Prvi Auto
Re: Prvi Auto
carvertical
Pljusnuo sam 1400 din za prazan izveštaj
Narednih dana ćemo odvesti auto na pregled i pogledati Renoov interni izveštaj tj. istoriju.
Pljusnuo sam 1400 din za prazan izveštaj
Narednih dana ćemo odvesti auto na pregled i pogledati Renoov interni izveštaj tj. istoriju.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30005
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Prvi Auto
Sad sam pogledao oglas i pročitao opis. Davno ne videh ovako fin oglas. Deluje iskreno. Ja bih već odavno bio da pogledam/uzmem auto.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Prvi Auto
Pogledaćemo danas ili sutra. Na vezi sam sa prodavcem.
Ali treba biti suzdržan. Prodaje se već mesec dana... a rekao mi je prodavac da je neko već vozio auto u servis a nije prodat još uvek... Cena načelno fiksna.
Najskuplji je na oglasima. Ako ima neko veće ulaganje onda računam da se ne isplati više od onih koji su jeftiniji čak hiljadu evra.
Ali treba biti suzdržan. Prodaje se već mesec dana... a rekao mi je prodavac da je neko već vozio auto u servis a nije prodat još uvek... Cena načelno fiksna.
Najskuplji je na oglasima. Ako ima neko veće ulaganje onda računam da se ne isplati više od onih koji su jeftiniji čak hiljadu evra.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14187
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Prvi Auto
Kako se pokazao EDC u tim "starijim" Renoima?
Ne mislim kako radi, već koliko je pouzdan/kvarljiv?
TapaT
Ne mislim kako radi, već koliko je pouzdan/kvarljiv?
TapaT
Re: Prvi Auto
Kod mene na 180k km iz 2015 i dalje perfektan.
Re: Prvi Auto
Provozaj ti to dobro, sutra ne racunaj da ces ga lako prodati, kod nas ljudi imaju averziju prema automaticima, rekao bih i sa pravom, to se ovde tesko odrzava i popravlja.Anatoliy je napisao: ↑02 Mar 2021, 08:27Pogledaćemo danas ili sutra. Na vezi sam sa prodavcem.
Ali treba biti suzdržan. Prodaje se već mesec dana... a rekao mi je prodavac da je neko već vozio auto u servis a nije prodat još uvek... Cena načelno fiksna.
Najskuplji je na oglasima. Ako ima neko veće ulaganje onda računam da se ne isplati više od onih koji su jeftiniji čak hiljadu evra.
Krenuo si cini mi se sa zeljom da imas jednostavan i pouzdan auto, a sad si na tragu najkompleksinijeg auta, dizel sa automatikom, a jos delujes kao neko ko ce se nervirati ako je nesto poluispravno, a i za pare si se nategao.
Sto ne gledas ono s pocetka, jednostavan atmo benzinac, koji ces moci da odrzavas i sredjujes bez puno glavobolje.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Prvi Auto
Slaba je ponuda benzinaca Bax. Ispravno si sagledao celu situaciju. Ali benzinca ne nalazim, ne znam da li je bar 10% oglasa benzinaca.
Dizel mi isto igra ako je u jako dobrom stanju. A automatik će nam pomoći po Beogradu dosta. Pogotovo da se usredsredimo na saobraćaj i usavršimo u vožnji.
Ukoliko bi ovakav jedan primerak bio u dobrom stanju mogli bismo godinama da ga vozimo. Ima mesta i za bebu i za kolica i kofere... Računam da možda neću ni morati da kupujem novi za tri godine kao što sam mislio isprva...
Budžet je vrlo fleksibilan sve dok imam dugoročni interes.
Iskreno, sve zavisi od stanja konkretnog primerka.
Ako ovako nešto ne pronađem kao veoma očuvano, naći ću valjda neki jednostavni benzinac pa za par godina nov auto.
Hvala ti na mišljenju, pomaže mi puno da izbalansiram između realnih potreba i želja ali i trenutne ponude.
