Volvo c30 - Kupovina
Volvo c30 - Kupovina
Razmisljam se da pazarim Volvo c30 (posto sam se zaljubi u njega a vidim i po testovima da je extra u voznji itd..) . Finansije mi nisu preterano velike, a vidim po oglasima da se cene krecu od 2000eur do 3.500eur za 2007, 2008 godite. Mogao da odvojim, maximum 3000 eur.. I to na jedvite jade, gadjao bih one po 2.500eur
E sad interesuje me vase misljenje oko kupovine. Da li u redu da se kupi taj Volvo to godiste (mislim zbog istrosenosti)? Kako ide sa delovima i evenutalnom popravkom?
E sad interesuje me vase misljenje oko kupovine. Da li u redu da se kupi taj Volvo to godiste (mislim zbog istrosenosti)? Kako ide sa delovima i evenutalnom popravkom?
-
- Postovi: 748
- Pridružio se: 16 Maj 2016, 23:15
- Lokacija: Makedonija
Re: Volvo c30 - Kupovina
Koliko para toliko muzike uvek je bilo i bice. Za taj novac to je to. Moj savet ti je nikad ne kupuj najeftiniji primerak uvek postoi zasto je najeftiniji. Znam da kada su polovnjaci u pitanje sve je lutrija al nemoj izbeci kupovinu cak i ako naletis na neki koji kosta i preko 3k, recimo 3200-3300 ako je stvarno u mnogo bolje stanje od ovaj od "2500eu". Prije ili kasnije (verojatnije prije) daces po servisima tu razliku a auto nikad nema da bude u stanju kao ovaj "skuplji". To ti je savet oko kupovine, ne mora da me poslusas. Sta se tice motorizacije verovatno ce ti neko dati savet koji da trazis, ja bi benzin jer mn vise logicno je da su manje prosli i da se jeftinije popravke.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Volvo c30 - Kupovina
Racunaj da taj koji je srednja cena treba racunati troskove minimum:
-gume
-mali servis
-registracija
U izgledu ti je i veliki servis, jos nesto tipa kocnice, ovo ono. Auto je specifican, nema ih mnogo, tako da je i za delove verovatno ne bas jednostavno i jeftino. Proveri prvo ko je ok serviser i ako nadjes neki koji bi kupio oteraj na proveru, bar ces znati sta te ceka. A gušt nema cenu...
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Volvo c30 - Kupovina
Pa da, tako sam i mislio.. Nego sve nesto citam i uglavom je neki oprez ka Volvou. Il ga mnogo hvale ili ga preteranu pljuju..i nikako ne mogu da nadjem sredinu.
Stavr je u tome, sto sam polozio pre pa skoro 15 godina i od tada nisam imao auto.. Sad sam prikupio novac, i stvarno ne bih da se zeznem i uzmem neku rupu bez dna u koju cu samo da ulazem. Citao sam o ovom Volvou da je pouzdan, ok verovatno su skuplji malo delovi nego kod punta (i slicnih auta)ali pretportavljam da su i pouzadniji, kao i ceo auto.
Stavr je u tome, sto sam polozio pre pa skoro 15 godina i od tada nisam imao auto.. Sad sam prikupio novac, i stvarno ne bih da se zeznem i uzmem neku rupu bez dna u koju cu samo da ulazem. Citao sam o ovom Volvou da je pouzdan, ok verovatno su skuplji malo delovi nego kod punta (i slicnih auta)ali pretportavljam da su i pouzadniji, kao i ceo auto.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Volvo c30 - Kupovina
Iskreno, ja ne bih uzimao Volva, ali kao sto rekoh gust nema cenu. Ja bih se na tvom mestu raspitao o nabavci delova, cenama i o ok serviseru pre kupovine. Ne znam da li ima neki Volvo forum, mozda je to najbolje mesto. Znam da je jedan drugar ranije uzeo neki od Volvo karavana tipa rane 2000te godiste sa nekim ako ne gresim Renoovim dizelom. Na raju zvekne mu motor, mora da se radi, a delovi nisu isti kao na Renou, mislim da su bili u pitanju lezaji radilice ili tako nesto, dosta problema je imao s tim.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Volvo c30 - Kupovina
To je slab budzet za c30. Racunaj da je jos skupo okodrzavanje ikao je obican psa dizel, a o cenama ostalih delova da ne pricam.
