Benzin agregat - Astra.
Benzin agregat - Astra.
Planiram da uzmem polovnu astru K 2016/17 u hečbek verziji iz uvoza (sam uvozim, Nemačka) za nekih mesec dana i još uvek nisam skroz odlučio koji motor bih uzeo. Godišnje prelazim oko 15000 kilometara i 80% je magistrala (80-130km/h) i 20% je gradska vožnja - Novi Sad. Što se tiče dugih putovanja i vožnje autoputom jednom, maksimalno dva puta godišnje. Obično su relacije dužine 20-25km, ništa preterano, do posla, devojke,...
Po mom mišljenju pravilna opcija bi bila uzeti nekog benzinca zbog realtivno male kilometraže i možda jeftinijeg održavanja. Hvale ljudi 1.6 CDTI sa 110 i 136KS ali opet, taj lanac koji svi spominju mi stvarno predstavlja muke i sama pomisao da treba da slušam pri svakom paljenju, da može da dovede do havarije itd mi ne uliva poverenje za taj motor, pogotovo što su ga neki menjali i više puta. Možda su taj problem i otklonili u novijim verzijama ali novaca za 2018+ trenutno nemam. Što se benzinaca tiče, tu imam opcije 1.0t 105ks, 1.4 101ks i 1.4t 125ks. Preko ove konjaže ne bih išao jer smatram da mi nije potrebna. Volim agresivniju vožnju i da "malo pritisnem" ali to je sve u normalnim granicama (maks do 150km/h). Ovaj 1.0 jako hvale ali opet, mala kubikaža, nasvirani konji, koliko taj motor može dugo da služi? Ovaj sa 125ks mi najviše privlači pažnju ali je i mnogo skuplji od 1.4 i mnogo ređi na stranim forumima.
Moje krajnje pitanje je da li ići na benzinca i uzeti neki od 1.0t ili 1.4 101ks za moje potrebne ili vredi čekati i doplatiti za 125ks.
Po mom mišljenju pravilna opcija bi bila uzeti nekog benzinca zbog realtivno male kilometraže i možda jeftinijeg održavanja. Hvale ljudi 1.6 CDTI sa 110 i 136KS ali opet, taj lanac koji svi spominju mi stvarno predstavlja muke i sama pomisao da treba da slušam pri svakom paljenju, da može da dovede do havarije itd mi ne uliva poverenje za taj motor, pogotovo što su ga neki menjali i više puta. Možda su taj problem i otklonili u novijim verzijama ali novaca za 2018+ trenutno nemam. Što se benzinaca tiče, tu imam opcije 1.0t 105ks, 1.4 101ks i 1.4t 125ks. Preko ove konjaže ne bih išao jer smatram da mi nije potrebna. Volim agresivniju vožnju i da "malo pritisnem" ali to je sve u normalnim granicama (maks do 150km/h). Ovaj 1.0 jako hvale ali opet, mala kubikaža, nasvirani konji, koliko taj motor može dugo da služi? Ovaj sa 125ks mi najviše privlači pažnju ali je i mnogo skuplji od 1.4 i mnogo ređi na stranim forumima.
Moje krajnje pitanje je da li ići na benzinca i uzeti neki od 1.0t ili 1.4 101ks za moje potrebne ili vredi čekati i doplatiti za 125ks.
- pankoz
- Postovi: 703
- Pridružio se: 09 Avg 2014, 21:05
- Garaža: Citroen C4 Grande Picasso 1.,6 hdi , Citroen C3 1,4 hdi
- Lokacija: Vojvodina
Re: Benzin agregat - Astra.
Moj glas ide za 1.4 T i 125 kobila .
Послато са Redmi Note 9S помоћу Тапатока
Послато са Redmi Note 9S помоћу Тапатока
- shandu90
- Postovi: 12304
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Benzin agregat - Astra.
+1
Uzmi najjacu verziju ako vec ostrije vozis. Ja sam vec neko vreme u tom problemu, pa gledam sta bi. Ovom mom sam dusu izvadio...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Uzmi najjacu verziju ako vec ostrije vozis. Ja sam vec neko vreme u tom problemu, pa gledam sta bi. Ovom mom sam dusu izvadio...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Benzin agregat - Astra.
Imao sam istu dilemu za isti auto.
Nakraju sačekao i uzeo 1.4T 150 ks.
Samo benzinac i uživaj.
Meni je potrošnja 6.8 posle 8h km. Održavanje je skoro isto za sve benzince.
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
Nakraju sačekao i uzeo 1.4T 150 ks.
Samo benzinac i uživaj.
Meni je potrošnja 6.8 posle 8h km. Održavanje je skoro isto za sve benzince.
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
Re: Benzin agregat - Astra.
Moram da napomenem da trenutno vozim Opel Zafiru 2001 godište sa 1.6 benzinskim (najslabijim) motorom sa 101ks i iskreno fali mi snage ali ne nešto preterano. Pa me interesuje da li bih sa 125ks osetio poprilično više snage s obzirom da je Zafira veći auto predviđem za čak 7 osoba. Najviše mi smeta što nema 6. brzinu jer na 120km/h on je već na 3500 obrtaja i nekada mu fali snage uzbrdo, kod preticanja,...
