Iz Vagena su izlazili neizbalansirani trocilindraši 1.0 TSI koji su se tresli u radu, dok je 1.5 TSI imao onog kengura. To bi se očekivalo od bivše Zastave ali ne i od skupog Vagena. Da li je neko prešao 200k sa trocilindrašem ? Za 1.6 TDI nisam čuo reči hvale. Ljudi misle da je svaki Vagen Golf II ili neki stariji Passat pa da može preći milion. Gotovo je sa tim. Umesto milion km imaš samo skupo održavanje i osećaj luksuza ali ne i dugoročnu pouzdanost kao nekada. Odnosi se na vozila u zadnjih desetak godina.mix024 je napisao: ↑02 Mar 2021, 20:24Kao neko ko u svom okruženju vozi skoro pa samo VW nikako ne mogu da se složim sa ovim polovičnim motorima.
Ne znam zašto se pišu neproverene stvari, hoćeš da kažeš da Tiguan ima za ogibljenje letvu nazad?
To imam ja na Caddy-ju i to je OK pošto je to teretni auto, a Tiguan ima multilink.
SUV dilema
-
- Banned
- Postovi: 21
- Pridružio se: 28 Feb 2021, 21:22
- Garaža: Dacia Logan ph1
- Lokacija: Újvidék
Re: SUV dilema
- mix024
- Postovi: 686
- Pridružio se: 25 Apr 2012, 22:12
- Garaža: VW Caddy 2.0 TDI 150 KS
- Lokacija: Subotica
Re: SUV dilema
Evo ja skoro svakodnevno vozim 1.0 TSI sa 115 KS u Golf 7.5 i iako sam i ja bio jako protiv tog motora, totalno sam promenio mišljenje o njemu.
Redovno sam vozio 1.9 TDI u Caddy-ju do nekih 600 000 km.
Imamo i 1.4 80 KS koji je na nekih 180 000, 2.0 TDI 102 KS na oko 170 000, i dva 2.0 TDI 150 KS, jedan na 30 000, drugi na 115 000.
Vozio sam i 2.0 TFSI u Seat-u, služio me extra do nekih 160 000.
Ćale vozio 3.0 TDI do otprilike 160 000, ni jedan jedini problem.
Drug ima 1.6 TDI i služi ga baš fino, a radi u ovlašćenom VW servisu, ne bi ga uzimao da je baš tako loš.
Da baš tako ne valjaju, ne bi ih kupovali.
Ne kažem ni da je sve 100% perfektno i da je prošlo bez i jednog problema, ali moja iskustva su dobra.
Sent from my SM-N985F using Tapatalk
Redovno sam vozio 1.9 TDI u Caddy-ju do nekih 600 000 km.
Imamo i 1.4 80 KS koji je na nekih 180 000, 2.0 TDI 102 KS na oko 170 000, i dva 2.0 TDI 150 KS, jedan na 30 000, drugi na 115 000.
Vozio sam i 2.0 TFSI u Seat-u, služio me extra do nekih 160 000.
Ćale vozio 3.0 TDI do otprilike 160 000, ni jedan jedini problem.
Drug ima 1.6 TDI i služi ga baš fino, a radi u ovlašćenom VW servisu, ne bi ga uzimao da je baš tako loš.
Da baš tako ne valjaju, ne bi ih kupovali.
Ne kažem ni da je sve 100% perfektno i da je prošlo bez i jednog problema, ali moja iskustva su dobra.
Sent from my SM-N985F using Tapatalk
- mix024
- Postovi: 686
- Pridružio se: 25 Apr 2012, 22:12
- Garaža: VW Caddy 2.0 TDI 150 KS
- Lokacija: Subotica
Re: SUV dilema
Greška...
Re: SUV dilema
Dačijaš klasičan bot.
Re: SUV dilema
Vozio 1.6 turbo od 177ks u Tucson, ide bas fino jedino sa automatikom trosi dostaWoodoo je napisao:Vozio sam obican u Tucsonu i turbo u Koni. Dok ovaj prvi ne bih ni neprijatelju preporucio ovaj drugi sabija kako ide. Jedino sto je potrosnja bila bas velika, 15-16 litara doduse tokom stila voznje u kome je ekonomicnost bila u drfguom planu.noodles je napisao: ↑01 Mar 2021, 19:28Da li ima neko da je probao/vozio novi Sportage, 2020- ?
Zanimaju me neka realna mišljenja ZA i PROTIV tog T-GDI motora... Kapiram ja da je turbo-turbo, ali me zanimaju baš neka vaša mišljenja.
Gde god da vidim recenzije, "običan 1.6 GDI je slab za tu karoseriju".
Običan 1.6 ima 132hp, a t-gdi 1.6 177hp.
Sent from my SM-N9860 using Tapatalk
Re: SUV dilema
Apsolutno se slažem. Sa 1,2 TSI su se jedva sasavili, ako su se i sa stavili.
A o onom 1,6 TDI bolje ne pisati. Sramota za fabriku. Reno ih je pojeo sa 1,5 DCI. Bukvalno im zadao domaći sa pojmom ozbiljnog dizelaša. Aj što je Reno uspeo da ugrađuje svoje motore u Nissan, odavno su u grupaciji, nego se progurao i do Mercedesa. Šta je Volkswagen postigao za to vreme? Da muze zaslepljenu masu svojim bedžom na haubi i u principu to je to.