Kad su u pitanju benzinci, ponuda baš diktira potragu...
Dizel mi isto igra ako je u jako dobrom stanju. A automatik će nam pomoći po Beogradu dosta. Pogotovo da se usredsredimo na saobraćaj i usavršimo u vožnji.
Ukoliko bi ovakav jedan primerak bio u dobrom stanju mogli bismo godinama da ga vozimo. Ima mesta i za bebu i za kolica i kofere... Računam da možda neću ni morati da kupujem novi za tri godine kao što sam mislio isprva...
Budžet je vrlo fleksibilan sve dok imam dugoročni interes.
Iskreno, sve zavisi od stanja konkretnog primerka.
Ako ovako nešto ne pronađem kao veoma očuvano, naći ću valjda neki jednostavni benzinac pa za par godina nov auto.
Hvala ti na mišljenju, pomaže mi puno da izbalansiram između realnih potreba i želja ali i trenutne ponude.
Kad su u pitanju benzinci, ponuda baš diktira potragu...
Re: Prvi Auto
Prošle godine sam odvezao jedan auto na proveru i ispostavilo se da nije dovoljno dobro održavan. Mlad je bio i ne mnogo istrošen ali servisni intervali nisu poštovani.
Čak je bio i malo udaren a ono što me je odbilo jeste da je jeftino i loše ispravljeno i ofarbano pa mi je bilo jasno da auto nije pažen. A mlad auto, mala navodna kilomrtraža (kupljen ovde, prvi vlasnik).
Tako da neću da žurim. Ili očuvan primerak ili stariji i jeftin auto dok se ne uvežbam.
Za par godina mogu i nov na kredit.
Čak je bio i malo udaren a ono što me je odbilo jeste da je jeftino i loše ispravljeno i ofarbano pa mi je bilo jasno da auto nije pažen. A mlad auto, mala navodna kilomrtraža (kupljen ovde, prvi vlasnik).
Tako da neću da žurim. Ili očuvan primerak ili stariji i jeftin auto dok se ne uvežbam.
Za par godina mogu i nov na kredit.
- grujicd
- Postovi: 8366
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Prvi Auto
Auto koji će se voziti (i parkirati!) po Beogradu nema šanse da ostane kao nov. Više ti kažem u smislu da ne bežiš od auta koji ima nešto sitnije falično na karoseriji, ako je ostalo dobro (mlad, mala kilometraža). Jeste, lepo je da je auto kao čaša, ali i da uzmeš nov iz salona i tvoj će biti pomalo iščukan sledeće godine, i svake sledeće sve više.
Re: Prvi Auto
Da, razumem to.
Ovaj od prošle godine je razvaljen bio. Pala vrata, ceo desni kljun ulubljen... nije teško havarisan jer konstrukcija nije izgledala oštećena ali ipak... Skup je bio za ipak udaren auto koji nije poštovao servisne intervale (za duplo). Neke gume jeftine... rekoh koje li je ulje onda koristio i to retko.
Ovaj od prošle godine je razvaljen bio. Pala vrata, ceo desni kljun ulubljen... nije teško havarisan jer konstrukcija nije izgledala oštećena ali ipak... Skup je bio za ipak udaren auto koji nije poštovao servisne intervale (za duplo). Neke gume jeftine... rekoh koje li je ulje onda koristio i to retko.
Re: Prvi Auto
Ovaj Megane i nije neki šampion što se prostora u kabini tiče. Baš je nekako skučen unutra, to je između ostalog bio i glavni razlog zašto ga nisam uzeo. Isprobaj dobro i taj aspekt pre kupovine, namesti i sedište za dete, ako prodavac dozvoli, i sedi sa suprugom pa proceni da li ima dovoljno mesta. Spoljašnje dimenzije auta znaju nekad i da prevare.
