Pre bih kvada terao tuda nego djipca. Dozivljaj je neuopredivo bolji, za manje para.
Yes, but... Ovo sam postavio samo da se vidi da i krosoveri mogu da se poteraju malo sa asfalta. SUV po meni ima smisla za porodicu koja želi da bude aktivna i uživa malo u životu
Upravo negde napisah ranije - Ne postoji upotreba gde su najbolji, ali su dovoljno dobri za sve
Da rekapituliramo - porodica koja želi da bude aktivna i malo da uživa u životu, treba da kupi Dačiju Duster.
Dacia Duster, dovoljno dobra za sve
Odličan slogan
Ja mislim da je za porodicu koja hoće da bude aktivna, nekad da siđe sa asfalta, malo na neki izlet i slično, najbolji g63 6x6. Prostran je unutra, materijali su dobri, ima prtljažnog prostora dovoljno, lepo i ide...
Problem s dusterom (i daciama uopste) je kada staviš onu višu opremu da liči na nesto ulazis u cenovni rang ozbiljnijih konkurenata u nižim paketima (ali praktično sa istom opremom), pa mu dođe da ih je najbolje kupiti u osnovnom paketu. Al onda voziš vanredno ružan auto. Dakle, duster samo ako ti bas treba takav klirens i uzimaš bazični. Moja logika neka.
Dačijaš je napisao:Moja guma je visine 165/80 R14 na Dačiji. Vikendaški putevi po Fruškoj gori ... piece of cake (parče kolača). Mogu prilično brzo preko ležećih policajaca bez posledica. Visok mi je klirens kao na Škodinim džipovima ... pardon SUV-jima.
Pa sad... Mogu i krosoveri da se iskoriste za teren - samo treba imati onu stvar i srce za to
X-Trail je ozbiljan automobil. Ništa protiv tog vozila nisam rekao. To je srednji SUV sa dobrim klirensom i velikim točkovima (felna+guma).
Samo logan, a duster je precenjen izmet i kvazi SUV.
Duster nema luksuzan enterijer i šminku ali ima klirens 21cm i velik točak (felna+guma). Sa 4x4 na terenu je bolji od mnogih ušminkanih gradskih SUV-ija. Upravo se Duster u firmama često koristi za terenske svrhe i dobro se pokazao (gorske službe, poljoprivredne firme i slično). Što se motora tiče to je samo stvar izbora ali svi znamo da je svaki Renaultov motor pouzdan i kvalitetan (dezel, benzin/gas). Nijedna Dačija ne služi za sticanje prestiža, već da se koristi ... ono kada ti stvarno treba auto ..
Ovaj Vladpetar je stvarno neki hejter. Verujem da nikakvih kvarova nije imao na svom kvazi Vagenu pa se pravi važan
P.S. Duster je bolji terenac od Kodiaka. Nije luksuzan niti skup, ali je na terenu bolji.
Duster ima upotrebnu vrednost samo u nekom offroadu, što je za 99% korisnika jednom u X meseci. Dakle, ako bi se držali one analogije sa ženama - Duster je ekstremno glupa gadura, ekstremno glasna i neotesana, ali pravi nikad bolje princes krofne. I to je super za onog ko živi na princes krofnama, a to nije 99% nas običnih smrtnika
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
Dačijaš je napisao:Moja guma je visine 165/80 R14 na Dačiji. Vikendaški putevi po Fruškoj gori ... piece of cake (parče kolača). Mogu prilično brzo preko ležećih policajaca bez posledica. Visok mi je klirens kao na Škodinim džipovima ... pardon SUV-jima.
Pa sad... Mogu i krosoveri da se iskoriste za teren - samo treba imati onu stvar i srce za to
X-Trail je ozbiljan automobil. Ništa protiv tog vozila nisam rekao. To je srednji SUV sa dobrim klirensom i velikim točkovima (felna+guma).
Samo logan, a duster je precenjen izmet i kvazi SUV.
Duster nema luksuzan enterijer i šminku ali ima klirens 21cm i velik točak (felna+guma). Sa 4x4 na terenu je bolji od mnogih ušminkanih gradskih SUV-ija. Upravo se Duster u firmama često koristi za terenske svrhe i dobro se pokazao (gorske službe, poljoprivredne firme i slično). Što se motora tiče to je samo stvar izbora ali svi znamo da je svaki Renaultov motor pouzdan i kvalitetan (dezel, benzin/gas). Nijedna Dačija ne služi za sticanje prestiža, već da se koristi ... ono kada ti stvarno treba auto ..
Ovaj Vladpetar je stvarno neki hejter. Verujem da nikakvih kvarova nije imao na svom kvazi Vagenu pa se pravi važan
P.S. Duster je bolji terenac od Kodiaka. Nije luksuzan niti skup, ali je na terenu bolji.
Ako ćemo tako, i Niva je bolji terenac od Dustera, zar ne? Voleo bih nekako da potkrepiš ove tvrdnje da je bolji od Kodijaka, mislim da nisi u pravu.
Svakako da je Niva loš auto, ali za neke ljude je idealna (ko živi na planini, radi u šumi, bez puta...). Gledao sam cenovnik za Dustera, najjeftiniji 4x4 je dizel, 18500. To je već jaka cifra za Dačiju. Benzin 4x4 je još skuplji. Za te ili malo jače pare ima boljih automobila sa sličnim karakteristikama. I ponovo, kome je off-road važan, da, duster je dobar izbor. Za one koji će jednom u par meseci sići sa asfalta prvo ne treba 4x4, drugo ima boljih rešenja od Dustera.
Na ovom snimku što sam okačio je i Kodiaq i momci ga cepaju po terenu. Itekako i on može poslužiti svrsi kad zatreba
Niko neće sa ovim automobilima da ide u bespuća, ali beg van grada je itekako moguć