Citroen C4
Re: Citroen C4
Mene zanima da li ti motori imaju isti problem i posle 2010 godine?
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
Re: Citroen C4
Hvala svima...
Pazario sam Citroena C4 2008,180.000 pravih,1.6...
Od poznanika,ima servisnu knjizicu i sve je radjeno na vreme...
Da li treba ja sada u ovom slucaju da odradim ove stavke koje je Omp naveo ?
Pazario sam Citroena C4 2008,180.000 pravih,1.6...
Od poznanika,ima servisnu knjizicu i sve je radjeno na vreme...
Da li treba ja sada u ovom slucaju da odradim ove stavke koje je Omp naveo ?
Re: Citroen C4
Iskreno, ja bih odradio, čisto da budem miran, da ne razmišljam.
Re: Citroen C4
Posle 2008 ili 9 je radjena revizija na motorima vec sam pisao da su izmenili taj dovod ulja do turbine, izvrsen redizajn kartera i jos nesto je radjeno tako da su te generacije motora bolje po tom pitanju.
Sto se tice ovog slucaja kad je uzet auto sa poznatom istorijom i ako je redovno menjano ulje na 10-15k mislim da nema brige ali sto kaze ikac i ja bih nesto od ovoga uradio, recimo na sledecoj zameni ulja da se skine karter i proveri stanje njega i sita pumpe a izbacio bih i sito na dovodu ulja u turbinu pod obavezno ali sve je slobodan izbor ko kako hoce.
Sto se tice ovog slucaja kad je uzet auto sa poznatom istorijom i ako je redovno menjano ulje na 10-15k mislim da nema brige ali sto kaze ikac i ja bih nesto od ovoga uradio, recimo na sledecoj zameni ulja da se skine karter i proveri stanje njega i sita pumpe a izbacio bih i sito na dovodu ulja u turbinu pod obavezno ali sve je slobodan izbor ko kako hoce.
Re: Citroen C4
Hvala...
Sad samo treba naci majstora koji ce time da se bavi,ja pojma nemam
Sad samo treba naci majstora koji ce time da se bavi,ja pojma nemam
Re: Citroen C4
A ako bih kupovao peugeot 308, 2012-2013.sa 1.6 HDI, ista priča važi ili su rešeni ti problemi na tim novijim.
I ako neko može da mi kaže, koja je razlika između 1.6 hdi sa različitim konjažama, da li su se svi pokazali podjednako dobro ili se neki ističu?
I ako neko može da mi kaže, koja je razlika između 1.6 hdi sa različitim konjažama, da li su se svi pokazali podjednako dobro ili se neki ističu?
Re: Citroen C4
To je sasvim drugi, temeljno rekonstruisan 1,6HDI koji ima 1 bregastu, 8 ventila, drugačiji setap periferije...i nema ugradjenih (sistemskih) problema.
Što se starog 1,6HDI tiče mogu da budu problematični motori iz perioda 2004-2007 koji nisu bili kod dilera na radovima iz opoziva, tj iz preporuke samog Pežoa.
Negde sredinom 2006. su u PSA ukapirali poreklo problema koji su se javljali učestalo u garanciji i od tada bi trebalo da su većina (ili gotovo svi) a sigurno od 2007. sa rešenim pitanjem podmazivanja.
Uglavnom, ti motori su ili odavno umrli (usled lošeg podmazivanja) ili se i danas fino koriste (nemaju problem, adekvatno sanirano šta treba na vreme) mada naravno ima još i motora koji su loši a zamaskirani pred prodaju (ili fušerski kao popravljeni tek da se kaže).
Uglavnom veoma brzo se vidi u kakvom je stanju motor, mislim po kupovini ili po vožnji od par hiljada kilometara (ako je moguće probati, poznanik npr prodaje).
Što se starog 1,6HDI tiče mogu da budu problematični motori iz perioda 2004-2007 koji nisu bili kod dilera na radovima iz opoziva, tj iz preporuke samog Pežoa.
Negde sredinom 2006. su u PSA ukapirali poreklo problema koji su se javljali učestalo u garanciji i od tada bi trebalo da su većina (ili gotovo svi) a sigurno od 2007. sa rešenim pitanjem podmazivanja.