Re: Prvi Auto
Hvala Ikac, kad gledam tako auto i sve ispitujem skroz sam uzbuđen i najteže mi je upravo to da se umirim i procenim prostor i praktičnost unutra. Kao da mi treba da više vremena provedem u autu.
Re: Prvi Auto
Pogledao sam auto. A kod majstora na pregled idemo kod Neše u Zemun.
Odgovara mi prostor unutra i veličina gepeka. Nas dvoje smo prosečne ili manje konstitucije i baš je udaban.
Dosta mekano ogibljenje, jedno od mekših u kojima sam se vozio. Sedišta mekana. Baš mi se sviđa. A najviše dobra preglednost. A stub relativno mali a hauba ništa ne smeta. Iskreno, meni je pregledniji nego Qashqai (2014): od haube ništa nisam video pred sobom. Velika bočna ogledala. Pozadi preglednost očajna pa ima senzore za rikverc. To je tako kod Renault-ovih dizajna.
Dokumentacija je u skladu sa onim iz centralnog sistema Renault-a. Naravno, ni to ništa ne mora da znači. Laički, stanje deluje u skladu sa dokumentima.
Mehanički deluje fino meni kao laiku. Čak se ni plastika ne čuje. Menjač... ništa.
Nisam siguran da li ima airbag bočni za zadnja sedišta. To sam zaboravio da pogledam. Isofix ima naravno.
Sutra ću sve detaljno da pogledam i da vozim pravac sa ubrzanjima da vidim kako se ponaša na čistini, na velikim ubrzanjima i slilčno.
Malo je zagušljivo u autu, kao mešavina prašine i možda malo dima. Ne deluje kao buđ ili vlaga. Nije klasičan pušački auto da vidiš odmah da je od cigara. Auto je samo spolja pran. Mada je vazduh u Beogradu ovih dana strašno smrdljiv. Nadam se da će dubinsko pranje da ukloni taj smrad. A i proveriću sve kad budemo kod majstora.
Intercooler treba da se zameni, navodno lupljen je prilikom pada u rupu na ulici. To je oko 200-250€. Diskovi ili pakne treba da se nove stave uskoro. Naravno, servis sa menjanjem ulja u menjaču... I neka prednja šipka je ulubnjena. Navodno malo. To ne znam šta je. Da lije kod intercoolera ili zamenjenog branika. Videćemo kod majstora. Ima ulaganja od nekoliko stotina evra. Gume relativno nove. Ovo je izveštaj od pre par nedelja od jednog od zvaničnih servisa.
Zadnji branik je nov, još u Francuskoj mislim da je bio manji udarac odpozadi. Ne brine me to. Videće se na dizalici sve.
Polovan a skup auto. Složena mehanika, mogući kvarovi od par hiljada evra (bez preterivanja). Ali daluje očuvano, mlado i stanje za sad obećava. Budžet dozvoljava pa ćemo videti da li vredi. Sve je rizik naravno.
Kako vam se čini? 1.5 dCI, 110KS, EDC automatic. 12.2014. 140k km.
Javljam utiske sa servisa i da li je pao pazar.
Odgovara mi prostor unutra i veličina gepeka. Nas dvoje smo prosečne ili manje konstitucije i baš je udaban.
Dosta mekano ogibljenje, jedno od mekših u kojima sam se vozio. Sedišta mekana. Baš mi se sviđa. A najviše dobra preglednost. A stub relativno mali a hauba ništa ne smeta. Iskreno, meni je pregledniji nego Qashqai (2014): od haube ništa nisam video pred sobom. Velika bočna ogledala. Pozadi preglednost očajna pa ima senzore za rikverc. To je tako kod Renault-ovih dizajna.
Dokumentacija je u skladu sa onim iz centralnog sistema Renault-a. Naravno, ni to ništa ne mora da znači. Laički, stanje deluje u skladu sa dokumentima.
Mehanički deluje fino meni kao laiku. Čak se ni plastika ne čuje. Menjač... ništa.