- Nikolaa
- Postovi: 1316
- Pridružio se: 09 Feb 2014, 10:58
- Garaža: Reasonably Priced Car
- Lokacija: Beograd
Re: Volvo c30 - Kupovina
zasto bi bilo skupo odrzavanje kad je ovaj volvo zapravo focus?
karoserijski delovi su bozesacuvaj, i eventualno ako crkne elektronika, ali motor i sasija su ford...
karoserijski delovi su bozesacuvaj, i eventualno ako crkne elektronika, ali motor i sasija su ford...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Volvo c30 - Kupovina
Pisao sam za drugarov Volvo sa Renault motorom-sve je isto sem onoga sto nije. Ne kazem da je C30 isti, ali samo izmene creva, hladnjak, ovo ono i eto zurke. Treba se dobro raspitati, narocito ako je nekome prvi auto i ne razume se...moze jako skupo da bude.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Volvo c30 - Kupovina
Ako nisi spreman na potencijalno visoke cene pojedinih delova i tesku nabavku istih zaobidji sve automobili koji su egzoticni po bilo kom aspektu.
Moje iskustvo sa fiat grande puntom 1.9mjet sport pre 9-10 godina, mislio sam da to nije nikakva egzotika jer kod nas imas i brdo grande puntica, a i nebrojeno 1.9mjet motora u raznim fiatima, alfama, opelima, saabovima itd.
Pukne meni crevo interkulera, ispadne da 1.9mjet sport na grande puntu nosi interkuler kao abart grande punto 1.4t 155ks, nema ga niko na stanju, pa ni ovlasceni servis, moze da se poruci iz italije i da se ceka 20ak dana i kosta 200e.
A za druge fiate sa 1.9mjet je to crevo priblizno 50e.
Tako da moze neka sitnica koja je na drugim autiam jeftina da tebe kosta dosta i da je moras cekati.
Moje iskustvo sa fiat grande puntom 1.9mjet sport pre 9-10 godina, mislio sam da to nije nikakva egzotika jer kod nas imas i brdo grande puntica, a i nebrojeno 1.9mjet motora u raznim fiatima, alfama, opelima, saabovima itd.
Pukne meni crevo interkulera, ispadne da 1.9mjet sport na grande puntu nosi interkuler kao abart grande punto 1.4t 155ks, nema ga niko na stanju, pa ni ovlasceni servis, moze da se poruci iz italije i da se ceka 20ak dana i kosta 200e.
A za druge fiate sa 1.9mjet je to crevo priblizno 50e.
Tako da moze neka sitnica koja je na drugim autiam jeftina da tebe kosta dosta i da je moras cekati.
- grujicd
- Postovi: 8367
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Volvo c30 - Kupovina
Ili da sa tim budžetom lepo gleda atmo benzinca. Nema creva interkulera, a nema ni interkulera i još svašta toga.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Volvo c30 - Kupovina
3 od 30 na oglasima su benzin, i to 1.6.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Volvo c30 - Kupovina
Samim tim je jos veca egzotika.
Uopste nije fora u crevu interkulera, mozda je isto kao na pezou ili fordu, ali mozda hladnjak klime, neki senzor, hladnjak vode, ventilator, creva vode itd nisu isti...
Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
Uopste nije fora u crevu interkulera, mozda je isto kao na pezou ili fordu, ali mozda hladnjak klime, neki senzor, hladnjak vode, ventilator, creva vode itd nisu isti...
Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
- grujicd
- Postovi: 8367
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Volvo c30 - Kupovina
I mislio sam neku drugu marku, pa još atmo. Ne vidim neku sreću sa turbodizelom za 2500€. U tom budžetu ne može da očekuje preterano očuvana kola, pa bar da se smanji broj potencijalnih kvarova.
