Fabia za Astru G
Re: Fabia za Astru G
Meni se cini da ce tesko naci i CDTI, ako nije klasik...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Fabia za Astru G
Pa dobro, svejedno jel klasik ili nije. Posto obe imaju slicnu snagu, zanimalo me samo ko je probao oba, da vidim kako idu.
-
- Postovi: 72
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:10
- Lokacija: MoonZe
Re: Fabia za Astru G
Isto. 2.0DTi ima maaalo ravnomerniji raspored obrtnog momenta i to je sve. Baš moraš da se zamisliš da primetiš razliku.
1.7CDTi je maaaalo žustrija u nižim obrtajima.
Više mi se dopada 1.7CDTi
1.7CDTi je maaaalo žustrija u nižim obrtajima.
Više mi se dopada 1.7CDTi
Re: Fabia za Astru G
Aha, to je pravi odgovor
Zar ne bi trebao da 1.7 bude ravnomerniji, jer je cr u pitanju?
Zar ne bi trebao da 1.7 bude ravnomerniji, jer je cr u pitanju?
Re: Fabia za Astru G
cdti je comon rail motor, a dti nije, zato je 1.7 dti i meni bila bas onako zustra kada sam pre par godina probao kod mog drugara. mada je i prosla tada 30kkm skoro nova ali isla ko zmice, do stotke za cas.
Re: Fabia za Astru G
CDTI su svi CR.
JA sam vozio samo 80ks, tj nju imamo.
Sto se tice razlike na papiru, ova najslabija ima smoooth response na svim obrtajima, dok ove sa vecom snagom, imaju slabiji odziv na niskim obrtajima, ali osetno bolje idu kad se zavrte.
JA sam vozio samo 80ks, tj nju imamo.
Sto se tice razlike na papiru, ova najslabija ima smoooth response na svim obrtajima, dok ove sa vecom snagom, imaju slabiji odziv na niskim obrtajima, ali osetno bolje idu kad se zavrte.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Fabia za Astru G
a sta mislite o astri H 1.7cdti(100ks), 2004. godiste,ne znam da li ima bagova, posto je to prva serija koja je izasla.
Re: Fabia za Astru G
Nisam ekspert za Opele ali znam da je to pouzdan Isuzu motor a Astra H se fino pokazala (imao sam je u planu kad sam kupovao auto).
- kvcali
- Postovi: 3008
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Fabia za Astru G
izlecen dti, nema bosch pumpu, resene su gumice i uljni hladnjak, remenice zupcastog, ali ne voli lose gorivo, ima problem sa diznama zbog toga, inzce su denso japanske
GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Fabia za Astru G
a sta bih mogao da gledam na njoj da znas da je simptomaticno da vidim da li je dobar, ili mora da mu se menja npr set kvacila, nesto na motoru, kako da znam da su dizne pri kraju....
- kvcali
- Postovi: 3008
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Fabia za Astru G
Astra H, Z17DTH,DTL motori su jako kvalitetni i pouzdani, motor za pogon ima zupcasti kais koji se menja oko 100.000km predjenih, iako je po servisnoj knjizici duzi vremenski interval.
Direktno ubrizgavanje (comon rail sistem) ima malo zvonkastiji zvuk na koji se tokom vremena vozaci naviknu.
Jako lepo ponasanje u gradskoj voznji kao i na otvorenom, motor ima sasvim dovoljno obrtnog momenta da lepo povuce kad treba bez potrebe za cestim promenama stepena prenosa, dobro lezanje na putu, stabilnost i lako upravljanje vozilom.
Sto se trapa tice sasvim korektan i bez nekih vecih mana i ulaganja, dosta izdrzljiv za ove nase nazovi puteve. Od losih ulica i puteva zna da strada: stabilizatori balans stangle, solje amortizera i krajevi kao i nastavci spona ali to su vec vece kilometraze.
Sto se tice kocionog sistema, jako dobar i pouzdan i u onim kriticnim situacijama gde je potrebno naglo kocenje.
Prostranost u kabini je sasvim zadovoljavajuca kao i velicina prtljaznog prostora, idealan porodicni automobil za nase uslove, kada se uporedi odnos cena i kvaliteta.