Nisam siguran da li ima airbag bočni za zadnja sedišta. To sam zaboravio da pogledam. Isofix ima naravno.
Sutra ću sve detaljno da pogledam i da vozim pravac sa ubrzanjima da vidim kako se ponaša na čistini, na velikim ubrzanjima i slilčno.
Malo je zagušljivo u autu, kao mešavina prašine i možda malo dima. Ne deluje kao buđ ili vlaga. Nije klasičan pušački auto da vidiš odmah da je od cigara. Auto je samo spolja pran. Mada je vazduh u Beogradu ovih dana strašno smrdljiv. Nadam se da će dubinsko pranje da ukloni taj smrad. A i proveriću sve kad budemo kod majstora.
Intercooler treba da se zameni, navodno lupljen je prilikom pada u rupu na ulici. To je oko 200-250€. Diskovi ili pakne treba da se nove stave uskoro. Naravno, servis sa menjanjem ulja u menjaču... I neka prednja šipka je ulubnjena. Navodno malo. To ne znam šta je. Da lije kod intercoolera ili zamenjenog branika. Videćemo kod majstora. Ima ulaganja od nekoliko stotina evra. Gume relativno nove. Ovo je izveštaj od pre par nedelja od jednog od zvaničnih servisa.
Zadnji branik je nov, još u Francuskoj mislim da je bio manji udarac odpozadi. Ne brine me to. Videće se na dizalici sve.
Polovan a skup auto. Složena mehanika, mogući kvarovi od par hiljada evra (bez preterivanja). Ali daluje očuvano, mlado i stanje za sad obećava. Budžet dozvoljava pa ćemo videti da li vredi. Sve je rizik naravno.
Kako vam se čini? 1.5 dCI, 110KS, EDC automatic. 12.2014. 140k km.
Javljam utiske sa servisa i da li je pao pazar.
Re: Prvi Auto
Mislim da se oko motora ne trebas previse brnuti. Dobri su to motori sada... I majstori su ih vec naucili sto se tice odrzavanja i kvarova.
EDC, to bi trebalo da je Getrag menjac. Bem li ga uvek se moze naci da nesto zeza, ali odradis servis i nadas se da ce te sluziti bez nekih problema
Ako ti auto odgovara to je to...
EDC, to bi trebalo da je Getrag menjac. Bem li ga uvek se moze naci da nesto zeza, ali odradis servis i nadas se da ce te sluziti bez nekih problema
Ako ti auto odgovara to je to...
Re: Prvi Auto
Hvala Džonić.
Pročitao sam temu o papirologiji.
Prodavac je fizičko lice sa Vračara. Ja sam na Čukarici.
Sa obzirom da je kupovina prvog auta u pitanju i da je složen proces, koji biste pristup predložili. To jest šta da radim ako se dogovorimo?
Najviše me brine to što je u MUP-u upis prenosa poslednji... prvo da napravimo ugovor, pa kod notara (tad dajem novac?), pa u poresku da se plati porez na prenos vlasništva, pa u MUP. Koliko ovo traje?
Umem sa dokumentima ali bojim se da ne potraje?
U kom trenutku uopšte preuzimam auto?
Jel pametno agenciju angažovati u mom slučaju? Koju?
Pročitao sam temu o papirologiji.
Prodavac je fizičko lice sa Vračara. Ja sam na Čukarici.
Sa obzirom da je kupovina prvog auta u pitanju i da je složen proces, koji biste pristup predložili. To jest šta da radim ako se dogovorimo?
Najviše me brine to što je u MUP-u upis prenosa poslednji... prvo da napravimo ugovor, pa kod notara (tad dajem novac?), pa u poresku da se plati porez na prenos vlasništva, pa u MUP. Koliko ovo traje?
Umem sa dokumentima ali bojim se da ne potraje?
U kom trenutku uopšte preuzimam auto?
Jel pametno agenciju angažovati u mom slučaju? Koju?