Mislim da je najbolja verzija taj od 125ks jer ovaj 1.4 101ks je atmosferac i garant je mnogo tromiji od 1.4t dok ovaj 150ks mi je možda previše jer retko kada vozim preko 150ks i sve su to kraće relacije, nije da mi nešto sada previše treba. Samo što ću za taj 125ks moram malo da sačekam jer su mnogo ređi... sve dizeli i ovi od 1.0t...
Mislim da je najbolja verzija taj od 125ks jer ovaj 1.4 101ks je atmosferac i garant je mnogo tromiji od 1.4t dok ovaj 150ks mi je možda previše jer retko kada vozim preko 150ks i sve su to kraće relacije, nije da mi nešto sada previše treba. Samo što ću za taj 125ks moram malo da sačekam jer su mnogo ređi... sve dizeli i ovi od 1.0t...
Re: Benzin agregat - Astra.
Pa i da ima šestu brzinu opet bi bilo 3500 obrtaja pri 120km/h. Za isti motor je potreban isti prenos radi savladavanja otpora kretanja.
A u petoj bi se još više vrteo pri 120, možda 3800-3900, ali bi imao bolje medjuubrzanje za autoput.
1.4 atmo i 1.4 turbo su nebo i zemlja, samim načinom rada je bitno različit osećaj i same perfomanse nevezano za maksimalno moguću snagu.
A u petoj bi se još više vrteo pri 120, možda 3800-3900, ali bi imao bolje medjuubrzanje za autoput.
1.4 atmo i 1.4 turbo su nebo i zemlja, samim načinom rada je bitno različit osećaj i same perfomanse nevezano za maksimalno moguću snagu.
- bozza1979
- Postovi: 538
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:01
- Garaža: Škoda Scala 1.0TSI & Hyundai Getz 1.1
- Lokacija: Beograd
Re: Benzin agregat - Astra.
Od atmo motora, možda bih, eventualno uzeo Mazdin... Ostalo... Ni ne razmišljati o tome.
Mazdu nisam probao, ali svi hvale te motore. Ostalo, samo po NBG... Velike pare daješ, a da kupiš auto koji se vuče....
Turbo, turbo, turbo
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Mazdu nisam probao, ali svi hvale te motore. Ostalo, samo po NBG... Velike pare daješ, a da kupiš auto koji se vuče....
Turbo, turbo, turbo
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Benzin agregat - Astra.
Sta god ja mislio o Mazdi a to je da mi je to najlepsi brend na trzistu, verovatno favorit za eventualnu kupovinu novog auta itd. to sa Skyactive motorima je najobicniji hype, da ne kazem sranje. Performanse istog su prosecne ako ne i ispod toga. I sve ostalo, potrosnja, ok, verujem da je inovativno resenje u pitanju ali sta to daje potencijalnom kupcu??
- Day Walker
- Postovi: 23306
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Benzin agregat - Astra.
Ako nisi probao dzabe da ti pisemo
Nema sad neko ubrzanje da padnes na dupe ali se lepo vozi i malo trosi, bar ova mild hybrid varijanta.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nema sad neko ubrzanje da padnes na dupe ali se lepo vozi i malo trosi, bar ova mild hybrid varijanta.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!
Re: Benzin agregat - Astra.
Ja samo da se javim i da se zahvalim svima na odgovorima.
Definitivno se uzima benzin, planiram oko 15.06. da palim za Nemačku do tada pratim oglase i cimam ujaka da ošmeka to. Čitao sam i strane komentare, kažu da nije neka prevelika razlika između 1.4t 125ks i 1.4t 150ks tako da koja ponuda bude bolja taj će motor biti.
Cena je poprilično veća od 1.0t motora koji se kreću od 7000-7500€ (sa povraćajem VAT-a) dok su 125ks i 150ks od 8500€ kada se radi o hečbek varijanti u okolini Dizeldorfa (do 300km). Valjda se isplati ta razlika u ceni. Pošto mi pomalo gori pod nogama, ako se ne nađu ovi jači motori možda uleti i taj 1.0t jer planiram da kola ostanu u mom vlasništvu 4-5 godina pa menjaža, valjda do tada neće izneveriti mada kažem, primarno je 125/150ks.
Definitivno se uzima benzin, planiram oko 15.06. da palim za Nemačku do tada pratim oglase i cimam ujaka da ošmeka to. Čitao sam i strane komentare, kažu da nije neka prevelika razlika između 1.4t 125ks i 1.4t 150ks tako da koja ponuda bude bolja taj će motor biti.
Cena je poprilično veća od 1.0t motora koji se kreću od 7000-7500€ (sa povraćajem VAT-a) dok su 125ks i 150ks od 8500€ kada se radi o hečbek varijanti u okolini Dizeldorfa (do 300km). Valjda se isplati ta razlika u ceni. Pošto mi pomalo gori pod nogama, ako se ne nađu ovi jači motori možda uleti i taj 1.0t jer planiram da kola ostanu u mom vlasništvu 4-5 godina pa menjaža, valjda do tada neće izneveriti mada kažem, primarno je 125/150ks.