SUV dilema

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Munja666
Postovi: 154
Pridružio se: 19 Mar 2016, 02:31
Lokacija: Beograd

Re: SUV dilema

Post od Munja666 » 26 Nov 2020, 13:37

Dobro, a koja je priča za 1.5 dci osim što očigledno ima slabiji obrtni moment i snagu od 110ks što je diskutabilno za masu SUV-a kao što je QQ i verovatno manju potrošnju goriva od 1.6 dci? Niko mi me reče da li u tom godištu QQ sa 1.5 dci ili 1.6 dci imaju Adblue.

Sent from my STF-L09 using Tapatalk


dzonic87
Postovi: 1352
Pridružio se: 05 Okt 2016, 18:53
Garaža: Hyundai Tucson 2.0crdi (2016, 4wd)

Re: SUV dilema

Post od dzonic87 » 26 Nov 2020, 15:03

1.5dci je slabiji, znači performanse nisu nešto posebno. Manje troši, dosta lepše radi, a sada nema nikakvih slabih strana tog motora, ima ga u milion drugih vozila - trebalo bi majstori da su itekako upoznati sa istim.

I da, trebalo bi da imaju adblue (ove zadnje verzije QQ-a)

Mada motor je samo jedan deo auta

Munja666
Postovi: 154
Pridružio se: 19 Mar 2016, 02:31
Lokacija: Beograd

Re: SUV dilema

Post od Munja666 » 26 Nov 2020, 15:28

Koje zadnje verzije imaju Adblue ? Mene zanima 2013-2016 godište.

Sent from my STF-L09 using Tapatalk

dzonic87
Postovi: 1352
Pridružio se: 05 Okt 2016, 18:53
Garaža: Hyundai Tucson 2.0crdi (2016, 4wd)

Re: SUV dilema

Post od dzonic87 » 27 Nov 2020, 15:43

Trebalo bi da te verzije nemaju. Blue Dci motori su došli, valjda, sa redizajnom

Munja666
Postovi: 154
Pridružio se: 19 Mar 2016, 02:31
Lokacija: Beograd

Re: SUV dilema

Post od Munja666 » 27 Nov 2020, 22:39

Negde sam pročitao, ali ne mogu da tvrdim da je tačno da valjda za razliku od wagena, opela koji još od 2015. godine sa prelaskom na euro 6 normu uvode na svim dizel modelima Adblue, a Renault valjda zbog znatno manje emisije CO2 dci motora od dizel konkurencije tek kasnije uveo Adblue. Mada na QQ sa 1.5 dci motorom u tom 2014-2017 godištu ima plava pločica na kojoj piše "pure drive", sad da li se to odnosi na Adblue ne znam ili samo na smanjenju emisiju CO2 kao kod Wagena Bluemotion.





dzonic87
Postovi: 1352
Pridružio se: 05 Okt 2016, 18:53
Garaža: Hyundai Tucson 2.0crdi (2016, 4wd)

Re: SUV dilema

Post od dzonic87 » 27 Nov 2020, 22:53

Koliko vidim adblue su ubacili tek 2018-e i to po nekoj direktivi (da svi dizeli moraju da budu opremljeni tim sistemom - mislom da je euro 6d).
HDI takođe imaju adblue sistem od 2015e...

Ponovo ja sam dosta tražio i gledao oko tog 1.6dci motora i nisam uspeo da nađem neke mane. Išo sam i do LF-a, gledao svakave forume i nikakvih mana osim potrošnje koja je u rangu 2.0 dizel mašina i malo nemirnijeg rada (bučan).

Za 1.5dci mislim da nema nikakvih skrivenih mana. Ali moj savet je da gledaš konkretne primerke i da uzimaš onaj koji je u boljem stanju

ljubitelj
Postovi: 10548
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: SUV dilema

Post od ljubitelj » 27 Nov 2020, 23:29

Ad blue, urea, nema nikakve veze sa emisijom CO2 niti na bilo koji način utiče na istu.

Munja666
Postovi: 154
Pridružio se: 19 Mar 2016, 02:31
Lokacija: Beograd

Re: SUV dilema

Post od Munja666 » 28 Nov 2020, 19:43

Adblue nema direktno veze sa C02, ali ima veze sa smanjenjem azotnih-oksida prlikom sagorevanja goriva u vazduhu. Samim tim dizel motori sa euro 6 normom imaju mahom smanjenu emisiju C02, a imaju i taj Adblue sistem koji mi se na polovnom automobilu nikako ne sviđa. E sad će neko reći da je Adblue postojao još 2009. godine mnogo pre euro 6 norme ali to je već neka druga tema. Pričam o trenutku kada je Adblue postao neizostavni deo dizel motora.





