Kupovina auta za gradsku vožnju do 6000 evra

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Žena u saobraćaju
Postovi: 4
Pridružio se: 05 Jun 2020, 11:40

Kupovina auta za gradsku vožnju do 6000 evra

Post od Žena u saobraćaju » 26 Avg 2020, 11:20

Zdravo svima. Bila bih veoma zahvalna ukoliko bi neko bio ljubazan da mi da da par predloga za kupovinu auta, s obzirom na to da sam potpuni laik i apsolutno se ne razumem u automobile. Naime, odlučila sam da kupim novi tj. novi polovni auto do 6000 evra. Auto vozim 90% vremena u gradu i ne prelezim mnogo. Zato mi je potreban manji ekonomičan auto koji je pogodan za gradsku vožnju. Do sad sam najviše gledala: Reno Clio, Opel Corsa, Volkswagen Polo, Peugeot 208.
Ukoliko ste slučajno videli neki oglas na polovniautiomobili koji bi se uklopio u ovo što tražim, molim vas da napišete...Svaki savet za kupovinu je dobrodošao.
P.S. Ne treba mi porodičan automobil...
Pozdrav svima!

Korisnikov avatar
zdushan
Postovi: 1642
Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
Lokacija: Beograd

Re: Kupovina auta za gradsku vožnju do 6000 evra

Post od zdushan » 26 Avg 2020, 12:11

Honda Jazz

Sent from my SM-A605FN using Tapatalk


Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Postovi: 13409
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Kupovina auta za gradsku vožnju do 6000 evra

Post od McGruja » 26 Avg 2020, 12:32

I to u što boljem stanju za budžet kojim raspolažeš

Korisnikov avatar
Djole
Postovi: 587
Pridružio se: 16 Jan 2012, 16:50
Lokacija: Beograd

Re: Kupovina auta za gradsku vožnju do 6000 evra

Post od Djole » 26 Avg 2020, 12:55

Može i Toyota Yaris
I don't have a short temper, I just have a quick reaction to bullshit !

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11082
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Kupovina auta za gradsku vožnju do 6000 evra

Post od Bax » 26 Avg 2020, 13:45

Poslacu vam poruku na privatne poruke.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
Ivan