Automobil do 10 000€
Re: Automobil do 10 000€
Gledao sam na autodata i čini mi se da oni drugačije kažu. Al to bi bilo super
Re: Automobil do 10 000€
Sta mislite o ovom primerku, da li je OK cena, kako su se pokazali ovi Pezoovi motori?
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... tion_ref=2
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... tion_ref=2
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Automobil do 10 000€
Ok, ali bih ja automatik u 308, korektan je menjac skroz.
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... tion_ref=7
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... tion_ref=7
Re: Automobil do 10 000€
Evo da javim da sam kupio a5 2010, 211hp, stronic quattro. Par sati sam sa njim ali ima sve od opreme od adaptivnog tempomata, do memorije sedista... Javljam utiske za koji dan, nadam se da neće da me razočara.
Za sada je utisak da je dve klase iznad pasata.
Za sada je utisak da je dve klase iznad pasata.
Re: Automobil do 10 000€
Cestitke kojote. Kolko para?
Sent from my ELE-L29 using Tapatalk
Sent from my ELE-L29 using Tapatalk
Re: Automobil do 10 000€
Hvala! Zaboravih da napišem, 10500 evra. Jeste mnogo ali imam bukvalno sve. Presao sa njime oko 200 km i sve je kao što sam očekivao. Ne lepi kao dozel, ali ubrzava odlično. Menjač za sad šalta neprimetno. Potrošnja 4500 din oko 300 km kombinovano, odnostno 25l na 300 km.
Ovo su sve prve i sveže informacije pa kad se slegnu biće još.
Ovo su sve prve i sveže informacije pa kad se slegnu biće još.
Re: Automobil do 10 000€
Ako ne troši ulje neka troši benzina koliko hoće.
Nek' je sa srećom.
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
Nek' je sa srećom.
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
Re: Automobil do 10 000€
Peugeot iznad i Renault ispod su mi interesantni. Sta mislite koji je bolja kupovina?Zoran1000 je napisao: ↑15 Okt 2021, 15:46Sta mislite o ovom primerku, da li je OK cena, kako su se pokazali ovi Pezoovi motori?
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... tion_ref=2
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... ion_ref=17
Re: Automobil do 10 000€
Motor je bolji Peugeotov a megane ima bolju opremu. Velika dilema.
Re: Automobil do 10 000€
Pežo ima i dosta bolji enterijer (kvalitet) u odnosu na Reno
Re: Automobil do 10 000€
Hvala! Pa ulja troši koliko znam pola l na 5000km. Po meni je to ok za taj motor. A benzin da je malo jeftiniji i mene bi bolelo uvo koliko trosi. Juče sam platio beznin 175 din, sa tom cenom i puntom je skupa vožnja Stvarno su ga preterali. Da je evro litar kako je bilo u vreme korone, 10 evra 100 km i to da ne stedim. To bi bio san snova
Re: Automobil do 10 000€
Pa to je ništa. Jedna muka manje. Znaju oni da troše baš dosta.
A slažem se za cenu goriva. Ode u nebesa.
A slažem se za cenu goriva. Ode u nebesa.
Re: Automobil do 10 000€
Evo utisaka iz prve ruke posle malo dužih puteva. U pitanju je kao što sam rekao A5 2.0 tfsi 211ks quattro, S tronic.
Pre ovog auta vozio sam pasat b6 isto u odličnoj opremi. Mislio sam da pri prelasku u a5 neću osetiti toliku razliku u kvalitetu, ali prevario sam se. Bukvalno kad se sedne ldmah bude jasno da je "premium marka".
Vidi se da su mislili o svemu. Zvuk je vrhunski što takođe nisam očekivao, a imam čak i fabrički vufer. Takođe i prijem radio signala je jedan od najboljih. Sad će neko reći da je nebitna stvar, ali svako ko se duže vozi zna koliko frustrirajuće može da bude kad stalno radio šušti i gubi signal.
Ne sviđa mi se kod klime što za svaku funkciju ima dugme, ali se jačina svega podešava na ekranu jednim te istim dugmetom... Nije baš toliko praktično.
Inače sve ostalo je super i u enterijeru nemam zamerki.
Sistem zatvaranja vrata bez okvira radi iznenađujuće dobro. Direktan mlaz sa par cm na perionici asolutno ne pravi probleme.
Sledeća stvar za koji sam mislio da je daleko lošija je buka. Ovaj motor je toliko tih da je neverovatno. To je jedna od stvari gde sam se najviše iznenadio. U vožnji se apsolutno ne čuje. Međutim kad se pritisne gas do kraja odjednom prelazi u zvuk nekog reli auta.
Sto se menjača tiče odličan je. U normalnoj vožnji se bukvalno ne osete promene. Jedino iz prve u drugu znam kad je prebacio i to kad žustrije ubrzavam.