Problem kod ovih dizel motora zna da pravi plivajuci zamajac, koji je dosta skup i zna da strada, iako vozilo nije preslo ni 100.000km.
Desava se da ima problem sa diznama za gorivo u smislu neravnomernog rada motora, trokiranja ili slabe vuce. Jedan od razloga je i nekvalitetno gorivo.
Dosta slucajeva je bilo i sa radom turbine, koja je znala da proizvodi piskav zvuk i jako skup servis iste.
Ovi modeli vozila nemaju pokazivac temerature u kabini, zato treba i na to obratiti paznju, doduse ima na bordu mogucnost ulaska za kontrolu temp, ali ni do danas nisu svi upuceni u taj deo pa nastaju problemi.
Prilikom kupovine polovnog vozila obratiti paznju da li vozilo poseduje sve od dokumenata, car pass karticu, rezevne kljuceve i ostale knjizice koje idu uz vozilo,
obavezno odraditi tech2 diagnostiku
Ovo ti je fakat
Direktno ubrizgavanje (comon rail sistem) ima malo zvonkastiji zvuk na koji se tokom vremena vozaci naviknu.
Jako lepo ponasanje u gradskoj voznji kao i na otvorenom, motor ima sasvim dovoljno obrtnog momenta da lepo povuce kad treba bez potrebe za cestim promenama stepena prenosa, dobro lezanje na putu, stabilnost i lako upravljanje vozilom.
Sto se trapa tice sasvim korektan i bez nekih vecih mana i ulaganja, dosta izdrzljiv za ove nase nazovi puteve. Od losih ulica i puteva zna da strada: stabilizatori balans stangle, solje amortizera i krajevi kao i nastavci spona ali to su vec vece kilometraze.
Sto se tice kocionog sistema, jako dobar i pouzdan i u onim kriticnim situacijama gde je potrebno naglo kocenje.
Prostranost u kabini je sasvim zadovoljavajuca kao i velicina prtljaznog prostora, idealan porodicni automobil za nase uslove, kada se uporedi odnos cena i kvaliteta.
Problem kod ovih dizel motora zna da pravi plivajuci zamajac, koji je dosta skup i zna da strada, iako vozilo nije preslo ni 100.000km.
Desava se da ima problem sa diznama za gorivo u smislu neravnomernog rada motora, trokiranja ili slabe vuce. Jedan od razloga je i nekvalitetno gorivo.
Dosta slucajeva je bilo i sa radom turbine, koja je znala da proizvodi piskav zvuk i jako skup servis iste.
Ovi modeli vozila nemaju pokazivac temerature u kabini, zato treba i na to obratiti paznju, doduse ima na bordu mogucnost ulaska za kontrolu temp, ali ni do danas nisu svi upuceni u taj deo pa nastaju problemi.
Prilikom kupovine polovnog vozila obratiti paznju da li vozilo poseduje sve od dokumenata, car pass karticu, rezevne kljuceve i ostale knjizice koje idu uz vozilo,
obavezno odraditi tech2 diagnostiku
Ovo ti je fakat
GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Fabia za Astru G
ako budem isao da gledam da menjam se sa tim likom glavu za glavu, vodim i tebe i mozda dobrog majstora po tvom izboru da ga vidimo. Moj auto je iskreno u odlicnom stanju, osim sto bi morali da se srede ovi plasticni branici,ali to je... glupost. motor dobar, ne dimi, turbina servisirana, kvacilo menjano i korpa, tako da nema sta da se ulaze sem branika malo.
- Day Walker
- Postovi: 23306
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Fabia za Astru G
Da bi menjao glavu za glavu, ne znam u kakvom stanju ta Astra treba da bude
Ne znam koliko cenis svoj auto, ali ja ne videh ni jednu Astru H da valja da je ispod 6k e
Ne znam koliko cenis svoj auto, ali ja ne videh ni jednu Astru H da valja da je ispod 6k e
Brzine idu u H-a !!!
Re: Fabia za Astru G
našao sam jednu za ispod 5. 2004.god, 185000prešla , 1.7cdti-100ks. Bela. Jel si je video, mislim da je iz bataje.