Uglavnom, ti motori su ili odavno umrli (usled lošeg podmazivanja) ili se i danas fino koriste (nemaju problem, adekvatno sanirano šta treba na vreme) mada naravno ima još i motora koji su loši a zamaskirani pred prodaju (ili fušerski kao popravljeni tek da se kaže).
Uglavnom veoma brzo se vidi u kakvom je stanju motor, mislim po kupovini ili po vožnji od par hiljada kilometara (ako je moguće probati, poznanik npr prodaje).
Re: Citroen C4
reseni su problemi u tim godistima..... razlika u konjazama konkretno 90 i 110 konja je sto ovaj slabiji nema turbinu sa promenljivom geometrijom ali moze da ima i ne mora da znaci plivajuci zamajac i dpf filter, zavisno od auta i godista....motori od 92 i 112/115 konja imaju 8 ventila a ne 16 i malo je drugacija koncepcija samog motora mada jako slicna, malo su agilniji a stedljiviji.
Re: Citroen C4
Hvala! Taj od 92 svi preporučuju, gledaću tako nešto verovatno.OMP je napisao: ↑12 Apr 2021, 19:19reseni su problemi u tim godistima..... razlika u konjazama konkretno 90 i 110 konja je sto ovaj slabiji nema turbinu sa promenljivom geometrijom ali moze da ima i ne mora da znaci plivajuci zamajac i dpf filter, zavisno od auta i godista....motori od 92 i 112/115 konja imaju 8 ventila a ne 16 i malo je drugacija koncepcija samog motora mada jako slicna, malo su agilniji a stedljiviji.
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Citroen C4
Citroen C4 Cactus sa benzincem 1.2 od 90-tak KS, kakvo je mišljenje.
Treba da vozi žena pa ne obraćajte pažnju na snagu.
Vidim jedan iz domaće distribucije malo iznad 100.000km, 5-6 godina starosti, šta tu može da krene loše?
Treba da vozi žena pa ne obraćajte pažnju na snagu.
Vidim jedan iz domaće distribucije malo iznad 100.000km, 5-6 godina starosti, šta tu može da krene loše?
Re: Citroen C4
1.2 benzin je ili 80ak konja ako nije turbo ili 110 ako jeste.
To godiste bi trebalo u servisu da se proveri zupcasti. On je potopljen u ulju i imali su problema sa raspadanjem kaisa. Posle su promeni kais i smanjilji interval na 100 000 km cini mi se.
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
To godiste bi trebalo u servisu da se proveri zupcasti. On je potopljen u ulju i imali su problema sa raspadanjem kaisa. Posle su promeni kais i smanjilji interval na 100 000 km cini mi se.
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
- cozmo
- Postovi: 5030
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Citroen C4
Moj je, 2007., iz Nemacke, radjen servis 20.000 km (ili 12 meseci), pri kupovini je plac uradio veliki i mali servis. Predjoh od tad preko 50.000km, sve je kako treba, samo redovan servis. Nista nisam pipao od tih stvari jer svaki servis, koji sam pitao, mi je rekao da je to problem samo na modelima gde je radjeno na 30.000 km ili 24 meseca, to su uglavnom 2004 do 2005. godiste. Moguce da si naleteo na primerak koji je zapusten u smislu redovnog servisa.OMP je napisao:nije samo meni, znam jos troje ljudi koji su imali slicne probleme....ja sam se sa prethodnim 1.6 hdi lepo navozao bez ikakvih problema i uopste ne kudim taj motor, naprotiv, jbg ovaj zapao takav , uvezen je iz Nemacke i ulje je po knjizici menjano na 20k km ali nebitno ne zalim se samo kazem sta moze da se ocekuje i ako se desi sta treba da se uradi.sasa lbg je napisao: ↑11 Apr 2021, 20:00Pa ako se tebi desilo ne znaci da ce njemu.
Verovatno si kupio neki kojem je ulje menjano na 30000 km ili ko zna kada.
Ja od 2008 imam 1.6 hdi u 2 auta koje sam sam vozio nakon kupovine sttotinama hiljada km bez takvih problema.
Jednostavno kad kupis auto zamenis ulje i vozis a ako auto ima mnogo problema sigurno ce to brzo pokazati.
Pametnije mu je da nadje solidnog PSA servisera
Послато са SM-N970F помоћу Тапатока
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Citroen C4
Pozdrav. Da li neko zna gde bih mogao da kupim roletnu panorama krova za C4