Kupovina auta za gradsku vožnju do 6000 evra
-
- Postovi: 4
- Pridružio se: 05 Jun 2020, 11:40
Kupovina auta za gradsku vožnju do 6000 evra
Zdravo svima. Bila bih veoma zahvalna ukoliko bi neko bio ljubazan da mi da da par predloga za kupovinu auta, s obzirom na to da sam potpuni laik i apsolutno se ne razumem u automobile. Naime, odlučila sam da kupim novi tj. novi polovni auto do 6000 evra. Auto vozim 90% vremena u gradu i ne prelezim mnogo. Zato mi je potreban manji ekonomičan auto koji je pogodan za gradsku vožnju. Do sad sam najviše gledala: Reno Clio, Opel Corsa, Volkswagen Polo, Peugeot 208.
Ukoliko ste slučajno videli neki oglas na polovniautiomobili koji bi se uklopio u ovo što tražim, molim vas da napišete...Svaki savet za kupovinu je dobrodošao.
P.S. Ne treba mi porodičan automobil...
Pozdrav svima!
Ukoliko ste slučajno videli neki oglas na polovniautiomobili koji bi se uklopio u ovo što tražim, molim vas da napišete...Svaki savet za kupovinu je dobrodošao.
P.S. Ne treba mi porodičan automobil...
Pozdrav svima!
- zdushan
- Postovi: 1642
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Kupovina auta za gradsku vožnju do 6000 evra
Honda Jazz
Sent from my SM-A605FN using Tapatalk
Sent from my SM-A605FN using Tapatalk
Re: Kupovina auta za gradsku vožnju do 6000 evra
I to u što boljem stanju za budžet kojim raspolažeš
Re: Kupovina auta za gradsku vožnju do 6000 evra
Može i Toyota Yaris
I don't have a short temper, I just have a quick reaction to bullshit !
Re: Kupovina auta za gradsku vožnju do 6000 evra
Poslacu vam poruku na privatne poruke.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Kupovina auta za gradsku vožnju do 6000 evra
Polo, clio, 208 odlicni mali automobili, nadji nekog od poverenja da ti proveri automobil i kupi koji je tebi najlepsi.
Nema potrebe da siris pricu na neke druge modele, koji su veci, ruzniji, jeftiniji itd.
Nema potrebe da siris pricu na neke druge modele, koji su veci, ruzniji, jeftiniji itd.
-
- Postovi: 4
- Pridružio se: 05 Jun 2020, 11:40
Re: Kupovina auta za gradsku vožnju do 6000 evra
Hvala na odgovorima, Honda Jazz mi se ne dopada, Toyota Yaris je super ali ne bih kupovala auto stariji od 10 godina... Takođe sam gledala i Ford Fiestu, i to dolazi u obzir...
Re: Kupovina auta za gradsku vožnju do 6000 evra
Neki sa lepim farovima.
Re: Kupovina auta za gradsku vožnju do 6000 evra
Generalna preporuka je da prevashodno gledaš stanje konkretnih primeraka, pa u okviru toga željeni model. Naši komentari ovde mogu da budu samo uopšteni jer je vrlo individualno ono kroz šta polovnjak može proći pre nego što stigne do tebe. Po meni, u ozbiljnije razgledanje treba da povedeš nekog ko se razume u aute, a par najozbiljnijih prilika neka pregleda majstor. Imaj na umu troškove servisa, sređivanja nekih sitnica, registracije...
Pretpostavljam da podrazumevaš klimu (obavezno!), parking-senzore (zbog gradske vožnje, okej je i ako su samo pozadi) i servo-volan (ovo je maltene neizbežno a u ovom slučaju 99% jeste prednost).
Na prvu ——
»Fiat 500«? Pouzdan, jeftin za održavanje (benz. 1,2 8v naročito), najlakši volan, korektno leži. Za taj novac možeš da tražiš relativno nov i solidan, ili sa puno opreme, snažnijim motorom ukoliko želiš, možda staklenim (panorama) ili pomičnim platnenim krovom (»500C«). Na istoj je platformi »Fiat Panda«, ali mislim da gledaš nešto drugačije (čitaj: lepše), a na njoj je i »Lančija Ipsilon« koja je već ređa i malo skuplja (i za održavanje). Doduše, sva tri su manja od nabrojanih (A, gradski segment, ostali su B, mini segment), no prostraniji su nego što bi se po spoljnim dimenzijama reklo.
