Stilo 1.8 ili 1.9
Stilo 1.8 ili 1.9
Dobar dan, planiram da uzmem stila za oko mi je zapao 1.8 benzin/plin 2004 i 1.9 jtd 2002 pa me zanima jel neko imao iskustva sa ova dva motora koji je blji? trazio sam za 1.8 al bas nisam nesto puno nasao osim da je redak kod nas.
Pa ako moze neko sa iskustvom da da neki savet sta kako? Hvala.
Pa ako moze neko sa iskustvom da da neki savet sta kako? Hvala.
Re: Stilo 1.8 ili 1.9
Jtd, taj motor je i najveca prednost ovog auta
Re: Stilo 1.8 ili 1.9
Drugar vozio 10 godina Stilo 1.9 jtd,maksimalno je bio zapušten i neodržavan ali ono baš. Sve se na autu i u autu raspalo ali je motor i dalje bio ok.
Nema veze s temom ali ista priča je sa Partnerom 2.0 hdi 90 kod komšije preko ulice.
Nema veze s temom ali ista priča je sa Partnerom 2.0 hdi 90 kod komšije preko ulice.
Re: Stilo 1.8 ili 1.9
Ja sam vozio Stila 2002-o 1.9 jtd 85kw, od 2016 do skoro (povremeno ga i dalje vozim ) remenica radilice i termostat, jedino što me je "izdalo" je bio akumulator.
Sent from my 3310 using Tapatalk
Sent from my 3310 using Tapatalk
Re: Stilo 1.8 ili 1.9
taj motor je neunistiv, koliko god ga mucio i neodrzavao opet ide i ne pravi nikakve bitne probleme, dokazano x puta u sluzbenim i taksi vozilima, mi u firmi imamo dva fiat skuda, presli boga oca, samo ulje i filteri i cepanje, kod nas su 10ak godina i idalje idu bez ikakvih problema jedino sto svetle sve lampice na tabli kao novogodisnja jelka ali nema veze teraj dok ne stane a i kad je stao uglavnom je bilo zbog alnasera, alternatora i nekih tako gluposti.
Re: Stilo 1.8 ili 1.9
A šta im je sa alternatorom na tim motorima, jel im to neka urodjena falinka?
Evo jedna lancia Lybra isto alternator problem na 320.000km, 1.9JTD. A spakovan na motor ko da ga djavo sastavljao, baš loš dizajn za popravke...
Evo jedna lancia Lybra isto alternator problem na 320.000km, 1.9JTD. A spakovan na motor ko da ga djavo sastavljao, baš loš dizajn za popravke...
Re: Stilo 1.8 ili 1.9
Tebi je problem što je crkao alternator na 320.000?
Pa dobro, nije Volvo pa da traje milion km ali mislim da je 320.000 dovoljno da izdrži pa da se uloži 70-80€ da se reši.
Pa dobro, nije Volvo pa da traje milion km ali mislim da je 320.000 dovoljno da izdrži pa da se uloži 70-80€ da se reši.
Re: Stilo 1.8 ili 1.9
Alternator generalno nije standardna mana kod tih motora ali moze da strada kao i kod drugih, jeste nezgodno postavljen i zeznut za skidanje, cesto strada i remenica alternatora koja pravi problem a kod stila tj fiata je instalacija elektronike dosta osetljivija od drugih italijana pa dodatno stvara probleme plus sto fiati imaju elektricni servo koji se odmah gasi cim postoji neki problem sa alternatorom ili strujom generalno, na tabli izbacuje gresku alternator fail i gasi servo a razlog moze biti i los akumulator ili neki problem u instalaciji. Navodno instalacija osetljiva i na vlagu. Dosta lose su reseni ti fiati posebno stilo sto se tice struje a kod benzinca je to i izrazenije, npr kod njih moze da strada ECU jer se pregreva posto je postavljen blizu izduvne grane pa ko je upucen u taj problem izmestio je na vreme ecu kod akumulatora ko nije znao za fazon menjao je ecu kad pocne da brljavi a u stvari samo se pregrevao nije i crkao
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Stilo 1.8 ili 1.9
Drugar vozi 12 godina Stilo jtd, ni jednom nije imao problem sa instalacijom. Doduse njegov je 2005. redizajn, pa je tu verovatno i to poboljsano.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Stilo 1.8 ili 1.9
Nismo ni mi imali problem, od 2007 - 2019 je bio kod nas, godište 2004, dizel naravno. Najbliže crkavanju nečeg električnog je kvar remenice na alternatoru.
To je šteta bilo prodati budzašto, ali manjak vozača, višak kola...
To je šteta bilo prodati budzašto, ali manjak vozača, višak kola...
Re: Stilo 1.8 ili 1.9
Jtd nema toliko elektronskih problema kao benzinac a i valjda su kod restyle verzija resili te neke mane
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Stilo 1.8 ili 1.9
Steta prodati, vrednost nema, a upotrebna vrednost je prilicna.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Stilo 1.8 ili 1.9
Ne, problem je tragična konstrukcija položaja na motoru i uopšte pristupa regleru da bi se uradila dijagnostika i/ili zamenio.
