Nov auto do ~20-ak hiljada
-
- Postovi: 97
- Pridružio se: 13 Sep 2015, 16:18
- Lokacija: Novi Beograd
- Kontakt:
Re: Nov auto do ~20-ak hiljada
To je cena sa koje počinju pregovori
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Nov auto do ~20-ak hiljada
Kamiq je nesto kraci od Scale i ima manji gepek.
Prednost kompaktnost i poviseni klirens.
Ostalo kako ko voli.
Meni je Kamiq najzanimljiviji u Skodinoj gami.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Prednost kompaktnost i poviseni klirens.
Ostalo kako ko voli.
Meni je Kamiq najzanimljiviji u Skodinoj gami.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!
Re: Nov auto do ~20-ak hiljada
Ti treba da je spustis, a ne da je podignes na 30k.dexpetkovic je napisao:To je cena sa koje počinju pregovori
-
- Postovi: 97
- Pridružio se: 13 Sep 2015, 16:18
- Lokacija: Novi Beograd
- Kontakt:
Re: Nov auto do ~20-ak hiljada
Istina, 29380 je precizan iznos sa metalik farbom.
Hvala @Day Walker i @McGruja za ideju za Kamiq. Koji motor bolje ide uz njega, 1.0 ili 1.5, odnosno, koji mu je prava mera?
Hvala @Day Walker i @McGruja za ideju za Kamiq. Koji motor bolje ide uz njega, 1.0 ili 1.5, odnosno, koji mu je prava mera?
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Nov auto do ~20-ak hiljada
1.0 sasvim dobar, 1.5 ko zeli zvrka.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!
Re: Nov auto do ~20-ak hiljada
Obrnuto skroz.dexpetkovic je napisao:Na prvu loptu se čini kao korak unazad u smislu ergonomije korišćenja, ali evo vidimo da treba probati i da su iskustva pozitivna. Verovatno je sistem imao prvo lansiranje na nekim premijum modelima VW, pa se nadam da je dovoljno istestiran.
Nema stvarno nikakve potrebe da dominira velika ručica na komandi koja se pomeri jednom kad kreneš u vožnju i drugi put kad je završiš.
Moj glas za malu komandu automatika.
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
- speedy stikis
- Postovi: 2103
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: Nov auto do ~20-ak hiljada
+ sa malom rucicom, mozes da mislis da vozis porsche
Re: Nov auto do ~20-ak hiljada
Ništa Mazda 3?
Re: Nov auto do ~20-ak hiljada
Mala, tj mali gepek...
Sent from my RMX2155 using Tapatalk
Sent from my RMX2155 using Tapatalk
-
- Postovi: 97
- Pridružio se: 13 Sep 2015, 16:18
- Lokacija: Novi Beograd
- Kontakt:
Re: Nov auto do ~20-ak hiljada
Juče smo vozili Kamiq, evo prvih utisaka. Lični su, pa može da se desi da nisu objektivni.
Posle vožnje, 500x mi ne deluje tako loše napravljen, i pozicija za njegovim upravljačem nije puno lošija od Kamika. Kod 500x je smetalo što kolena udaraju u oble ispupčene površi na vratima i centralnoj konzoli. Kvalitet izrade je definitivno na strani Škode, posebno ručica oko volana i dugmića na volanu, kao i otvora za ventilaciju, ali čini mi se da razlika nije tako dramatična kao što mi se učinila na prvi pogled.
1.0TSI i DSG idu super, motor deluje okej i za autoput, nije bučan i ima lep zvuk. Auto nije tako tvrd, prilično je udoban za svoju veličinu. Gepek, zbog poda koji nije ravan, nije idealan u Kamiku, pa mi se čini da je sve u svemu, Skala bolja vrednost za novac. Seo sam i u Skalu, identični su iznutra, osim što kod Skale ima nešto više prostora za noge, što nije puno relevantno (osim što je centralni tunel prilično visok, pa je provlačenje noge lakše u Skali). Sam Kamik je vrlo prostran pozadi, uz to da je peto sedište pomoćno (tvrdo je i neudobno), poput onoga u Skali.
Primetio sam da su displeji na komandnoj i onaj od navigacije pomalo spori. Prilikom prebacivanja u rikverc, treba mu par sekundi da pokaže sliku senzora (testni nije imao kamericu). Probao sam na brzinu da se snadjem na virtuelnom kokpitu, i nije mi se dopao na prvu ruku. Lepo hitech rešenje, ali mislim da nije baš neophodno i upitna mu je funkcionalnost (lično mislim).
Posle vožnje, 500x mi ne deluje tako loše napravljen, i pozicija za njegovim upravljačem nije puno lošija od Kamika. Kod 500x je smetalo što kolena udaraju u oble ispupčene površi na vratima i centralnoj konzoli. Kvalitet izrade je definitivno na strani Škode, posebno ručica oko volana i dugmića na volanu, kao i otvora za ventilaciju, ali čini mi se da razlika nije tako dramatična kao što mi se učinila na prvi pogled.