Kada smo kod ovog, C segment (kompakti, »Ford Fokus«, »Mazda 3«, »Reno Megan«, »Folksvagen Golf«, »Hjundai I30«, »Kia Sid«, »Pežo 308«, »Subaru Impreca«...) nije primetno skuplji od B a ima svoje prednosti po pitanju bezbednosti i udobnosti. Obično se kod njih podrazumevaju ili lako nalaze i neke stvari koje su kod manjih retke, dosta se doplaćuju ili ih nema (tipa snažniji motori, nezavisno ogibljenje, grejači vetrobrana...). Jesu malo veći za gradsku vožnju, ali i B već godinama načelno ima preko 4 metra.
Dalje, »Suzuki Svift« je pristojan i uz »Mazdu 2« i »Ford Fiestu« verovatno najživahniji i najvozačkiji auto te vrste posle »Minija« (mada kada sam ja gledao »Minije« - doduše, nekoliko godina starije - nekako ih baš upadljivo nisam mogao naći u dobrom stanju). Uopšteno, svi »Sviftovi« i »Dvojke« su statistički kvalitetni, a »Fieste« su se popravile nakon redizajna 2013. Stariju generaciju »Svifta« (do 2010.) imaš i kao 4×4.
»Fiat Punto Klasik« je ubedljivo najjeftiniji za kupovinu, vožnju i održavanje, ima taj najlakši servo-volan (dvostepeni "siti servo"), ali je malo zastareo i donekle spartanski.
Auti koje si nabrojala imaju i blizance vrlo sličnih osobina, pa razmisli...
»Opel Korsa« ima istu platformu kao »Opel Meriva« (miniven), »Fiat Grande Punto« (»Punto Evo«, »Punto«) i »Alfa Romeo Mito«. »Korsa« i »Fiat« su vrlo slični izuzev što je »Korsa« učinjena malo skupljom za održavanje, načelno korektni auti, »Mito« je skuplji u svakom pogledu, malkice je sportskiji i malo našminkaniji.
»Folksvagen Polo« deli platformu sa »Seat Ibicom«, »Škodom Fabijom« i »Audijem A1«, malo su skuplji i u principu nemaju izraženih nedostataka; »Pežo 208« ima istu kao »Sitroen C3«, »Sitroen C3 Pikaso« (»Pikaso« je miniven) i »Sitroen DS3« — za »A1« i »DS3« važi što i za »Mito«. »C3« je možda malo udobniji u odnosu na druge aute.
»Tojota Jaris« je mehanički mahom ista kao »Daihatsu Sirion« i »Subaru Džasti« (»Džasti« često ima 4×4). Deluje da su zamišljeni kao nešto trajniji i mrvicu defanzivniji auti.
»Reno Klio« ima delove mehanike (pretežno motor, menjač, kočnice...) kao »Reno Modus« (miniven), »Nisan Mikra« i »Reno Vind« (kabriolet). »Klio III« i »IV« daju osećaj prelaska u C segment, i ne samo zbog toga što su prostrani za svoju klasu, ali ponekad imaju ćudljivu elektroniku.
Čisto pominjem, ima i SUV-ova tog segmenta, recimo »Kia Soul« i »Suzuki Es-Iks 4«, minivenovi su i »Micubiši Kolt« i »Fiat 500L«...
...
Da, okrenut sam atmosferskim benzincima jer su u pravilu znatno jeftiniji za održavanje (a i zbirno za korišćenje, izuzev ako se prelazi - lupam jer je individualno - preko 20.000 km godišnje). Življi su u vožnji, ali "teže" kreću od turbo-dizelaša. Ne znam šta si vozila pre, sestri je pri prelasku trebao kraći period prilagođavanja. Druga opcija bi mi bila fabrički metan (KPG, CNG).
Menjač manuelni, nema baš klasičnih automatskih u ovom razredu a poluautomatski i DSG ili ne rade dobro (sa izuzetkom Folksvagenovog) ili se kod nas teško i skupo održavaju. Eventualno ako ti se dipadne neki CVT, mada ostaje pitanje servisiranja.