Munja666
Postovi: 154
Pridružio se: 19 Mar 2016, 02:31
Lokacija: Beograd

Re: SUV dilema

Post od Munja666 » 28 Nov 2020, 20:02

Elem kakva je situacija kod QQ i dci motora što se tiče DPF-a i regeneracije istog? Recimo kod wagena regeneracija DPF-a prve generacije je funkcionisala tako da kada se nakon odredjene kilometraže podignu obrtaji na leru, pokrene se regeneracija i neophodno je voziti nekih 10-tak kilometara na otvorenom putu 4-tom ili 5-tom brzinom na 2500 - 3000 obrtaja dok se ista ne završi. To ponekad zna da bude nezgodno pogotovo ako žuriš i nemaš vremena da dovršiš regeneraciju... Kakva je situacija sa dci motorima kako oni odrađuju regeneraciju DPF-a?

Sent from my STF-L09 using Tapatalk


Munja666
Postovi: 154
Pridružio se: 19 Mar 2016, 02:31
Lokacija: Beograd

Re: SUV dilema

Post od Munja666 » 27 Dec 2020, 02:39

Elem ubacio sam i Kadjara u razmatranje u međuvremenu. Ima ih dosta po oglasima "skinutih" sa lizinga iz inostranstva kao i QQ u tom nekom 2015-2016. godištu. Kakav je Kadjar naspram QQ-a jer koliko vidim imaju iste motore (razmatram 1.5 dci) i skoro 80% delova su identični? U krajnjem slučaju Renault je kupio Nissan pa ne verujem da bi napravio nešto lošiji model od QQ-a, a imao je godinu dana fore da vidi kako se pokazao QQ pa da možda i ispravi neke nedostatke. Kod Kadjara mi de sviđa što ima veći gepek, neznatno je duži od QQ-a, ali pitanje je ono što je kritično za sva crossovere ovog segmenta kakva je situacija sa prostorom u kabini, posebno na zadnjoj klupi? Koji od ovih pobrojanih Tiguan, QQ ili Kadjar ima najviše mesta u kabini prvenstveno na zadnjoj klupi (mesta za noge)?

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 29862
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: SUV dilema

Post od trojanac » 27 Dec 2020, 10:11

https://www.garaza.rs/garaza-test-renau ... -dci-bose/

Nisam ih direktno poredio, ali sam se potrudio da istaknem prednosti Kadjara.
Meni je QQ spolja atraktivniji čak i posle toliko godina, ali je i Kadjar lepo dizajniran. Unutra Kadjar moderniji, osetno veći prtljažnik.
Posetite www.garaza.rs !

Munja666
Postovi: 154
Pridružio se: 19 Mar 2016, 02:31
Lokacija: Beograd

Re: SUV dilema

Post od Munja666 » 27 Dec 2020, 10:54

Dobro ovo je novi Kadjar sa novim 1.7 dci motorom. Ja razmatram onaj iz 2015-2017 koji je pandam QQ 2014-2017 sa 1.5 dci motorom. Znam da na papiru Kadjar ima nešto veći gepek i neznatno je duži spolja. Ali kakva je situacija u kabini pogotovo na zadnjoj klupi je l ima više mesta u Kadjaru nego u Qashqai-u?

Sent from my STF-L09 using Tapatalk


Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 29862
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: SUV dilema

Post od trojanac » 27 Dec 2020, 11:32

Ovako iz glave rekao bih da je u blagoj prednosti Kadjar.

Vidi ovde, imaš detaljne specifikacije, skroluj dole do INTERIOR SIZES

https://auto-types.com/listing/nissan-q ... ecta-37081
https://auto-types.com/listing/renault- ... bose-86658
Posetite www.garaza.rs !

Munja666
Postovi: 154
Pridružio se: 19 Mar 2016, 02:31
Lokacija: Beograd

Re: SUV dilema

Post od Munja666 » 27 Dec 2020, 12:14

Gledao sam ali te puke dimenzije na papiru ne znače mnogo dok se ne proba uživo. Ono što sam video kod Qashqai-a, a ne sviđa mi se je to što se jako teško izlazi otpozadi jer se zadnja vrata ne otvaraju dovoljno široko i kad se tako izlazi neminovno je da se pantalonama zakači blatobran.

Sent from my STF-L09 using Tapatalk


dzonic87
Postovi: 1352
Pridružio se: 05 Okt 2016, 18:53
Garaža: Hyundai Tucson 2.0crdi (2016, 4wd)

Re: SUV dilema

Post od dzonic87 » 27 Dec 2020, 13:58

Isti problem ima i Kadjar, s tim što ima osetno prostraniju kabinu i prtljažnik.

Možda je bolji izbor QQ+2 ili ti po novom XTrail

Odgovori