Do 10000 eura / C segment
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Do 10000 eura / C segment
Ma ceo auto je vrh vrhova, ima tu jaku futurističku notu i gomilu inovacija. Top Gear je napravio reportažu u kojoj Clarkson montira kameru na vozilo sa uključenom hidraulikom i ide da tako snima konjske trke, kamera mirna, nema trešenja, onda tu operaciju ponavlja na BMW M5 i guess what?
edit: nije M5 nego obična petica
edit: nije M5 nego obična petica
Poslednja izmena od gazza u 12 Jan 2021, 13:38, izmenjeno 2 puta ukupno.
Re: Do 10000 eura / C segment
Nije C6 baš za svakoga
Re: Do 10000 eura / C segment
Ali C6 je daleko od ove teme...
Ako je nešto blizu tj više ka ovoj temi, a da dolazi iz zemlje parfema - možda C5 (2007 - 2017). Vozim trenutno jednog i mogu da kažem da je izuzetno pouzdan i odličan za dugoprugaše (izuzetno komforan i udoban za današnje pojmove) - ali nije baš za gradsku vožnju, pre svega zbog težine i dimenzija.
Ako je nešto blizu tj više ka ovoj temi, a da dolazi iz zemlje parfema - možda C5 (2007 - 2017). Vozim trenutno jednog i mogu da kažem da je izuzetno pouzdan i odličan za dugoprugaše (izuzetno komforan i udoban za današnje pojmove) - ali nije baš za gradsku vožnju, pre svega zbog težine i dimenzija.
Re: Do 10000 eura / C segment
Mislim da bmw serije 5 ne može parirati c6 po komforu vožnje u bilo kojoj opremi i set-upu.
Marta ove godine sam uzeo f10 520d sa kožnim sedištima (kaslična sedišta) i došao je sa 17icama (biznis paket sa licitacije u Fr). Njime sam planirao da zamenim već stari c5 (2011-o godište, 340k km), ali korona kriza u poslu me naterala (koja je došla odmah kada sam uzeo auto) da oboje stavim na oglase i naravno 5ica je otišla za 2 nedelje a onda me to povadilo i odlučio sam da zadržim c5 dok ne dođu bolji dani... Mogao sam bez problema i bez prodaje auta, ali ovako je daleko lakše i sigurnije prošlo
Mislim 5-ica je dosta bolji auto, bolje se vozi, kvalitetniji je - glupo ih je uopšte upoređivati i stavljati u isti koš - ali udobnost, a naročito sedišta su mi više odgovarala u c5-ici (neverovatno jer c5 ima klasična štof sedišta, ali mom telu nekako više odgovaraju, naročito sedalni deo). Prolazak neravnina koje imamo na auto-putu i vožnja po lošim putevima je u C5-ici bolje - jednostavno taj sistem radi svoj posao iako je ovaj C5 tvrđe trimovan od starijih citroena. Dobar je citroen izuzetno dobar za taj novac kao polovan (koštao me 9500eur 2014-e)
Marta ove godine sam uzeo f10 520d sa kožnim sedištima (kaslična sedišta) i došao je sa 17icama (biznis paket sa licitacije u Fr). Njime sam planirao da zamenim već stari c5 (2011-o godište, 340k km), ali korona kriza u poslu me naterala (koja je došla odmah kada sam uzeo auto) da oboje stavim na oglase i naravno 5ica je otišla za 2 nedelje a onda me to povadilo i odlučio sam da zadržim c5 dok ne dođu bolji dani... Mogao sam bez problema i bez prodaje auta, ali ovako je daleko lakše i sigurnije prošlo
Mislim 5-ica je dosta bolji auto, bolje se vozi, kvalitetniji je - glupo ih je uopšte upoređivati i stavljati u isti koš - ali udobnost, a naročito sedišta su mi više odgovarala u c5-ici (neverovatno jer c5 ima klasična štof sedišta, ali mom telu nekako više odgovaraju, naročito sedalni deo). Prolazak neravnina koje imamo na auto-putu i vožnja po lošim putevima je u C5-ici bolje - jednostavno taj sistem radi svoj posao iako je ovaj C5 tvrđe trimovan od starijih citroena. Dobar je citroen izuzetno dobar za taj novac kao polovan (koštao me 9500eur 2014-e)
Re: Do 10000 eura / C segment
Sad si dirnuo u osinjak.
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Do 10000 eura / C segment
Dzonic slazem se sa tobom u principu, samo bih rekao da kod f10 comfort sedista bas prave razliku i izuzetna su, bas odskacu po komforu jelte ( ) od obicnih sedista kako u petici tako i generalno u klasi.
Takodje runflat gume bas ubijaju komfor, osetno, meni je na 19" obicnim gumama udobniji nego na 17" runflat.
