SUV dilema
- mix024
- Postovi: 686
- Pridružio se: 25 Apr 2012, 22:12
- Garaža: VW Caddy 2.0 TDI 150 KS
- Lokacija: Subotica
Re: SUV dilema
Ma ne valja ništa TDI.
Evo upravo iz auta kucam Tiguan 2.0 TDI, 150 KS, 4motion je u pitanju. Tura SU-ZR-SU.
Sent from my SM-N985F using Tapatalk
Evo upravo iz auta kucam Tiguan 2.0 TDI, 150 KS, 4motion je u pitanju. Tura SU-ZR-SU.
Sent from my SM-N985F using Tapatalk
-
- Banned
- Postovi: 21
- Pridružio se: 28 Feb 2021, 21:22
- Garaža: Dacia Logan ph1
- Lokacija: Újvidék
Re: SUV dilema
Samo sam hteo da kažem da bih uvek uzeo bilo šta od KIA nego od Vagena. Recimo uvek pre Kia Ceed nego Golf. Uvek pre Hyndai Tucson nego Tiguan i slično. Ako bih imao love to bi bio RAV4 i kraj priče. Redosled bi bio: Japanci, Koreanci, Merc, Renault, Dacia, Lada, Vagen, Zastava, ...
Re: SUV dilema
Ko je Stjepi hakovao profil?
Re: SUV dilema
Znam da je ix35 i prethodni Sportage malo lošiji po pitanju pogona. 2015e smo u Finskoj (bili smo zbog nekog projekta PBX sistema za Oulu) dobili na rentu Sportage prethodni model (2014/15) i bila je pretvrda i primetno lošije je gazila od druge ekipe u XTrail-u (iako su imali isti model guma, bilo je leto pa nisu imale spajkove - mahom na rentu stavljaju gume sa spajkovima zimi).Dare4x4 je napisao: ↑02 Mar 2021, 17:12Loš mu je napadni ugao, mnogo brzo ide prvom brzinom, tvrdo je ogibljenje... To su neke najizraženije mane van puta. Sam pogon nije loš. Terao sam ga po dubokom snegu i popeo sam se gde se nisam nadao. Tu je inače put ali nije bilo tragova uopšte. Samo uzbrdica i jedno 35cm snega. Sećam se da su vrata gurala sneg kad sam otvorio da izađem. Uzbrdica je posle oštre krivine tako da je izašao samo na svoju snagu, zaleta nije bilo. Za takvu vožnju moraju sistemi stabilnosti i proklizavanja da budu na off, inače neće da ide. Oduzima gas sam i koči. Čemu tačno služi 4wd lock nisam baš ukapirao pošto svakako sva 4 točka šlajfuju na klizavom.
Teško je testirati, ali tvrdnje su da je u novim modelima (Tucson, novi sportage 2016+) pogon primetno bolji, šteta što je ostatak dosta ograničen za malo silaska sa asfalta. Ali pun pogodak za zimu i normalnu upotrebu takvog vozila.
Da li znaš možda da li ima neke fiksne intervale zamene ulja u diferencijalu ili je po principu "u zavisnosti od upotrebe"?
- mix024
- Postovi: 686
- Pridružio se: 25 Apr 2012, 22:12
- Garaža: VW Caddy 2.0 TDI 150 KS
- Lokacija: Subotica
Re: SUV dilema
Od celog tvog posta ostavio bih samo ovo:Dačijaš je napisao: ↑03 Mar 2021, 13:19Samo sam hteo da kažem da bih uvek uzeo bilo šta od KIA nego od Vagena. Recimo uvek pre Kia Ceed nego Golf. Uvek pre Hyndai Tucson nego Tiguan i slično. Ako bih imao love to bi bio RAV4 i kraj priče. Redosled bi bio: Japanci, Koreanci, Merc, Renault, Dacia, Lada, Vagen, Zastava, ...
Ja ne dižem VW u nebesa i ne kažem da su drugi loši, ali ti ga baš pretera...