Tol'ko o "do 6.000 i od 2010." na blic. Kada malo isprofilišeš izbor javiće se neko ko ima sličan auto pa može biti konkretnije.
Pretpostavljam da podrazumevaš klimu (obavezno!), parking-senzore (zbog gradske vožnje, okej je i ako su samo pozadi) i servo-volan (ovo je maltene neizbežno a u ovom slučaju 99% jeste prednost).
Na prvu ——
»Fiat 500«? Pouzdan, jeftin za održavanje (benz. 1,2 8v naročito), najlakši volan, korektno leži. Za taj novac možeš da tražiš relativno nov i solidan, ili sa puno opreme, snažnijim motorom ukoliko želiš, možda staklenim (panorama) ili pomičnim platnenim krovom (»500C«). Na istoj je platformi »Fiat Panda«, ali mislim da gledaš nešto drugačije (čitaj: lepše), a na njoj je i »Lančija Ipsilon« koja je već ređa i malo skuplja (i za održavanje). Doduše, sva tri su manja od nabrojanih (A, gradski segment, ostali su B, mini segment), no prostraniji su nego što bi se po spoljnim dimenzijama reklo.
Kada smo kod ovog, C segment (kompakti, »Ford Fokus«, »Mazda 3«, »Reno Megan«, »Folksvagen Golf«, »Hjundai I30«, »Kia Sid«, »Pežo 308«, »Subaru Impreca«...) nije primetno skuplji od B a ima svoje prednosti po pitanju bezbednosti i udobnosti. Obično se kod njih podrazumevaju ili lako nalaze i neke stvari koje su kod manjih retke, dosta se doplaćuju ili ih nema (tipa snažniji motori, nezavisno ogibljenje, grejači vetrobrana...). Jesu malo veći za gradsku vožnju, ali i B već godinama načelno ima preko 4 metra.
Dalje, »Suzuki Svift« je pristojan i uz »Mazdu 2« i »Ford Fiestu« verovatno najživahniji i najvozačkiji auto te vrste posle »Minija« (mada kada sam ja gledao »Minije« - doduše, nekoliko godina starije - nekako ih baš upadljivo nisam mogao naći u dobrom stanju). Uopšteno, svi »Sviftovi« i »Dvojke« su statistički kvalitetni, a »Fieste« su se popravile nakon redizajna 2013. Stariju generaciju »Svifta« (do 2010.) imaš i kao 4×4.
»Fiat Punto Klasik« je ubedljivo najjeftiniji za kupovinu, vožnju i održavanje, ima taj najlakši servo-volan (dvostepeni "siti servo"), ali je malo zastareo i donekle spartanski.
Auti koje si nabrojala imaju i blizance vrlo sličnih osobina, pa razmisli...
»Opel Korsa« ima istu platformu kao »Opel Meriva« (miniven), »Fiat Grande Punto« (»Punto Evo«, »Punto«) i »Alfa Romeo Mito«. »Korsa« i »Fiat« su vrlo slični izuzev što je »Korsa« učinjena malo skupljom za održavanje, načelno korektni auti, »Mito« je skuplji u svakom pogledu, malkice je sportskiji i malo našminkaniji.
»Folksvagen Polo« deli platformu sa »Seat Ibicom«, »Škodom Fabijom« i »Audijem A1«, malo su skuplji i u principu nemaju izraženih nedostataka; »Pežo 208« ima istu kao »Sitroen C3«, »Sitroen C3 Pikaso« (»Pikaso« je miniven) i »Sitroen DS3« — za »A1« i »DS3« važi što i za »Mito«. »C3« je možda malo udobniji u odnosu na druge aute.
»Tojota Jaris« je mehanički mahom ista kao »Daihatsu Sirion« i »Subaru Džasti« (»Džasti« često ima 4×4). Deluje da su zamišljeni kao nešto trajniji i mrvicu defanzivniji auti.
»Reno Klio« ima delove mehanike (pretežno motor, menjač, kočnice...) kao »Reno Modus« (miniven), »Nisan Mikra« i »Reno Vind« (kabriolet). »Klio III« i »IV« daju osećaj prelaska u C segment, i ne samo zbog toga što su prostrani za svoju klasu, ali ponekad imaju ćudljivu elektroniku.
Čisto pominjem, ima i SUV-ova tog segmenta, recimo »Kia Soul« i »Suzuki Es-Iks 4«, minivenovi su i »Micubiši Kolt« i »Fiat 500L«...