Re: Volvo c30 - Kupovina
Da se nadovežem
Rekao bih i jeste i nije Focus, motor jeste nalik ali zapravo nije, pravili su ga u Skovde fabrici i razlikuje se od originalnog PSA u detaljima. Recimo alternator mu je slaba tačka i samo je pitanje kada će morati zamena (iscuri ulje u njega, pregori diodna ploča, pregara stator- najčešći kvarovi), onaj od Pežoa ne odgovara kao direktna zamena tako da polovni otpadaju (i oni će se pokvariti) a novi originalni japanski je "lepe" cene.
Pa ventilator hladnjaka zna da popusti, udje voda i pocrka elektronika, fizička zamena nije problem u smislu cene ali za programiranje ventilatora treba se u ovlašćeni servisi ili kod nekog ko ima aktivnu licencu za programiranje.
CEM, glavni elektro modul (pandan BSI kod PSA) takodje programiranje u slučaju zamene zna da košta.
A zna da poblesavi.
Šasija jeste Ford ali ne odgovaraju uvek i baš svi delovi od Focusa, drugačiji je setup...može da se ubudži od focusa ali ne dobije se stanje iz fabrike.
Motori za preporuku su T5 benzin i D5 dizel, oba su dugovečna i pouzdana bez obzira na predjenu kilometražu, tj sposobni su za reda 400,000+km ali i oba imaju jednu manu- kod nas T5 upada u kategoriju registracije do 3,000ccm a D5 kategoriju do 2,500ccm a to podrazumeva i cenu reda polovine ili trećine vrednosti auta svake godine.
Takodje za preporuku uz polovni auto je Mazdin 1,8 benzin atmo, ako nije pohaban i već troši ulje a to im je mana, sa lancem koji je pouzdan do nekih 150,000km a ponekad dogura i celih 200,000km.
Nakon toga statistika kaže da nastaje period za generalku, tj remont (troši ulje u litrima).
1,6 dizel je dovoljno poznat, može ali i ne mora da pravi probleme a što najviše zavisi da je ulje menjano češće i redovnije od prepourčenog zvaničnog. Lutrija za 150,000+km predjenih iza sebe, tj lako može puno da košta popravka mada iskustava ima i bez ikakvih problema.
2,0 dizel mehanički je ok ali ima sopostveni Volvo softver koji i pored nekoliko fabričkih popravki zna da pravi probleme u radu, tj taj motor u Volvu ne radi dobro/glatko kao u PSA.
Prednje osvetljenje im je problematično, kompjuter koji upravlja puštanjem struje ka farovima zna da pravi probleme, postoji kao neko aftermarket budženje ali zapravo jedino trajno i pravo rešenje je zamena za originalni u ovlašćenom.
Ima nešto i oko elektronske brave, da se blokira, a zamena sa programiranjem je cena kao kod Mercedesa reda 500-800 evra koliko čitam.
C30/S40/V50 su jedan te isti auto (uz Mazdu 3 i Focus) u smislu osnovne platforme.
Ako se nešto skorije nije promenilo, nabavka delova ili ovlašćeni ili inostranstvo, osim ovih što se redovno troši na svakom autu (ulja, filteri, pločice i slično) iz aftermarket ponude.
Po mojim saznanjima održavanje neće biti skupo ako je prethodni vlasnik pedantno, na vreme i sa originalnim delovima održavao ali ako je auto iole bio zapušten pa trebaju posete ovlašćenom servisu bojim se da lako bude drugačije.
Za moj ukus kao polovni modeli su previše rizični sve u svemu, ako se nema baš tačna prethodna istorija održavanja. Može da bude super kupovina a može da bude i patnja, kako proveriti pouzdano unapred nemam pojma, zato takvo mišljenje ni za ni protiv preporuke.
I da, kao i Focus "mana" im je da su tvrdo trimovani, tj nije podešeno na udobnu vožnju. Stvar ukusa ali samo da se zna da se ne vozi uobičajeno meko kao ostali Volvoi.
ps. informacije imam prevashodno iz Slovenije gde ih ima puno više i nekih 3 komada ovde u Srbiji od samih vlasnika.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Volvo c30 - Kupovina
Suma sumarum, uzmi od ocuvanijih (skupljih) sa oglasa, ili se pripremi za zurku.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money