan 2021, 13:11

Grujic je napisao:Ne vidim sto nerealno?

Remont turbine je resenje koje se u praksi pokazalo kao dobro i dugotrajno ako se kvalitetno uradi (kao i za sve), licnog iskustva srecom nemam, ali u okruzenju imam dosta.

Cena je doduse veca od tih 150e, za te pare se mozda radi nesto sitnije, cene koje su sada aktuelne idu do 450-500e na pojedinim mestima, ako imamo u vidu koliko cene oem delova nekad budu nebeski naduvane, 25% za remont mi deluje ok.

Послато са SM-G780F помоћу Тапатока
Ali, šta on može da uradi osim da zameni osovinu, očisti i eventualno balansira?

Ivan reče da samo kvalitetan impeler košta kao ceo remont, ako se ne varam.

A gde je skidanje, vraćanje, neko podešavanje itd.?

Opet, ako je samo ovo, 500e je mnogo, a da je više od navedenog koštalo bi više.

Sent from my SM-N970F using Tapatalk


Korisnikov avatar
Markoni
Postovi: 9724
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od Markoni » 09 Jan 2021, 13:47

Znam nekoliko automobila koji se dugo voze sa remontovanom turbinom bez ikakvih problema. Cene remonta su bile ako se ne varam 250-350 EUR.
Svakako to nije kao nova, ali verujem da radi posao. Ne poznajem iskreno nikoga ko vozi auto do 20.000 EUR a da će dati za novu turbinu 2500 EUR pored opcije remonta.

Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Postovi: 13155
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd
Birthday

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od Grujic » 09 Jan 2021, 14:00

Uroš S. je napisao:
Grujic je napisao:Ne vidim sto nerealno?

Remont turbine je resenje koje se u praksi pokazalo kao dobro i dugotrajno ako se kvalitetno uradi (kao i za sve), licnog iskustva srecom nemam, ali u okruzenju imam dosta.

Cena je doduse veca od tih 150e, za te pare se mozda radi nesto sitnije, cene koje su sada aktuelne idu do 450-500e na pojedinim mestima, ako imamo u vidu koliko cene oem delova nekad budu nebeski naduvane, 25% za remont mi deluje ok.

Послато са SM-G780F помоћу Тапатока
Ali, šta on može da uradi osim da zameni osovinu, očisti i eventualno balansira?

Ivan reče da samo kvalitetan impeler košta kao ceo remont, ako se ne varam.

A gde je skidanje, vraćanje, neko podešavanje itd.?

Opet, ako je samo ovo, 500e je mnogo, a da je više od navedenog koštalo bi više.

Sent from my SM-N970F using Tapatalk
Mnogo pitas, mogu saznam al ne tako brzo :)
Ortak radi u servisu, imaju saradnju sa nekim servisom za remont, znam da prelaze kola dosta nakon toga, a detalje mogu kad se vidim s njim

Послато са SM-G780F помоћу Тапатока


kami
Postovi: 932
Pridružio se: 28 Avg 2012, 16:25
Lokacija: bg

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od kami » 09 Jan 2021, 18:10

Uroš S. je napisao:Meni turbina na 118d sa 400.000km bila savršena. Nikakav zvuk, punila kako treba...

Sent from my SM-N970F using Tapatalk
I meni na f10 lci pocela da zvizdi na 100.000SlikaSlika

Sent from my SM-G975F using Tapatalk


kojot
Postovi: 535
Pridružio se: 05 Okt 2018, 22:33

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od kojot » 09 Jan 2021, 19:47

Da li neko može da prokomentariše kakva je ovo kupovina? I koja je realna potrošnnja? 70-80% vozim na otvorenom putu.

http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... si-quattro

Dođoš
Banned
Postovi: 186
Pridružio se: 14 Nov 2020, 10:02

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od Dođoš » 09 Jan 2021, 19:52

Msm da za te novce mora biti racionalnija kupovina od ovog audija. Naprimer....
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... nnov-u-srb ili
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... e-elegance

kojot
Postovi: 535
Pridružio se: 05 Okt 2018, 22:33

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od kojot » 09 Jan 2021, 20:03

A po čemu je racionalnije? Slično su godište, a audi je s tronic, quattro, sa svim mogućim sistemima i opremom. Jedino što može da ga diskredituje je da je motor kvarljiv. Drugo ništa me ne brine.

Dođoš
Banned
Postovi: 186
Pridružio se: 14 Nov 2020, 10:02

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od Dođoš » 09 Jan 2021, 20:04

Onda uzi audi

kojot
Postovi: 535
Pridružio se: 05 Okt 2018, 22:33

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od kojot » 09 Jan 2021, 20:07

Ma pitam samo. Da znam sam ne bih ni pitao u temi. Čuo sam da su ovi 2.0 tfsi krš motori pa pretpostavljam da zato audi nije racionalan.

Dođoš
Banned
Postovi: 186
Pridružio se: 14 Nov 2020, 10:02

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od Dođoš » 09 Jan 2021, 20:13

Odavno mazda a i honda su kvalitetniji auti od njemaca.

Korisnikov avatar
Uroš S.
Postovi: 10886
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
Lokacija: Blokovi

Re: Do 10000 eura / C segment

Post od Uroš S. » 09 Jan 2021, 20:20

2.0 TFSI bukvy najbolji turbo benzinac na svetu u poslednjih 20 godina. Najizdržljviji, najtjunabilniji bez masovnih i velikih problema.

Sent from my SM-N970F using Tapatalk



Odgovori