Jedina stvar kod menjača koja mi se ne sviđa je kad je pod naporom, recimo uzbrdo i odjednom ga pritisnem da prebaci brzinu dve niže, u tom momentu se oseti trzaj kad krene da vuče kao da manuelni prebacite dve brzine niže i dodate gas. Nije neprijatno, nego ne znam dal je ok.
Što se tiče kako ide, posle dizela očekivao sam da će više da gura u leđa jer sam pre njega vozio 2.0 tdi. Sad sam se navikao na to i ide odlično nema šta, pogotovo u višim obrtajima. Nisam ga ni gazio nešto mnogo ali par puta sam ubrzavao od nule malo jače i lepi i on. Drugačije od dizela, ali je dobro u svakom slučaju.
Sad ono što vas verovatno najviše interesuje, potrošnja. Za sada je očekivana i čak malo niža od očekivane. Grad ga ubija i tu ni ne znam
koliko troši ali u najvećim gužvama može možda i do 15 l da dođe. U Normalnom gradu 10-12l. Ja ga najviše vozim na otvorenom zato je i kupljen. Pri brzinama oko 100kmh troši 8-8.5l. Jučerašnja ruta 330km 80 posto otvoreno, 20 posto grad bez gužve je otišlo oko 4500 din (benzin je oko 170 din). Za ovu snagu i komfor u vožnji mislim da je to sasvim ok.
Probao sam i adaprivni tempomat i na otvorenom putu je super stvar. Kad naiđem na vozilo sam koči, a ako hoću da ga preteknem samo pređem u drugu traku i sam ubrzava kad vidi da je čisto. Na autoputu ni u petljama ne mora da se dira ništa sem volana ako ima neko ispred vas čiju će brzinu da prati.
Eto ukratko pa koga šta zanima neka pita.
Pre ovog auta vozio sam pasat b6 isto u odličnoj opremi. Mislio sam da pri prelasku u a5 neću osetiti toliku razliku u kvalitetu, ali prevario sam se. Bukvalno kad se sedne ldmah bude jasno da je "premium marka".
Vidi se da su mislili o svemu. Zvuk je vrhunski što takođe nisam očekivao, a imam čak i fabrički vufer. Takođe i prijem radio signala je jedan od najboljih. Sad će neko reći da je nebitna stvar, ali svako ko se duže vozi zna koliko frustrirajuće može da bude kad stalno radio šušti i gubi signal.
Ne sviđa mi se kod klime što za svaku funkciju ima dugme, ali se jačina svega podešava na ekranu jednim te istim dugmetom... Nije baš toliko praktično.
Inače sve ostalo je super i u enterijeru nemam zamerki.
Sistem zatvaranja vrata bez okvira radi iznenađujuće dobro. Direktan mlaz sa par cm na perionici asolutno ne pravi probleme.
Sledeća stvar za koji sam mislio da je daleko lošija je buka. Ovaj motor je toliko tih da je neverovatno. To je jedna od stvari gde sam se najviše iznenadio. U vožnji se apsolutno ne čuje. Međutim kad se pritisne gas do kraja odjednom prelazi u zvuk nekog reli auta.
Sto se menjača tiče odličan je. U normalnoj vožnji se bukvalno ne osete promene. Jedino iz prve u drugu znam kad je prebacio i to kad žustrije ubrzavam.
Jedina stvar kod menjača koja mi se ne sviđa je kad je pod naporom, recimo uzbrdo i odjednom ga pritisnem da prebaci brzinu dve niže, u tom momentu se oseti trzaj kad krene da vuče kao da manuelni prebacite dve brzine niže i dodate gas. Nije neprijatno, nego ne znam dal je ok.
Što se tiče kako ide, posle dizela očekivao sam da će više da gura u leđa jer sam pre njega vozio 2.0 tdi. Sad sam se navikao na to i ide odlično nema šta, pogotovo u višim obrtajima. Nisam ga ni gazio nešto mnogo ali par puta sam ubrzavao od nule malo jače i lepi i on. Drugačije od dizela, ali je dobro u svakom slučaju.
Sad ono što vas verovatno najviše interesuje, potrošnja. Za sada je očekivana i čak malo niža od očekivane. Grad ga ubija i tu ni ne znam
koliko troši ali u najvećim gužvama može možda i do 15 l da dođe. U Normalnom gradu 10-12l. Ja ga najviše vozim na otvorenom zato je i kupljen. Pri brzinama oko 100kmh troši 8-8.5l. Jučerašnja ruta 330km 80 posto otvoreno, 20 posto grad bez gužve je otišlo oko 4500 din (benzin je oko 170 din). Za ovu snagu i komfor u vožnji mislim da je to sasvim ok.
Probao sam i adaprivni tempomat i na otvorenom putu je super stvar. Kad naiđem na vozilo sam koči, a ako hoću da ga preteknem samo pređem u drugu traku i sam ubrzava kad vidi da je čisto. Na autoputu ni u petljama ne mora da se dira ništa sem volana ako ima neko ispred vas čiju će brzinu da prati.
Eto ukratko pa koga šta zanima neka pita.