Rekao bih da je sve osim prostora uslovno netacno ili tacno.
Pozicija sedenja je subjektivna, ali sam primetio da je generalno za vecinu prednost sedenja u krosoveru uglavnom bolja preglednost i laksi ulazak/izlazak iz automobila.
Dok je mana uglavnom losija udobnost, ali to je uglavnom do toga sto su krosoveri uglavnom neudobniji, a to nema veze sa pozicijom toliko, vec do toga da imaju tvrdje opruge i amortizere da ne budu mnogo nestabilniji, da kompenzuju visi centar gravitacije.
Sto se tice bezbednosti, pa tu mnogo znaci stabilnost i upravljivost, gde su krosoveri losiji jelte, skloniji su prevrtanju, sto se tice tezine pri direktnom sudaru, tu je razlika uglavnom oko 100 i neki kilogram u odnosu na svoju osnovu, pa nije prevelika razlika.
4x4 imaju u ponudi neki hecbeci, kao i limuzine, a razni krosoveri nemaju, pa to opet nije prednost krosovera, pogotovo ako je nema.
Mogli smo umesto 4x4 kao prednost krosovera staviti klirens
Sto se tice mana, tu bi bilo losija vozna dinamika, slabije ubrzanje, veca potrosnja blabla.
Ono sto sam ja primetio jeste da ljudima ne smetaju mane krosovera, tj. ako je dovoljno dobar ne zanima ih sto ima jos udobnije, upravljivije, stabilnije, brze, ekonomicnije vozilo, jer te neke razlike, pogotovo male nisu dovoljne da zamene ulazak/izlazak iz auta, preglednost i klirens.