Jok, na osnovu toga gledas dalje da li je nesto vise osteceno.Delija je napisao:Ti bi da 15 godina mator auto bude neudaren?Xepoj87 je napisao: ↑07 Avg 2020, 05:08Uvek kod hard top kabria, kederi, skripanje krova, generalno funkcionisanje mehanizma, neki gapovi kada je podignut(zatvoren, ne znam da li je to podognut ili spusten )...pa onda alusas ogibljenje, gledas datume na staklima, srafove na limariji da li imaju tragove(ako ima na krilu sraf trag, znaci da je tu udaren, itd...), proveri da li sve od elektronike radi, kako se pomeraju sedista...sve brave i podizace prozora...
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
I to je svakako jedna od x stvari koje sam nabrojao, a kod auta sa bilo kakvim pokretnim delom na krovu, krov je najbitnija i najskuplja stavka.
Zato bih ovu bubu zaobisao ili se dogovorio za dinamicku cenu zavisno od cene popravke.
Sent from my SM-N975F using Tapatalk