To je koliko vidim neki Maxx servis Sarajevo, nema veze pregled sa Volvom niti igde vidim da ima potpis/pečat Volvo nacionalnog distributera overe garancije.
Da li si dobio novu servisnu knjižicu, nakon te ček liste? To Volvo daje, isto izgleda kao kada kupiš novi VOlvo samo je kraći garantni rok, i važi u inostranstvu takodje (gde god da odeš u Volvo zvaničan servis priznaje se).
Volvo S60 D2, na šta obratiti pažnju?
Re: Volvo S60 D2, na šta obratiti pažnju?
Jeste, ovo je ovlašteni Volvo servis. Ništa nisu dali osim računa, a provjeriću sutra da li daju garanciju na pregled.ljubitelj je napisao:To je koliko vidim neki Maxx servis Sarajevo, nema veze pregled sa Volvom niti igde vidim da ima potpis/pečat Volvo nacionalnog distributera overe garancije.
Da li si dobio novu servisnu knjižicu, nakon te ček liste? To Volvo daje, isto izgleda kao kada kupiš novi VOlvo samo je kraći garantni rok, i važi u inostranstvu takodje (gde god da odeš u Volvo zvaničan servis priznaje se).
Hvala na sugestiji
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Re: Volvo S60 D2, na šta obratiti pažnju?
Ako ti nisu dali znači ni da nisu ovlašćeni za taj Select program pregleda. Ne treba garancija ne pregled nego garancija na vozilo kao celinu, isto kao kada se kupi novo vozilo od Volvoa. (kraće je rok, i obuhvata ograničene sklopove te koji su pregledani).
Nemoj da te to nešto u bilo čemu brine, što nisi dobio napismeno, samo nemoj da ti prodaju priču ( i naplate) kao da jeste nešto dodatno i od Volvoa odobreno/ verifikovano uradjeno.
VIDA je ono što je VCDS (VW), Opcom (Opel), Star (Mercedes) itd....alatka proizvodjača i ništa više.
Ono što je dobro je da VIDA sadrži u sebi poveliku tekstualnu kao i bazu slika čime zamenjuje ranija štampana odnosno na mikrofilmu uputstva za servisere.
VIDA-u možeš i sam da instaliraš na nekom svom računaru, oko 6GB je veličina paketa.
Nemoj da te to nešto u bilo čemu brine, što nisi dobio napismeno, samo nemoj da ti prodaju priču ( i naplate) kao da jeste nešto dodatno i od Volvoa odobreno/ verifikovano uradjeno.
VIDA je ono što je VCDS (VW), Opcom (Opel), Star (Mercedes) itd....alatka proizvodjača i ništa više.
Ono što je dobro je da VIDA sadrži u sebi poveliku tekstualnu kao i bazu slika čime zamenjuje ranija štampana odnosno na mikrofilmu uputstva za servisere.
VIDA-u možeš i sam da instaliraš na nekom svom računaru, oko 6GB je veličina paketa.
Re: Volvo S60 D2, na šta obratiti pažnju?
Pošto je vozilo bilo na stranim tablicama, pa je rađen uvoz, tek sada sam ga bio u prilici odvesti na pregled. Sve je ok, za dizne su sedeći parametri:
0,93 mg/rev
1,00 mg/rev
1,08 mg/rev
0,99 mg/rev
Serviser kaže mala odstupanja, sve je ok.
Sve ostalo uredno.
0,93 mg/rev
1,00 mg/rev
1,08 mg/rev
0,99 mg/rev
Serviser kaže mala odstupanja, sve je ok.
Sve ostalo uredno.
Re: Volvo S60 D2, na šta obratiti pažnju?
To ništa ne znači, malo ili veliko odstupanje izmedju dizni je nebitno sve dok se ne zna razlog, tj ne uradi dijagnostika sagorevanja i vidi otkuda potiče odstupanje obrtnog momenta po cilindrima koje onda trebaju dizne da peglaju....
Re: Volvo S60 D2, na šta obratiti pažnju?
Aha. Pa dobro, kako rekoše sve je u dobrom stanju, dizne u granicama.....
Re: Volvo S60 D2, na šta obratiti pažnju?
Pa jeste, unutar 10% je uobičajeno.
Samo kažem da je nebitan podatak tako sam za sebe.
I kod pohabanog motora odstupanja su (mogu da budu) obično mala izmedju dizni, sva 4 cilindra se recimo ravnomerno pohabali.
Samo kažem da je nebitan podatak tako sam za sebe.
I kod pohabanog motora odstupanja su (mogu da budu) obično mala izmedju dizni, sva 4 cilindra se recimo ravnomerno pohabali.