Re: SUV dilema
Ljudi nemojte samo rasprave tsi vs tce vs tgdi vs hdi vs dci vs tdi vs cdti vs jtdm
- mix024
- Postovi: 686
- Pridružio se: 25 Apr 2012, 22:12
- Garaža: VW Caddy 2.0 TDI 150 KS
- Lokacija: Subotica
Re: SUV dilema
Jbg, ja pišem iz svojih iskustava, ne tuđa iskustva sa interneta.
Ne kažem ni da su VW motori baš perfektni, ali definitivno ni blizu tako loši kao što se ovde piše.
Sent from my SM-N985F using Tapatalk
Ne kažem ni da su VW motori baš perfektni, ali definitivno ni blizu tako loši kao što se ovde piše.
Sent from my SM-N985F using Tapatalk
Re: SUV dilema
1.6 tdi se ugradjivao u audija sto je kao neki konkurent mercedesu. a ta prica kako se vw pokvario se pricala u svakom periodu njihovog postojanja.
Re: SUV dilema
VW ima zilion motora, recimo pomenut je 1,6tdi ali koji od 2 različita?
Jedan sa problemima, drugi korektan.
Treba biti precizniji pri navodjenju jer je kod VW jako bitno i godište i model auta u kojem je neki motor ugradjen.
Jedan te naizgled isti 2,0tdi je različite konstrukcije u različitim modelima, uzdužno ili poprečno postavljen ima drugačiji uljni sistem a to je veoma bitno za rad motora, ( i posledično različitih iskustava).
Pa koji sistem ubrizgavanja i kog proizvodjača, prilično su različita iskustva.
I ja bih rekao da su VW motori uglavnom loši(ji) od proseka ali se nadje tu i tamo poneki model/ serija/godišta motora koji se pokazao kao korektan.
Pogotovu tao važi za euro 4,5 period, posle 2014/15 su uspeli da se izbore i sa dizelima i sa benzincima generalno i dostigli da budu kao i svi ostali, sa tek ponekim problemom sporadično.
Barem tako kažu statistike, pre svega nemačke gde su i najbrojniji kupci VWa.
Te male kilometraže ispod 300,000km se očekuje da svaki motor bilo kog proizvodjača bilo kojeg tipa predje bez popravki, nekog većeg kvara/ kapitalne popravke uz iole normalno redovno održavanje pa tako i za VW motore ne vidim neki poseban uspeh da predju 150-200,000km bez kvarova.
Mada bilo je TSI motora i pitanje lanca koji su i ispod 100,000km već morali na popravke.
Znaju oni u VW odlično da naprave ali nekako im se opcija love od servisiranja jako svidela pa se ponekad i preračunali u štednji na kvalitetu.
Jedan sa problemima, drugi korektan.
Treba biti precizniji pri navodjenju jer je kod VW jako bitno i godište i model auta u kojem je neki motor ugradjen.
Jedan te naizgled isti 2,0tdi je različite konstrukcije u različitim modelima, uzdužno ili poprečno postavljen ima drugačiji uljni sistem a to je veoma bitno za rad motora, ( i posledično različitih iskustava).
Pa koji sistem ubrizgavanja i kog proizvodjača, prilično su različita iskustva.
I ja bih rekao da su VW motori uglavnom loši(ji) od proseka ali se nadje tu i tamo poneki model/ serija/godišta motora koji se pokazao kao korektan.
Pogotovu tao važi za euro 4,5 period, posle 2014/15 su uspeli da se izbore i sa dizelima i sa benzincima generalno i dostigli da budu kao i svi ostali, sa tek ponekim problemom sporadično.
Barem tako kažu statistike, pre svega nemačke gde su i najbrojniji kupci VWa.
Te male kilometraže ispod 300,000km se očekuje da svaki motor bilo kog proizvodjača bilo kojeg tipa predje bez popravki, nekog većeg kvara/ kapitalne popravke uz iole normalno redovno održavanje pa tako i za VW motore ne vidim neki poseban uspeh da predju 150-200,000km bez kvarova.
Mada bilo je TSI motora i pitanje lanca koji su i ispod 100,000km već morali na popravke.
Znaju oni u VW odlično da naprave ali nekako im se opcija love od servisiranja jako svidela pa se ponekad i preračunali u štednji na kvalitetu.
Re: SUV dilema
Tako je. Nema jednog 2,0 od 140 ks koji nije namučio vlasnika.
1,6 ne smeju da parkiraju. Čim stane, pitanje hoće li upalit posle bez check engine lampice, zapušene dizne ili ko zna čega.
Taksisti satiru dci u dačijama i sve do jedne su full operativne. Mlađi Renoi su im još uvek skupa investicija, ali Megane II je takođe idealan pokazatelj izdrživosti. Malo li je Clia 2 sa dci motorom koji su prevteli preko pola miliona kao dostavna vozila.
Takođe. Vozio TDI, uživam sa DCI
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: SUV dilema
Ovo je skrivena kamera
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: SUV dilema
TDI zaradjuje lovu radnim danom, a DCI se vikendom vozi do majstora i nazad