2002. godište,
A 320.000km je tu otprilike i vreme da se radi zamena četkica.
Pitanje je četkice ili diodna ploča pošto uopšte ne puni a gasi lampicu kada se doda gas.
Pristup- nula bodova.
Treba pola auta da se rasklopi, izadje to na 70-80 evra još pre same popravke...
Danas se zanimao sa Alfom 156 isto JTD, ovaj put dijagnostika pregrevanja i problematika termostata, senzora i elektro ventilatora.
Re: Stilo 1.8 ili 1.9
alternatoru se pristupa odozdo i sa strane kad se skine desni tocak, zavisno od auta i tipa vesanja kod nekog je lakse kod nekog teze prici mu...na twin spark motorima kod 156ice recimo je teze prici i skinuti alternator nego kad je jtd motor u pitanju iako je isti auto polozaj alternatora je drugaciji tako da bez dizalice ne treba ni pokusavati upustati se u taj poduhvat sem da se skine izduvna grana i pola stvari okolo
kod 156ica jtd je simptomaticnije ne postizanje radne temp nego pregrevanje, dodatni problem pravi i cajger temperature koji nije bas dobro bazdaren pa unosi zabunu tako da se ljudima cini ili da je temperatura niska ili da je previsoka a zapravo je dobra kad se ocita preko dijagnostike, kad sam kupio svoju prvu 156icu nisam znao za tu foru sa saticem i auto mi je stalno bio malo ispod 70* po satu, ja zamenim termostat i opet isto, jedva malo bolje stanje, dok nisam malo citao forume i kacio na dijagnostiku koja je pokazivala 80 i nesto stepeni a na satu bilo 70, dzabe sam bacao pare na termostat tada ne bas jeftin.
kod 156ica jtd je simptomaticnije ne postizanje radne temp nego pregrevanje, dodatni problem pravi i cajger temperature koji nije bas dobro bazdaren pa unosi zabunu tako da se ljudima cini ili da je temperatura niska ili da je previsoka a zapravo je dobra kad se ocita preko dijagnostike, kad sam kupio svoju prvu 156icu nisam znao za tu foru sa saticem i auto mi je stalno bio malo ispod 70* po satu, ja zamenim termostat i opet isto, jedva malo bolje stanje, dok nisam malo citao forume i kacio na dijagnostiku koja je pokazivala 80 i nesto stepeni a na satu bilo 70, dzabe sam bacao pare na termostat tada ne bas jeftin.
Re: Stilo 1.8 ili 1.9
Da, mora da se rasklapa. Nema direktan pristup da se samo nakači i sprovede dijagnostika rada alternatora tokom vožnje.
Isto je i kod ove Alfe 156, baš loše rešeno.
Kod drugih, po meni bolje rešenih konstrukcija, alternator je skroz gore u visini glave motora i može za 2-3 minuta da se bez skidanja bilo čega pristupi regleru i priključnim glavnim spojevima.
I naravno nakači instrument i proba u vožnji šta se dešava sa praženjenjem odnosno punjenjem.
E da, i ja sam juče primetio da nešto nije ispravno sa skalom temperature, prva i druga brzina ventilatora se po skali uključuju pri samo 3-4 stepena razlike temperature, šti nije normalno niti uobičajeno.
Zapravo, falš je skala u odnosu na senzor, fabrički je greška u konstrukciji.
A taj satić je neki "genijalac" stavio duboko unutra u kućište i skoro sakrio, jako teška vidljivost iblo gde osim direktno gledanje iz sedišta...baš loša ergonomija.
Ne znam, iz nekoliko sati druženja sa 156, ne svidja mi se kako su rešene komande i sedište, lepo je na izgled ali upotrebljivost i ergonomija nisu bili prioritet fabrici.
Nije ono da sedneš prvi put u auto i odmah si kod kuće- sve na mestu gde treba.
Isto je i kod ove Alfe 156, baš loše rešeno.
Kod drugih, po meni bolje rešenih konstrukcija, alternator je skroz gore u visini glave motora i može za 2-3 minuta da se bez skidanja bilo čega pristupi regleru i priključnim glavnim spojevima.
I naravno nakači instrument i proba u vožnji šta se dešava sa praženjenjem odnosno punjenjem.
E da, i ja sam juče primetio da nešto nije ispravno sa skalom temperature, prva i druga brzina ventilatora se po skali uključuju pri samo 3-4 stepena razlike temperature, šti nije normalno niti uobičajeno.
Zapravo, falš je skala u odnosu na senzor, fabrički je greška u konstrukciji.
A taj satić je neki "genijalac" stavio duboko unutra u kućište i skoro sakrio, jako teška vidljivost iblo gde osim direktno gledanje iz sedišta...baš loša ergonomija.
Ne znam, iz nekoliko sati druženja sa 156, ne svidja mi se kako su rešene komande i sedište, lepo je na izgled ali upotrebljivost i ergonomija nisu bili prioritet fabrici.
Nije ono da sedneš prvi put u auto i odmah si kod kuće- sve na mestu gde treba.