Nekoliko kablića, ne bih nazvao šuma
Šta bi radio da imaš takvu instalaciju sa 60-100 kablova, i da su pri tome sve žice jedne iste boje bilo da po njima ide pozitivni bilo negativni napon. I naravno nemaš shemu povezivanja. I ta mašina treba da radi 18 sati dnevno bez prekida, 6 dana u nedelji, i ne sme da stane. A žica svih dužina na sve strane, sa i bez nastavaka.
Ili neki telefonski klasični razdelnik sa 200 parica, ranžiran milion puta sa nastavcima.
E to je posao, da te zaboli glava od sredjivanja:)
Ako već jesi za to i znaš kako se pedantno radi možda si mogao prosto da zaboraviš to što postoji i napraviš komplet novo to malo ožičenja što ide za multimediju.
Za ambijentalno svetlo u autu ne znam ali u kućama je to toliko jednostavno, pa i sam kontroler da je povezivanje 15min posla, ako i toliko. Najviše vremena ode na estetiku i sakrivanje ispod lajsni i slično,a to je već stvar mašte i konkretnih mogućnosti.
Šta znam, na tvom mestu ja bih prosto isekao sve i očas posla razvukao nove kablove u komadu bez nastavaka. Uvezao u snop i fiksirao vezicama uz neki postojeći snop. Bitno da obavlja funkciju a estetika manje više.
Kako kažu svršenom poslu mane nema, tako da auto je sada tvoj i ja mislim da mane nema.
Ne znam ništa oko plaćanja, to je stvar dogovora šta se naruči i u kom kvalitetu rada.
Problem je ako se ne ispoštuje dogovoreno, ma kakav da je dogovor.
Što se reklamiranja tiče radi podizanja cene nečega, podseća me na McDOnalds ili Coca Colu, niti ukus niti kvalitet a opet reklama čuda čini i gotovo nema čoveka kome je dostupno negde u svetu a da nije probao makar jednom.
A obe stvari su debelo precenjene s obzirom koliko su nutritivno kvalitetne za ishranu.
Samo moje mišljenje, po meni sitnica je to kako je to uradjeno sa žicama ako je supstanca auta zaista dobra a deluje da jeste tako.
I da, nemam pojma ko je taj što je radio, samo kažem uobičajen metod povezivanja naknadne instalacije, i drugi bi sličnim metodom uradio povezivanje.