1.0TSI i DSG idu super, motor deluje okej i za autoput, nije bučan i ima lep zvuk. Auto nije tako tvrd, prilično je udoban za svoju veličinu. Gepek, zbog poda koji nije ravan, nije idealan u Kamiku, pa mi se čini da je sve u svemu, Skala bolja vrednost za novac. Seo sam i u Skalu, identični su iznutra, osim što kod Skale ima nešto više prostora za noge, što nije puno relevantno (osim što je centralni tunel prilično visok, pa je provlačenje noge lakše u Skali). Sam Kamik je vrlo prostran pozadi, uz to da je peto sedište pomoćno (tvrdo je i neudobno), poput onoga u Skali.
Primetio sam da su displeji na komandnoj i onaj od navigacije pomalo spori. Prilikom prebacivanja u rikverc, treba mu par sekundi da pokaže sliku senzora (testni nije imao kamericu). Probao sam na brzinu da se snadjem na virtuelnom kokpitu, i nije mi se dopao na prvu ruku. Lepo hitech rešenje, ali mislim da nije baš neophodno i upitna mu je funkcionalnost (lično mislim).
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30005
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Nov auto do ~20-ak hiljada
Kao neko ko često testira nove automobile mogu samo da napomenem da je za pravi utisak potrebno vreme. Naravno to nije uvek izvodljivo pri kupovini jer je nekad teško dobiti auto i za krug oko salona, ali generalno treba prvi utisak uzeti sa rezervom. Meni se mnogo puta desilo da mi se auto ne svidi na prvu loptu, ali posle par dana je već drugačije. I obrnuto.
Posetite www.garaza.rs !
-
- Postovi: 97
- Pridružio se: 13 Sep 2015, 16:18
- Lokacija: Novi Beograd
- Kontakt:
Re: Nov auto do ~20-ak hiljada
Tako je potrebno je vreme i da se par puta auto proba odnosno sedne u njega. To prvo iskustvo (verovatno) nije objektivno.
Re: Nov auto do ~20-ak hiljada
To oko brzine prikazivanja senzora kamere i meni bas smeta, nemam navike da pojedem rucak cekajuci da prebaci sliku, isto vazi za virtuelni kokpit, jeste sminka, ali prakticne upotrebljivosti bas i nema, meni licno je cak nepregledan i sa previse bezveznih informacija.
I kad iz rikverca prebacis u prvu isto traje predugo
I kad iz rikverca prebacis u prvu isto traje predugo
Re: Nov auto do ~20-ak hiljada
Da se zapljunem. Preorijentisali smo se na karavana pošto ćemo psa voziti nazad ubuduće, a glavni (jedini) kandidat je bila Oktavija koja je u željenoj opremi i u karavan verziji bila oko ~25 hiljada, uz čekanje od oko 9 meseci. Iskreno, propustio sam priliku da poručim auto negde u junu-julu prošle godine kada još nije bila stigla beba, pa sam imao koliko toliko vremena da se bavim time, a rok za isporuku je bio nešto iza nove godine. Od tada se produžio rok isporuke a i cene skočile rekao bih u 2 navrata. Kada sam se malo opasuljio od rođenja bebe, došlo se do zaključka da auto možda nećemo dobiti do leta i odlaska na more, a da ne pričamo o periodu do tada.
Okrenemo se gledanju polovnjaka, meni je Audi nekako bio najbliži jer 4x4 nisam mogao da dobacim a zadnji pogon nisam hteo da isprobavam sa detetom u kolima. A4 smo gledali i došli do zaključka da je mali gepek.
Epilog: kupljen A6 avant, 2.0tdi 140kW, 2017. Godište, prešao 127.000km u momentu kupovine, manuelni menjač. Kad stignem odradiću malo detaljnije predstavljanje.
Sent from my motorola edge 20 pro using Tapatalk
Okrenemo se gledanju polovnjaka, meni je Audi nekako bio najbliži jer 4x4 nisam mogao da dobacim a zadnji pogon nisam hteo da isprobavam sa detetom u kolima. A4 smo gledali i došli do zaključka da je mali gepek.
Epilog: kupljen A6 avant, 2.0tdi 140kW, 2017. Godište, prešao 127.000km u momentu kupovine, manuelni menjač. Kad stignem odradiću malo detaljnije predstavljanje.
Sent from my motorola edge 20 pro using Tapatalk
Re: Nov auto do ~20-ak hiljada
Aj baš otvori temu pa piši utiske iz prve ruke.
Taj model šestice je baš dobro uradjen, i nije skup za održavanje.
Po meni mu je najveća mana što pozadi( limuzina!) ima malo mesta. Sa svih strana je skučen, a po sredini je visok i širok greben.
Taj model šestice je baš dobro uradjen, i nije skup za održavanje.
Po meni mu je najveća mana što pozadi( limuzina!) ima malo mesta. Sa svih strana je skučen, a po sredini je visok i širok greben.