Ograničavamo se dakle samo na terenske osobine vozila. Klirens Kodiaka bio bio 18cm, a Duster 21cm. Neko reče već da su prilazni uglovi kod Dustera sasvim dobri. Kodiak je predugačak za svoju veličinu točka i svoj klirens da bio ozbiljniji terenac. Duster je kraći i višlji. Kodiaku baš treba 4x4 zbog svoje dužine(težine) dok mislim da bi se Duster snašao i samo sa prednjim pogonom. Kodiak bez 4x4 bi bio prava kanta.dispy je napisao: ↑05 Mar 2021, 15:08Ako ćemo tako, i Niva je bolji terenac od Dustera, zar ne? Voleo bih nekako da potkrepiš ove tvrdnje da je bolji od Kodijaka, mislim da nisi u pravu.Dačijaš je napisao:X-Trail je ozbiljan automobil. Ništa protiv tog vozila nisam rekao. To je srednji SUV sa dobrim klirensom i velikim točkovima (felna+guma).dzonic87 je napisao: ↑05 Mar 2021, 00:56Pa sad... Mogu i krosoveri da se iskoriste za teren - samo treba imati onu stvar i srce za toDačijaš je napisao:Moja guma je visine 165/80 R14 na Dačiji. Vikendaški putevi po Fruškoj gori ... piece of cake (parče kolača). Mogu prilično brzo preko ležećih policajaca bez posledica. Visok mi je klirens kao na Škodinim džipovima ... pardon SUV-jima.
Duster nema luksuzan enterijer i šminku ali ima klirens 21cm i velik točak (felna+guma). Sa 4x4 na terenu je bolji od mnogih ušminkanih gradskih SUV-ija. Upravo se Duster u firmama često koristi za terenske svrhe i dobro se pokazao (gorske službe, poljoprivredne firme i slično). Što se motora tiče to je samo stvar izbora ali svi znamo da je svaki Renaultov motor pouzdan i kvalitetan (dezel, benzin/gas). Nijedna Dačija ne služi za sticanje prestiža, već da se koristi ... ono kada ti stvarno treba auto ..
Ovaj Vladpetar je stvarno neki hejter. Verujem da nikakvih kvarova nije imao na svom kvazi Vagenu pa se pravi važan
P.S. Duster je bolji terenac od Kodiaka. Nije luksuzan niti skup, ali je na terenu bolji.
Svakako da je Niva loš auto, ali za neke ljude je idealna (ko živi na planini, radi u šumi, bez puta...). Gledao sam cenovnik za Dustera, najjeftiniji 4x4 je dizel, 18500. To je već jaka cifra za Dačiju. Benzin 4x4 je još skuplji. Za te ili malo jače pare ima boljih automobila sa sličnim karakteristikama. I ponovo, kome je off-road važan, da, duster je dobar izbor. Za one koji će jednom u par meseci sići sa asfalta prvo ne treba 4x4, drugo ima boljih rešenja od Dustera.
Sent from my SM-G985F using Tapatalk
Lada Niva se ne može porediti sa Dusterom jer je nekoliko stepenica ispod u pogledu bazičnog kvaliteta i pouzdanosti. Tačno je da Lada ima dobru fiziku (kratka, visoka, prilazni uglovi, uska felna i visoka guma) i tu se sve završava. Sa druge strane Duster je tehnički napredniji auto u svakom pogledu.
Ima boljih rešenja od Dustera ali ne za te pare.