Re: SUV dilema
To što ste vi zaslepljeni samo jednim kvazi brendom, ne znači da čovek preteruje.
Re: SUV dilema
To je kao da kazes uvek bi pre ozenio debelu i ruznu zenu koja zna da kuva. Nego neku lepoticu, jer ne zna da uvije sarmeDačijaš je napisao: ↑03 Mar 2021, 13:19Samo sam hteo da kažem da bih uvek uzeo bilo šta od KIA nego od Vagena. Recimo uvek pre Kia Ceed nego Golf. Uvek pre Hyndai Tucson nego Tiguan i slično. Ako bih imao love to bi bio RAV4 i kraj priče. Redosled bi bio: Japanci, Koreanci, Merc, Renault, Dacia, Lada, Vagen, Zastava, ...
Re: SUV dilema
Aa, koju bi pre?
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Re: SUV dilema
Cudno da ne pise. Za Nissan znam da za "normalne" uslove eksploatacije stoji da se vrsi samo inspekcija kolicine ulja i da li negde slini. Dok se za "otezane" uslove tj za dva slucaja - vuca teze prikolice/kamp prikolice ili voznja po terenima (off-road), vrsi zamena na svakih 30k km
Re: SUV dilema
Ovom analogijom:
Prva je TDI za kuhinju. Lepotica nesumljivo DCI za prezentovanje
-
- Banned
- Postovi: 21
- Pridružio se: 28 Feb 2021, 21:22
- Garaža: Dacia Logan ph1
- Lokacija: Újvidék
Re: SUV dilema
Vozio sam kadgod Golfa 2 dizela i stvarno tvrdim da je auto bio vrh u pogledu pouzdanosti i štedljivosti. Koliko smo ga cepali ne vodeći računa o njemu, pa sahranio je nekoliko Zastavinih vozila. Stariji i malo luksuzniji Passati dizelaši su takođe bili simbol pouzdanosti i kvaliteta. Pomislih "auuu ode VW u visoko društvo" .... kad malo kasnije .... štednja na materijalu, fejlovi sa motorima, displeji, šminka i visoke cene svega. Znam da je sve to deo "downsizing"-a i da drugi nisu bolje prošli. Sa druge strane, skupi automobili koji ne vrede toliko su opet deo imidžologije i nekome to treba. Meni ne treba. Izbor vozila se svodi na cena/kvalitet, a lepota .... da mu se divi svaki ovlašćeni i neovlašćeni automehaničar koji će dobro da zaradi.
Vezano za temu. Nije svaki SUV terenac i ne treba ih tako posmatrati. Stara Dačija bolje prelazi teren od nekih našminkanih kompakt SUV-a. Uglavnom su više namenjeni asfaltu nego off road-u. Pravi terenci su oko 2 tone sa kamionskom šasijom i to košta. A luksuzni SUV da teram po terenu ? Pa nisam toliko lud. Da grebem auto po nekim čukama a košta boga oca. Maa ... vidimo se ... SUV košta više, gume su skuplje i sve je skuplje nego za neki hatch ili sedan, a pitanje je da li ti to treba. Ako ti treba, pre nađi nekog majstora da pregleda vozila, a izbor modela bio bio na drugom mestu sa blagim otklonom prema Vagenu.
Vezano za temu. Nije svaki SUV terenac i ne treba ih tako posmatrati. Stara Dačija bolje prelazi teren od nekih našminkanih kompakt SUV-a. Uglavnom su više namenjeni asfaltu nego off road-u. Pravi terenci su oko 2 tone sa kamionskom šasijom i to košta. A luksuzni SUV da teram po terenu ? Pa nisam toliko lud. Da grebem auto po nekim čukama a košta boga oca. Maa ... vidimo se ... SUV košta više, gume su skuplje i sve je skuplje nego za neki hatch ili sedan, a pitanje je da li ti to treba. Ako ti treba, pre nađi nekog majstora da pregleda vozila, a izbor modela bio bio na drugom mestu sa blagim otklonom prema Vagenu.