...
Da, okrenut sam atmosferskim benzincima jer su u pravilu znatno jeftiniji za održavanje (a i zbirno za korišćenje, izuzev ako se prelazi - lupam jer je individualno - preko 20.000 km godišnje). Življi su u vožnji, ali "teže" kreću od turbo-dizelaša. Ne znam šta si vozila pre, sestri je pri prelasku trebao kraći period prilagođavanja. Druga opcija bi mi bila fabrički metan (KPG, CNG).
Menjač manuelni, nema baš klasičnih automatskih u ovom razredu a poluautomatski i DSG ili ne rade dobro (sa izuzetkom Folksvagenovog) ili se kod nas teško i skupo održavaju. Eventualno ako ti se dipadne neki CVT, mada ostaje pitanje servisiranja.
Tol'ko o "do 6.000 i od 2010." na blic. Kada malo isprofilišeš izbor javiće se neko ko ima sličan auto pa može biti konkretnije.
Re: Kupovina auta za gradsku vožnju do 6000 evra
Čisto kao primeri, ne odnosi se na konkretne modele.
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... svajcarska
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... anda-12-ch
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... svajcarska
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... anda-12-ch
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
-
- Postovi: 4
- Pridružio se: 05 Jun 2020, 11:40
Re: Kupovina auta za gradsku vožnju do 6000 evra
Hvala motorista na tako iscrpnom odgovoru. Zaboravila sam da napišem da vozim Nissan Micru, tako da sam navikunuta na mali automobil. Inače sam zadovoljna sa mikrom, nikakvih problema nisam imala (2005. godište je) ali je došlo vreme da uzmem nešto novije.
Ovo su oglasi/vozila koja meni deluju ok, pa ako neko želi da baci pogled kako vam se čine... Kada suzim izbor na dva auta, definitivno ću povesti majstora da pogleda.
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... ci-dinamiq
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... -s-v-a-j-c
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... ta-15-tdci
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... asn-ik-nov
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... di-confort
Ovo su oglasi/vozila koja meni deluju ok, pa ako neko želi da baci pogled kako vam se čine... Kada suzim izbor na dva auta, definitivno ću povesti majstora da pogleda.
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... ci-dinamiq
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... -s-v-a-j-c
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... ta-15-tdci
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... asn-ik-nov
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... di-confort
Re: Kupovina auta za gradsku vožnju do 6000 evra
Za te pare vidim da ima 2016 2015 godište FIAT Panda , po meni za grad najbolje vozilo
-
- Postovi: 748
- Pridružio se: 16 Maj 2016, 23:15
- Lokacija: Makedonija
Re: Kupovina auta za gradsku vožnju do 6000 evra
Aman ama ste zapeli za tu pandu. I meni se taj auto ne svidja ni spolja ni unutra. Razumem sta zena voli, da je auto skladan i lep i spolja i unutra. Sva predloga koja si postavila su OK. Ja da sam na tvom mestu sva 4 bi video u zivo pa onaj koji ti najvise padne u oko, direkt u servis, malo pazarenje i uzimaj. Licno bi prvo razmotrio fiestu, kupljen je u SRB, servisiran u oficijalni servis, najmanje ima km i najeftin je. Ako je jos od prvog vlasnika (ako ne prodaje prekupac) i ako mu se zuri mozda uspes da se ispazaris i za 4500-4600 sto bi bilo dosta ispod budzeta koji si zamislila. Sretno !
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Kupovina auta za gradsku vožnju do 6000 evra
Od ovog što si odabrala ja bih uzeo Clia benzinca, najmlađi i među najpovoljnijima, baš lep auto, ali, avaj - nema klimu. Sve ostalo su dizeli a dizel ti ne treba u životu za vožnju po gradu, veruj mi. Ako ne možeš da pregrmiš nedostatak klime (ja recimo ne bih mogao) - traži nekog drugog sličnog benzinca sa klimom.
TT
TT
-
- Postovi: 1215
- Pridružio se: 04 Maj 2012, 10:59
- Garaža: kia ceed 1.4, pezo 206 1.4 hdi
- Lokacija: Loznica
Re: Kupovina auta za gradsku vožnju do 6000 evra
Auto bez klime u 2020???