Ovo gore za e60 m paket su namerno uzeli najsportskije trimovan auto u klasi, pritom takodje sa runflat gumama i to niskoprofilnim, kao i sa sportskim ogibljenjem da bi docarali razliku u odnosu na c6.
Samo da su uzeli u tom primeru obican e60 sa balonkama razlika bi bila duplo manja, mozda i vise, a onda im je propala fora ako se ne vidi
Svakako je bas steta sto vise nema velikih citroena, sjajni automobili koji su gadjali ne "sportskog" bmwa, vec mercedes klase iznad.
Takodje runflat gume bas ubijaju komfor, osetno, meni je na 19" obicnim gumama udobniji nego na 17" runflat.
Ovo gore za e60 m paket su namerno uzeli najsportskije trimovan auto u klasi, pritom takodje sa runflat gumama i to niskoprofilnim, kao i sa sportskim ogibljenjem da bi docarali razliku u odnosu na c6.
Samo da su uzeli u tom primeru obican e60 sa balonkama razlika bi bila duplo manja, mozda i vise, a onda im je propala fora ako se ne vidi
Svakako je bas steta sto vise nema velikih citroena, sjajni automobili koji su gadjali ne "sportskog" bmwa, vec mercedes klase iznad.
Re: Do 10000 eura / C segment
comfort sedišta su dosta dosta bolja, ali znaš i sam koliko košta taj auto i kom segmentu pripada Ali dobro to je neka politika bmw-a...
Problem sa citroenom jeste sto su prestali jedno vreme da prave velike limuzine i jednostavno su nestali sa tog tržišta. C6 je bio avangarda i kad se pojavio, ali došao je na tržište kasno i trebao je ubediti kupce da odvoje dobru svotu novca za velikog citroen-a. Nije tako jednostavno uleteti u segment i ubediti ljude da kupe c6 umesto E klase recimo.
Takođe ulazak u taj segment znači da trebaš imati i odličnu ponudu za biznis korisnike i šta sve ide uz to, a PSA to nije imao, jer se pojavio kada su obični ljudi prestali da kupuju velike limuzine i okosnica prodaje jesu biznis korisnici... Jedan vw, sa daleko boljom infrastrukturom za poslovne korinsike nije uspeo da ugura "Phaeton-a"
Problem sa citroenom jeste sto su prestali jedno vreme da prave velike limuzine i jednostavno su nestali sa tog tržišta. C6 je bio avangarda i kad se pojavio, ali došao je na tržište kasno i trebao je ubediti kupce da odvoje dobru svotu novca za velikog citroen-a. Nije tako jednostavno uleteti u segment i ubediti ljude da kupe c6 umesto E klase recimo.
Takođe ulazak u taj segment znači da trebaš imati i odličnu ponudu za biznis korisnike i šta sve ide uz to, a PSA to nije imao, jer se pojavio kada su obični ljudi prestali da kupuju velike limuzine i okosnica prodaje jesu biznis korisnici... Jedan vw, sa daleko boljom infrastrukturom za poslovne korinsike nije uspeo da ugura "Phaeton-a"
Re: Do 10000 eura / C segment
Da li je ovo realna cena?
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... tion_ref=7
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... tion_ref=7
Re: Do 10000 eura / C segment
Možda je tržišno i realna, ali za opela karavvana po meni je mnogo.
Re: Do 10000 eura / C segment
Šta je ovo sa tržištem polovnjaka? Kola sve
manje i samo skupi primerci ostali. Skoro da se ni ne uvozi ništa...
manje i samo skupi primerci ostali. Skoro da se ni ne uvozi ništa...
- shandu90
- Postovi: 12305
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Do 10000 eura / C segment
Onaj ko mora se stisnuo malo vise i odlozio zamenu auta.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Do 10000 eura / C segment
Zdravo svima,
U potrazi sam za novim automobilom do nekih 12k eura. Zanima me vase misljenje u vezi sledeceg oglasa, da li je ovo realna cena, meni se ceni kao previsoka iako je kilometraza bas mala.
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... ion_ref=17
U potrazi sam za novim automobilom do nekih 12k eura. Zanima me vase misljenje u vezi sledeceg oglasa, da li je ovo realna cena, meni se ceni kao previsoka iako je kilometraza bas mala.
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... ion_ref=17
Re: Do 10000 eura / C segment
Nema realne cene, ako je sve besprekorno.
To je auto mimo konkurencije, na oglasima.
Odes pogledas i pregovaras, ako je sve tip top.
To je auto mimo konkurencije, na oglasima.
Odes pogledas i pregovaras, ako je sve tip top.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Do 10000 eura / C segment
Meni na prvoj slici izgleda kao da se boja branika baš razlikuje od boje krila. Možda i grešim.